|
 
»2.
FEJEZET«
»ISTEN
ÖRÖKKÉ BESZÉLŐ SZAVÁNAK ŐSÁLLAPOTÁRÓL,«
»VALAMINT
AZ ISTENI ERŐ KINYILATKOZTATÁSÁRÓL:«
»A TERMÉSZETRŐL
ÉS A TULAJDONSÁGRÓL«
»1.« A
teremtményi ész a megformált, megragadott, kimondott szóban
van, ezért képi lény és Istent is mindig képi lénynek
gondolja, aki haragra lobbanhat, és beléphet a tulajdonságokba
gonoszra-jóra. Az ész ilyen módon azt képzelte az isteni
akarat mély törvényéről, hogy Isten magában öröktől
elhatározta és eldöntötte, amit teremtményével tenni akart;
bosszúállóvá lett, hogy szeretetét és irgalmasságát kiválasztottjainak
kinyilváníthassa. Ebben az esetben Isten haragja dicsőségének
szükségképpeni kinyilatkoztatója lenne, miként a tűz a fénynek.
Itt egy témájában
távoli, de nagyon fontos dolog hangzik el az agy működéséről!
Fantasztikusan mesteri félmondat! A teremtményi ész alatt itt
most NEM részecskét gondol, hanem az agy működési alapelvéről
beszél. Az ész és a tudás, a megformált, megragadott, és
kimondott szóban van! (Vagyis a repülési IDŐBEN van!) A
helyzetmodulált forrás rétegekben terjedő tere emanál (kiárad),
megformált szó, eléri a többi forrásokat, halmozódóan
perturbálja - ráncigálja, ide oda rezgeti - azokat megragadott
szó, és ez a moduláció megváltozva tovább (és vissza is)
száll a mozgásba hozott forrásról. Moduláció, ami minden elért
forrást additív - hozzáadódva - modulál, hiszen a saját terében
meghatározza a helyzetét és elmozdulását. Mindez egy
holografikus képi rendszerben kimondott szó, vagyis egy
dinamikusan íródó és állandóan keletkező gravitációs
hologram. Azt mondja ezután, hogy az Isten nem egy nagyszakállú
Télapó, ezt csak az emberek eszelték ki rá (hiszen az ember
agya képi, holografikus memória, s így mindent formává
igyekszik tenni, és amennyiben okosnak is hiszi, úgy magához
hasonlítja). A TÉR nem is nagyon töri a fejét semmin se,
hiszen talán olyanja nincs is - mivel Ő egy speciális fotinó
-! Tűzből áll, ami idő. ***
»2.« De
az észnek sem Isten akaratáról, sem a megformált szó és a
teremtmény elválasztásáról nincs helyes fogalma. Mert ha
Istennek szándékában lett volna valaha, hogy ekként
nyilatkoztassa ki magát, akkor kinyilatkoztatása nem lenne örök,
kedélyen és helyen kívüli, akkor eme szándéknak valaha
kezdete és oka lett volna az istenségben, amit Isten
fontolgatott volna Hármasságában; akkor Istenben gondolatok
lennének, amelyek alakká mintáznák benne, amire gondol.
** No
comment! A krumpli nem tojás. A világtojás meg nem egy ember!
***
»3.« De
Isten Egyetlen és mindennek alapja, és a lények szeme és az
esszenciák oka: A természet és teremtmény az ő tulajdonságából
keletkezik, miről is akarhatna hát tanakodni, ha ellenség
nincs előtte, se mögötte, és Isten egymaga minden, ő a lehetőség
és a képesség.
Mert
minden benne keletkezik, működik és gondolkozik, alkot és tevékenykedik,
hiszen a tér az események tartálya. A tudásé is, mivel az
elmozdulási információk (és a gondolatokhoz is ilyenek
tartoznak) minden létezőre vonatkoztatva őrződnek a repülési
időben, vagyis az Univerzum terében. A térben, annak belsejében;
minden létezés és gondolat nyomai maradéktalanul fellelhetők.
Amely létezési esemény modulációi eljutottak valahová, azaz
a kijelölt helyen újra és újra megjelenik, és ha itt anyag
is található, akkor az adott hely környezetében is marad,
hiszen részecskéről részecskére hagyományozódik. Nincs
ellenség előtte vagy mögötte, mert itt is ott is éppen ő
van. A megfejtéshez az egész szöveget nagyon tudatosan és
figyelmesen kell olvasni, mert egy későbbi helyen elejtett szövegrész
sok mindenre rávilágíthat, és sok addig "érthetetlen"
kijelentés valódi értelme kattan be. ***
»4.« Ezért
csak Isten változatlan, egyetlen lényéről beszélhetünk, arról,
amit Ő akar, akart és akar mindig, nem pedig Isten töprengéséről,
mert nincs benne töprengés. Isten minden látás szeme és
minden lény alapja; csupáncsak egyet akar és tesz folyvást:
szüli magát az Atyában, Fiúban, Szent Szellemben,
kinyilatkoztatásának bölcsességébe; Az Egyetlen, alaptalan
Isten mást semmit sem akar, nem tépelődik másról. Mert ha többfélét
akarna önmagában, akkor nem volna elég mindenható ahhoz, hogy
ugyanezzel az akaratával mindezt véghez is vigye. Ezért Isten
önmagában csak önmagát akarhatja: mert amit öröktől akart,
az önmaga, s így ő az egyedüli Egy és nem több: semmi sincs
ami viszálykodhatna Vele, ami tépelődést, megoszláshoz vezető
viszályt okozhatna.
Ez a fotínó
(Ő) nem tépelődik és nem is dönt semmiben. Létezteti és
momentán is teremti a világot. Nem elég nagy dolog ez is?! Itt
olvashatjuk a Mindenható jelzőt. Az előzőekben én is ezzel
azonosítottam. Ez az önmagát akarás nem valami önzés következménye,
hanem a Törvényé. Kezdetben vala a Törvény. Az önépítő
topográfia törvénye. ***
»5.«
Ugyanúgy mindarról, ami az örök alapból származik, úgy
kell gondolnunk, hogy saját önösségében van és külön
akarat, és nincs semmi előtte való, ami összetörheti. E külön
akarat aztán maga lép be egy idegen foglalatba, amely az első
alaphoz, melyből keletkezett, nem hasonlít, s így az egészről
leszakad. Így értjük meg a bukott ördögöt és az ember lelkét,
hogy a teremtmény a teljes akaratról leszakadt és egy más
foglalat önösségébe (az egyetlen isteni születés ellenében)
belépett. De mindennek megértéséhez meg kell vizsgálnunk az
egész folyamat legfőbb okát.
A fény, a
térben született önálló téridő forrás. Itt azután
bejutunk a nagypályára, a részecske mikrovilágának szférájába.
Szörnyen bonyolult világ! Mózes könyvei öt, vagy a Zohar, a
Ragyogás Könyve hét kötetben ugyanezt írja le a tanmesék
világába ágyazva. Nem mindennapi munka lehetett. Így értjük
meg az bukott ördögöt és az ember lelkét. Vagyis ezen dolgok
hasonlóak, mivel a tézisrendszerek számtalan esetben hangsúlyozzák
azt, hogy az ördög (a szembefordulás) a megfoghatóság, (anyagszerűség)
és az érzékelhetőség oka. Itt komoly fogalmi zavarok vannak
a köztudatban és még a teológiát végzett avatottak körében
is bizonytalanság tapasztalható ezügyben. Tisztázzuk hát! Mi
nem állítjuk, hogy az Univerzumban nincsenek negatív indíttatású,
rosszindulatú intelligenciák, (Sátáni) negatív entitások.
