 
»DE
ELECTIONE GRATIAE«
KEGYELMI
KIVÁLASZTÁS, VAGY ISTEN AKARATA AZ EMBER FELETT
»1.
FEJEZET«
ISTEN
EGYETLEN AKARATA.
BEVEZETÉS
ISTEN LÉNYÉNEK KINYILATKOZTATÁSÁBA.
MI AZ
EGYETLEN ISTEN?
Ebben a könyvben
(mert ez egy másik könyv) ugyancsak a tér kialakulásáról és
működési elvéről van szó, de más stílusban és a hangsúlyok
máshová helyezésével, inkább elvi ügyekkel foglalkozva, és
kissé előreszaladva a dolgok menetében. Ez egyfajta bevezetés
a részecske mikrovilágába is. A hermetikus irodalomban az
ember megalkotása (a legősibb ősünk megalkotása) is egy részecskét
(a lélekrészecskét) takarja. Bármilyen meglepő ez, a lélek
is korpuszkuláris! (Viszont amiből áll -mint az anyag is- az
teljesen transzcendens) Mózes öt könyve a barionok, az egymást
keltő félspínűek (?) mikrovilágába -születésébe és működésébe-
(is) elvezet minket. Az egészen biztos, hogy nem a humanoid faj
megszületését és történetét írja csak le a Szentkönyvek
(egymáshoz is) sok mindenben hasonlító őstörténeti logikája.
Valami egészen más is megbúvik itt! De most térjünk vissza Böhmére!
Ennek a másik munkájának kivonata is sok izgalmasat rejt! A 3.
fejezet legvégén eljut a részecske fizikai kinézéséig is!
Logikailag az ember anyagból van, és ha jól meggondoljuk, a
legősibb ősünk az az első lélekrészecske, ami az Univerzum
immár megalkotott terében először megszületett. A folyamatos
és máig is tartó állandó keletkezése sokkal logikusabb,
mint a materializmus ama dogmája, hogy az anyag és az energia
öröktől volt, hiszen ez az gyermeteg egyszerűsítés egy sor
(igen komoly) filozófiai probléma megoldását egyszerűen
elsinkófálja. Az a filozófia - amit most igyekszünk feltárni
- nem ezt teszi. A szerző az előző könyv három fejezetében
megalkotta a teret - energiát - és az energia energiában születő
második változatát - a szintén térszerű fényt. Sajnos az
utóbbit csak egyéb ismeretek birtokában lehetett azonosítani,
de tanításai így is egyértelműek. Hol így, hol úgy nevezi,
ami érthető, hiszen a hullámtermészetű és állandóan a
keletkezés folyamatában lévő térről - energiáról beszél,
ami minden(hol)ható. Kijelentései jól egybevágnak a különböző
világvallásokban fellelhető megállapításokkal is. Ha ezeket
a kozmogóniai (teológiai) leírásokat logikailag vizsgáljuk
meg, ezek cseppet sem olyan távoliak egymástól, mint azt első
ránézésre gondolnánk. Olyan az egész, mintha ugyanazt a
rejtvényt más és más szövegkörnyezetbe ágyazták volna.
Olyan, mintha valaki(k) időnként karbantartanák az emberiség
tudását és területtől és társadalomtól függő szövegkörnyezetben
újra és újra meg akarnák tanítani az embereket ugyanarra.
Arra is gondoljunk, hogy a titokzatos tanítómester(ek) tudása
is változik az évezredek során, vagy esetleg az elgondolásaikat
más-más módszerekkel igyekszenek a tanítványok fejébe tölteni.
Ennek során mindig újra meg kell ütközniük a régebben talán
éppen általuk besújkolt történetek elsilányodott, értelmeiben
változott, vagy már teljesen értelmét vesztett dogmatizmusával.
(Hiszen a szövegek szent és sérthetetlen voltát éppen a régebbi
tanítómesterek tömegpszichológiai trükkjei védik). Ne
vitassuk egyetlen Szentírás tartalmát, vagy szövegének
szentségét se. A valódi tudás önmagában is szent dolog.
Most nem teológiai szempontok szerint vizsgáljuk meg az emberiség
ősi mítoszait és könyveit, hanem logikai tartalmuk szempontjából.
A végveszélybe sodródó emberiség a szakadék omladékain csúszik
lefelé, és úgy tesz, mintha semmi baj sem lenne. Nagy baj van!
Ez a tudás talán enyhít a bajokon. Úgy tartják, hogy a
Biblia minden világkorszak fiainak mást és mást mond majd!
Most éppen egy ilyen új világkorszakba léptünk bele... Azt
biztosan állíthatjuk, hogy a kozmogóniát is hordozó ősi könyvek
jelentős része egységes logikai jegyeket hordoz. Az érdekes
az, hogy az egész Földön mindenhol megtalálhatóak egy egységes
logikai trend jegyei a kozmológiai leírásokban, és ezt egységes
grafikai szimbólumok is hordozzák. Ez a kutatás izgalmas lesz
minden alapkutatónak és teológusnak is. Jacob Böhme a keresztény
Bibliára hivatkozik a legtöbbet, de jól felismerhető munkáiban
a kaballisztikus és a keleti hatás is. Persze az is meglehet,
hogy ez tanítóinak hatása, akik láthatóan mindent tudtak a
világ kialakulásáról és az atomfizikáról, sokkal többet,
mint a mai tudomány. Böhme könyveiben (írt vagy kilencet) különböző
szinten mondják el újra és újra ugyanazt a tézisrendszert, különböző
szemszögekből világítva meg azt. Ne gondoljuk ezt túlzásnak.
Itt több könyvből vett szemelvényekkel van dolgunk, de ha az
önálló műveket vizsgáljuk, mindenben minden el van rejtve,
legfeljebb más és más részre fektették a hangsúlyt. Olyan
hihetetlen gondossággal csinálták, hogy ez egészen biztosan
nem egy ember műve és Böhme valóban csak egy kiválasztott
"alkalmas senki" volt, akit valakik kiválasztottak és
láthatóan nem a szokásos földi tanítási technikákkal tömték
a fejébe a tudást. Valódi próféta volt.
Ez a tudás annyival jár a korszak gondolkodása (és
a mai tudásunk) előtt, hogy azt bizonyosan nem Böhme, az iskolázatlan
vargamester találhatta ki, mert még a mai kor fizikusainál is
sokkal korszerűbb kozmológiát ír le ezekben. Több mint gyanús!!
Nem csoda hát, hogy egy kukkot sem értettek meg belőle a kortársai.
Saját kijelentései szerint még ő maga se! Azok akik a manipulációkat
ciklikusan végzik, mindig vigyáznak arra, hogy a kiválasztottjukat
lehetőleg ne sodorják végveszélybe, ezért a kor és a hely
szokásaihoz és dogmarendszeréhez korrigálják a lényegileg
azonos (vagy nagyon hasonló tanaikat). Ezt évezredek óta
ciklikusan ismétlik. Céljuk emberbarátinak látszik; gyanús,
hogy egy a mienknél sokkal fejlettebb (földönkívüli?)
civilizációnak, vagy magának az Istennek átgondolt tevékenységéről
van szó. Alapvető téziseik univerzalisták, de figyeljünk
arra is, hogy a szeresd felebarátodat mint tenmagadat bibliai
parancsolat logikailag ugyanezt takarja. Böhme ezt így is fejti
ki. Azt már tudhatjuk, hogy Mózes nem (vagy nemcsak) történeti
személyiség volt. A Mózes könyveiben leírt történetek egy
második (rejtvényes, alsó) történetet is hordoznak. Ez az
oka az időnként hihetetlen bibliai életkoroknak és történéseknek?
Ezért mondják a Szentírásról, hogy minden kor embere mást
ért meg belőle? Úgy gondolom, hogy ideje megértenünk ezeket
a páratlan tudománytörténeti rejtvényeket. Megértésükkel
olyan nagyot léphetünk előre, ami a legmerészebb fantáziálást
is felülmúlja majd! Már az eddig levezetett információk is
csodálatos előrehaladást jelentenek. Alappal szolgálhatnak
egy új asztronómia, biológia, fizika és kémiaszemlélet
kialakításához. Ezen az úton űrtechnikánk elhagyhatja a
Naprendszer bűvös határait is. De térjünk vissza a
feladathoz! Ahol az ember teremtéséről, máshol a föld,
teremtmény, teremtményi élet, Jeruzsálem megteremtéséről
olvashatunk majd, az a részecske (félspínű barionsorozat, lélek?)
kialakulását és belső működését (is) takarhatja. A szövegek
rengeteg, (logikailag azért felismerhető két (vagy több) értelmű
csapdát rejtenek a rejtvények. Azok félrevezetésére találták
ki őket, akik a prófétává kijelöltekre "új"
tanaik miatt rátámadhatnának. Ezért a kódrendszer. A butaság
lovagjai ma is közöttünk élnek. NE ugorjunk be nekik, a
elrejtett tudást kell megértenünk, nem a világi történeteket!!
