ÍGE-IDŐ 16.
AZ ESSZENCIÁLIS TÉRIDŐ ÉS A HIPERTÉR
Gondoljuk végig, hogy akkor
milyen lehet a valódi, dinamikus téridő és milyen további dolgokra kell
figyelnünk! A Kabbalából származó kettős Dávid csillag további komplikációkat
sejtet.
Előző
lapjainkon egy nagyon furcsa, minden szokványos elképzeléstől merőben eltérő
téridő kialakulásához jutottunk el, és ez érdekes módon kielégíti azt a
megfigyelésekkel is alátámasztott igényt, amelyben azt figyelték meg
csillagászaink, hogy az Univerzum állandóan tágul. Ebből sokan -rövid úton-
arra következtetnek, hogy ezáltal az egész egyre nagyobb. Ez nem feltétlenül az
előbbi megfigyelés következménye. Erre maga az universus
latin szó ad útmutatást, mert ez önmagába visszafordulót,
magába fordulót jelent. Ha a rendszer a peremeitől - pontosabban az univerzum
ekvitemporiális (fekete lyuk jellegű) külső felületéről a centrumába
visszafordul (mondjuk a nemtér-nemidőn keresztül, ahol nincs távolság és
idő:-), akkor amellett, hogy a teljes belsejében kifelé tágul, egy valamilyen
természeti törvényszerűség miatt elérve egy méretet; visszafordulhat a
centrumába. Így állandó méretű és mégis belülről kifelé áradva állandóan tágul.
Itt az anyag felrakódik a fekete lyuk típusú atommagszerű anyagsűrűségű belső
felületre. Ez a nagy mozgató. Ezzel fel is oldottunk egy látszólagos
paradoxont. A Swartchild féle megoldásokban a szingularitás (fekete lyuk)
toroid is lehet!Az elején pontosan innen indultunk.
De akkor hol
van az Univerzum közepe? He-he! No meg azt is ki kellene eszelnünk, hogy hol van a jelen? Egy
helyen, vagy mindenütt?
Betlej Tamás: A MONÁSZ. |
|
A tér és a hipertér dimenziórendszere és dimenzió |
|
Ezen a mozgó képen egyszerre három titok is feltárul előttünk. Itt kihelyeztük egymásból az oktaéderek mentén eloszló forráshelyeket, és megmutatjuk azt az útvonalat, amelynek mentén a források az idő egymásutánjában teremtődnek és elenyésznek. Amint megfigyelhető, mindig csak öt forráshely "él", de az is, hogy a két oktaédernek van egy közös pontja is (sicut), és ezen át ide-oda hullámzik a források születése. Van egy olyan pillanat is, amikor csak az egyik oktaéderben tartózkodik mind az öt forrás. Ilyenkor a másikban térszünet van, és ez a föl-le mozgó dimenziólépcsőnél is feltűnik. Azok a kis kapucskák azok; a piramis közepén. (Lila kis lyuk a lépcső alatt, és a középvonal alatt is van kettő sötétebb)
|
Ez a nemtér-nemidő állapot a másik oldalon. Ilyen lépcsőzetes ábra több is van a koronánkon! Például a Szt. Péter képen világosan megfigyelheted. Péternek a képen két kulcsa van. De miért? Ez a dimenziókapu a valóságban nem kapu alakú, vagy kör alakú átjáró, (mint a sci-fi -ben) hiszen a nemtér-nemidő, vagy magyar nevén AHUN mindenhol jelen van, ahol a téridő is. Az ahun másképp struktúrált mint a Kaosz (az univerzumon kívüli, túli Kaosz), mert az ahun rétegezett, hiszen a tér esszenciái között terjedő réteg. Mivel itt nincsen távolság, az itt végrehajtott űrutazáshoz nem kell semmiféle idő. Itt nem kell hajtóenergia! vagy rakéta se!, hiszen nincs itt és ott. Nincs fénysebességi korlát sem, amivel Einstein atyánk ijesztegetett minket. Itt az anyag fennmaradásával van baj (!!!), mert az anyagi részecskék itt létképtelenek. Az űrhajódnak itt egy saját térforrás kell a fennmaradáshoz! Itt éppen ezt a térforrást ismertetem a kedves olvasókkal. Aki koronánk képeit alkotta, ismerte a téridő hiperdimenzionális szerkezetét. Kezében is tartja a helyzet kulcsát. A mennyek országának a kulcsát. Ez a távoli űrbe vezető út végén van. Talán éppen ezért áll hat gombócból a frizurája is. A táltos lovakon látható piros csepp alakú jelek, a fénymagok is mutatják a dolgot. |
Ezeken a rajzokon a forráspontokat mindig egyenesekkel kötöttük össze, de a valóságban nem léteznek gyémántok, kristályok vagy gömbök sem, mint ahogyan a legfelső ábrán láthatjuk. A Tüzek vagyis a tachionok másolódási rendszeréhez mutatott segédletek ezek, ahol azok mindig ívelt pályákon mozdulnak el, mondjuk a fenti képzeletbeli gömbnek a felszínén. Ennek magyarázatát láthatjuk ezeken a gabonaábrákon is. Akik ezeket rajzolták tudták a fenti dolgokat. Még akkor is, ha vicces diákok voltak. Amolyan űrdiákok... |
|
|
A baloldali ábra a téridő sematikus metszete, és jobbra fent egy tachion is látszik, ami megteremti. Tartalmazza a Mahadot, és a Mindenhatót is. A jobboldali (zöld) ábrán pedig egy érdekes lépcsőzetes spirálist láthatunk, ami a tér dimenzió rendszerére, működési elvére utal. Ez egy óriási háromszög (240 m) egyik sarkán jelent meg, amelynek a másik sarkain egy kör, és egy hatbekezdésű spirál is volt. Sok országban jelent meg ugyanúgy. A baloldali ábrán egyértelműen megjelenik a magyar néprajzból nagyon ismerős "mindenható" motívum, a mindenható jele. Kopjafákon és menyasszonyi ládákon gyakori díszítő elem. Keresd a néprajzunkban! Itt még sok izgalmasat találsz a galaktikus léptékű űrhajózásról. |
|
Nekünk most mégis ez a másik, a lépcsős spirál az érdekes, amelyben minden nehézség nélkül megszámolható a hat lépcső, ami a téri dimenziókat jelenti. Az ábrán a tachion (egyre kisebb körök) egy sebességi paramétert súgnak meg, amit csak alkalmazni kell. A jobboldalin a háromszöget érintő befejezetlen ív a megszűnő dimenzióra is utalhat, arra, ami nem teszi lehetővé a hatodik egyidejű létezését. A keleti vallás dordzse ereklyéje a hiperteret is mutatja. Bölcs tudomány maradványa. Így már hihető, hogy a Véda könyvek űrvárosokról és űrcsatákról és atomháborúkról tudósítanak. Aki ezt megőrizte, fontos tudást őrzött meg. A nyugateurópai Grál leírásokban ilyet olvastam, hogy "az istenek az idősemmiben is háborúztak". Ha valakinek megvannak a Grál szövegek, kérjük tiszteljen meg minket vele, mert nagy segítséget nyújthatnának. |
DORDZSE