Ha az égiek ennyit tanítanak a mikrovilág és a lélek
kapcsolatáról, bizonyára nem véletlenül beszéltek erről, a
tudáshoz ez is hozzátartozik! Nem szabad naivnak lennünk. Egyértelműnek
látszik, hogy a lelket is korpuszkulárisnak tartja. De nézzük,
hogy mi is a folyamat legfőbb oka! ***
»6.«
Mert ha az egyetlen isteni tulajdonság erői nem léptek volna
az elválaszthatóságba, akkor ez nem lett volna lehetséges, és
nem lett volna sem angyal, sem más teremtmény, sem természet,
sem tulajdonság, és a láthatatlan Isten egyedül önmaga számára,
a csendben működő bölcsességben nyilatkozott volna meg, és
minden egyetlen lény lett volna, s akkor nem is lehetne lényekről
beszélni, hanem csak az önmagában ható kéjről, amely csupán
az Egyetlen Istenben van és sehol máshol.
Vagyis mi
lenne? Egy anyag és energia nélküli üres tér és passz! A
polaritás - negatív oldal - nélkül a teremtés elvesztené a
mindent mozgató dinamizmusát. A fehéren a fehér, a feketén a
fekete nem látszik. A mi leckénk az, hogy elkerüljük a
rosszat, és tegyük a jót. A negatív és a pozitív erők együtt
teremtik a világot. A lebontás és a rombolás ennek ugyanolyan
fontos elemei, mint az építés. A csontjainkban kétféle sejt
munkál. az egyik állandóan építi, a másik lebontja azt. Ez
a csont anyagcseréjének a záloga. Bármelyik túlműködése végzetes.
»7.« De
az Isteni kinyilatkoztatást az egész teremtésben, minden
dolgokban szemléljük és olvassuk a szentek könyveit, akkor
meglátjuk, megtaláljuk és felfogjuk az igazi alapot. Jánosnál
ezt olvassuk (Jn 1,1-3): Kezdetben volt az Ige; az Ige Istennél
volt, és Isten volt az Ige; az Ige kezdetben Istennél volt.
Minden az Ige által lett, nélküle semmi sem lett, ami lett.
Ezek az
első apostolok mindig olyan jókat mondanak! János a tér
kialakulási folyamatáról és szerepéről beszél. (De Pál
apostol vagy aquinói szent Tamás is jól értette az idő titkát!)
Az Ige nem más, mint a Fiú és annak törvényszerűségei. A Törvény
kinyilatkoztatója és megvalósítója. Minden a törvény által
lett, hiszen ez a törvény nem attól létezett, hogy leírta
valaki, hanem a születő idő topográfiájából adódóan
evidensen következik. Az alma nem azért esett Newton fejére,
mert felismerte a gravitációt, hanem ráesett és ez a "fejébe
verte" hogy ezt a jelenséget valaminek okoznia kell. A
jelenségek és történések nem a leírásuktól léteznek.
Szerencsére! ***
»8.« E rövid
leírás az isteni és természeti kinyilatkoztatás egész alapját
a lények lényébe helyezi. Hiszen Kezdetben itt mindig azt
jelenti: ama örök kezdet, melyben az alaptalan mélység
akarata az alapra, vagyis az isteni foglalatra tör. Az akarat
ekkor alappá, azaz Isten lényegévé foglalja magát a
centrumba és belép az erőbe, az erőből pedig kilép a
szellembe, s a szellemben az erők érzékenységével mintázza
magát; így tehát az egy erőben nyugvó számtalan erő az Ige
ősállapota. Az egyetlen akarat egyetlen erőben ragadja meg magát,
amelyben minden rejtetten benne van, és az erő révén kileheli
magát a szemléletbe; és ez a bölcsesség vagy szemlélet az
örök kedély kezdete, az önmaga köré pillantásé, és erről
áll: az Ige kezdetben Istennél volt, és maga volt Isten.
Vagyis
nincs kezdet, mert mindig a kezdet állapotában van minden. Állandóan
teremtődik és állandóan "kezdődődés" állapotában
van. (Elnézést a furcsa szóért, de ez így helyes!) A tér,
az energiák és a részecskék állandóan a keletkezés állapotában
léteznek, és folyamatosan újak is keletkeznek melléjük. A
szellem a gravitációs hullámrétegek egésze - az alaptér-.
Azután; s lőn világosság, vagyis további (de eltérő terek)
/térek/ is keletkeznek és a tér megtelik terekkel (az energia
megtelik energiákkal). az erőben nyugvó számtalan erő az Ige
ősállapota. Az önmaga köré pillantás fontos kijelentés,
mert a alaprendszer forgását, a forrásainak körberohanását
mondja el nekünk. Az ind mitológiában Isten Brahma, az először
keletkező aranycsíra, mindenfelé szem, kéz és láb.
Logikailag hihetetlenül azonos dolog. Bráhmá a világon a
legnagyobb "valami". De mindennap hallható a kijelentés
a mohamedán imában is: Allah ahbar = Allah a legnagyobb. Allah
egyébként az Isten Koránbeli neve. Ez persze nem valami "verseny"
ki a nagyobb; Isten, Allah, Brahma. Melyik a gyufább? A
szpicski, a match vagy a magyar gyufa. Az első tér a terek közül
a legnagyobb! Etnikumonként más a neve. A vallásokra azt mondják,
hogy antagonisztikusan eltérőek?? Az emberek azok, akik
szeretnek gyűlölni. ***
»9.« Az
akarat a kezdet, az Atyaisten, aki megragadja magát az erőben,
és akkor Fiúistennek nevezik, és az erő Ense, a beszéd tudása
és oka, mint az egyetlen erő esszenciája vagy elválaszthatósága,
mint a kedély felosztása, amelyet a szellem az erőből történő
kilépésével szétválaszt.
A Beszéd
(Hang) vagyis longitudidális térhullám (modulált spirálgömb).
Mit is olvasunk? Minden mondat, de sok félmondat, vagy megjegyzés
is káprázatos szellemi sziporka! A kedély gyanús volt, és
azt írtuk róla, hogy a hipertérrel van valami összefüggése.
Az elválasztó a jelen lehet, a forrás, ez a kedély felosztása
(vagy két részre osztása). A "lyuk" amin át a két
rész kapcsolatban van. A múlt és a jövő dimenziója közötti
elválasztó pont is. Itt talán nem egy valódi lyuk van, hanem
"a szorongás". Két dimenzió-rendszert köt össze
egymással. (Minden jelenpont). Vagyis az emanáló múlt jön
valahonnan. A jelenforrásokat a "másik végtelen" táplálja
idővel. A szellem azzal, hogy a saját térében megnyilvánul,
vagyis elkezdi szülni magából a múltteret, létrehoz egy újfajta,
kitárulkozó dimenziórendszert. Az is meglehet, hogy a komplextérben
való megkettőződést (potens) értik alatta. Nehéz eldönteni,
mert mindkettő logikus. Ha bárhol teret, vagy energiát, erőt
lehet olvasni írásunkban, az gyökeresen más, mint a ma tanított
dogmarendszer tere vagy energiája. Az atom-, villamos-, helyzeti-,
mozgási-, hő-, fény- bio- kémiai- stb. energia szóhasználat
igen sokféle energiafajtát különböztet meg, de láthatóan
nem tudja; mi is valójában az energia? Nem az, amit eddig hittünk!
Az energiáról idáig sok érdekesség kiderült! A Böhme
mester által leírt hullámszerű és térszerű energia nem zárja
ki a megtapasztalt "duális" fény-viselkedést sem!
Mozgassuk csak gondolatban az emanáció sebességével ezt a térforrást!
A torlódó időrétegek ki fogják váltani az ütköztethetőséget.
Furcsa, de a tachionok is mérhető megnyilvánulásokat okoznak.
