
»NYOLCADIK
TEXTUS«
»1.« Kétféle vallás eredetét látjuk tehát,
amelyekből Bábel, a bálvány született, a pogányságot és a
zsidóságot.
A pogány növények és a zsidó növények vallása...?
A jobbos és a balos csavarodású terek világa. (Női és férfi
terek). Ezek a részecskefelszín okai. (Logikailag is csak kétféle
lehetséges). Bábel az összekeveredett rövid futamidejű
tachionok világa, ami a tér spirálgömbi struktúráinak térrétegvastagságával
összemérhető utakat fut csak be, így a tér szitálásai itt
az eddigi "cikázás" helyett már olyan időellentmondásokba
keveri a neutron strukturális rendszerét, ami egyre inkább felületté
áll össze. A részecske tömege is itt koncentrálódhat (95%)
hiszen látens dimenziókeltőinek többsége itt jön létre.
Vagyis létrehozza a turbát, Bábelt, a fortyogva keletkező időtükröket,
a részecske megfoghatóságának a határát. A gyerekek tartják
fenn a világot mondja az ősi zsidó tanítás. Hát így tartja.
***
»2.« Mert mindkettőben Bábel lakozik, és e két
nemzetség egy. Az első saját eszéből (azaz a természeti életből
és a szellemből) maga elé lép, és felmagasztalná magát; ez
utat teremt saját lényében, mivel akarata kilép külön vágyából,
és önnön mágiáját keresi, mint uralmának nagy számát, a
sokaságot, és önmagától teljesen eltávolodik; akarata saját
sokaságában marad, és sokaságának istene és vezetője.
Relatív pogányság ez, amolyan: milyen a másikhoz
képest ? pogányság. Nincsen itt a Szentkönyvekben
intolerancia, jó vagy rossz faj, zsidó vagy pogány, keresztény
vagy muzulmán, Buddhista, szebb vagy "igazhitűbb".
Hiszen ez is, az is, meg amaz is a Tudás Igazi Könyve! Afféle
Kódolt fizikakönyv (is). Ami a kérdést eldönti, az az alaptér
csavarodottságának iránya, és a részecske centrális forrásrendszerének
tendenciái. A központi forrástriplett határozza meg a sajátidő
csavarodottságának az alapirányát és ezzel a kialakuló részecske
minden tulajdonságát. A maga elé lép azt jelzi, hogy az emanációs
terjedésnél gyorsabb valamikről beszél, egyre gyorsuló
tachionokról. A sokaság ma is használt matematikai fogalom,
itt szimmetriarendszer forráselemeinek nagyon nagy számát
jelzi az olvasónak. A sokaságok vezetői, a kiindulási források
rendelkezhetnek egy képességgel, amely a alaptér képességeihez
hasonló, és ez ideig-óráig a forráselemből fakadó sokaságot
a saját mágiájában meg tudja tartani, mint saját Isten. Ezt
jelzi az önnön mágiája kifejezés is. A létezés alatt
persze több síkon lehet a létet definiálni, hiszen az
alapforrások ezután sem vesznek el, csak tachion voltuk miatt a
"megismerhetetlenség" és a "megfoghatatlanság"
állapotában maradnak, vagy a térben és/vagy a nemtér-nemidőben
létező valamik. ***
»3.« És hiába lép elé Isten szabad akarata s
fenyíti meg, a bálvány akkor is csak hazudik a szabad
akaratnak, vagyis Isten szellemének, és továbbra is saját
akaratát tiszteli a sokaságban. Ez az akarat önnön gazdagságából,
önnön mágiájából született, ezért Isten szabad akaratát
nem érti meg. Húsból és vérből született, saját külön
természetéből, ennek a világnak gyermeke, s gazdagságát
tartja szeretetnek: képmutató és összezavarodott Bábel. A
sokaság mint saját külön mágiája összezavarja, úgyhogy az
egyből kilép a sokba; e sokaság most megzavarodott Bábel, képmutató
szája pedig, amellyel az egyetlen szellemet jámbor szavakkal
dicséri, Antikrisztus és hazug. Mást mond és mást tesz, szíve
csupa vágy és szívének szelleme a vágyban elmerült.