***

»1.«
Isten Mózesnél kinyilatkoztatott hangon szól Izrael népéhez
(e hangban rejtettségéből valódi, teremtményi módon
megnyilatkozó, zengő hangba lépett és hallatta magát, hogy a
teremtmény felfoghassa): Én vagyok az Úr, a te Istened, az
egyetlen Isten, más isteneket ne tisztelj mellettem. (Kiv 20,2,3;
Törv 6,4.) Mózes mondja: Az Úr a mi istenünk haragos, hév
isten, és emésztő tűz. Másutt: Az Úr könyörületes Isten.
Továbbá: Szelleme a szeretet tüze (Törv 4,24-31).
A részecske
kialakulásához egy tér (egy Isten) kell. Ennek szerkezeti kritériumairól
már sokat írtunk. A részecskét (és a lelket is) csak ilyen tér
segítheti a kialakuláshoz és fennmaradáshoz. A burjánzó térszimmetria-robbanást
csak az tudja kialakítani és fenntartani amitől
szuperszimmetriája létrejött. Ez a tér bizonyos (renitens)
forráselemeket a részecskén belül és annak határán sajátidejében
megsemmisít, másokat tachionizál, a hipertérbe küld. Ez a részecske
külső harmada körül lévő tisztítótűz. A purgatórium. Más
forráselemek (ilyen Mózes is) a részecske belső centrumából
megnyilvánuló forrástérrendszer kialakuló felszínén (Istennel)
haladnak, (téridővel való szinkronizmus), így tovább "élnek".
Ezekhez könyörületes az Isten (a téridő). A Hang, vagyis a
gravitációs hullámok teremtményi megnyilatkozása a részecske
majdani létéről alkotott előkép, logikai hozzávezetés. ***
»2.« Az
idézett mondások ellentétesnek látszanak, mert Isten haragos
Istennek és emésztő tűznek nevezi magát, de a szeretet tüzének
is, amely csak az egyedüli Jó lehet, különben Isten nem lenne
Isten, vagyis az egyetlen Jó.
Ez az előző
gondolatmenethez tartozik (és takaró is a teológusok ellen).
Az első tér-energia tachionokból áll és keletkezik
folyamatosan, így Tűz természetű elemekből kiáradó Vízszelem.
Ez a sajátidő egyéb effektusait is takarja. A tachionkvintett
(+1 centrális forrás!) terében, amit Böhme Szentlélekként,
vagy Szent Szellemként, vagy Vízszellemként is meghatároz, már
nem keletkezhet hatforrású időrobbanás, (szimmetriarobbanás)
ami majd ebben a különleges csak tér nélkül kialakuló
rendszerben keletkezik, az hasonló lesz, de más. Az öt forrású
de hat forráshelyű tér kúptoroidjaiból nem mindegyik a mi
dimenzióidőnk, hanem a hatból csak egy. A Mi Atyánk. A téresszenciák
mintegy "multiplexelve" követik egymást. Mint a nápolyiban
a rétegek. Ezeket mégis együtt "éljük meg". De
csak az egyik négydimenziós csiga a hat közül az, ami a mi
birodalmunk, és ebből is csak (ál)három dimenziót érzékelünk
érzékszerveinkkel és az ezek megsegítésére, kibővítésére
kifejlesztett műszereinkkel is. Ennek egyszerűen az az oka,
hogy érzékelésünk korlátai műszereink kialakításában is
erősen korlátoznak minket. Gondoljunk csak arra, hogy a
radioaktivitást kezdetben veszélytelen és jópofa dolognak
tartották azok, akiknek tapasztalatai elégtelenek voltak a valódi
veszély felismerésére. Ez még a Curie házaspárra is gaz
volt, akiknek a felfedezést köszönhetjük. A csernobili
reaktor katasztrófájánál a tűzoltóparancsnok slaggal
oltatta a tüzet, és tényleges hülyeségét az is mutatta,
hogy az unokáit is elvitte háztűznézőbe. A többi testi érzékszerveink
egyszerűen le vannak tiltva (gátolva). Így azután az erre
vakoknak hiába is mesélsz az idő színeiről. Vagy agyonvernek
a másságodért, vagy csak egyszerűen habókosnak tartanak. Itt
még nem is beszéltünk a hipertéri esszenciákról, de majd a
szöveggel együtt visszatérünk rá. ***
»3.«
Istenről nem mondható, hogy ez vagy az, gonosz vagy jó, hogy
megkülönböztetés van Benne, mert önmagában természettelen,
vágytalan és teremtménytelen. Nem hajlik semmire, mert nincs
Benne semmi, sem gonosz, sem jó, amihez hajolhatna: alap nélküli
mélység önmagában, természetre és teremtményre irányuló
akarat nélküli örök semmi; szenvedélytelen, semmi sincs
benne, ami közeledhetne Hozzá vagy amihez közeledhetne.
Egyetlen lény, és előtte vagy mögötte semmi sincs amihez
vagy amiben magának akaratot teremthetne vagy megragadhatna;
nincs szülője: Ő Semmi és Minden és Egyetlen Akarat,
amelyben a világ és az egész teremtés nyugszik. Benne minden
kezdet nélküli, súly, mérték és cél szerinti örök-azonosságban
van; sem fény, sem sötétség, sem szeretet, sem harag, hanem
Örök Egy; ezért mondja Mózes: az Úr egyetlen Isten (Törv 6,4).
Vagyis
Isten alatt valamiféle fizikailag is létező (de mégis
traszcendens) rendszert ért, aminek nincsen vágya, vagy akarata.
A forrást. Mindennek az alapja és tartálya, gyökere, kiindulása,
működtetője és fenntartója. Böhme itt sok eddigi tézisét
megtagadni látszik. Ez egy nagyon fontos pont, mert itt alapvető
elgondolásokat fejt ki az időrendszer filozófiájáról. Ez a
valami nem intézkedik, vagy haragszik, de a leglényegesebb Jó,
hiszen e nélkül a valami nélkül minden újra semmivé válna.
Úgy is érthetjük, hogy ez nem tér és nem hipertér, de mi
ebben értelmezünk teret, pedig mindez csak az Idő nyakatekert
játszadozása, amiben a tömegtelen forrás valamivé játssza
magát, majd a valamivé vált semmi ebben még bonyolultabb játékokat
kezd játszani és tükröt állít időből a semmi elé, hogy
megnézhesse magát és teremtményi alkotását benne, vagyis
magában. Csak a térré (energiává) és anyaggá magasztosult
időről szól a mese, vagyis az Univerzum a valamiként érzékelhető
semmi, Isten álma és varázslata. Csakis az idő bonyolultan
szerveződő hullámaiból áll és ebben is (ettől is) marad működésben.
Többször írtam le azt, hogy; semmi, de ezalatt csak azt értem,
hogy ez a valami transzcendens, megfoghatatlan, mint a fény is.
***
»4.« Ez
az alaptalan, megfoghatatlan, természettelen és teremtménytelen
akarat, amely csak Egy, és sem előtte, sem mögötte semmi
sincs; amely önmagában csupán Egy s olyan, mint a Semmi és mégis
minden: egyetlen Isten ő és annak neveztetik; olyan, aki önmagában
megragadja és találja magát és Istent Istenből szüli.
Böhme
ebben a könyvben is leírta (leírták) az első Káoszban létesült
szimmetriát; a téridőt. Ezt majd a többiben is megtaláljuk.
A könyvek más-más orientáltságúak, mintha minden lehetséges
szinten és formában leíratták volna a szerzővel a kozmológiát.
Lesz majd olyan változat is, ahol a szöveg már alig vallásos
töltetű, ezért sokkal maibb. (Azért ennek szöveganyagnak a bölcseleti
értéke sem elhanyagolható!) Ez a pont a "semmiből"
keletkező tér logikai alapelvét írja le újra. Repetitio est
mater studiorum. Mindenkinek a saját vérmérséklete szerint.
