A jobbra fenn látható ábra
ugyanazt a dimenziót ábrázolja, mint az előző lap utolsó ábrája, de itt azt is
érzékelni lehet, hogy ez egy egyre dagadó idővilág. Ez az ábra elölről kezdi a
terjedést, de a valóságban a jelenség nem ilyen ismétlődő, hanem folyamatos és a
végtelenségig terjedő.
Egy dimenzió nem elégséges a
világegyetem kialakulásához. Ez persze nem jelenti azt, hogy az általunk ismert
és tapasztalt világ nem épülhet egy kiindulási dimenzióból. Az amit ismerünk. De
az ez előtti eseményekről is ki kell derítenünk valamit. Az ősiratokat
tanulmányozva jól követhető, hogy tudtak erről, és az Istent és a Teremtőt két
minőségként kezelik. Vajon miért? Mert az Istent tudjuk teremtőnek. Igen, a
későbbiekben kiderül az is, hogy miért. Egy akut materialista olvasatlanul
menekül még a gondolattól is, de itt most nem valami vallási meggyőzés folyik,
hanem elmélkedünk a világ működéséről. A kezdőlapon egy Rafaello kép van, és az
a nagyon érdekes, hogy ezen az antropomorf gondolaton át, a középkori művész mégis
ábrázol valamiféle lappangó őstudást. A kép rejtett módon a dimenziószerkezetről
tudósít, A 4. részben már eljutunk idáig. Kérem a hívőket, hogy mindezt ne
vegyék személyes támadásnak. A szentség ettől csak szentebb lesz. A
materialistákat pedig arra kérem, olvassák végig, és kezdjenek elmélkedni rajta.
Számoljanak, gondolkozzanak, és rájöhetnek arra, hogy itt az emberiség egyik
őskincsének titkaira találtak rá. Ma a két tábor harcol egymással. Pedig a két
világkép lényegében egy.
|
A Szent koronánk felső
részén látható ez a tudás. Itt a Napnak és Holdnak értelmezett motívumok az
égi pantokrátor fejének két oldalán rejtett információs tartalommal is
bírnak. Egy táguló dimenzió titkát is rejti.
|
Ezt a motívumot hívja
a szaktudomány Napnak. De figyeljük meg ennek részleteit is. Nyolc kis
vörös kör, és nyolc kis vörös cseppalak. Ez valójában 16 jel. Középen
egy kör, kívül kör, és az említett jelek. A cseppalakok körbe kifelé
mutatnak. Ez a tágulást jelenti, és az hogy nyolc ilyen van, az azt,
hogy ez egy fényforrás, mert a nyolcas szimmetria a fényhez kapcsolódó
ősi jel |
Ugyanígy minden egyes
ábrarészlet fontos információt közöl. A képet 12 vörös almandinból csiszolt
csepp alakú kő szegélyezi. Ilyenből a koronánkon 64 van, és a felső részen
összesen 72 gyöngy, ami a kerubokat, a primer létezőket jelenti. Az
almandinok a Tűzelemet, a gyöngyök a Vízelemet jelentik. Ez időállapotokat
jelöl. |
Azért idéztem ide, mert fontos
dolog. A szintén csepp alakú, de "kanyarodó" festett motívumok a makrokozmosz
még nagyobb léptékű működési elvér is hordozzák. Azok a kis elágazó és magukba
forduló "indácskák" a csepp alakú világfa belsejében, amelyek további három kis
"rügyecskében" végződnek, elmondják a teremtés világvonalát, és azt is, hogy itt
az anyag, az anyagi részecskék születéséről van szó. Ez egyúttal a harmadik
őselem, a Levegő megjelenését jelenti. De ennek is van egy ezt megelőző
állapota. Nézzük, hogy hogyan alakulhat ki az egyszerű táguló időből a világ
általunk ismert bonyolultsága?
|
A koronánkon már
bemutattam a Tűz elemet, de tudnunk kell, hogy hogyan jött létre. A fénymag
kiáradása megbolydította az addig sötét és léttelen semmit, és ilyen
originális fénymagból nem kell sok, de azért több kell egynél. A pantokrátor
kép zománcképén négy látszik. Két kör alakú, és két csepp alakú. Két Víz, és
két Tűzjel. A két teremtő forrás is megjelenik a képen, méghozzá a trónus
két karfáján. Itt a földi Pantokrátor képről vettem az illusztrációt, mert
ezen jobban látható. Az 1700 éves ábrázoláson látszik, hogy az alkotó térben
gondolkodott. Egy kissé látszik az negyedik "szirom" is. Atomosz
a karfán. |
Ez a motívum már ismert
előttünk. Az öt sárga pöttynek is lesz értelme. Meg kell említeni, hogy a másik
karfán csak négy ilyen pötty van, nem öt. Bizonyára ez is üzenet, és nem hiba.
Az egész mű annyira tudatos, hogy kizárhatjuk a véletleneket. Nézzük, hogyan
lehet a gömbalakból cseppalak, az idő második alakzata?!