A részecskének gyakorlatilag a források többségére
nézve szimmetrikus a rendszere. Alsó és felső része nagyjából
szimmetrikusan elrendeződött világ. A két rész; az alsó és
a felső egy másik, szembenáramló szimmetriával is kapcsolódik
egymáshoz. Ez az áramlási rendszer a részecske felszínén és
a függőleges tengelyében játszik lényeges szerepet. Két
forrás tesz itt különleges pályán fontos szolgálatokat azért,
hogy a részecske fennmaradjon az örökkévalóságnak és a
megfoghatóságnak. Máshol már szó esett Krisztusról és itt
Antikrisztust említi a szerző. Ez a Krisztus nevű forrás
antipódusa, mindig az ellenkező irányba haladó időforrás. A
részecskét (kb.) kétszer kívülről megkerülik, majd spirálisan
haladva áthaladnak a részecske belsején annak centrumában felélesztve
a kezdeti forrástriplett működését. Itt egy kétmenetű rugó
alakú pályán mozognak. Két menet kívül, két menet a
hossztengely mentén belül. A mozgásrendszer szimmetrikus, a
mozgás ellentétes. A felszínre érő derékszögben elforduló
áramlás újra a részecske felszínén tesz két fordulatot,
majd a rugószerű belső úton (ami egy csőszerű rugó alakú)
tesz két fordulatot, etcetera, etcetera... (A nukleáris fizika
tőlünk eltérően értelmezi a fél spint, ez ott kettőt
csavarodik!) Ezt a kettőt. A részecske "alja" és
teteje nem szimmetrikus tükörkép, mert csak a felső részén
van derékszögű elfordulás, ez az alsó részben ívelten történik,
szinte a külső mozgáspálya folytatásaként. A húsból és vérből,
a saját mágiájában született bálvány az az időpopuláció,
amelyik ellenkező csavarodottságú mint a kezdeti tér, és ez
okoz a felszín közelében bábeli zűrzavart, de ennek köszönhetjük
az anyag érzékelhető és megfogható mivoltát, így áttételesen
a testi létünket is. A fogalmak az értetlenség száján
mindenféle zagyvasággal is felruházódtak. (Körülbelül úgy,
mintha egy háziasszonynak (Akinek violaszín elképzelése sincs
a TV belsejéről és elvéről) azt a feladatot adnák, hogy
teljesen outsider hallgatóságnak (hasonló háziasszonyoknak)
tartson egy kiselőadást a televíziókészülék elektronikájáról...
..és ha ezt ügyesen megteszi, ezért egyévi jövedelmével
honorálják! Az előadást senki sem fogja szakmai szempontból
ellenőrizni. Tessék ezt az előadást szakembereknek videóról
bemutatni. Biztosan jobban mulatnának, mint egy kabarétréfán.
Azért az igyekezetet sem szabad lebecsülnünk! A nagy baj az,
ha ezt a háziasszonyt a többiek tudós prófétává emelik, és
ettől kezdve a TV szerelőket lehülyézik, vagy máglyára állítják.
***
»4.« A sokaság mágusa ekképp gőgös, hiú
fukar, gonosz, falánk, a sóvárgó sokaság szelleme ő és
hamis bálványimádó: nem követi a természet szabad akaratát,
a csodák erejének a birtokosát, és nincs értelme az isteni
misztériumról, mert akaratával nem követi e misztérium
szellemét. Ha akaratával a szabadsághoz fordult volna, úgy
Isten szelleme feltárta volna mágikus misztériumát, és csodája
és tettei akaratával együtt Istenben állnának.