(Lamb-féle hidrogén színképvonal felhasadás). ***
»10.« De
kimondás vagy zengés nem történhetett meg, mert az erők mind
egyetlen erőben, nagy csendben álltak; csakis úgy, hogy ezen
egyetlen kéj erejével sóvárgásába, azaz tudásba vagy vonzásba
foglalja magát. De a szabad kéj az erők formálásáért önmaga
tudásába foglalja magát, hogy az erők hallható hanggá összesűrűsödjenek;
ebből keletkezett az öt érzék érzéki nyelve: a belső szemlélet,
érzés, hallás, szaglás és ízlelés, amelyeket itt mégsem
teremtményi, hanem csak az első érzékenység és találhatóság
szenzuális módján kell érteni.
Ezt többféle
módon is érthetjük; a szabad kéj a létezőket folyamatosan
elhagyó spirálgömbök együttese, és a gravitációs hullámuk
az erő, az energia. Ez többféle dologgá lesz, ezen újra a téridőt
érti Böhme, de jelzi is, hogy ezeket a érzékszervi
hasonlatokat valaki nehogy a szó igazi értelmében igyekezzen
megérteni! (A másik lehetőség is bújik a szövegben, mert a
tudat, és az érzékek is gravitációs hullámokkal működnek,
de erről még olvashatunk). A szabadság egyébként a Ragyogás
Könyvében is hasonló jelentésű, a részecske felszínétől
a végtelenig tart a sajátrendszerekben. A részecske létrejötte
hat és fél napig (sajátfordulatig) tart a részecske renatálódási
(Ádám - Góliát; 1000-70 éve!) ciklusában mérve és a
hatodik napon délben éri el a kialakulás a "felszínt"
az utolsó -harmadik- időtükröt, (népmeséinkben aranygyapjú),
ahol a szimmetriarobbanás a sajátidőben szétmállik. Ez az a
felszín, ahol a szabadság kezdődik. Jól követhető logika,
hiszen innen számítva befolyásolhatatlanul terjednek a tér
mintázatát (információtartalmát, bölcsességét) jelentő térrétegrendszer
"hullámai" az Univerzumunk határáig. A hullámfelszínek
egymásra hatástalanok, de együtthatóak. ***
»11.«
Ekképp áll itt, hogy: az Ige (mint formált erő) kezdetben
Istennel volt. Mégpedig két létet tekintünk itt: a megformálatlan
erőt, amely a Benne és megformált erőt, amely a Nála, mivel
az erő mozgásáért belépett valamibe. A Benne mozdulatlan
csend, de a Nála megragadott: és ebből a foglalatból és tudásból
ered a természet és teremtmény - minden lény.
Benne;
semmi sem lehet, hiszen kiterjedés nélküli és a pont magához
képest természetesen néma mozdulatlanság. Amint mondtuk, a
spirálgömb alakú térréteg felszínek egymásra nincsenek
semmiféle hatással, de a forrásokra a jelenpontokra igen. A
források relatív módon nagyon is "látják" egymás
térrétegeit, így minden ilyen hullámokat keltő forrás
minden ilyen forrásnak hírül viszi az Univerzumban a létét
és mozgásának legkisebb megnyilvánulását is. (Itt szubatomi
változást kell érteni, hiszen ez a "mintázat" egy
proton méreteinél sokkal kisebb hullámhosszú térrétegek
perturbációja (modulációja) útján keletkezik. Ez a
morphogenetikai tér, avagy "lejáratott" nevén a Világéter.
Néhány mondatban jellemezhetetlen a bonyolultsága, nagyszerűsége
és alapvető szerepe. Maga a tudás mindensége. Az erő mozgásáért
belépett valamibe. Az Anyába, és magába is. A második okságsértés
a teremtés alapelve! ***
»12.« És
értelmünk szemét most fel kell nyitnunk, hogy Istent és a
természetet meg tudjuk különböztetni és ne csupán azt
mondogassuk: Isten akar, Isten teremtett. Nem elég a Szent
Szellemmel bűvészkedni és ördögnek mondani a szellemet,
ahogy a tőrbe esett ész teszi, amikor azt mondja, hogy Isten
gonoszat akar. Mert minden gonosz akarat ördög, vagyis önösségéért
önmagát megragadó, az egész létről leszakadt akarat; káprázat.
Védekezés
a kor támadásaival szemben, de egyúttal új módon újra
igyekszik rávezetni az értő és félrevezetni a sznob olvasót.
Majd a részecskék belsejében sok ilyen önösségéért önmagát
megragadó "ördög" szakad le a létről. Az egységből
kiszakadt, az életfraktálról leszakadt anyagra is gondolhatunk
itt, de úgyis érthetjük, hogy megsemmisül, és úgyis, hogy
kilép a hipertérbe. De maga az anyag; az ördög. A test ördöge.
***
»13.« Ezért
óva intem az olvasót, hogy jól figyeljen és a véges beszéd
fantáziálását (amely az igazi belső alapot nélkülözi) kerülje
el, mert itt az igazi alapot szeretném a szeme elé tárni.
A beszéd
végtelen, tehát itt újra kétértelmű meghatározás bújhat,
egyúttal azért értelmet is rejtve a védekezés mellett. Azokról
a véges életű forrásokról beszélhet, amelyek nem végtelen,
hanem csak egy roppant rövid ideig fejtik ki a térgeneráló
tevékenységüket a részecskék ciklikus feltámadásánál,
majd virtuális létük a sajátidő újra és újra "támadó"
vízözönében egyszerűen megszűnik, semmivé foszlik a részecske
belsejében, vagy annak felszínén. ***
»14.«
Megértsétek: a szót létrehozó erők Isten, a tudás pedig, (azaz
a magnetikus vonzás) - a természet kezdete. Az erők e sóvár
vonzás nélkül nem nyilatkozhattak volna meg. Isten fensége,
amely örömöt és dicsőséget létrehozó erő, nem
nyilatkozhatott volna meg a sóvárgás vonzása nélkül, és az
isteni erő fénytelen maradt volna, ha a sóvárgás nem vonzott
és sötétedett volna el. A sóvárgásban érthető meg a sötétség
alapja, amely a tűz meggyújtásáig előnyomul, s ekkor Isten
haragos Istennek és emésztő tűznek nevezi magát, amelyből a
nagy szétválasztás, a halál és haldoklás és a nagy, hangzó
teremtményi élet ered.
A tachion
belső rendszerében érthető meg a sötétség (fekete); a
hipertér alapja, és az anyagi részecskék felszínének létrejötte
is. A tudást az anyag létrejöttéhez köti. A magnetikus vonzás
alatt görbült teret, az egyébként taszító térrétegekben létrejött
erőt, vonzóerőt érti. A tér önmagában semmi, így az anyag
(erre utal a sóvárgás) benne kialakult rendszere nélkül értelmetlenül
létező fény és anyag nélküli üresség lenne. Fontossága
csak az anyagi részecskék létrejöttével nyilvánulhatott meg.
Az utolsó mondat a negatív idő létrejöttét jelzi (ez az
emanációt meghaladó sebességből automatikusan adódik - a fénysebesség
átlépése - ez a tűz első meggyújtása. Halál, haldoklás
alatt a részecske felszínén "elpusztuló", a sajátidőben
elenyésző olyan jelenforrásait kell érteni, amelyek vagy
kirohannak a sajátidőből, vagy belülről fogy el a virtuális
létüket fenntartó múltjuk, a táplálékuk. A
szimmetriarobbanás utolsó rétegeiben a források élete már
sokkal rövidebb mint a centrumban, így érthető, hogy a teremtésről
tanító zsidó mitológiában (és a Kabalah-ban) miért a
gyermekek tartják meg a világot, hiszen a felszíni időtükröket
a rövid életű (fiatal) források okozzák és keltik. Ezek
okozzák a megfoghatóságot! Innen a nagy bibliai gyermekmészárlások
mondai alapja? A megmenekült forrás, Krisztus, a részecske
"északi pólusán", (újra és újra) a kapuban áll,
és szelektál. (Jó felé fordul, rossz felé fordul. A hipertérbe
mész, a térben maradsz, megszűnsz, vagy mint Ádám előlről
kezded az egészet. Ez a nukleáris Ádám időnként a jövőt látja
(tehát tachion), majd Krisztus vissza vezeti Istenhez, vagyis a
hipertérből a térbe, a térhez szinkronizálja). ***
»15.«
Ezt egy égő gyertya hasonlatával szemléltetjük: a tűz a
gyertyát magához vonzza és elemészti; s ekkor a lét elhal és
a haldokló sötétségben, a tűz szellemében van és másik
minőséggé (a fénnyé) alakul át; a gyertyában nincs valódi
érzékeny élet, de a tűz meggyújtásával a gyertya Ense emésztődésbe,
kínos, érző tevékenységbe és életbe lép, és e kínos, érző
életből a semmi, az Egy nagy, ragyogó nyugalomba lép és fénylik.