2 Víz és a száluniverzum megszületése
|
Amikor a két táguló
időrendszer eseményhorizontjai elérik a másik forrását, akkor azt tolni
kezdik maguk előtt. Ez az ábrán mutatott helyzet speciális, mert itt a
források pontosan egyidősek. Azt is megfigyelhetjük, hogy amikor elérik az
időfelszínek a forrásokat, ezek gyorsulás nélkül azonnal a múltterjedési
tempóban kezdenek rohanni. Kékeltolódásuk maximális. Itt az ábrán
C - vel jelöltem, ami a köztudatban elterjedt
fénysebesség jele. A múltterjedési "sebesség" értékét nem ismerjük pontosan,
de feltételezem, hogy közel jár a már ismert fénysebességhez. A sebesség szó
is eléggé abszurd, mert még téridő sincsen, és a rendszerek csak magukhoz
képest léteznek. A fenti okok miatt a C helyett én bevezettem az E (Expand)
jelzést. A piros pöttyök a virtuális szálat jelentik, azt a látens
dimenziószálat, ami az immár két rendszerből álló időformáció egyedi
sajátja. |
Itt három dimenzióforrás
egymásra hatását mutatom. Ez a kölcsönhatás már nem az előző állapotot, a
fénysebességgel való szétlökődést eredményezi. Itt vektorábrával mutatom az
eseményt. Csak egy forráspont eredő mozgását ábrázoltam, de mindhárommal
ugyanez történik. Átlépik a saját múltterjedési sebességüket, az 1 E-t, és
mind a hárman új időminőséggé alakulnak. Ez az esemény a MEZŐ qualitatív
gerjedésének a kezdete. Ilyen pontos, egykorú, és ilyen elrendezésű állapot
is valószínűtlen, de ha egy kettős időrendszer elér egy harmadikat, előbb
vagy utóbb akkor is egy szimmetrikus rendszer lesz a végeredmény. Ezen a
rajzon az egyszerűség kedvéért egy szimmetrikus megérintési helyzetet
mutatok. Az eredmény - az eredő mozgás - is csak olyan szempontból érdekes,
hogy láthassuk azt, hogy lehetséges egy fénysebesség feletti állapot
kialakulása. Itt a szemünk előtt kezd továbblépni a mező fejlődése, a kozmosz kezdeti ősállapota. A figyelmesebbek
már észrevehetik azt is, hogy itt egy egyenlő oldalú háromszög csúcsai
terjednek, távolodnak egymástól. Forrásaik elmozdulásai 1,732 E-vel történnek.
Itt csak egy irány van berajzolva a háromból. Itt negatív idővilágok
születnek. |
2 Vizelem egyszerre taszít egy harmadik fénymagot
|
Ha a vörös időszálat
is berajzoljuk, akkor egy nagyon közismert ősi jelet láthat az olvasó.
Megtaláltam keleten és nyugaton is a vallási szimbólumok között. A Védák-könyveiből az
Ajur véda így ír erről: A Víznek kerek arca van, a Tűznek
háromszögletű arca van, a Levegőnek pedig spirális arca van. Én inkább a régies
arculat szóval fordítottam volna ezt a szöveget, mert akkor kevésbé lett
volna félrevezető. Ezek a források szétrohantak, de ebből nehéz elgondolni a
folytatást. A koronánkon inda-szerű elágazásokkal jelölték, és kanyarodó,
elhajló életfával. Vigyázat, az életfa nem egy növény!!
2
Víz |
3
Víz |
Modern változatát az evolúciós
ábrák szokták bemutatni. Ezek viszont kifelejtik azt, hogy a fejlődés nem valami
egysejtűtől, hanem az atomoktól, sőt még az atomok előtti időtől kell hogy
induljon. Mert ezek nélkül az általunk elfogadott dolgok sem jöhettek volna
létre. De hogy léphetünk tovább?
Tűzelem
|
Ezen a képen egy kb.
háromszoros fénysebességgel haladó fénymag hátrahagyott időterét mutatom. A
mai terminológia szerint ezt a fizikában TACHYONNAK nevezhetjük. SE a
forrásának, se az elhagyott időhullám rendszerének nincsen semmiféle tömege.
Itt sok lépést kihagytam a Kaosz gerjedéséből, de minden lépés logikusan
levezethető, és igazolható. A régi sumer neve KÁ-ÁSZ. A Ká kígyót jelent, de
ez persze köszönő viszonyban sincs a biológiai kígyókkal. Az ász jelentése
EGY. Ez egy Kálanága, vagyis egy időkígyó. Az ókori szövegek több helyen
írnak effélét, és azt is tudni róla, hogy ez mindig a "farka felé rohan".
Látszik, hogy az időimpulzusok (a csúcsán) először egy pontként kezdik, majd
felfúvódnak egy gömbbé, ezután belehatolnak a régebbi impulzusok
hullámterébe. A jelen, a fénymag itt nem a rendszer centrumában van,
hanem egy kónikus palástú időrendszer csúcsán, és az is látszik, hogy itt
kettős, sőt hármas belső idejű -esszenciájú- időrendszerek is kialakulnak. |
Az időrendszerük is nagyon
furcsává lesz, mert a rendszer a felszínén egy dimenziós idősorozatot,
folyamatot mutat, ahol a múlt egyre hátrább kerül, a forrás pedig lényegében
a saját jövőjében rohan. (A mesékben jövőlátó, jós). A palást alatt már
ennél is furcsább a helyzet, mert itt egy kijelölt pontban, két vagy három
időpont is megjelenhet, és ráadásul a kifordult időrendszer miatt NEGATÍV
tulajdonságú az idő. Ez nem valami emberi tulajdonságot jelent, hanem az
időrendszer fordított voltát. Ez a későbbiekben nagyon lényeges, mert ez
teszi lehetővé az eddigi szétrohanó rendszerek helyett az együtt maradást, a
még újabb minőséget, a dimenziófejlődés negyedik állapotát. Ennek
megértéséhez meg kell vizsgálnunk a Tüzek kölcsönhatását. |
A Tűzelem időszférái
|
VISSZA
TOVÁBB
|