Vagyis a forrásidő-populáció "vezetője"
önálló életet élő világát csak egy rövid ideig tudja
fenntartani. A szabadság a részecskék felszínén kívüli része
(a sajáttér). Ez itt nem áll Istenben így valószínűleg a részecskék
nemtér-nemidőbeli részéről írhat. Átvitt értelemben
azonosítja a máshol elkülönített fogalmat, és Istent azonosítja
a mindenható terével a Szent Szellemmel is. ***
»5.« De mivel ezek önmagukból indulnak ki, a
kezdet a véget keresi és eszköze a turba. Nem áll Isten
szabad akaratában, hanem önmagától növekszik, és mint gőgös
fa fölemelkedik.
Ezt kétféle módon érthetjük: A részecske felszínét
okozó térforrások a nemtér-nemidőben vannak, vagy a saját mágiájukban,
vagyis nem a tér geometriájához hasonlóan csavarodnak (tehát
jobbosan), hanem ellenkezően (tehát balosan). A mi Univerzumunk
anyaga többségében balos forgású. A Kaballában (XIII sz.!)
olvastam, hogy a Az Isten a jobbkezével balos dolgokat csinált.
Ezt 600 éve írták le!! A gőgös fa ellenkezően csavarodó
terek populációja. (És mint minden létező: önmagától növekszik).
Ez a részecske női dominanciájú alsó fele. ***
»6.« Csak egyetlen Isten van az akaratban és az
örök sóvárgásban, vagyis az örök mágiában, úgyhogy az
örök mágia vágya az örök akaratnak odaadja magát, és
ebben teremti az életét. Ezért a születéshez hűtlen akarat
hitszegő szajha: a hamisság szülőanyja, és nem követi a
szabad akaratot.
A cél: a végtelen tér; ez a mágia vágya (ebben
teremti életét). A hűtlen akarat, a hitszegő szajha arra
utal, hogy az anyag női jellegét, balos forgását, perdületét
szidja, amely önfenntartó rendszerében önkeltő világot
generál folyamatosan. Az antianyagot férfiszajha tartja fenn a
balos térben jobbra perdületű részecskékben? Logikusan így
kellene lennie. A balossága és ezzel hitszegése folytán nem követi
a Jó, a jobbos térperdületet.
»7.« És itt értjük meg az Istentől való
elszakadást, amelyet Lucifer okoz, aki a természet mágiájában
rossz szenvedélyt ébresztett. Két örök élet születik így:
az egyik Isten akaratában, a másik az ördög és a bőszültség
akaratában. És ez Bábel az Antikrisztussal a Földön.
Két teljes Világegyetem születik így, és az
ellenkezés, (Lucifer az ellentett szellem, az antitér forrása;
Isten antipodusa. A Világegyetem egymástól "elzárt"
részei mindketten fontosak, miután egymást éltetik. A részecske
belsejét az ellenkezés tartja a létben, de ciklikus létét az
ötödik dimenzió -az alaptér- geometriája kelti folyamatosan
új életre. Eszerint félve jegyzem meg, hogy eszerint Lucifer nő.
Persze nem a mai sztereotípiák, hanem a perdülete értelmében.
Ez minden régebbi kovácsoltvas kerítésen megfigyelhető. ***
»8.« Ami Isten akaratából saját külön akaratába
lép, az Bábelhez tartozik. Ezt látjátok a zsidóknál és pogányoknál,
és minden népnél.
És minden részecskében. ***
»9.« A pogányok megrekedtek külön mágiájukban.
De akik a kárhozat vágyából a természet fényébe lépnek,
minthogy Istent nem ismerték, de tisztaságban éltek, azok a
szabad akarat gyermekei voltak, és a szabadság szelleme a nagy
csodát a misztériumban feltárta, ahogy ezt hátrahagyott bölcsességükben
láthatjuk.