A középkori
embernek ilyen magasan felette járó tudást elmondani eléggé
reménytelen vállalkozás lehetett, hiszen manapság sem értik
meg az átlagos emberek egykönnyen, még azok sem akik nagyon
szeretnék megérteni. A gyertya kémiai átalakulása, a benne
levő anyagok égése során olyan vegyérték változásokat is
szenved , amely atomjainak gerjesztettségi állapotain változtat,
és kiszabadítja üreges belsejű részecskéiből a bennük körbe
pattogó, bennük hatalmas számban raboskodó fotínók egy igen
kis százalékát. (Charon munkacsoportja azt tapasztalta; a
protonban belül fény van!) A kiszabaduló fotínók (az
atommagból és az elektronokból) a keringő elektronok mozgáskomponenseinek
ritmusával is felruházva az anyagra és gerjesztettségre is
jellemző színképű fotínóáradatot kelt. A kémiai égetés
(de még az atomreaktor is /2-3%!/) nagyon siralmas út az
energia kiszabadítására. ***
»16.«
Ekképp kell gondolnunk Istenről is, hogy akaratát azért
vezeti be a természet tudásába, hogy ereje fényben és fenségben
megnyilatkozzék és az öröm birodalmává változzék: mert ha
az örök Egyben nem keletkezett volna természet, akkor minden néma
maradt volna; de a természet belépett a kínba, érzékenységbe
és találhatóságba, hogy az örök nyugalom megmozduljon és
az erők a szóban hangzóvá legyenek. Nem azért, hogy az Örök
gyötrelmessé váljon (miként a tűz sem gyötri a fényt),
hanem azért, hogy a tűztulajdonság a kínban mozgassa a
nyugodt kéjt.
Tessék észrevenni
(!!!): ha a természet nem esett volna a kínba, ellenkezésbe és
bűnbe, akkor minden transzcendens maradt volna, vagyis most nem
lenne anyag, és elvakult teológus, és figyelmetlen atomtudós
sem lenne. Mert az anyag a bűn háza. Tükröző, örvénylő
felszíne; az ördög. (Lásd; turba, ellenkezés, viszály). A
butaság - (amit sajnos érdekből) még tápláltak/nak is, ebből
szülte a pokolbeli szörnyeket, ördögöket, rotyogó
katlanokat, és mindenféle rémmesét. Időnként találni a szövegben
olyan kétértelműségeket is, amit egy egyszerűsítő,
beavatatlan olvasó akár szexuális töltetűnek is gondolhat.
Mozgassa a nyugodt kéjt. Ez persze a részecske felszínének
turbulenciáit takarja és nem valami izgalmas ágyjelenetet. ***
»17.« A
természet mozdulatlan örökkévalóság szerszáma, amellyel az
Örök formál, alkot, elválaszt és önmagát az öröm
birodalmába foglalja, mert az örök akarat a természettel
nyilatkoztatja ki szavát. A szó a tudásban természetet ölt,
de az Örök Egy, a JEHOVAH Isten nem ölt természetet, hanem
lakozik a természetben, ahogy a Nap az elemekben vagy ahogy a
semmi a tűz fényében, mivel a tűz ragyogása teszi láthatóvá
a semmit, és mégsem szabad semminek mondani; mert ez a semmi
Isten és minden; csak azért beszélek így, hogy az olvasónak
átadhassam megértésemet és felfogásomat.
Tér -
Anyag - Tudás . Isten fény és semmi, (tér-energia) de a fényben,
és a korpuszkulákban megnyilatkozó. A fotínók az energia
megtapasztalható megnyilvánulásai. Azzal, hogy a JE-HO-VAH
rendszer nem ölt természetet, mert mindenütt jelen van benne.
Természet alatt az anyagi világot és a benne felhalmozott
energiát érthetjük. ***
»18.« A
természetnek a tudásban levő ősállapotát, a vonzó sóvárgást
megértendő, hasonlatot szeretnék mutatni a tűzről és a fényről,
hogy az olvasó az igaz lényeget és értelmet, az isteni erő
állapotát felfoghassa.
** A később
olvasható hasonlat eléggé középkori, de azért jó magyarázat.***
»19.« Nézd
a meggyújtott gyertyát, és mind az isteni, mind a teremtményi
létnek hasonlatát látod. A gyertyában minden egyenlő súllyal,
minden egy létben van egymással, különbözés nélkül: a
faggyú a tűz, a fény, a levegő, a víz, a föld; valamint a
sulphur, a merkurius, a sal és az olaj, amelyből a tűz, fény,
levegő és víz keletkezik; a gyertyában mindezt nem lehet megkülönböztetni
és azt mondani: tűz, fény, levegő és föld, mivel nem látni
a sulphur, sal, olaj nyomát. Úgy mondjuk, hogy faggyúból van,
s ez így is igaz, de azért mindeme tulajdonság benne nyugszik,
ám az ismeret különbsége nélkül, mivel a tulajdonságok
mind egyenlő mértékben vannak benne a temperatúrában.
A hasonlat
egyszerűsíteni igyekszik, de bizonyára így is meresztgethették
rá az akkori atyafiak a szemüket! A gondolatmenetből azért
sok tanulságra juthatunk. a faggyú a tűz, a fény, a levegő,
a víz, a föld. Miért is? Tűz; hiszen a részecskéiben
rengeteg a tachion típusú forrás, Víz; mivel az a Tűzben is
megmaradó tulajdonság, de tardionok is működnek minden
megnyilvánult rendszerben, Levegő; ami fél spínű vízszellem
eseményhorizontú : gravitációs hullám (a víz nem fél spínű,
felülete nem olaj), /a részecskék felszínét ilyen "levegőből"
keletkező réteg határolja (időtükör)/, Föld = proton,
elektron, neutron, neutrinók, de felfele is folytatódik a
sorozat! Az utoljára hagyott fény a legizgalmasabb kijelentés,
hiszen ezzel azt állítja, hogy a fény már benne van a gyertyában,
(nem az égéskor keletkezik!) A mai fizika elgondolásai mások,
de Böhme írja jól. Az égéskor keletkező fény akár ősidők
óta benne lehet az éghető anyagban (minden anyagban!), ott
pattog a részecskéinek belsejében (akkor nyelték el, amikor
energiaállapotot, vegyértéket váltottak). Az égés is ilyen
változást vált ki, melynek során a részecskék az égés után
keletkező vegyületek energiaállapotaiba kerülnek és ilyenkor
atomjaik kiokádják a felesleges fotínókat. Ez a FÉNY. ***
»20.«
Hasonlóan kell megismernünk az örök Egyet, a rejtett, a meg
nem nyilatkozott Istent is, ahogy az örök tudáson, azaz szavának
hatékony kinyilatkoztatásán kívül van. Az erők és minőségek
a kezdettelen JEHOVAH Isten temperatúrájában vannak: de Isten
örök akarata (aki minden létnek és ősállapotnak Atyja) bölcsességében
és kedélyében önnön székhelyébe, valamint erőbe foglalja
magát, hogy az Egyben az erők végtelen sokasága, vagyis az örök
pillantás megjelenjen, hogy az Örök Egy szétválasztható, érzékelhető,
látható, érezhető és lényszerű legyen.
