Ha igazán meg akarjuk fejteni az ókori írásokat,
akkor nagyon sok dolgot kell tüzetesen felülvizsgálnunk. De
nagyon kell vigyáznunk a forrásanyagokkal, hiszen ezek különféle
rögeszmék, dogmák, nacionalista törekvések, materialista
ferdítések, és vallási fanatizmus által is befolyásoltak
lehetnek. Elsőnek a sokistenhit, a politeizmus réme áll elénk,
majd a tésztaszűrőt is kultikusnak nyilvánító materialista
dogmatizmus.
Azt kell felderítenünk, hogy ezek az ősapáink
hogyan gondolkoztak valójában, de most minden előítélet nélkül.
Ma a keresztény világban pogányoknak, a mohamedán világban
hitetlen gyaurnak, a zsidó világban gojnak mondják ezeket az
ősi népeket, de az ószövetségi idők előtti őseink nem
voltak pogányok. Nem a mai értelemben vett keresztények
voltak, de nem voltak pogányok. Ma hitüket károsnak, sötétnek,
vérengzőnek, gonosznak harsogják, de a harsogóknak már
fogalma sincs arról, hogy miben is hittek, milyenek is voltak
valójában. Mindenhol több isten hitről olvasok, és ahogy előbbre
haladtam az ismeretszerzésemben, úgy vált egyre gyanúsabbá
ez a dolog. Egyszer egy indiai filozófussal beszélgettem, és
ő valójában arról biztosított, hogy az indiai vallások nem több isten hívők, hanem egyetlen istenben hisznek. Ahogy ez
ügyben
kutatni kezdtem, rádöbbentem arra, hogy igazat beszélt. Ez
itt, a sumér anyag tanulmányozása közben is egyre jobban
felerősödött bennem. Sőt, az is nyilvánvalóvá lett, hogy a sumérek keresztények, az őskeresztények voltak, de akkor még
nem az egypólusú Jézusi irányzat uralkodott a kereszténységben,
hiszen ezt a prófétát (már az akkori időben) későbbre várták.
Eljött. De csak kevesen örültek ennek. A következményeket
ismerjük. Tudvalevő, hogy Jézus előtt is voltak igaz próféták.
Utalnék itt Illés prófétára, aki később keresztelő szent
Jánosként jött vissza, Zarathusztrára, Mardukra, vagy Hermész
Triszmegisztoszra, vagy a nagy Buddhákra. Ők mind isten fiai
voltak, mint ahogyan fél évezred múlva Mohamed próféta is. A
nagy próféták ma is élnek. Itt, közöttünk. A régebbi
dogmatizmus hívei pedig ma is olyanok, mint Jézus idejében
voltak.
|
Nap Istan
Egy előző lapon vizsgáltuk az AN (ég)
jelentésű jelet és a Nap jelét is. Itt most úgy írtam, hogy
ISTAN. An is az ég. Csakúgy a játék kedvéért. Mert az EN is
eget jelent, csak a másikat. Eszembe jutott a egy másik létige,
amelyet egy szintén ősi eredetű nép, a gót használ.
Mindenre használja, tárgyra és élőre egyaránt. IST (ném.
van). Ez az angolnál IS. Egy T-ben különböznek, ez nálunk a
múlt jele. A múlt mondjuk lehet a MUL múltideje. A múlik is
ikes ige. Múl-ó, múl-ás. Ezek sumérül és magyarul is értelmesek.
Az IST-AN (IST-EN) van-ég, Isten-ég,
van-tűz értelmekkel szólaltatható meg. Utalnék arra, hogy Mózesnek
"lángoló csipkebokor" alakjában jelent meg az Isten,
és így a tűz beszélt hozzá. Ez olyan hihetetlen, hogy igaz
lehet. Ugyanakkor Illés prófétának nagy robajjal és minden
irányban forgó kerekeken landoló égi szekéren jött.
Azért az is érdekes, hogy Helios, a görögök Napistene is tüzes szekéren
közlekedett. Vagyis a szekér motívum az ókorban gyakori.
Ez úgy elsőre ellentmondásosnak
hathat, de talán mégis fel tudjuk oldani. A szekér is tüzes.
"Mintha a mindenható zúgását hallottam volna",
mondja Illés. A fenti képen a Nap jelét hat ékkel írták, de
érdekes, hogy van egy másképp értelmezett, de nagyon hasonló
fizimiskájú jel is, amit vettünk már.
ap, ab
ász
Ez a jel öt ékből áll. De ne felejtsük,
az egyes ékjel jelentését, amit szintén Istennek fordít a
Labat szótár. Ez az egyes jel asz,
dil, dili, til, rum, rú, ina, ár, dál, ti, in, sún, híl, aná hangzósításokat is kapott. Ez az alapjel jelenik meg minden
jelben, mert minden ebből építkezik. A másik jelet ritkábban
használták, de az is fontos szerepet töltött be az írásukban.