***
»5.«
Ugyanis az első, kezdettelen, egyetlen Akarat, amely sem gonosz,
sem jó, szüli magában az egyetlen örök Jót, azaz a
megragadható akaratot, az alaptalan akarat Fiát, aki a
kezdettelen akarattal mégis örök-azonos; és e második akarat
az elsőnek örök érzékenysége és találhatósága, mert a
semmi önmagában valamit talál, alaptalan akarat megtaláltján
túlárad és önmaga örök szemléletébe lép.
Az tér
emanációjának (az expandnak) folytonos és örökös keletkezéséről
ír. A forrásrendszert elhagyja a kiterjedése, és "édes"
vízszellemet, az örök Jót generálja az idők végezetéig.
Azt mondja Böhme, hogy a későbbi térrendszer és a kiindulási
princípium nem más, csak annak egy új szerveződése, vagy új
szintje, de megtartja annak valamennyi jellemzőjét is. ***
»6.« Az
alaptalan akarat így tehát (1) az Örök Atya; és (2) az alap
nélküli mélység megtalált, megragadott, megszült akarata az
ő szülötte, avagy Elsőszülött Fia, az alap nélküli mélység
Ens-e, amelyben az alap nélküli mélység alapba foglalja magát.
(3) Az alaptalan akaratnak a megragadott Fiúval vagy Ens-szel történő
kilépése pedig Szellem, mert a megragadott Enst mint az Atya és
a Fiú életét magából az akarat tevékenységébe és életébe
viszi: és (4) ami kiáradt, az a Kéj, az örök Semmi megtalálja,
melyben az Atya, a Fiú és a Szellem meglátja és megtalálja
magát; s ezt Isten bölcsességének vagy szemléletének
nevezik.
A keleti
filozófiák teremtőjét úgyszintén az alaptalan mélység
jelzővel illették. Ez az az OKforrás, amely mindig is volt,
nemúgy mint a belőle benne) létrejött számtalan virtuális másolata.
Ez a téridő forrására is igaz, amelynek minden fordulat után
megszűnnek a forrásai, és ezeknek csak az időbeli másolatai
élnek tovább. Az alaptalan végtelent jelenthet; végtelen
valami, vagy valami aminek nincs kezdete (vagy nem tudjuk, hogy
van-e?). Az elsőszülött kifejezés azt sugallja, hogy ez a
valami többször is elágazhat. Ezt már az előző könyvben
tisztáztuk. Maga az Atya nem idő és nem tér, de a Fiú kiáradó
kéj, emanáció, Ens. Azonosítsuk az idővel. Az Atya a forrás,
(ennek nincs kiterjedése, pontszerű, így ez sem tér, sem idő.
Ez szüli az időt, a saját múltját, ez az emanáció (nálunk
expand). Kiterjedés, kiáradás, kiömlő kéj. Ez állandóan dől
az Atyából kifelé, a két fél-végtelent elválasztó
jelenpontból. Böhme időként így is értelmezi! Ha valami
tartósan létezik az idő dimenziójában annak emanálnia (expandálnia)
kell. A forrásrendszer jelenelemei a saját eseményhorizontjukon
stabilizálódnak. Mivel tachionok; a saját jövőjükben
rohannak, a saját régebbi jelenfelszínükön (Sul, olaj)
"csúszva" a saját jövőjükbe renatálódnak (Sal és
Mercurius), ami történetesen ott van az általuk régebben
generált térben, ahol a jövőjük lesz. (mert ciklikus pályán
születnek, egy parányi gömb felszínén. Egy furcsa, Víz-típusú
forrás is keletkezik itt még (mint a többiek tükröződése)
és ez mintegy pislog. Van - nincs - van - nincs. Hol volt, hol
nem volt. Ez az oktaéder átlóinak metszéspontjában és a Dávid-csillag
középpontjában található. Ilyen az univerzum TÉRI részének
dimenzióforrása.
»7.« E hármas
lény születésében, bölcsességének maga-szemlélésében öröktől
lett, nincs más alapja és helye, csak önmaga; egyetlen élet,
és egyetlen sóvárgás nélküli akarat, nem sűrű, nem ritka,
nem is magas, nem is mély; nem tér, nem idő és nem hely,
nincs benne sem sűrűség, sem ritkaság, sem magasság, sem mélység,
sem tér, sem idő, hanem mindennel mindenben van és a mindenség
számára mégis megfoghatatlan semmi.
Ez a pont
nélkülözi a szokásos hangot, és ellentmondani látszik
azzal, amit leírtam. A hármas lény Isten. Logikailag időtlen
és tértelen. Mint az előbb leírtam egyszerre van a múltban,
a jelenben és a jövőben is. A sajátjában. Egyúttal önmaga
helye is, hiszen Ő a hely. A jelenekben nincsen semmi, mert 0
dimenziósak, nincs mélységük, vagy magasságuk, hiszen nincs
kiterjedésük sem, a jelenpont/ok az időnek kifejezhetetlenül
rövid részei, így talán időnek sem nevezhetjük őket igazán.
Abszolút pont. A magyarban is él még a neve: IDŐPONT. (ném; Zeitpunkt,
ang; timepoint). A mindenben jelen levő és nélkülözhetetlen,
transzcendens (de nem fiktív) finomlétező. ***
»8.«
Ahogy a Nap fénye az egész világban, mindenben és mindennel működik,
de a mindenség a Naptól mégsem vehet el semmit, hanem el kell
tűrnie, s csak a Nap erejével tevékenykedhet: ehhez hasonlóan
kell Istent a természeten és a teremtményeken kívül önmagában,
alapon, időn és helyen kívül, az önmagát megragadó Káoszban
szemlélni, ahol az örök semmi maga-szemléléséért, érzékenységéért
és találhatóságáért egy szemben avagy örök látásban
megragadja magát, mert nem mondható Istenről, hogy két
akarata van, egy a gonoszra és egy másik a jóra.
Isten a Káoszból
születik, és minden más nélkül is fennmarad, vagyis létezéséhez
nem szükséges semmi abból, amit mi valaminek tartunk. Böhme
és sok más ókori és középkori szerző a fényhez hasonlítja,
de jelzik azt is, hogy ez a fény rejtett fény, vagyis nem látható,
de mindent áthat és mindenben, mindennel működik, vagyis
mindenhol ható (mindenhova folyamatosan eljutó) valami, ami nélkül
nem lenne meg az Univerzum elengedhetetlen létalapja. Ez
logikusnak látszik, hiszen a Descartes féle geometriai tér nem
alkotóképes, és a ezért a térnek hullámtermészetű energiának
kell lennie. A földön-kívüliek üzeneteikben azt mondják,
hogy Isten, ha egy rövid pillanatra is abbahagyná a világ
teremtését, akkor az Univerzum semmivé válna, elpusztulna. Ha
az üzenet nem valódi földön-kívüliektől származik, akkor
is jó, illik a logikai világképbe, amit építgetünk. A
Kabbaláhban azt olvashatjuk; hogy az Isten balos dolgokat csinál
a jobb kezével. Gondolkozzuk el ezen!! Az Univerzumunk többségében
balos részecskékből áll, és többnyire balos csavarodású
dezoxiribonukleinsav molekulák működtetik benne az életet. A
téridőnk pedig jobbos örvénytér! Választ kellene adni arra
a nagyon rejtélyes kérdésre; honnan tudtak őseink (13 század,
17.század!) az Univerzum jobbos teréről és az atomi részecskék
balosságáról?! Persze a kérdés csak amolyan költői kérdés,
hiszen itt sokkal mélyebb és általánosabb tudást is találhatunk
a Világegyetemről, olyan részletekről, amit ma még nem is
feltételez a tudományunk. Ne vessük el, mielőtt megértenénk!
A szem alatt talán a félfordulattal elcsúszott eseményhorizont
által bezárt furcsa szem formájú alakzatot érti. ***
»9.«
Mert a természettelen, teremtménytelen istenségben csak
egyetlen akarat van, aki az Egyetlen Isten, aki önmagában csupán
önmagát akarja megtalálni és megragadni, de önmagából kilép,
és e kilépéssel bevezeti magát egy szemléletbe, amelyben az
istenség hármassága bölcsességének tükrével, azaz látásának
szemével értendő: benne minden erő, szín, csoda és lény örök
(egyetlen) bölcsességben, súly és mérték szerinti azonosságban,
tulajdonságok nélkül, a lények lényének egyetlen alapjaként
van: önmagában talált kéj vagy sóvárgás valamire, a
tulajdonságok találásának vagy kinyilatkoztatásának vágya,
az első alapban még teljesen tulajdonság nélküli isteni kéj
vagy bölcsesség önmagában; mert ha tulajdonságok vannak,
akkor a tulajdonságokat szükségképpen adja vagy okozza valami:
de az isteni erőknek és az isteni kéjnek vagy bölcsességnek
nincs más oka, csupán az az egyetlen akarat, az egyetlen Isten,
aki önmaga hármasságába, vagyis önmaga megfoghatóságába
belép (a megfoghatóság a centrum, azaz az örök megragadott
Egy), s ez pedig Isten akaratának szíve vagy székhelye, amiben
a határtalan mélység magát egy Alapban, Isten egyetlen helyén
birtokolja (de oszthatóság vagy elválaszthatóság nélkül, mérhetetlenül,
forma vagy azonosság nélkül), mert nincs körülötte semmi,
amivel azonosulhatna.