Az Egy
amiben minden megvan, a temperatúra (ebben persze maga az első
forrás is megvan). Az Egy forrása, mint szubjektum, azonban
tachion, tehát a saját a saját jövőjében van, vagyis még
nincs. Állandóan még nincs. Mindig majd lesz. Minden energia
és anyag a térben van, és a tér mintázatát a tudást (az
Univerzum tömegét és információbázisát) halmozza. Anyag nélkül
a teljes üresség képét mutatná, emberi fogalmak szerint a fény
is és a téridő is semmi. A szétválasztható annyit tesz,
hogy más (balos) tulajdonságú tereknek is meg kell jelennie az
eredetiből, és ez váltja majd ki a megfoghatóságot. (Majd később
a biológiai élet lehetőségét is). Bár itt az élet alatt egészen
mást értenek az égi mesterek. ***
»21.« És
ebben a tudásban vagy vonzó sóvárgásban (ahogy ezt az értelem
számára jelezhetjük) kezdődik az örök természet és a természetben
a lét, azaz a Misztérium Magnum, a megnyilvánuló Isten;
minthogy a Szentírás Istenről különbözőképpen beszél, úgymint:
Isten jó; haragos és buzgó, képtelen a rosszakaratra; Isten
megátalkodottá tette szívüket, hogy ne higgyenek és ne üdvözüljenek;
továbbá: nem történik az Úr nélkül a városban semmi romlás,
továbbá: felgerjedtem ellened, hogy haragom erejét kipróbáljam
rajtad. A jó és gonosz közötti választás és mindaz, amit
erről az Írás mond: a gonosz és a jó hatalmas különbsége
a teremtésben, amiből a gonosz és a jó teremtmények létrejönnek;
továbbá mindaz, amit a fémekben, földben, kövekben, növényekben,
fákban és elemekben ilyennek látunk, kezdetét és ősállapotát
innen kapta.
A tér a
további létek létalapja. Az ANYAG a virtuális dimenzióforrások
speciális megnyilvánulása. A szimmetria robbanás során három
forrásból (Ádám, Éva, Kígyó) a tér speciális
energiageometriájának segítségével jön lére. A jó és
gonosz hatalmas különbsége a forgásirányuk ellentétessége.
Mindent ilyen részecskék alkotnak ami anyag, így azután ezek
az ellentett tulajdonságok is megtalálhatók mindenben. A
Zoharban a nukleont Jeruzsálemnek is nevezik, és így érthetővé
válik az az idézet, hogy; Nem történik az Úr nélkül a városban
semmi romlás, hiszen a részecske felszínének létrejöttét
éppen az ellene fordulás, a jobbos térrel való szembefordulás
okozza. Ezért csábította el Éva Ádámot a bűnbe, ezért a női
a negatív, az antipodus, az ellentett, és azután ezért az egész
bűnbeesés is. Ez, amit mi megtapasztalunk; A POLARITÁS VILÁGA.
Nap és Hold, férfi és nő, jó és rossz, pozitív és negatív.
(Még a kabátjaink ellentett gombolása is...) Innen a konzervatív
butaság. A rálapolás iránya eltéveszthetetlen! Nézz a zakódra,
vagy a kosztümödre, és tudod! Ahogy Einstein mondta; Isten
ravasz, de nem rosszindulatú! ***
»22.« És
a természetben az egyikben mindig ellenébe állítódik a másik,
hogy az egyik a másiknak ellensége legyen, de mégsem avégett,
hogy ellenségeskedjenek; hanem azért, hogy az egyik a másikat
a viszályban mozgassa és magában nyilvánvalóvá tegye, azért,
hogy a Misztérium Magnum a szétválaszthatóságba belépjen és
az örök Egyben felemelkedés és öröm legyen, azért, hogy a
semmi, azaz Isten Szelleme a valamiben és a valamivel működjön
és játsszon. Isten Szelleme a bölcsességgel önmaga szemléletéért
az örökkévalóságból a szellemi misztériumba lépett; s e
misztériumot a teremtés és az idő kezdetébe bevezette és a
négy elem tevékenységében és létében megragadta, s a láthatatlan
szellemit az idővel és az időben láthatóvá tette.
Újra
visszakerültünk a kezdet, a kiindulás nagyon is lényegi
problematikájához. A tér nélküli semmiben kellett lenni
valaminek ami lehetővé teszi a relatív mozgást, a mozgásbeli
ellentettséget. Mit is értsünk ez alatt? Azt, hogy ez a mozgás
más mint amit megszoktunk, és geometriája is teljesen
szokatlan kritériumok között realizálódik. A semmi nem tudja
magát megragadni valami nélkül. A szerző ezt jelzi újra. A tér
születéséhez két valami - Anya és Atya, a két ős EGY -
interakciója kellett. Valamiben és valamivel működjön. A
szellemi misztérium anyagi szemléletünkben önmagában még
mindig semmi (bár igen jó, hogy van), és ha ebben további térek
(fény) is születik, az eredmény még mindig megfoghatatlan
semmi. Az "elválaszthatóság" és a "felemelkedés"
-bifurkáció és kiterjedés - az első megfogható valamihez,
az új minőségi szinthez kötődik. Az anyagi minőség
megjelenéséről ír. Az utolsó mondat egy kulcsot tartalmaz. A
négy elem tevékenységében és létében megragadta, itt már
van a térben anyag, és miből van? Időből. a láthatatlan
szellemit az időben és az idővel láthatóvá tette. A látható
egyértelműen az anyag, az anyagi részecske, mert ez az először
nem (teljesen) transzcendens valami. De mi az hogy az idővel
tette láthatóvá az időben? A részecske felszíne is színtiszta
időjelenség (időtükör) és ezek szerint a tér (energia) sem
más, csak az idő speciális szerveződése. Akkor jól értettük?
Egyértelműnek látszik: Rátaláltunk a megoldásra! ***
»23.«
Ezt mutatja nektek a világ, a Nap, a csillagok, az elemek és a
Misztérium igazi képe, amelyből a négy elem származik. Látjuk,
hogy a Nap a világ mélységében világít és sugarai a Föld
Ensét, amelyből minden növekszik, meggyújtják: ekként értjük
azt is, hogy a Nap az Enst a Misztérium Magnumban, vagyis a
Spiritus Mundiban (Sulphurban, Mercurban, és Salban) meggyújtja,
s benne a mágikus tűz, amelyből a levegő, a víz és a föld
ered, megnyilatkozik. A külső világ Nagy Misztériumában az
egyetlen elem négy elemmé válik szét. De előzőleg a négy
elem a Misztériumban, a tudás magnetikus vonzásában rejtve,
egymásban és egy létben áll.
Érdekesen
nem korabeli felfogás a világról. A Nap a világ mélységében...
A Földet a Nap látja el energiával és lényegében minden
fosszilis és más energiaforrásunk is a Nap energiáját adja
vissza. Ezt azonban másképpen is érti. Ahogy következő
pontban olvashatjuk, a csillagok egymást gyújtják fel (és ezt
csak hullámterükkel tehetik). Itt is hasonlót gondolhat. Víz,
Tűz, Levegő, Föld. Ezek a patinás filozófiai elnevezések már
a Kedves Olvasónak sem azt jelentik, mint a könyv olvasása előtt.
