ÍGE - IDŐ 24. |
|
A lap nem a művészetekről szól, bár nagyon kedveljük a művészeteket. Az A.R.T. jelen esetben a közismert UFO rövidítés szabályos magyar megfelelője. Azonosítatlan Repülő Tárgy. Ez nem jelent feltétlenül földön kívüli űrhajót a repüléstechnikában, csak annyit, hogy valami repül, megjelenik a radaron, de semmilyen rádio kommunikációs felszólításra nem érkezik válasz. A radar-válaszadó sem válaszol. Ezért azután azonosítatlan egy fémezett luftballon is. A "valami" mozgásából és visszhangjának jellegéből a radarosok következtetni tudnak arra, hogy mi is lehet az, amit látnak. Ez az esetek túlnyomó részében megnyugtatóan tisztázódik. |
|
Minden negatív film holografikus
IS! A
képen látható dolgok mellett minden negatív kép hordoz
egy rejtett holografikus plusz dimenziót is! Ezt egyelőre nem lehet
hamisítani! Mit is jelent ez? Ha a negatívról a lézerpadomon hologramot hozok létre, akkor ezen a hologramon megjelenik az eredeti harmadik kiterjedés, amelyen majdnem ugyanúgy távolságot tudok mérni, mint a valóságban. Ezen minden hamisítás lebukik. Bármilyen negatívval megy a dolog, de a számítógépről levilágított negatívval, vagy egy összemontázsolt képpel teljesen más a helyzet. Ott a montázsasztal távolságait tudom csak lemérni. A számítógépes csalás pedig teljesen 0 távolságot mutat, hiszen ott csak axonometrikus mélység van a valódi 3 D helyett. Várom a szkeptikusok remekműveit, amivel meg tudnak téveszteni. aranyatya@freemail.hu. |
Vagyis a videojeleket lehet, a gifeket, jpg-ket, bnp-ket is lehet hamisítani, de a filmnegatívok elárulják az igazat. No és, mivel ez a technika a rendelkezésünkre áll, meg is tudjuk állapítani az igazságot. A kritikátlanság veszélyes, de az ellenérvek helyett puffogtatott nemlegesség még ennél is nagyobb veszélyeket hordoz. Gátja a gondolkodásnak és a haladásnak. Én nem félek az UFO-któl. Még akkor is érdekelnek, ha mások hisztérikusan tagadják még a létüket is. A fenti képen nem a Vénusz, vagy Jupiter látható. Ez akár egy hamisított kép is lehetne, mert filmen nem láttam. Mi az ami mégis gondolkodóba ejt. Azok az egyebek, amik a képen még láthatók. Azok a kis ketyerék, amelyek nagyon gyakran figyelhetők meg a hasonló képeken. Azok a kis gombócok, nem is olyan kicsikék, mert 20-30 cm-től néhány méteresig, sőt akár néhány tíz méteresig is terjedhet a nagyságuk. Olyan gyors a mozgásuk, megjelenésük eltűnésük, áthelyeződésük, hogy szemmel talán nem is követhető a dolog. |
Sok olyan filmfelvételem van, amelyen ART-ok láthatók, és ezek nézegetése nagyon tanulságos egy dimenziókutató számára. Honnan tűnik elő, vagy hova tűnik el egy ART, vagy egy-egy olyan szonda, amiből a fenti képen 3 élesen, és öt halványan látszik. Gyakran csak egyetlen képkockán villan fel, és ezeket nem szoktam igazán komolyan venni, mert akár emulzióhiba is lehet. De amikor két egymás után következő felvételen ugyanott van a hiba, akkor az már kizárja (nem valószínűsíti) ezt az eshetőséget. |
Ezek a szondák sok olyan nagyon régen készült felvételen is fellelhetők, hogy kizárhatjuk vele a hamisítás vádját. Ez a technika nem a térben való elmozdulásokkal manipulál, hanem valami másféle módon. Ha ellessük, és sikerül leutánoznunk, akkor ezzel nemcsak űrutazásban használható technikához jutunk hozzá. Ezzel a helyváltoztatás, szállítás olyan nagyot léphetne előre, amelyet semmiféle mechanikus módon működő dolog nem múlhat felül. Az ART-ok nem száguldanak, hiszen legtöbbször nem is mennek. Tudnak menni is, mert ha nem tudnának menni, akkor nem is tudnának a föld felett lebegni. Nevezzük ezt a szerkentyűt téri hajtóműnek. Ezzel is lehet helyet változtatni, lebegni vagy a mi felfogásunk szerint száguldozni és repülni. A felvételeken mért téri elmozdulások szerint ez elérheti a hatszoros hangsebességet, vagyis levegőben úgy 6-7000 km/óra sebességet, ami még az ART-okra nézve is valamennyire közegfüggő. Ez még a víz alatt is elérheti a több száz km/h sebességet, ahogy azt a különböző megfigyeléseket rögzítő hajónaplók jelzik. Ilyen gyorsan egyetlen földi (tengeralattjáró) jármű sem tud a víz alatt mozogni. Még a torpedók sem. |