Köszönjük meg ezt a hátrahagyott bölcsességet,
ezt a fantasztikus munkát amit őseink ránkhagytak. Ez a tudás
valóban kozmikus. A pogányok nem valami gengszterek, hiszen mágiájuk
az egész elengedhetetlen része, ez a durva létezők másik
fele. És fél dolgok nem maradnak meg a teremtésben! Ezért nem
stabilak a részecskék törmelékei, mert még a féltől is
kevesebbek. A szuperszimmetria darabjai a keletkezés rendjéből
kiszakítva rögtön oszlásnak indulnak, vagy furcsa "szimmetria
sértéseket" keltve maximum egy mikroszekundumig agonizálnak.
Ezen közben forráspopulációjuk szereplői akár
szaporodhatnak is (saját mágiájukban) egy kicsi ideig (ez a tömegkatasztrófa),
de az egész törmelék tachionizációja, majd teljes tömegében
való tökéletes megszűnése nem kerülhető el. Ilyen törmelékeket
a természet is létrehoz. ***
»10.« De akik csupán külön mágikus akaratukban,
húsban és vérben éltek, azoknak akarata a turbába fulladt,
és akaratukat a turba elárasztotta, s a bőszültség és
kapzsiság esszenciájának szelleme lett osztályrészük, s
azok csak a sokaságot , az uralkodást és a királyságot
keresték.
Az ellenkező csavarodású terek forrásai (és a többi
is) a turba, a felszíni időturbulencia áldozata lesz, és itt
leáll további szaporodásuk. A fák nem nőnek az égig. Eddig
nőnek. Furcsa egy fák ezek! Átlagosan öt és 3/4 létciklus
hullámai terjed a törzsüktől az ágaik felé, amit az Ádám
nevű forrásidő ciklikus reinkarnációja indukál, ami az egész
furcsa szubkorpuszkuláris újjászületést ciklikusan életben
tartja. A gonosz valahogyan más miatt bukik el mint a Jó, de ez
a lényegen nem sokat változtat. A sakkjátszma végén a fekete
és a fehér bábúkat egyaránt lesöprik a tábláról. Ennek
az ellenkező csavarodású időpopulációnak van szerepe az
információ átadásának és fenntartásának létrehozásában
is. A tudás fája innen eredhet. Ez ilyen szerepre 370 ezer forráspár
(gyümölcs) pertubációs kulcsszerepét jelenti. Ez a forráselemek
halmozó modulációját jelenti, amely Doppler-hatás jellegű
elmozdulásokban a forráselemek "nyugalmi helyzetének egymáshoz
viszonyított rezgéseit okozza. Ebben őrződik a Világegyetem
tudása: a mindentudás.
»11.« És mivel a turba az erőszaktól képtelen
volt elválni, felbőszült, viszályt és harcot kezdett. Így
keletkezett a sokaság a kapzsiságból és a hiúságból a háború.
És száma a harag misztériumáé.
Háború; tér tér ellen, (idő idő ellen). És
itt tömegesen pusztulnak a látens létezők seregei. Jók és
rosszak. ***
»12.« Hasonlóak voltak a zsidók is. Isten
megnyilatkozott nekik, de ők mégis két akaratot követtek. Egy
részük a Törvényét, ők akaratukkal Isten akaratát szolgálták,
miként az ősatyák és minden jámboran reménykedő izraelita.
A többiek, bár a törvények szerint cselekedtek, akaratukkal mégis
saját kárhozott mágiájukat követték, a kapzsiságét, és
csak a sokaság számát keresték: szájuk zsidó volt, de szívük
bábeli szajha, képmutató és Antikrisztus, jámbor szavakkal,
de hamis, kapzsi szívvel.
Nukleáris ihletésű dörgedelem. A szöveget a
zsidó történet analógiájával nyomatékosítja. Itt bizonyos
nagy forráshalmaz terének furcsa, kettős természetű geometriájára
utal. A részecskében -mint már írtuk- van két fontos
rendeltetésű forrás. Krisztus és Antikrisztus a nevük. Az
egyik férfi, a másik női típusú vezető. Krisztus a térbe
való visszatérést, az női ellentettje a nemtér-nemidőbe való
eltérülést váltja ki Ádámnál és Évánál; a mindig újjászülető
centrális forrásoknál. ***
»13.« Ekként a kereszténységnél és minden népnél
a Bábeli Szajha az Antikrisztussal megtelepedett, és egy népben
egyszerre két birodalom van, de a belső szellemben nem egyesülhetnek,
miként az agyag és a vas nem keveredhet; s bár test szerint összekeverednek,
de szellemük szerint két nemzetség, ahogy Dániel próféta
mondta (Dán 2,43).