A
tautologikus ismétlés újra elmondja a tér születésének
logikáját és azt, hogy a forrásnak nincsenek érzelmei a szó
emberi értelmében, (de mivel a tér mindennek az alapja és
fenntartója) mégis Jó. A szimmetriarobbanást a bölcsesség tükre-ként
is emlegeti. Ez a tükröződés más -innen az óvatosság a
hasonlatokban- nem azonos a geometriában vagy a fénytanban szokásos
tükröződéssel. A tükör is mást jelent. Erről majd beszélünk
még. Az Isten úgy Egy; hogy hat! A hat forrás egymást hozza létre
az idő dimenziójában. Egy jelenforrás múlt felé terjedő
sorozatos és folyamatos tükröződése, vagy inkább újrakeletkezése.
A képe létezik, abból létezik. - ezt írta rá egy nekem
rajzolt rajzára. Ez a pontos. Ami a rendszert elhagyja, ami
kiterjed és spirálgömb alakban szétrohan, azt neveztük téridőnek,
de tulajdonképpen nem új minőség, hiszen az sem más, csak a
múlttér speciális reprezentánsa, vagyis színtiszta idő!
Semmivel sem azonosulhat maga körül, hiszen speciális szögrendszere
(tükröződési rendszere) a térnélküli keletkezés állapotában
jöhetett csak létre, és ott ahol már "uralkodik" a
félspínű tér, ott ilyen már nem is születhet. Ezért egyedi!
Ez egy időbeli tükör. (De ha jól meggondolod, akkor a tükörben
sem a jelenbeli magadat látod, hanem egy előbbi tenmagadat,
hiszen a fénynek is időre van szüksége a haladáshoz, ameddig
rólad a tükörig, majd onnan visszaverődve a szemedig ér).
»10.« Az
alap nélküli mélységnek e szíve vagy centruma az örök kedély,
azaz akarat, és még nincs semmije, amit akarhatna, csak a
centrumban magát megragadó egyetlen akaratot. A centrumra irányuló
első akaratnak szintén nincs semmije, amit akarhatna, csak maga-találásának
ez az egyetlen helye: az első akarat így szívének vagy ön-találása
helyének Atyja és a megtaláltnak, mint egyszülött akaratának
vagy Fiának birtokosa.
Újra azt
olvashatjuk, hogy ez a valami nem ember vagy lényszerű dolog,
nem más mint a "hely", a tér szülője. A Fiú ugyanúgy
hattá válik mint a források, de ez is csak a múlt felé való
örökös megismétlődés és születés. Mivel a hat tükröződő
"Atya"-forrás múltjai (ez leheli ki őket, ettől
vannak) így az Atya/ák birtokosai a Fiú/k-nak. Így ez is EGYkén
HAT (drb). Az egészben az a félelmetes, hogy ez a 6*4 dimenziós
táguló téridő -ha szorosabban meggondoljuk- egyetlen dimenzió
hatszoros tükröződése, vagyis az alaptér EGY dimenziós idő,
csak 6*4 dimenziós téridőnek "mutatja magát"! Az óránkon
mindenestre 24 (2x12) óra van. Ha ez a felismerés csalódást
keltene a hívőkben, nyugodjanak meg, ez csak az alap, a kiindulás.
Ebből lesz a valódi mindentudás hatalmas halmaza, az Univerzum
szellemi hatalma -a Szentháromság teljessége- ami ugyan nem
nagyszakállú öregember, de az is, mert minden. (Ezért tiltották
meg a Bibliában az Isten égre, földre, vízre, levegőbe való
ábrázolását, mert az ember téved. Az érzelmei és indulatai
szerint ábrázol, és nem az értelme vezeti. (Lásd: sixtusi kápolna
freskói és sok egyéb festmény, ahol megkísérelték az Atya
ábrázolását). A tiltás ellenére maga a pápa rendelte így.
A legérdekesebb az a dologban, hogy a valódi téridő topográfiai
ábrázolásokat is megtalálhatjuk a templomokban. Minden nagy
világvallás és szinte minden nép népművészete őrzi ezeket
(is).
»11.« Az
alap nélküli akarat aki az Atya és minden lény kezdete,
megragadhatóságához helyet szül önmagában vagy birtokolja
ezt a helyet: és e hely minden lény alapja és kezdete s
ugyanakkor birtokosa az alaptalan akaratnak, az alapozó kezdet
Atyjának.
Vagyis az
Atya tértelen (és talán időtelen is) hiszen semmiféle
kiterjedése sincsen, de úgy is érthetjük, ahogy máshol
olvastuk, hogy alaptalan mélység, vagyis végtelen idődimenzió.
A Teremtő. Ez nem a szentlélek, hanem az az előtti állapot a
teremtés során, amely továbbra is fennmarad. Amint előlegben
írtam, ez szüli a helyet (Mindenható), vagyis a teret, ami
nemcsak a létezés tere (a megnyilvánult finomlétező), hanem
működtetője is (birtokosa is) mindennek ami benne található,
vagyis az Univerzum fenntartója és működtetője. Egy fotinó
a legfontosabb az egész mindenségben? Igen. Helytelenek lennénk
nélküle. ***
»12.« Az
Atya és Fia (mint önnön maga helye) így egyetlen Isten,
egyetlen akarat; az alap megragadott helyének egyetlen akarata
önmaga foglalatából kilép, s e kilépéssel szellemmé lesz:
és az alap nélküli mélység egyetlen akarata az első, örök,
kezdettelen foglalattal háromszoros hatássá válik szét és mégis
csak egyetlen akarat marad. Az első akarat, az Atya megalkotja
magában a Fiút, azaz az istenség helyét; és az istenség
helye, az Atya Fia a bölcsesség erejeként hat a találásban;
minden erő alapállása a Fiúban van, de az erők itt mégis
csupán egyetlen erőként vannak, mint az Istenség érzékenysége
és találhatósága önmagában, egyetlen akaratban és lényben,
különbözőség nélkül.
A tér önnön
maga helye is, és az erő -vagyis az energia- alapja, és mint
energia egységként fogható fel, és miközben a foglalatból,
vagyis a központját alkotó oktaéder elrendezésű centrumból,
fénysebességgel, vagyis az emanáció sebességével kilép, szüli
a teret. A tér hat félspínű "Fiúból" áll,
amelyek mivel egymásba ágyazott múltrendszerek, együtt adnak
egy "lényt", ami egymásba csavarodott -különbözőség
nélküli elemekből- idő vagy téridő spirálokból, örvényterekből
áll. ***
»13.«
Ezeket a megtalált, szült és létrehozott erőket, vagyis
minden lény kezdetének centrumát az első akarat (aki Atya) az
egyetlen erőből, székhelyéből vagy Fiából önnön érzékenységébe
kileheli: hasonlóan ahhoz, ahogy a Nap sugarai a Nap mágikus tüzéből
kilépnek, és a Nap ereje megnyilatkozik. Ugyanígy e kilépés
Isten erejének sugara, azaz az istenség mozgó élete, mivel az
alaptalan akarat alapba, egy örvénylő erőbe lépett: és az
erő akarata ezt az erőből ezt kileheli, és e kilépés Isten
szelleme s harmadik hatást készít: életet vagy tevékenységet
az erőben.
A Naphoz
hasonlóan, tehát a téridőnél is minden irányába sugárzó
valamiről van szó, amit később majd a tér minden irányába
forgó Ezékiel gömbhöz (Bibl.) hasonlítja a szerző Istent.