A Föld - részecske a Földgömbhöz hasonlítva? Ez is érdekes
- analógiát tükröz, és nem azt amit az iskolában oktatunk a
középkori felfogásról. Még zűrösebb a Zohar avagy a Ragyogás
könyve, mert itt 800 évvel ezelőtt (!) olyan leírással találkozhatunk
a Földről, hogy az egészen mainak mondható szemléletben
mutatja be a azt: "Az egész lakott világ, mint egy gömb,
körben kering, úgy, hogy egyesek lesűlyednek, mások
felemelkednek. S mindeme lények különböznek egymástól külső
megjelenésükben a különböző helyek szerint." , "S
némely vidéken fény van, míg más vidéken sötétség
uralkodik. S van hely, ahol folyton nappal van, és soha nincsen
éjszaka, kivéve egy egészen rövid időt." "Mindezen
dolgokról régi könyvekben olvashatunk"... ezt a 13. századi
szerző írta, de kutatók szerint többezer éves hagyományokat
foglalt össze. Miért mondják hülyének az emberiséget? Ki érti
ezt?! A történelemköltők figyelmetlenek voltak..?! Persze a
Zohar hét vaskos kötete nemcsak ennyit tud, hanem halálos
pontosan leírja a részecskék belsejét is!!! Az emberiség története
- különösen az ókori részek - szerintünk egészen más,
mint a történészek képzeletének szüleményei. A legrégebbi
tárgyi leletünk egy pontosan megmunkált arany fémgömb,
amelyen szabályos megmunkálási nyomok vannak. 4 milliárd évesnek
mérték!!! Az arany tábortűzben nem kohósítható.
»24.« A
Nap ereje és sugarai feltárják a külső világ Misztériumát,
hogy teremtmények és növények keletkezzenek: a külső világ
Misztériuma viszont a Nap sugarainak feltárulását és
meggyulladását okozza: mert ha a nagy Misztérium Sulphurban,
Salban és Mercurban nem lenne meg a szellemi módon és
tulajdonsággal, nem lenne meg a Spiritus Mundiban, sem a
csillagok tulajdonságainak tudásában, mely Quinta Essentia -ként
áll a négy elem felett-, akkor a Nap sugarai nem nyilatkoznának
meg. De a Nap nemesebb és egy fokkal mélyebben van a természetben,
mint a külső világ Misztériuma, mint van a Spiritus Mundi
Sulphurban, Salban és Mercurban, a csillagok Quinta Essentiájában;
ezért benyomul a külső világ Misztériumába és meggyújtja
azt, s ezzel önmagát is, hogy sugarai tüzesek legyenek, mivel
e világ Misztériumának tudása nélkül nem lennének azok.
Vagyis a
Nap manipulatív tereivel a környező Univerzumnak is szolgál
reakciói lezajlásához, és a környező Univerzum csillagai is
éltetik a Nap reakcióit. Ha nem lennének a gravitációs hullámok,
ezek a morphogenetikai terek nem éltetnék ezen a módon az
Univerzumot, vagyis a csillagok nem világítanának és melegítenének,
és így az élet sem alakulhatott volna ki. A Quinta Essentia
annak a közegnek az alapja, amit Világéternek (Spiritus Mundi
= Világlélek) is neveznek. Ez tartalmazza a Világegyetem
valamennyi tudását, és csakúgy gravitációs (idő, dimenzióréteg)
hullámokból áll, mint az egész is. Gyanús utalást tesz a
csillagok Quinta Essentiájára is, amely birtokos viszony minden
csillag belsejében saját térforrást sejtet. (Ilyen lenne a
valamikor tisztelt Napisten (RÉ) is? Felettébb gyanús, hogy
erre lehet a megoldás! ***
»25.« És
ahogy a Nap heves sóvárgását a Misztériumba, a tudásba,
nevezetesen ez első háromba: Sulphurba, Mercurba és Salba
bevezeti, hogy bennük meggyulladjon és megnyilatkozzon: ugyanúgy
vezeti vissza a tudás is heves sóvárgását a csillagok Quinta
Essentiájából Sulphurral, Mercurral és Sallal, e három elsővel
a Naphoz, az ő természet-Istenéhez. A Nap pedig a Misztérium
Magnum lelke a külső elemi világban, hasonlata a belső,
rejtett Istennek.
Az energia
és információcsere folytonosságára, fontosságára, és általánosságára
utal. Itt egy egészen más információ áramlási elvről van
szó, mint amit manapság ezen érteni szokás. Az állandóan
mozgásban levő atomok már egyesével is nagyon bonyolult terükkel
mintázzák az Univerzum egész terét, így azután bármi ami létezik,
ebben a térréteg kavalkádban megtalálható. Már másodszor
jelzi, hogy a Nap és a távoli csillagok létalappal szolgálnak
egymásnak (egymást gyújtják meg), és a Napban egy primer (secunder?)
térforrást is sejtet, amely nem unikális, hiánya nélkül
megmaradna a Naprendszer anyaga, mert más térforrások
fenntartanák. Valami olyant is megsejtet, hogy az anyag a nemtér-nemidő
rétegben is fennmaradhat, amit a fekete kulcsszó is kielégítően
takarhat, hiszen az a tér hiánya. ***
»26.«Látni
azt is, miként sóvárognak és éheznek a csillagok a Nap erejére,
hogy magnetikus természetű tudását és sóvárgását a
Spiritus Mundiban, ennek három első tulajdonságába bevezessék,
és a Nap erejét magukba szívhassák. Ugyanakkor a Nap is erővel
beléjük hatol, hogy tudásukat megkapja: így kapják fényüket
a Nap erejéből, hogy meggyújtott erejüket azután gyümölcshöz
hasonlatosan a négy elembe vessék és így egymást minősítsék,
és mindegyik a másik megnyilatkozása, ereje és élete, s
ugyanakkor megtörése legyen, hogy egyik tulajdonság se
emelkedhessen a többi fölé.
Vagyis a
csillagok, mint valami tömeg-információadók labdáznak az őket
elérő elmozdulási információkkal, a mindentudással, de
ezekkel a hullámaikkal éltetik egymás magreakcióit is, és ezáltal
szabályozzák is egymást ezzel a transzcendens kapcsolattal. (Eszerint
az Univerzumot nemcsak a tömegvonzás, vagy a fény energiaáramlása
köti össze, hanem egy különleges rendszer-önszabályozási
kapcsolat is). ***
»27.« Így
mondta ki mindezt a Legmagasabb örökké beszélő szavából,
az örök nagy Misztériumból (amely tisztán szellemi), lényének
megfelelő hasonlatban, az időbe; és ábrázolta az örököt
az időben alakkal - az időben, melyben minden teremtményi élet
keletkezik, és amelyben a Legmagasabb uralkodik. Az angyalok és
az örök szellemek, valamint az igaz emberi belső, igaz lelke
kivétel, mert ezek alakja örök, kezdettelen tudásból vagy
természetből ered, ahogy később leírjuk.
Az örökké
beszélő szó - a téridő (szerán). Ezt a keleti vallások
Brahma aranycsíra-ként, a mohamedánok Allah-ként, a keresztények
Mindenhatóként tisztelik. Ez persze nem más-más istenség,
hanem más-más megfogalmazása (neve) egyazon dolognak. Ha
figyelmesen tanulmányozzuk a Szentkönyvek világát és összevetjük
ezek belső logikáját, arra a furcsa felismerésre kell
jutnunk, hogy ugyanarról a valamiről beszélnek, csak más és
más etnikum világához igazított módon. Egy átlagosan butító
magyarázatot tanulmányozva azt találhatjuk a Buddhizmusról,
vagy a Brahmanizmusról, hogy tipikus politeizmus. De ha vesszük
a fáradtságot és egy értő, tanult hívétől (pld. egy magas
tudású gurutól, vagy indiai teológustól vagy filozófustól)
megkérdezzük ezt, egyszerűen megmosolyog. Miért? Azért mert
ez egy európai találmány. A tudatos félrevezetés szüleménye.
Éppúgy mint a Korán tanairól hallható mélységesen buta vélemények
Európában, vagy a tengeren túl. Senki hite sem jobb vagy
rosszabb, (és a nem vallásosak is csak ugyanabban a téridőben
élnek). Alaptér csak Egy van. Ez viszont egyaránt mindenhat és
éltet mindenben és mindenkiben, akármilyen néven is nevezi.