Érdekes tudás! A vas és az agyag atomjai összekeverhetők,
de a keverék nem vegyület. Ha mégis kémiai vegyülésre bírjuk,
akkor is megmaradnak az alkotó atomok rendszerei a maguk világának
fenntartásánál, és nem alakul a vas pld; nikkellé a kémiai
reakció során. Az atomokat alkotó protonok, neutronok és
elektronok sem keveredhetnek egymással, nem alakíthatók "egymássá".
A protonból sohase lesz elektron vagy energia se. A proton ugyan
egyesíthető egy elektronnal és ennek a nukleáris folyamatnak
egy neutron lesz az eredménye, de ennek során csak a protonba
tuszkolunk egy elektront, és ez független környezetben (szabad
neutron) gyorsan távozik is innen. Újra fénnyel telítődik,
és ettől szétválik egy protonra és egy elektronra. Ezek is mások
szellemük szerint. (Hiszen ellentettek). A két birodalom, amiről
beszél így érthető. "Férfi" és "női"
birodalom. Egy időpopuláción belüli ellentettség. ***
»14.« Ezért aki az Antikrisztust akarja
megismerni, aki őt keresi, megtalálja minden házban. De a
leggonoszabb a koronás szajha; keresztelői pedig, akik kiemelik
a szajhaság keresztvizéből (hogy szintén a sokaság számában
élhessenek), ama rikoltozó csőcselék, akik Isten egyetlen
akaratából a sokaságba vezetnek, hogy csak a sokaság számát
öröklik és földi hasakat tömhetik.
Sőt! nemcsak minden házban, de minden atomban
megismerheti! Fontos információk! Az Antikrisztus azért mozog
ellentétesen, mert ellentett a csavarodása. Logikus! A rikoltozó
csőcselék az egyik sokaság és a "jó sokaság" számát
öröklik. Ez ugyanúgy 370000, mint a jó sokaságé. Erre egy női
csavarodású forrás (víz típusú) keresztvizet szolgáltat.
Az Antikrisztus koronás szajha. Ez geometriai hasonlat. ***
»15.« Isten szabad akaratának másik része pedig
mágikus akaratával önmagából a szabadságra lép, Isten
egyetlen megfoghatatlan akaratába. E rész a mágikus alakban hátrafordulva
áll. Élete a kenyeret keresi, és magától eltávolodik, de az
akarata nem a kenyérre, hanem a vágyból az Istenre irányul.
Mert akaratában Isten szelleme lakik, és feltárja neki Isten
csodáját, s életének szelleme e világ csodája.
Ami a részecskét elhagyja, szabad - hiszen hullám
- mint Isten megfoghatatlan akarata. Ez a tér működésének
emlékeztetője, de gyanús, hogy a tér hipertéri részére
vagy az isteni lelkekre (is) céloz. ***
»16.« Bábeltől és Antikrisztustól ezek
megszabadulnak, még ha velük egy tető alatt laknak is. Mert
Isten igaz képmása a lélek-szellemből született akarat-szellemben
áll.
A forráspopulációk Anti és nem Anti egy fedél
alatt laknak, hiszen egy valaminek a két része ez. A tér félspínűsége
fennmaradási kritérium, hiszen ez tartja meg stabilisan a nukleáris
konfigurációt. Páratlan számú forgásdimenziókkal natális.
Ez az emanációban kifejezett relatív sebességegységenkénti
csavarodottságot jelenti. Az akaratszellem a tér. A részecske
a térben "áll". Az antirészecske pedig az antitérben,
a vágyszellemben. ***
  
|