A felső ap (ab) jel az apa
szavunkban él tovább, ahol a szóvégi A az őst jelenti. Ennek
logikus párja az anyó
szavunk. Ahol az A szintén az "ős" értelemmel bír.
Akkor viszont a másik jel ejtési próbálkozásai közé fel
kell vennünk az any (AN, ANO) ejtést is. Ezt erősítik a
Teremtők indiai elnevezései is.
A két teremtő a R'k Védából. Anyonyábháva és Atyatábháva .
A nyilak a forrásokra mutatnak. Ez egy kék és egy piros kúppalást. A kék az
Atya, a piros az Anyó.
A nevek kezdetei
magyarul is jók érthetőek. Atya és Anyó. Ezeket az írásos
emlékeket nem számolták fel, és még mai is tudjuk a helyes
kiejtésüket. Itt mindenesetre két teremtőről beszélnek.
Keresgéltem a szótárban és találtam néhány grafikus jelet,
amelyek gyanúsak ez ügyben, de találtam egyet, ami egészen
pontosan ugyanezt az elvet rajzolja fel. Előkerestem egy régebbi
weblapról a párját is, amit a számítógépes modellezésnél
kaptunk.
ád, át, gir
grafikus "elődei". Ez a két jel egyértelművé teszi
őseink üzenetét.
A mi 10 évvel
ezelőtti számítógépes modellünk így festett.
Akkor a fenti ábrázolást még hírből sem ismertük.
A teremtő a
magyar szent koronán. 64 ilyen csepp alakú almandin tűzjel van
rajta.
Ez egy nyolcszirmú
fénymotívum egy eleme a magyar néprajzból.
Ez nem más, mint egy fénysebességnél
háromszor gyorsabb időforrás hullámtere. A vízszintes elemek
(keresztcsíkozások) azért kerültek a csepp alakúra formálódó
időrendszerben, mert a paraméterezés során valamivel a forgást
is bele akartuk vinni programba, de azt valahogyan ábrázolni
kellett. Aki jól figyelt, az már észrevette, hogy a csepp
belsejében a sumer alakban egy teljesen szabályos keresztény
szimbólum is megfigyelhető. Erre már régen rájöttünk, és
akkor (évekkel ezelőtt) az alanti kép készült, mert már
tudtuk, hogy a kereszténység ősi gyökereit találtuk meg,
amely a hit mellett "a relativitás-elméletnek" is az
alapja. Ez nem fogja meggyengíteni az ősi hitet, hiszen ezzel
megérthetjük a világot és természetesen Istent is. Isten
mindent a saját képére teremtett. Ilyen fényelemekből. Ezt
őrizgeti féltő gonddal a népművészetünk.
A teremtés női
fele egy másik teremtő. Nem alárendelt, és nem kevésbé
fontos, mint az Atya. Őt még a miénknél sokkal fejletebb
technikával is nehéz lenne a mérés szintjére citálni. A számítógépes
dinamikus dimenziómodelljeink vezettek el minket arra, hogy kell
lennie egy olyan másik időközegnek is, amelyik kettéválásra,
és visszafordulásra készteti az Egyet, mert különben nem
alakult ki a kívánt maradandó rendszer. Az Anyó teremtésben
nem aktívan, hanem passzívan vesz részt, mert a jelenforrása
(ami az időrendszerét kelti) a hihetetlen sebességgel száguldó
kúpos múltterű rendszer csúcsán halad. Semmi mást nem csinál,
csak száguld és tágul, de speciális hátrahagyott múltterében,
kiáradásában tud csak létrejönni a kezdet. Az egymásba
rohanó teremtők egy speciális fénykvantumot (fénylényt)
teremtenek, pontosabban kettőt. Egy jobbost és egy balost. Az a
mindenható, vagy mai terminológiával a téridő (téridők,
mert egy balos antitér is keletkezik). Ezek a magukba
visszaforduló fénylények az universusok. (Universus (lat.) =
önmagába visszaforduló. Az universusban az egyből hat lesz,
ezért a hatágú a DIN-GIR. A gir szóelemet a girland szóban
ismerjük, ami karika alakú virágfüzért jelent. Ez a szóelem
szerepel a a sumer ÁD, ÁT, GIR jelben. Innen ered az ősi
dinasztia szó is. DIN-ASZ-TI-A. Ebben persze tagadhatatlanul
szerepel az isteni eredet is. Ebből az A és az ASZ tagokat már
vettük. Dingir jele a hun-székely rovásírásnak is van, amint
az az első lapon már láthattuk. A százas számjel az. Labat láthatóan
keveri a Teremtő, és az Isten fogalmakat, hiszen a kettő merőben
eltérő dolgokat takart a régmúlt időben. A dolog nem olyan súlyos,
mert a hat (időmásolati) atya lényegében egy, de nem egy fi-ú
szerepel benne, hanem öt (6 helyen). No és ne feledkezzünk meg
a rendszer közepében a női típusú, az egész rendszer
fennmaradásában elengedhetetlen szerepű forrásról sem. A hat
kelti az egyet, az egy kelti a hatot. Ez a szentlélek, és ezért
fonott és hatágú a Dávid csillag is. Ezért van egy pont a közepében.