Ez egészen pontosan egyezik az időfizikai elgondolásunkkal. Ha
ilyen lényeges stációkban ennyire egyezik a két leírás, és
egész vonulata is azonos logikájú, nem merészség az amit
gondolunk, hanem logikai következmény. Itt és a földön-kívüliek
leírásában is (EPH) sugárról olvashatunk, ami logikai
bukfenc, vagy (mivel ezek a Böhme könyvek is gyaníthatóan földön-kívüli
eredetűek), folyamatosan így fordítják le nekünk. Sugár
alatt mi kéveszerű, vagy párhuzamos fény vagy sugárzásnyalábot
értünk mostanság. Ha azonban azt gondoljuk, hogy az Univerzum
anyaga atomokból áll, egy ilyen kis egységét az egésznek valóban
egy sugárnyi vékony térszelet tart fenn és működtet. Az
alapot örvényhez hasonlítja, az örvény persze térbeli, tehát
el is jutottunk a négydimenziós spirálgömbhöz. ***
»14.« A
negyedik hatás a kilehelt erőben mint isteni szemléletben vagy
bölcsességben van, mert Isten Szelleme (amely az erőből ered)
a kilehelt erőkkel mint önmaga egyetlen erejével játszik,
mert az erő formálásának isteni kéjébe belép, s a hármasság
születésének képét rögtön önálló akaratba és életbe
akarja bevinni, mint az egyetlen háromság mintáját: de e mintázott
kép az isteni szemlélet kéje, és nem szabad megragadható
teremtményi, körülhatárolható képnek tartani, hanem isteni
imaginációnak, vagyis a mágia első alapjának, amelyben a
teremtés kezdete és alapállása van.
Erőről (Stark)
beszél, amit talán nem nagy merészség az energiával azonosítanunk.
Erről azt mondja, hogy megfoghatatlan, tehát transzcendens (szellem,
Vízszellem). Ezt kavarták-keverték össze a szintén
transzcendens dolgokkal, az emberi szellemmel (tudással) (a fehér
lepedőben rohangáló kísértetekkel) és általában a
megfoghatatlan hatások teljes értelmezési kotyvalékban
keveredtek össze. A mintázott kép azt jelenti, hogy egyszerű
geometriával már nem jellemezhető valamiről van szó.
Gondoljunk itt arra, hogy az a spirálgömb, amiről beszéltünk
csak a limiter, az eseményhorizont; ami Böhménél szeparátor
(!!) is! (Ami a félspínű terünket egészen pontosan mutatja,
hiszen a szeparátor az elcsúszott időfelületre nagyon találó.)
Ez a mintázat már egy egészen leegyszerűsített modellben is
nagyon bonyolult, hiszen egy körben másolódó és ezzel a sajátidejében
"végtelenségig" önfenntartó valami, ami a saját
hossztengelye mentén is csavarodott és körben rohanó tachion
sajáttere egy csavarodott "anya" tachion szintén
hossztengelye mentén (de ellenkezőleg, balosan) csavarodott időterében
keletkezik, és a tükröződés során előálló múltbeli másolati
képek is benne vannak egymás csavarodó terében. Ez a kezdeti
téridő ilyenformán már önmagában is bonyolult geometriájú
mintázott valami. Nem is szólva a források egymást is
imbolygató, rezgető, háborgató (perturbáló) hatásáról, a
Hangról, amely az információ tartalmat, információs modulációt
jelentik a beszélő fényben. A mágia első alapja a tér, a második
a 2*6 dimenziós 2 hipertér. Ennek az egyre bonyolultabb tér-hiperterek
rendszernek a geometriáját teljes fejlettségében a három gyémánttal,
a három csúcsával érintkező oktaéderrel jellemezhetjük.
Three Diamonds. Erre a megelőlegezett kijelentésemre is lesz
magyarázat. Két külön (más) természetfényként beszélnek
majd ezekről. Itt olvasható, hogy teremtmény alatt anyagi részecskét
érthet a szerző, mert ellentettjének a megfoghatatlant és láthatatlant
teszi. Nem olyan misztikus ez, hiszen a fény is láthatatlan, és
csak az látszik, amit megvilágít (vagy abban nyilvánul meg).
***
»15.« E
belső mintázáson vagy a bölcsesség mágikus foglalatán
Isten valódi angyali és lelki képe értendő. Ahogy Mózes
mondja (Ter 1,27): Isten az embert saját képére teremtette,
tehát e belső isteni minta szellem szerinti képére. És
teremtette saját képére a teremtményben teremtett, testi képiség
szerint: és így kell tekintenünk az angyalokat is, az isteni lényeg
mintájára, az isteni bölcsességből. A teremtményi alapról
viszont, amelyben a tulajdonságok vannak, később fogunk majd
szólani.
A belső
mintázáson a radiális és axiális térkomponensek mintázatát
kell érteni, (ez az első térnél más szerkezetű) amely csak
dinamikus geometriában írható le, állandó és folyamatos
emanációja miatt. A saját képére az általános félspínűséget
jelentheti, amely minden tartós létezőre és ezáltal; az
energiára, az anyagi részecskékre és a lélekre is egyaránt
jellemzőnek kell lennie. Ez valószínűleg magából a téridő
szerkezetéből fakadhat, amely a benne fenntartott létezőkre
is kényszerítő erőhatással hat. Hat egymásba ágyazott
szegmense (téri rész!) folyamatosan lépkedő dimenziószerkezetében
a párhuzamos univerzumokat érzékszerveinkkel és műszereinkkel
nem tapasztaljuk meg, amiből az látszik valószínűnek, hogy
ezek anyaga és fénykvantumai is szeparáltak. Energiák alatt
azt kell érteni, hogy a kezdeti tér (energia) után még nagyon
sok hasonló; de már nem kezdeti tér (nyolc forrású energia)
születik folyamatosan, tehát most is. (Téreknek hívták)
Isten a teremtményt (anyagi részecskét is) saját szellemi képére
teremtette, vagyis egy körben futó és szimmetria robbanást
szenvedő tachionrendszerből indította el és alkotta meg. A részecskék
belsejében a fizikusok nem is találtak semmit, csak egy
bonyolult, transzcendens téridő struktúrát, ami 10^24 Hz
ritmusban ciklikusan ismétli önmagát, és a saját múltja felé
rohan. Igen. És a tér is fél spínű és a tartós részecskék
is. Az angyalok alatt talán az alaptérrel rokon energia
centrumokat érti. Gyanús, hogy a lélekben, de talán a részecskékben
is folytatása van a geometriai duális sornak, vagyis a kockában
újra oktaéder következik, és ebben újra kocka stb. Ez azt
jelentené, hogy vannak kisebb térforrások is, mint ahogy
kisebb részecskék is. Pld; neutrinók, fotínók. A teremtményi
alap majd a morphogenetikai tér lesz. ***
»16.« Az
elmondottakból röviden summázva megérthetjük Isten mivoltát
és természetesen és a teremtményeken kívül; ahogy az Úr
mondja Mózesnél: Én az Úr a te Istened, egyetlen Isten vagyok.
Ezt a nevet érzéki nyelven (miután az isteni születés az
egyetlen bölcsesség erejével önmaga képének foglalatába
belép) JEHOVÁ-nak mondják, ami a semmi valamiben megragadott kéje
vagy ama örök Egy, amelyet ilyen módon lehetne ábrázolni. (ábra)
De nem mérhető és osztható képre vagy lényre, hanem kedélyre
kell gondolni.
A tér
mindenen kívül is fennmaradó létező. A források neve JE,
HO, VA. Ezek rotálnak. Az időben lényegében egy forrás a múltjában
is újra van, így a múltban való leképezése valójában
semmit se hoz létre - no és ez a semmi tartja fenn magában a
Világegyetemet és az anyagot-. A kis háromszög közepén a
ponttal, az isteni lélek jele. A háromezerötszáz éves időmandala
pontosan azt a képet mutatja, amit mi elgondoltunk, oktaéderes
szerkezetet. Két ellentett értelmű jelünk van a misztikában
egy háromszög felfelé (körrel a közepén) a Jó, és ugyanez
lefelé mutató háromszöggel a Gonosz jele. Együtt jelentik a
polaritás világának alapját. ***
»17.«
Mert ez a saját magán belüli formálás sem nagy, sem kicsi,
és sehol sincs kezdete, sem vége, csak ott, ahol az isteni kéj
szemléletének egy lényébe teremtésként belép, de önmagában
e képzés végtelen, e formálás körülhatárolhatatlan. Miként
az emberi kedély benső mintázása is mérhetetlenül, örökké
tartó alakban áll, amelyben a megszámlálhatatlanul sok érzékenység
egyetlen kedélyben mintázhatja és ragadhatja meg magát, jóllehet
ezek a földi teremtményekben legtöbbször a csillagkedély
fantáziájából erednek és nem az isteni bölcsesség belső
alapjának erejéből.
