|
|
Sok ilyen mozgófilmet analizáltam, és ebből már kiderül, hogy ezek a jelenségek nem filmhibák, hanem egy számunkra még nehezen érthető technika megnyilvánulásai. Sokat tanulhatunk belőle. Ahol a jármű halványabban látszik, ott is ott volt az expozíciós idő alatt, csak rövidebb ideig, ahol pedig erősebben hagyott nyomot a filmen, ott tovább. Miután a mozgás ugrásszerű, nem látszik elmosódottnak, de ez egyúttal annak a bizonyítéka, hogy nem a térben mozog. |
|
Erre a járműre tehát nem minden esetben igazak a newtoni mechanisztikus gondolkodásban felállított tézisek, de még az einsteini relativisztikus tanok sem. Ez a jármű nem gyorsul vagy lassul, és nem is halad. Ez talán egy mai gondolkodónak paradox módon hangzik, hiszen a fejünkben semmiféle további ötlet nem szerepel, és a dogmatikusabbak egyenesen "tudják", hogy nem is lehetséges, mert az egyik dolgot ez, a másikat pedig az a törvény kizárja. Nos, ez jelen esetben nem igaz. |
|
Wheeler spirális és félspínű tere jó közelítés, és a rétegezett tér is helyes gondolat, amennyiben elhagyjuk a sík gondolkodást. Erre az előző lapokon már mutattunk példákat. Ennek térbeli változata a jónak látszó megoldás. Egy csigaház a legközelebbi hasonlat, csak ez esetünkben a centrumából keletkezik, és teljes terjedelmében állandóan tágul. Egy ilyen térforrás tere rétegezett is és akár félspínű is lehet. Ez az atomfizikában azt jelenti, hogy két fordulat után tér vissza a kiindulási állapotába. |
Egy csillagközi űrhajó a téresszenciákban mozogva valóban alá van vetve a relativitás-elméletben leírt mozgási korlátoknak és több általunk is ismert fizikai törvénynek. Így az utazás és a kommunikáció is alá van vetve azoknak a korlátoknak, amelyet már száz éve ismerünk. Ha átmennénk a párhuzamos másik téresszenciába, ott ugyan máshol lennének a dolgok, a csillagok és a bolygók, de ott is lehetséges az élet. De bármelyik téresszenciában is tartózkodnánk ugyanúgy korlátoznának minket azok a szabályok, amiket már a mienkben is megismerhettünk. A többi (párhuzamos) univerzumok nem máshol, hanem ugyanitt vannak, de azoknak se anyagát, se energiáját nem tapasztalhatjuk. Kivéve néhány anomáliát. |
A már emlegetett nemtér-nemidő (más nevén idősemmi) réteg kitüntetett fontosságú a civilizációk életében. Minden világvallás irataiban szerepel. Miután nem értjük, misztikusnak tituláltuk. Itt nincs anyag, és fény, mert ezek a térben keletkeznek és csakis a térben tudnak fennmaradni. Mi is ered ebből? Ott nem marad meg az anyag, tehát alkalmatlan mindenféle űrutazásra. Itt az anyag és a fény a pillanat törtrésze alatt megszűnik. Nem átalakul ezzé vagy azzá, hanem megszűnik. De van ennek a "semmire se jó" rétegnek egy nagyon érdekes tulajdonsága. Nincs benne tér és idő, vagyis nincsen benne a hagyományos felfogásunk szerinti távolság sem. OTT a legtávolabbi csillag is ITT van. Nem kell a távoli térrészt "idehúzni", mert itt van. Ugyanitt. Vagyis nem is kell "odamenni".
A kész válasz helyett gondolkodjunk! Ha már át tudtunk lépni a párhuzamos univerzumokba, akkor már kell lennie egy olyan saját térforrásunknak, amivel ezt meg tudjuk tenni. Ez a mutatvány ilyen térforrás nélkül egyszerűen nem hajtható végre. Ez a kis speciális fénykvantum viszont saját esszenciákat (saját téridőt) kelt a nemtér-nemidőben is, vagyis kabinunk fennmarad az "ahunban" is. Innen a népnevünk is! Az idő és az idősemmi urai voltunk. Valamikor régen... Értettük a Galaxisok közötti utazás titkait is. |
Például: A rétegalatti (fázis) szinkronban történő parányi (saját!) térforrás torzítások nagyon érdekes eredményre vezetnek. Amikor többszöri rétegugrálás után visszatalálunk a saját univerzumunkba, akkor a kabinunk irdatlan távolságra fog megjelenni eredeti helyétől. Ehhez lényegében nem kell idő. Azért ne dörzsöljük annyira a kezünket, mert a körülöttünk lévő 16 univerzum közül a sajátunk is nagyon idegenül fog hatni. Azok a síkagyú csillagtérképek, amelyeket tanultunk, itt már nem lesznek jók semmire, mert már néhány fényévnyi ugrás is katasztrófálisan megváltoztatja a látványt. Az eddigi asztronómiának nagyon fel kell kötnie a gatyáját, mert itt most már tizenhat univerzum részletes térképét kell elkészítenie, méghozzá térben és dinamikusan, mert érkezésnél ennek nagyon komoly veszélyei vannak. Gondold csak végig.
Sok civilizáció látogat a Földre hasonló - de azért nem azonos - technikákkal. Itt most egy másik rövid térugrás történetéből mutatunk négy képet. Ők valamiféle tükrözési segédtechnikát alkalmaznak a térugrás során. Ha felveszed a lapot a diszkre, akkor később filmszerűen egymás után is le tudod játszani a képeket, és ezzel még tanulságosabb a dolog. |
Elnézést, de ezek hajnalban készült felvételek, és gyalázatosak a fényviszonyok. Alul egy jármű fényszórójának a fénye látszik, ami pont az ugrás alatt elhalványodik, szinte kialszik! Ugyanekkor a bokrok is életlenné válnak, mintha ezek is valamilyen idő vagy térbeli ugrást végeznének ezek is az expozíció alatt. Ilyen jelenségek sok hasonló képsorozaton figyelhetők meg. Én - pontosan ezért - inkább a mozgó filmeket gyűjtöm. A harmadik képen (mintha azon a ferde szürkés pacán tükröződne át) két helyen is látszik az ART. Mögötte és előtte is megjelenik egy kisebb szürke maszat, csak ezek a nagyobbhoz képest ellenkezőleg dőlnek. Az ugrás után azonnal eltűnnek a képről. Jó lenne ilyen folyamatokról olyan speciális kamerával készített képeket vizsgálni, amelyek sokkal több képet készítenek egy másodperc alatt, mert akkor olyan részletek is feltűnhetnének a képeken, amelyek így elvesznek a folyamat analíziséből. Pontosan ezért készítettem földi vadászgépekről is felvételeket, hogy a filmen látható megjelenés nyilvánvalóan megkülönböztethető legyen. Ez a film bizonyosan valódi.
|