A források egymás nélkül megszűnnek.
Labat láthatóan egy csoportba sorolta a
csillagokat, ami első lépésnek érthető is. A jelet DIN-GIR névvel
illette, és minden dingírt vagy csillagnak, vagy istennek
nevezett. Az egyes csillagok valójában mást jelenthettek, mint
ahogyan a minden üldözés ellenére mégis fennmaradt rovásírásunkban
látszik is. Itt a mi rovásírás ezresünk látható. Nagyon érdekes
és bonyolult a jobbra fenn szemrevételezhető "nyolcszirmú
virág", mert minden szirma duplán van rajzolva. Ez
hitetlenek szemében persze bizonyára egy túltenyészett vagy
genetikai hibás margaréta, miután még a közepe is megvan.
Pedig ez nem más, mint egy polarizált fénykvantum. Mint a
jobbra lenn látható ékjel, vagy a rovásaink ezrese. A két másik
(sokágú) pedig valóban csillagot, vagy Napot jelentett. Hiszen
a Nap is csillag, csak közelebb van, mint a többiek. Minden kiáradás
fiú vagy leány típusú. Ezek minden topográfiai jellemzőjükben
hasonlatosak, kivéve a perdületüket. A bal felső sarokban lévő
kis ékjelecske már jó ismerősünk. A DIN-GIR, AN, SA hangzósítás
mellett ILU-nak is olvassák amit Labat (Dieu), azaz Isten szóval
fordít. Az ász hangzósításainál ez így néz ki. Azért a
biztonság kedvéért még egyszer felidézem.
|
AP-LU (fr: fils=fiú)
DIL, ASZ = isten, egy. Ez az "isten" a sumer hangzósítása
jelnek,
és egy francia kutató gondolta így... De ő nem tudott magyarul.
DE itt van egy kis bukfenc! Elővettem a
szótárakat, mert kíváncsi lettem! Fil=cérna, fonal, szál;
File=sor; Filet=háló, szelet, csavarmenet; Fille= leány, Fils=
fiú (minden fogalom stimmel!!) Még a DIL = isten, egy megfejtés
is teljesen jó! Itt már nem szabad megállni! A szál az
istenre fura kifejezés, pedig ez nem más mint az az egész
univerzumunkat a legkisebb részecskéig behálózó időszál
rendszer, amit úgy is nevezhetnénk, hogy szálszerű univerzum.
Ezt kóstolgatta a Kaluza-Klein elmélet a stringekkel. A
csavarmenet: az időforrások perdületét jelenti. Vagyis a
franciák is őrzik a teremtést a nyelvük
mélyén. Talán nem is sejtik...
Találtam még "teremtős"
grafikai jeleket, de itt az alsókban egy-egy kettős középvonal,
vagy egy palásttal párhuzamos belső palást is van. Labat (ejtsd:lábá)
két mezopotámiai város nevét írta alá, de ennél többnek
kell itt megbújnia! A teremtési zóna folyamatos tovább haladása
bújhat mögötte. Lásd: győri lelet; Ereklye - Bizonyíték ág.
ZU (idú) tudni,
tanulni, ismerni, erő, győzelem, tudás, bölcsesség, (AB-ZU:
rontó, oceán)
KÚS, SU; test, bőr,
hús, éhség, emel, család, denevér
Itt megjelent a SU,
ABSU kifejezés. (I-DU) (I a fiú, DU csinál) (ezzel rokon az i-dő
szavunk). Ezzel rokon a nagyon gyakran használ du angol segédige
is, ami tesz, csinál értelmű, vagy az olasz fa rokon jelentésű
szó. Hangzásra eltérőek, de a Teremtő maga a fa, az élet fája.
Az égig érő fa. KÚS a kusiták földje is volt.
|
Su Egyiptomban is
szerepelt, a Levegő (vagyis a téridő) Isteneként. A Fiút
személyesíti meg. Szó szerint; üresség, fény. Azért üresség
és fény is, mert a fény soha nem volt és soha nem lesz anyagi.