Ezen
a felvételen is látható egy ilyen kis szonda. |
Ezek a szondák rettenetes gyorsan változtatják a helyüket, és gyakran egy csillogó karácsonyfadíszhez hasonló a kinézetük. Az ilyen szondát nem lehet semmivel se megkárosítani. A csillogó védőburkolat térhatár (dimenzióbuborék), amin persze semmiféle földi fegyver sem tud áthatolni, és a sugárfegyverek, lézerfegyverek is hatástalanok ellene. Támadás esetén eléugranak az ART-nak. Maga a jármű ezredmásodpercek alatt meg tudja változtatni a helyét, és egyetlen ugrással akár a naprendszerből is simán ki tud ugrani. Az ugrás során elhagyja a mi téresszenciánkat, így oda az általunk kieszelt támadások teljességgel hatástalanok. |
|
Az idegenek járművei gyakran, de azért nem mindig körszimmetrikusak. Ez a forma azért praktikus, mert a térben bármely irányban haladhat, és így nincsen rajta eleje és hátulja, mint a mi vadászgépeinken. Ez alaposan megnehezíti a hátbatámadást. Itt kétféle ART is látható. Nagyon sokféle típusról vannak képeim, és sok holografikus ellenőrzésen átesett felvételem is van. A dolog létező, és komolyan kell vennünk, mert a szájtépés semmiképpen se lehet megoldás. Ma a süketek párbeszéde folyik erről. |
|
A térugrás nem jelent mozgást a szó hagyományos értelmében. A téri hajtóművek mellett minden ilyen űrhajóban van egy kis ketyere, amelyikben egy olyan térforrás van, mint amilyen a Nap közepén is, és ennek manipulációjával el lehet tűnni a tér általunk ismert részéből. Ennek alapelvéről a korábbi lapokon sok információ található. A térdimenziók rétegezettek, mint a rétestészta, vagy a bájgli. Ezek a süteményeink ezért szerepelnek Istent dicsőítő ünnepeinken. Tészta-töltelék-tészta-töltelék. Spirálisan. Az édes töltelék a téresszenciákat jelentő Tűz elembe ágyazott "édes" Levegő jelleget jelentik, a tészta az szeparátort. Régen a bájglit hagyományosan patkó alakúra sütötték a háziasszonyok, ami a belső szerkezet mellett a szerencsét is jelentette. De miért? A kó mindenesetre forrást jelent a keleti népeknél. A pha tibetiül apa és a túloldalon lévő jelentéssel is bír. Gyakori, hogy egy-egy ART ilyen furcsán áll a levegőben. Merre van nekik akkor a lefelé? Bármerre. A saját térforrás helyzetétől, és a saját belső "lefelétől" függ. A bennülőknek arra van a lefelé. Ez a jármű gond nélkül bármelyik oldalával lefelé fordulhat. Ez persze minden ART-ra igaz, hiszen saját térforrás nélkül nem jutott volna el a Föld nevű bolygóhoz, mert a térben minden olyan messzire van, amilyennek mi is tudjuk. Nekik is. |
|
Ez az ART ugyan teljesen vízszintesen áll, de ezen a képen is látható két olyan kísérő szonda, amilyen előzőleg emlegettem. A baloldali gyorsan mozog a térben, így elmosódottan látszik, a jobboldali viszont eléggé jól láthatóan gömb alakú. Bizonyára ez nyugton volt az expozíciós idő alatt.
|
Ez egy eléggé elmosódott kép, de ezen is láthatók a kísérőszondák. A Föld veszélyes bolygó. Nem azért, mert olyan jók a fegyverei, hanem azért, mert az emberek teljesen kiszámíthatatlanok. Nem azért lövöldöznek, mert veszély fenyegeti őket, hanem azért, mert félnek, és mert van mivel. Ha van egy kalapácsod, minden olyan kinézésű, mint egy szeg - mondta Murphy. A felnőtt világ ugyanúgy viselkedik, mint a gyermekei. Az a civilizáció, amelyik a csillagok távolából eljutott idáig, bizonyosan rendelkezik olyan fegyverekkel, amelyekkel akár egész országokat, vagy akár az egész bolygót is elpusztíthatnák. Miért nem tették meg eddig? Mert ők nincsenek? Nem. Mert gyávák? Nem. Mert több eszük van nálunk? Már túl vannak a handabandázó korszakon, az atom és egyéb háborúkon, és űrcsatákon? Valószínű. Most már csak egy rosszindulatú, vagy sértődős "támadó" kérdése a dolog. Akkor leckét kapunk. |