Ez a sem
nagy, sem kicsi bizonyára azt jelentheti, hogy a folyamat
centruma nem lehet nagyobb vagy kisebb egy megadott, törvények
szerinti méretnél, hanem meghatározott nagyságú, vagy azt is
jelentheti, hogy mérete pulzál. A tér keletkezése végtelen
és folyamatos. A formálás körülhatárolhatatlan, mert ez a végtelen
tér. A KEDÉLY (csillagkedély) egy új terminológia, és a 16.
pontban is említi már. Itt is csillagkedélyként olvashatjuk,
vagyis pld. a Nap komplexteréről beszél és még egy nagy ugrást
tesz, mert megjelenik a szövegben a hipertér is! Ez a fantázia!
A hipertér eléggé tisztázatlan fogalom a fizikában, ezzel
kapcsolatban csak szárnypróbálgatások találhatók. A Böhme
könyvekben is furcsa, visszafogott módon olvashatunk erről a lényegi
témáról, de azért sok érdekeset megtudhatunk. Én úgy
gondolom, hogy nem véletlenül, hiszen ennek tudása (különösen
alapos tudás és felelősség nélküli alkalmazása) hihetetlen
veszélyeket is rejteget. Eddigi tudásom szerint két hipertér
van. Az esszenciák az anyagon át (és az anyaggal együtt is)
elérhetők, a másik a téren kívül (és az anyagon át elérhető
hipertértől függetlenül) értelmezhető. Úgy lehet
elgondolni, hogy az anyagi hipertérbe a részecskék jelenforrásain
át vezet az út egy (két) másik quintessentiába. Ez akár
ugyanott is lehet mint a térbeli másik felei, de mégis szeparáltak
egymástól. Ami elválasztja őket, azt a misztikus irodalom földi
paradicsom-nak nevezi. Ezekhez a forrásokhoz az anyagi részecskék
belsejébe vezető 50 (?) kapun át lehet eljutni, de ezekből
csak egy vezet tartósan a 2. hipertérbe. A csillagkedély fantáziája
arra utalhat, hogy az anyag és az energia keletkezését kiváltó
tachionok túlnyomó többsége már a csillagok anyagából (vagy
anyagának keletkezése közben) szabadul fel, persze ennek a
hatalmas tömegű anyagnak a causalis oka ugyancsak az első forrásrendszer
volt. A legnagyobb tachionsűrűség a fekete lyukakban van így
meglehet, hogy ezeknek igen fontos szerepe van az anyag és az
energia keletkezése során. Ma az anyag és az energia temetőinek
gondoljuk ezeket.
»18.«
Itt azért szeretném emlékeztetni az olvasót arra, hogy Isten
önmagában (amennyiben természeten és teremtményen kívüli
Isten) csupán egyetlen önmagát adó és szülő akarat. JEHOVA
Isten csak Istent szüli, csak egy Atyát, Fiút és Szent
Szellemet az egyetlen isteni erőbe és bölcsességbe.
Vagyis az
erő (energia) nem más és nem több, mint energia, nincs emberi
értelemben kigondolt célja vagy akarata. Ettől a JEHOVAH
rendszer még minden tartálya, tartalmazója és működtetője
lehet, tehát az Univerzum bölcsességét is hordozhatja magában.
Az elvekről majd később írunk. A második mondat a lényegre
egy egészen más -antropozófiai- szempontból is némi rávilágítást
ad. Az isteni lélek korpuszkuláris jelleget is ölt, és ez egy
négy mikron nagyságú, hatalmas energiájú részecske,
feltehetően saját dimenzióforrásként (is) működik, így
elpusztíthatatlan. Hatalmas energia birtokosa! Száz Napénál
is erősebb! Ezt egy holografikus hullámtér övezi. Ezzel a térben
is meg tud nyilvánulni! Ennek a hologramnak a nagyságát tetszés
szerint tudja változtatni. Ez nagyon is individuális. Az isteni
lélek hármas, vagyis triális. A három lélek önálló és mégis
örökösen összekapcsolt individum. Fizikailag is több helyen
tud lenni. Ilyen triális lelkek vezetik, működtetik (és védik)
a saját szellemi erejéből koordinálatlan és ezáltal védtelen
Univerzumot. Az emberi lélek is hasonló csak kisebb (1 mikron).
Az isteni időfraktál terméke, hasonlóan, mint a Mandelbrot
halmaz egyre kisebb bimbócskái. ***
»19.«
Ahogy a Nap egyetlen akarata csupán önmagát adja és sóvárgásával
mindent áthat, nő, és minden életnek erőt és önmagát ajándékozza;
ugyanígy Isten a természeten és teremtményen kívüli
egyetlen Jó, és Istenen vagy a Jón kívül semmit sem adhat.
Ez a pont
is ismétlés és azzal lép tovább, hogy a Naphoz hasonlítja a
tér működését, de azt is mondja, hogy nő. Vagyis táguló,
emanáló térbeli valami, mint a Nap fénye, és érdekes
hasonlatában az is el van rejtve, hogy a Napból származó
energia teljesen "átvilágítja" a Földet. Ezt három
módon is érthetjük. Térhullámaival, neutrínóival és fotínóival
is. Ezek mind energia megnyilvánulások. Az első térrendszer mássága
is benne van mindenben és ősfényével működtet és
keletkeztet, vagyis JÓ. ***
»20.«
Isten a természeten kívül a legnagyobb szelídség és alázat,
akiben sem jó, sem rossz akarat nincs, mert előtte nincs sem
gonosz, sem jó. Isten Egyetlen Örök Jó és minden lény és
akarat kezdete; s amennyiben Ő az egyetlen Jó, lehetetlen, hogy
valami gonosz beléhatolhasson, mert Ő minden utána való
dolgok számára: Semmi. Önmagában Egy, igazi, lényegi,
szellemi erő, a legmélyebb, legegyszerűbb alázat és jócselekedet,
azaz szerető érzés, szerető és kellemes ízlelés; az édes
születés érzetében jót- és szívesen-hallás.
Nincs előtte
semmi, amit valaminek hívhatnánk, és mivel a semmiben -az időben-
szüli önmagát a térbeli létezők számára megfoghatatlan
Semmi. A természeten kívül azt jelenti, hogy önmagában (elvonatkoztatva)
vizsgálva. Édes, vagyis emanációs sebességgel terjedő tér,
aminek forrásai egymásban és egymásból vannak, így "érzik"
és "ízlelik", "szagolják" egymást. (És a
világegyetem minden rezdülését!). ***
»21.«
Mert az érzékek egyazon harmóniában nyílnak fel, s mindez
nem más, csupán a Szent Szellem szerető örvénylése az
egyetlen bölcsességben. Nem lehet itt Isten haragjáról, de
irgalmasságáról beszélni, mert nincs oka sem haragra, sem
szeretetre, mert Ő maga az Egyetlen Szeretet, aki a hármasság
tiszta szeretetében szüli önmagát.
Itt újra
találkozhatunk a tér geometriájával, az örvényléssel. Ez a
téri részben hat (összesen tizenhat) egymásba ágyazott kúptoroid,
vagy másképpen hat (16) egymásba ágyazott spirálgömb. Ez -mint
mondtam- olyan mint egy csigaház, ami nem kívülről nő (mint
a csiga), hanem a közép felől növekszik kifelé. Nem a szélein
szüli magát, hanem az örvény közepén. ***
»22.« Az
első akarat, aki az Atya, szereti Fiát, mint önnön
megnyilatkozásának szívét, mert a Fiú az Atya találhatósága
és ereje. Ahogy a lélek szereti a testet, úgy szereti az Atya
a megragadott akaratot, erejét és szellemi testét, mint az
istenség vagy isteni valami centrumát, melyben az első akarat
valami.
Hiszen a
Fiú az Atya egyetlen megragadható megnyilvánulása. Szereti,
de nem szabad itt érzelemre, vagy emberi érzésre gondolni. Az
Atya az állandóan és folyamatosan születő centrumban állandóan
a múltfelszínén (a Fiún!) halad, csúszik (olaj) a saját
emanált múltjának határán, így ezt az állandó hozzásimulást
jól jellemzi a szeretés. A nagyon stabilis dinamikus geometriai
struktúrát a centrum élteti és táplálja az időben (múltja)
és az időből. Ez az első valami, az első térben is értelmezhető
valami. (A HELY). Az itt már nem először olvasható szív, egy
csepp (szem) alakú időgeometriai alakzat, a visszaforduló időforrás
kanyarodó kúpja által "kihagyott" létszüneti
jelenség. ***
»23.« És
az első akaratnak, az Atyának Fia alázat és az Atya akaratának
hatalmát sóvárogja, mert az Atya nélkül semmi lenne, és
helyesen nevezik a Fiút az Atya kéjének vagy az erők
kinyilatkoztatása utáni sóvárgásának, mint az Atya ízlelésének,
szaglásának, hallásának, érzésének és látásának. És
nem szabad itt mégsem különbségre gondolni, mert az összes
érzék egyforma súllyal nyugszik az egyetlen istenségben. Csak
azt gondoljátok, hogy ezek az érzékek a természet alapjából
keletkeznek, amelynek elválaszthatóságába az Atya ezeket az
erőket kileheli.