SU az egyiptomi mitológiában az eget és a földet elválasztó
levegő istene. Felemelt karjával az eget tartja. A héliupoliszi
Enneádába tartozik, apja A-TUM (RÉ- A-TUM) Nővére és felesége
TEF-NUT. Gyermekeik; Geb a földisten, és Nut az ég megszemélyesítője.
Su elválasztotta őket egymástól; Nutot felemelte a magasba,
Gebet lenn hagyta. Atum- Ré útitársa és védelmezője volt,
szoláris sárkányölő (párhuzama vagy megfelelője; sárkányölő
Szt. György), Marduk és Tiamat a kozmikus sárkány. A Halottak
könyve az alvilági bíróság egyik tagjának tünteti fel.
Amikor Tef-nut a Napszem
sértődöttségében elmegy Núbiába, Thot oldalán Su is
elmegy érte; pávián képében dallal és tánccal csalogatja
vissza Egyiptomba. Tef-nut visszatérése után házasságra lép
Su-val, mire ismét kizöldül a természet.
(Su Onurisszal azonosult). (Mitológiai lexikon)
Szép mitológiai történet,
de ezek a testvérházasságok, meg vérfertőzések elvetemült
dolgokat sugallnak. Pedig csak idődimenziók folyamatairól, és
ölelkezéseiről van szó. Ezért veszélyes az előítélet és
a félműveltség. Ez alól szerintem egyikünk sem mentes. Ezért
kell mindent objektív módon tisztáznunk.
AB-SU (sum) AP-SZÚ (akkad) (AB-SU, vagy EN-GUR-RA
temploma Úr városában) a Földet körülvevő óceán ura. AB-SU
ura EN-KI, a bölcsesség Istene. AB-SU titkos, valahol a mélységben
rejtőző helynek is számított, ahova az
istenek nem juthattak le, és ahol a titokzatos és hatalmas ME
erők rejtőznek. Az élet ősoka, az őselem
megszemélyesítője TI-A-MAT férje, akivel "vizeiket"
egybekevervén megteremtik az istenek "régi nemzedékének"
első tagjait; Lahmut
és Lahamut. (jobbos
tér - balos antitér) Ebből kiderül, hogy Ab-su nak is van SU
tulajdonsága, Víz és Tűz természete (mint minden rendes
tachionnak) kettőjük közös rendszerében ("közéjük
szorulva" születik a tér és az antitér. (Nem hipertér!)
LA-HA-MA=vizidémon. J.Böhme vízszellemnek nevezi egy teljesen
más terminológiával, nevekkel és történésekkel leírt
teremtési könyveiben. Erről a Terembura más zónáiban lehet
bőségesen olvasni.
A LA-HA-MA vizidémonok.
Az En-ki és a világrend lahamák a mítosz szerint ötvenen
vannak. Az Inninről és MÉ-ről szóló szóló mítoszban EN-KI
égisten EN-GUR-ra (AB-SU ellentett szinonímája, antitér)
öt lahamáját küldi (az Istennőre). Az "Enuma elis" akkád
kozmológiai elbeszélő költeményben Lahmu
és Lahamu, a két isteni "szörny".
Az egyik késői akkád istenlistán a Lahmu névvel Éa isten félig
hal, félig ember szolgáját (KU-LU-LU) nevezik meg, és rajta kívül
Gula istennő félig kutya félig ember alakú kísérőjét hívják
így.
SU a struktúrált
vízszerű (hanghullámokhoz hasonló, gömbszerűen, longitudinálisan)
terjedő időközeg. Persze az óceán sem a "Csendes",
de még csak nem is az "Atlanti". A mondák csak a szűk
képzeletűeknek szólnak a földi óceánokról. AB-SU az atya
kiáradása, ami a fiú. Amikor az idő a kiáradási pontot
elhagyta, csak akkor nyilvánul meg a mi világunk számára.
"Aki engem lát, az Atyát látja" mondta Jézus. Mert
az atya egyedül látható formája ő maga volt. Nem beképzeltségből
mondta. Tényt közölt. Mint amikor azt mondta, "te mondád".
Jézus lélekneve ÉL.
Júj! Találtam
valami jót, valami nagyon idevágót!!
Az an és az il után
ÉL is szerepel, de felfedezhetünk több, a földi nyelvekben
használt névelőt is (il, le, al). Hát persze, ki a csuda
hallott emberszerűen kihalt és mégis halhatatlan istenekről. A
halhatatlan az halhatatlan. Vagyis most is
él. Az összes mitológia összes szereplője. Az an, one, un,
una, uno, ogyin, ein mai nyelveken egyet jelent. A fenti jelet
csak "istennevek előtt" használták. Főnév és névelő. Ez nem egy, hanem három
jel. De amennyiben figyelmesek vagyunk, itt egy halad jelet húztak át egy
másmilyen egyessel.
|