Ez Isten, Allah, vagy Brahma, Jahve vagy Gott, Dio, Deus vagy
Good. Ha egy az Isten, akkor miért kételkedtek ebben? Mért
gondoljátok, hogy mégis van másik is? A hit tudásból eredt,
és az emberiséget ez a tudás fogja megmenteni (ha megértjük)!
Egy tisztán szellemi (vagyis még nem megfogható valami)
alkotott magához hasonló (de nem azonos!) valamit az időben és
időből (és ez itt a tan legfontosabb kulcsa!!) amint már az
előzőekben is olvashattuk. Az ember igaz lényege a belső,
vagyis a lélek időbeli fraktáljának kiindulási forrása, az
egészet keltő és éltető lényeg. Ez a lélek, aminek mivel
megfoghatósága is van, elkerülhetetlenül és szükségszerűen
ördögi is. Csak a fénylényeknek nincs anyagi hordozójuk és
védőrendszerük. Az energiától a részecske világa eltérő,
vagyis egy sokkal bonyolultabban keletkező és fennmaradó
valami, ami öntörvényeiben fortyogva keletkezik, és a
keletkezésnek soha nincs vége, ameddig az alaptér, vagy a sajátideje
létezik. Új részecskék is keletkeznek és a régiek is állandóan
a keletkezés állapotában maradnak: a teremtés öt (és fél)
napját ismételgetve magukban. ***
»28.« A
hasonlatot pedig a következőképpen értsétek: Isten az örök
Nap, az örök egyetlen Jó, de az örök tudáson, vagyis a természeten
kívül nem nyilatkozhatna meg Nap-erejének fenségével az örök
szellemi természet nélkül. A természeten kívül nincs semmi,
amiben Isten ereje megnyilatkozhatna, mert Isten a természet
kezdete; és az örök Egyből mégsem azért lép a természet
örök kezdetébe, hogy valami gonoszat akarjon, hanem azért,
hogy ereje fenségbe, vagyis elválaszthatóságba és érzékelhetőségbe
léphessen, és hogy mozgás és játék lehessen Benne, ahol az
erők egymással játszanak, és szerelmükkel - küszködésükkel
kinyilatkoztatják, megtalálják és érzékelik magukat, amitől
a nagy, mérhetetlen szeretet-tűz a Szent Háromság születésében
és kötelékében működik.
A téren kívül
nincsen semmi (csak a 2.hipertér, de ezek is a téridő szerves
részei); így a tér ott nem is nyilatkozhat meg. A téridő
nagyon nagy, de nem végtelen, hanem véges és zárt gömb. Határán
az anyag hiányolt 95%-ával. A tér megnyilatkozása csak a létezőkön
lehet értékelhető, mert a tér önmagában üres semmi. Itt a
részecskék születésére is céloz, hogy az érzékelhetőségbe
léphessen. Itt a bűnről nem beszél, csak az elválaszthatóságról,
ami a neutronok születésének causális oka. A neutronok ráadásul
másképpen is elválaszthatók: protonra és elektronra. Ez a
mozgás és játék a tér tudása és élettel való töltődése,
ami az alaptérben él, keletkezik és létezik. Nagy és mérhetetlen
teremtményi világ, amit sokan a Földre akarnak privilégizálni
(az élettel együtt), mert a sokezer milliárd csillag bolygórendszereiből
csak egyet látnak szemüveg nélkül: a Földet. Olyat is
olvasni, hogy talán a többi csillagnak nincs is bolygórendszere.
A Földön a legjobb távcsövünk is olyan vaksi, hogy
alkalmatlan arra is, hogy a legközelebbi csillagszomszédunkról
bizonyosan eldöntsük ezt. A Plútót, kilencedik, szélső
bolygónkat is csak 1930-ban fedeztük fel. A ma közkézen forgó
legjobb fényképe is csak egy számítógéppel agyonképkorrigált
légypiszok. ***
»29.« Az
elmondottakat még jobban megvilágítja a tűz és a fény
hasonlata: a tűz kínja a természetet jelenti a tudásban, a fény
pedig az Isteni szeretet tüzet; mert a fény szintén tűz, de
ajándékozó tűz, mivel önmagát mindennek odaadja és adományában
élet és lét van, mégpedig levegő és szellemi víz, s a fény
szeretet-tüze ebben az olajos vízben él, mert e víz a fény tápláléka;
de ha a fény bezáródna, és a szellemi víz a tüzes természettől
nem tudna elválni és magát önmagában a semmivel, vagyis az
alaptalan mélységgel feloldaná, akkor a fény kialudna. De
mivel az alaptalan mélységben (amelyben az örök alap nyugszik)
mint temperatúrában oldja fel magát, amelyben minden erő egy,
így a fény vagy szeretet-tűz ama szellemi vizet (amely a
feloldódásban inkább olaj vagy tinctura lesz, semmint erő a tűzből
és a fény ragyogásából) önmaga táplálékául újranemzi.
Ha valaki
figyelt, az érti! A 16.századi szerző itt leírja a téridőfotínót,
működését és teljes szerkezetét. Ez az energia!! A fény!!
Adományában élet és lét van; vagyis egy térszerkezetű
valami, ami létezőkből - egyre önmásoló forrásokból - áll.
Levegő és szellemi víz (vagyis ez is Vízszellem): Mind a két
meghatározás a térréteg hullámokat takarja. Az anyában maga
a térkvantum is megsemmisülne, (feloldódna), ha az időbeli
recirkuláció nem éltetné. Ezt az időbeli képei sem tudnák
megakadályozni, mert a visszafordulását csak maga tudja félspínűen
(olaj) fenntartani. Az általunk megfigyelt térkvantumok, a fényben
láthatóvá lett térszerkezetek működése is ezen alapszik!
Az is Szeretet-tűz; vagyis ugyanolyan önnemző mint a tér,
amit szintén a múltjukban állandóan újrakeletkező tachionok
keltenek. Olajos vízben él; a térben. (A tér is; a sajátjában)
A térhez hasonló fény is, de az Anyában (alaptalan mélység)
nem maradhat meg, de az mégis elengedhetetlenül szükséges örvényterének
okságsértő fenntartásához. Önfenntartó, mert ez ugyanúgy
működik, mint azt a tér születésénél olvashattuk, csak a fényt
az alaptér tartja működésben. Haladás közben a fotínó hét+1
forrása magát szabályozza folyamatosan az emanációs sebességre,
hiszen előtte sajátuniverzumának előbbi múltrétegei
haladnak, amely rétegekben ő egyre hátrább és hátrább (előbb)
van a sajátidejében, így a fotínó olyan gyorsan halad(hat),
mint az emanációja, és sebességét (a fénysebességet) ez
hozza létre. A hét+1 forrásból mindig csak hét egzisztál a
sajáttérben. Kilencágú gyertyatartó és a fény kapcsolata!!
A kilencedik a sameszgyertya, amiről szertartásos sorrendben
kell meggyújtani az összeset, ami a mesékben a sárkány szíve.
Milyen furcsán őrződik a szakrális tudás! Tehát nem foton,
hanem fotínó a 17. században (!). Mi rádióhullámszerű
elektromágneses fotonokat keresünk a fény valódi feltárása
helyett. Ki érti ezt!? ***
»30.«
Itt rejlik pedig a legnagyobb Arcanum: szellemileg táplálkozni.
Kedves fiaim, ha ezt tudnátok, akkor minden titok alapját és a
lények lényegét birtokolnátok. Erről mondta Krisztus, hogy
az örök élet vizét szeretné nekünk adni, amely örök életre
szökellő vízforrás lesz bennünk (Jn 4,14); nem a külső fény-tűzből
született külsőt, hanem az isteni fény-tűzből született
belsőt, amelynek a külső csak képe.