A leírás
ellentmondásosnak tűnhet, de nem az, hanem nagyon pontos előképe
az agy és az emberi szellem működésének. Az emberi agyban az
információk nem különülnek el, hanem egyetlen egybefüggő
holografikus halmazban funkcionálnak. Szép hasonlatot találhatunk
erre az ind filozófiában, ahol a tudatot tengerhez hasonlítják.
Ameddig az érzés az idegszálakon halad, addig olyan mint a
folyó (van egyedi neve, hallási, látási érzési, szaglási
információ, vagy az idegeken visszafelé áramló motorikus
inger. Ahogy a befelé áramló elektromos jel az agyban átjut a
kémiai és elektromos preszelektorokon és premotivátorokon, az
interfész molekulák segítségével az agycentrum (egészen
pontosan a lélek) gravitációs hologramjába, asszociatív
halmazába íródik át, mivel itt a memóriakonverziót ellátó
agyfehérje molekulák folyamatos perturbációját váltja ki;
és a köztes közegben, a lélek oktogonális (hexikozaéder)
celláiban a repülési időben tárolódik, de mindig a
halmazforrások közös interfészein (a részhalmaz centrumokban
nyilvánul meg; mint közös módusú információ. Minden előfeldolgozás
útja egy központi egységbe dolgozik, és ez a lélek. A
harmadik dimenziós test karmestere és az információ részleges
célállomása. Agyunk ennek telefonközpontja! Az első forrásrendszer
alapjaiban hasonló, hiszen gravitációs forrás, és az őt elérő
(már igen sok információt hordozó) térhullámok (ezt a forrást
is) perturbálják. A JEHOVAH forrásrendszer elemei az érzékeket
működtető részecskéknek is létalapja, és az információ
univerzális áramlásának alapelvei már itt is felismerhetők.
Az időfraktálok is hierarchikusak. Itt a térciklusnyira időtlen
szálszerű univerzum elágazásait kell érteni. A tér (energia)
és az anyagi részecske is létezési hullámokat, térréteg
rendszereket generál, és ebben az információ mindenen akadálytalanul
áthatolva, de minden létezőt perturbálva időhullám emanációval
is terjed és a perturbált forráselemek háborgatott (modulált)
mozgásukban örökre meg is őrzik minden forráselem minden
forráselemhez való elmozdulásának emlékét. Az érzékek
szerint való elnevezés (a hat forrásnál olvashattuk is) csak
érzékletes példa, a valóságban ezek teljesen azonos és (csereszabatos)
forrás-tükröződések. ***
»24.« És
a Szent Szellemet azért nevezik szentnek és a szeretet lángjának,
mert az Atyából és Fiúból kilépő erő, azaz az Atya első
akaratában és a Fiú második akaratában, az erőben mozgató
élet, amely az Atya és a Fiú kiáradt kéjében (vagyis a bölcsességben)
formál, hat és vezet.
Igen, mert
ez a mindenhol jelen levő mindenható, ami magában tartalmazza
a bölcsességet is (tudattalan és tudatos módon mindenhol
alkot, éltet, és hatással van minden létezőre. Az erőben
mozgató azt jelzi, hogy a félspínű terek térrétegei -bár
mindenen akadálytalanul áthatolnak- mindenen a rájuk éppen
jellemző változásokat (forrásszitálásokat) léptetik életbe,
vagyis az időben taszigálják az Univerzum összes éppen elért
térforrását. Az információelméleti magyarázatból már azt
is sejteni lehet, hogy ez a tér a létezési közege az információ
emanációs léthullámainak. A HANGnak (IGÉNEK). ***
»25.«
Kedves testvéreim, ti Bábeltől megzavart szegény emberek, ti,
akiket az irigy Sátán összezavart, figyeljétek: ha az istenség
három személyéről és az isteni akaratról beszélünk, akkor
tudnunk kell, hogy az Úr a mi Istenünk egyetlen Isten, aki
semmi gonoszat nem akarhat. Mert ha ő önmagában valami
gonoszat és valami jót akarna, akkor szétválás lenne benne,
az pedig ellentétet okozna.
Szélesebb
és több értelmű utalás a bibliai szférából, úgy érzem,
hogy elsősorban a teológusok részére. Isten homogenitására
is utalva az anyagi világ inhomogenitását is elmondja. A sűrű
anyagi közeg erőteljesen memóriatörlő hatású, vagyis
emiatt felejt a tudatfeletti (user) memóriánk. Ezért ismételgetünk
tanulás közben, hogy többször is be legyen írva ugyanaz. Az
ezeréves magyar átokban is benne volt, hogy; nehezen tanuljon,
de könnyen felejtsen. ***
»26.« Ha
tehát az Isten előtt semmi sincs, semmi sem indíthatja őt
valamire: mert ha mozgatná valami, akkor az előbbi és nagyobb
lenne Istennél és megtörténhetne, hogy Isten önmagában nem
egységes volna, hanem osztott. Akkor eme mozgatónak ugyancsak
kezdettel kellene bírnia, melytől fogva mozogna.
Való
igaz, hogy az első létezőnél "elsőbb" létező nem
lehet, de a mozgatás dolgában külön véleményen vagyok,
hiszen az Anyának nevezett valami, aminek fanyarságában létrejön
az első tér, tulajdonságaival örökre befolyásolja a
keletkezésben és fennmaradásban az Istennek nevezett forrást.
A mozgató lehet kezdettelen akkor is, ha a kialakuló mindenható
rendszer valamikori kezdettel rendelkezik is . A téridőnél
nagyobb létező nincsen. Ő a legkisebb és a legnagyobb is. ***
»27.« De
az Egy kinyilatkoztatásában mondjuk Nektek: Isten lényét (amennyiben
az Egyetlen Istennek nevezzük) alapon, helyen és időn kívül,
önmagában lakozóként érthetjük meg, és egyetlen külön
lakóhelyen sem szemlélhetjük. Ha viszont tudni szeretnéd,
hogy Isten hol lakik, akkor vedd el a természetet és teremtményt,
s akkor Isten minden; vedd el a kimondott, megformált szót, és
látod az örökké-beszélő Szót, melyet az Atya a Fiúban
kimond, és látod Isten rejtett bölcsességét.
Kedves
Testvéreim! Ti a Hisenberg-féle határozatlanságban megzavart
emberek! Ez egy jó kis feladat! Azt ajánlja, hogy ha tudni
akarod az igazat, hát szüntesd meg a természetet és a
morphogenetikai teret is (tehát magadat is) és akkor nem
maradna más, mint Isten, akit meg akarsz ismerni. Logikus amit
ír. A megismerést a tér szerkezetével kell elkezdened, és
ezt mai állapotában (ha ismerhetnénk is, és mérni is tudnánk)
nem tudnánk megmérni és megtapasztalni, mert az "n"
térben való határozatlansága ezt éppen úgy lehetetlenné
tenné, mint a jóval nagyobb anyagi részecskék finom struktúráinak
a pontos megismerését. Ez ráadásul nem hullám és részecske
egyszerre, mint anyagi testvérei, hanem színtiszta időhullám
a megfoghatóság káprázata nélkül. Egyszerűbb módja a
megismerésnek, ha most nem az empirizmus kritériumaival lépünk
fel először, hanem elsőnek az elméleti - logikai - filozófiai
hátteret tisztázzuk, és csak ezután látunk a gyakorlati
megismeréshez. A számítógépben kialakult megoldásra utána
is kereshetünk természeti igazolást, és ha ezt megtaláljuk,
sokkal stabilabb és koherensebb elképzelésünk lesz a világról.
Megismerjük az örökké beszélő szót, vagyis a téridőt (örökké
és mindenen átfújó szél, hang, zengés, Jó, édes Vízszellem)
és valódi alapunk lesz az Univerzum alaptéziseinek a kialakításához.
A tér működési értelmét helyen és időn kívül kell
keresni, hiszen az ami létrehozza, folyamatosan szüli az ott
van ami majd lesz! Mivel tachion. A jövőjében rohan. ***
»28.« Te
viszont azt mondod: képtelen vagyok elvenni a természetet és
teremtményt, mert ha ezt tenném, megsemmisülnék. Kénytelen
vagyok ezért az istenséget képekkel megformálni, s ezenközben
látom, hogy gonosz és jó van bennem, és minden teremtményt
ilyennek látok.
Fontos üzenet
a dogmákat már félreértő és félremagyarázó embereknek. A
jó és a rossz ókori és középkori terminológiák a keresztény
és a mohamedán mitológiában (amelyekről világosan látszik,
hogy egy tőről fakadnak) angyal - ördög, Isten - Sátán, jó
- gonosz ellentétpárokkal jellemzi a jobbra és a balra
csavarodó tachionokat, és amikor ezeknek a fantasztikusan sok
információt hordozó, de hihetetlenül komplikált logikájú
tanoknak az információtartalma (érthető módon) feledésbe
merül, a fedő szövegre, a világi tanmesékre helyeződik át
a hangsúly, és a már "értelmetlen" részekre magyarázatok
ezrei születnek önjelölt "értők" tollából, és
ebből azután makacs szokásrendek és liturgiák születnek az
egyes vallási irányzatok kebelén belül. Mondjuk; elzongorázzák
a számtanpéldát. Az ördög nélkül sohase lett volna anyag
írja Böhme, vagyis semmi sem állhatna meg a világban (nem
lenne megfogatóság, csak transzcendencia) vagyis; minden Jó
lenne, de semmi. Innen a turba, ellenkezés, ellenszegülés, szófogadatlanság,
bűnbeesés, eredendő bűn stb.) Az eredendő bűnt az első
neutronban (majd az összes többiben) "követték el".
Vagyis már az első anyagi részecske "bűnös" volt /különben
meg sem született volna/. Ezért írja Böhme, hogy; a jó és a
gonosz minden teremtményben benne van. Teremtmény = részecske.
(a lélek is) (De az emberi lény is részecskékből áll!!) ***
»29.«
Halld testvérem, Isten így szólt Mózesnél: ne csinálj
magadnak képet az egyetlen Istenről sem az égben, sem a földön,
sem a vízben vagy bárhol másutt; kinyilvánítja, hogy képek
nélkül van és székhelyéhez nincs szüksége helyre, a csak
megformált, kimondott szavában kell keresni, azaz Isten képében,
magában az emberben. Ahogy írva van: Közel van hozzád a szó,
tudniillik szájadban és szívedben (Róm 10,8). És az a legrövidebb
út Istenhez, ha Isten képe minden belsőjében megmintázott képet
elsüllyeszt és minden képet, vitát és viszályt elhagy, és
a külön akaratban, sóvárgásban és vélekedésben nem bízik,
s magát az örök Egybe, Isten egyetlen tiszta szeretetébe -
amelyet Isten az ember bukása után Krisztussal visszavezetett
az emberbe - fedetlenül alámeríti és szívét feltárja előtte.
Isten ábrázolását
a Korán és a Biblia (Tóra) is tiltja. Bizonyára azért, hogy
ne úgy ábrázolják Istent (és Ádámot), mint ahogyan a
sixtusi kápolnában is történt, ahol Michelangelo (egy festészetileg
tökéletes remekművön a pápa megrendelésére ezt mégis
megtette) és itt Isten bölcs öregember képében jelent meg a
félreértett bibliai szöveg folytán. A mohamedánok betartották
a parancsot és megállták a dolgot, ők csak geometriai ábrákkal
díszítik a szenthelyeiket. És lássál csodát; itt lerajzolták
a világ és Ádám valódi teremtését, majd Évát, amint
megszületik Ádám oldalából, mint egy borda (egészen olyan
alakja van) és ellenkezőleg fordul mint az Ádám nevű tachion
(a kígyó) (Sátán) (jövőlátó) hatására! A részecske egy
keresztben elforduló speciális időforrás (Krisztus) hatására
ciklikusan feltámad, vagyis folyamatosan elölről kezdi Ádám
ciklikus visszavezetését a hipertérből amit a szintén
ciklikusan dolgozó női típusú időforrás Antikrisztus
minduntalan kilök oda. Ez a jelenség néhány trillió példányban
bennünk is megvan, így azután kereshetjük a szívünkben vagy
a szánkban, de akár a hajunkban is. (És mindenben ami anyagból
áll). Ezt persze ne keverjük össze Jézus Krisztussal a prófétával.
(Mert ez már keveredik). Ő szerintem létező történelmi személy
(ISA próféta) (A Földre leszületett megváltó) vagyis Isten
duálja, kerub, valódi próféta volt, és művét nagyra tartom.
Írásait eldugdosták, de megvannak nekem is.
Ennek a "nukleáris Krisztusnak" is megváltó
szerepe van az élet és az Univerzum fenntartásában, mert ez
reciklizálja és ezért ez tartja fenn a részecskéket. Emlékeztetőül
a terminológiai kulcsok: az Ember = lélekrészecske, a Föld =
neutron, Jeruzsálem = részecskefelszín. ***
»30.«
Ezt azért vázoltam fel kissé hosszadalmasan, hogy az olvasó
az első alapot, Isten létét és akaratát megértse; azért,
hogy rossz és jó akarat nélküli, természettelen, teremtménytelen
Istent keressen, és azért, hogy a teremtményi képből kilépjen,
ha Istent, akaratát és örökké-beszélő szavát szeretné
szemlélni; azért, hogy felfoghassa gonosz és jó eredetét, s
azt, aminek alapján Isten haragos, hév Istennek nevezi magát.
Azért, hogy az örök természethez, a kimondott, összesűrített,
megformált szóhoz és a természethez, azaz a kezdődő, időbeli
természethez, amiben a világ teremtése van, eljusson.
Ezt
mondtam el az előzőekben. Itt azért olvashatunk valami nagyon
fontosat, mondhatjuk a leglényegesebbet. A kezdődő természetet,
vagyis a természet kezdetét, a kozmogónia kiindulási alapját
(és az egész természetet is) időbeni természetnek mondja, és
máshol így pontosítja, a természet időből és az időben
lett megformálva, tehát csakis abból áll! Az összesűrített,
megformált szó kifejezés arra utal, hogy az anyag, az időbeli
természet megfogható eleme sem más, csak a gravitációs hullámok
csodálatos játéka, Májá, vagy Ízis fátylával a megfoghatóság
káprázatát okozó félelmetesen szép csalárdsága a játékos
természetnek. ***
»31.« A
továbbiakban Isten szaváról (amelyet saját erejéből mond ki)
szeretnék beszámolni az Olvasónak, és felmutatni Neki az alábbiakat:
(1) a tulajdonságok ősállapotát, amelyből jó és gonosz
akarat származik; (2) a tulajdonságok, a jó és gonosz akarat
elkerülhetetlenségét; (3) azt, hogy minden eme elkerülhetetlenségben
gyökerezik és (4) azt, hogy miképpen támad gonoszság a
teremtményben.
A buta és
néphiedelem szintű mumus: a gonosz a helyére kerül. A szőrös,
patás, kénbűzös (Sulphur!) ördög, aki a FÖLD (részecskefelszín!)
alatt lakik üstjeivel, csak a butaság sötét gőzeiben termett
és kísérti (kíséri) az emberiséget. Az ördög a részecske
tükröző felszíne, vagyis annak és a megfoghatóságának az
oka. Mindenben és mindenkiben ott van!!! Kivéve az Istent. Ő
tudni illik kívülre esik az Egészből. A máshol-ban van.
Ennek a tévedésnek sokan megitták a levét! A pokolra jutó népek
azoknak a rossz felé forduló jelenforrásoknak a seregei, akik
fordulatról fordulatra, jobban mondva; kétfordulatról kétfordulatra
(a fizikában ez a fél spin) elenyésznek a sajátidőben a részecskék
virtuális felszínén. (ez 320000 forráspár, azaz 740000 virtuális
jelenforrás). Az őrültséget kiáltó atomfizikusnak azt ajánlom,
hogy számolja ki végre milyen sebességgel forog a részecskéinek
a felszíne! Ez a fénysebesség 1.41 szeresére fog adódni. Mi?!
Hogy egy anyagi valami felszíne gyorsabban mozog mint a mint a fénysebesség?!
Ezt hívják csak katasztrófának! ***
  
|