Világunkat
a forrás virtuális másolatainak a képei tartják a létezésben,
ami a második okságsértések következménye. A képe létezik,
abból létezik. Itt a fény elvét máshonnan is alátámasztja.
A fény és az anyag egyaránt Tűzből, vagyis tachionokból
keletkezik. Ettől a hullámtermészete, de ettől ütköztethetősége
is. Az anyag sem áll másból, csak az egy sokkal bonyolultabb
időfraktál, időszimmetria következménye. Vízforrás (dimenzióforrás)
nélkül pedig nincsen hullám! Az energia és az anyag születésénél
egyaránt célozgat valamiféle belső (lényegi) forrásra,
amely a visszacsatolást élteti. ***
»31.«
Halljátok és értsétek a következő hasonlatot is: az örök
egyetlen Jót, azaz a szent, mentális nyelv szavát, melyet a
legszentebb JEHOVAH önnön lényének temperatúrájából a
természetre irányuló tudásba kimond, csak azért mondja ki az
elválaszthatóság, az ellentét tudásába, hogy szent erői
elválaszthatók legyenek, és a fenség ragyogásába lépjenek,
mert az erők csupán az égő természettel lesznek nyilvánvalóvá.
Mert az örök akarat, aki az Atya, szívét vagy Fiát, vagyis
erejét a tűzön át az öröm birodalmának nagy diadalába
vezeti.
A kulcs a
fenség ragyogása, a Tűzzé lett forrás Fiúban való megnyilvánulása,
ami egyszerre jelenti a megfoghatóság és a láthatóság feltételét
is, mert ugye ameddig nincs anyag nincs ami lásson és nincs
amit lásson. Ezt teszi lehetővé az Atya Fia (együtt a
mindenható Jó) és így jön létre az öröm birodalma: az
Univerzum. ***
»32.« A
tűzben van a halál: az örök semmi a tűzben elhal, s e halálból
támad a szent élet; nem azért, hogy halál legyen, hanem azért,
hogy szeretetélet fakadjon a kínból. A semmi vagy az Egy tehát
örök életet vesz magához, hogy érző legyen, de aztán a tűzből
ismét kilép semmiként; ahogy a fény is a tűzből kiragyog,
és mégis olyan, mint a semmi: kedves, adakozó, működő erő
csupán.
A Halál,
a sajátidőből kirohanó - ezért eltűnő megsemmisülő források
ága, de a felhasadó források továbbrohanó másik ága is. Már
a térnél is volt ilyen. A Tűzből kilép a semmibe, vagyis a részecske
időtükreinek felszínét elhagyja a részecskét létrehozó és
folyamatosan szülő források sokaságának dimenzióréteg
rendszere, ugyanúgy mint a fénynél. Ez a valami nem más mint
a fotínó és a részecske "saját" Univerzumának
adakozó térideje, az általuk állandóan keltett végtelenbe
tartó csavarodott rétegezett hullámtér. Időhullám és semmi
más! Ez az erő működő, vagyis DINAMIKUS! ***
»33.« Így
értsétek (a tudás szétválasztásában, mikor tűz és fény
elválik) a tűz segítségével az örök természetet: benne
Isten akként szól, hogy ő haragos, hév Isten és emésztő tűz.
Ezt nem lehet szent Istennek mondani, hanem Isten hevének, amely
mindazt elemészti, amit a sóvárgás önmagában, a tudásban
az elválaszthatóságba foglalt.
A fénysebesség
okáról és az Univerzum terének elhagyásáról is célzást
tesz ezzel. Gyanús az is, hogy itt a párhuzamos Univerzumokba
való áthatolás során fellepő energia és anyagpusztulási
katasztrófára is súgást kapunk. Ez szinkronicitási jelenségek
következtében lép fel, ami nem más, mint a tércsigák közötti
átjárás, átlátás, az ókori zsidó iratokban a színről színre
látás. Erről nagyon kevés az ismeretünk arra nézve, hogy érdemben
ellenőrizhessük a kijelentéseket. Néhány parajelenség egyértelműen
utal arra, hogy a tér dimenziószerkezete egymásba ágyazott,
és nagyon komplikált. ***
»34.« Az
elválaszthatóság a tudással külön akaratban a temperatúra
fölé emelkedik, önmagát befoglalja és az egész akaratról
leszakítja, és a fantáziába lép, ahogy Lucifer úr és Ádám
lelke tette, miként még ma is történik az emberi tudásban,
és lelki tulajdonságban, amelyről bogáncssarj, hamis (ördögi
természetű) tudás születik, melyet Isten szelleme ismer, s
amelyről Krisztus mondotta: nem juhaim közül valók (Jn 10,26).
Isten Ádám romlott tudásába szeretet-tüzét Krisztus által
ismét bevezette, a fény temperatúrájába, vagyis a fény tudásába
ismét meggyökereztette; minderről a továbbiakban szólunk
majd.
Itt
feltehetően az antianyag keletkezésére célozhat, és ez az
Anya típusú antiterekben, a tér paritásában jöhet létre.
Mivel mi is észlelünk antianyagi részecskéket, amelyek csak tércsigáikban
és belső szimmetriájuk forgásirányában térnek el a normális
anyagi részecskéktől, ezeket sem hagyhatjuk ki világképünkből.
Rövid életüknek az (milliomod másodperc) az is okozója
lehet, hogy a létrejöttük után a mi jobbos (Atya-típusú)
terünkben szimetriarobbanásuk nem tud tartósan fennmaradni. A
tachion gyökérhez való hasonlítása olyan találó, hogy ennél
képszerűbbet kívánni sem lehet. Tudniillik: valóban úgy néz
ki, mint egy ide-oda hajló, csavarodó egyre vékonyodó, elágazó
gyökér. A végein a jelenpont/ok. Már az első térnél is
olvashatjuk az olaj és a temperatúra kifejezéseket. Az olaj a
spirálgömb elcsúszott idejű felszíneit, a temperatúra a
ciklikusan egymást követő térrétegei olajos elválasztó
felszínei közötti tartományt jelenti. ***
»35.« És
a tűz meggyújtásában két létet értünk: egyet a tűzben,
egyet a fényben, tehát két princípiumot: ugyanúgy kell értenünk
Istent is. Istent csak fény szerint nevezzük Istennek, a fény
erőiben, ahol a tudás belülről és végtelen elválaszthatóságban,
de a szeretet-tűzben nyilvánvaló, ahol az erők tulajdonságai,
akaratukat mind az Egybe, azaz az isteni temperatúrába adják
bele, ahol valamennyi tulajdonságban egyetlen szellem és akarat
uralkodik csupán, és a tulajdonságok mind nagy szeretetben,
egymásért és egymásban élnek, ahol mindegyik tulajdonság a
másik ízlelésére sóvárog nagy, tüzes szeretetben, de mindőjük
csupán egy kedves, egymást átható erő, ám a tudás elválaszthatóságával
- a végtelen isteni bölcsesség kinyilatkoztatásáért - sokféle
színbe, erőbe és erénybe lép be.
Ez itt újra
a tér és a fotínó összehasonlító leírása. Ez mindig azért
történik, hogy itt is, ott is fellelhető legyen az eredetileg
külön született könyvekben. A hat térforrás helyett a fényben
(fotinóban) éppen a hatforrású tér hatására nyolc van. Az
oktaéder duálisa a kocka. A fény ugyanúgy működik mint a tér
és éppen úgy az Univerzum határáig gömbspirál elemekben
terjedő. Ez - mármint a tér és az energia - hasonló, de nem
azonos szerkezetű. Az egyik hat, a másik nyolc egymásba ágyazott
spirálgömb geometriában táguló teret kelt. A térrel mindig
bajban vagyok, hiszen ez sem más minőség mint az idő dimenziója,
hanem pontosan az, csak egy dimenzióváltási struktúrában. Ez
is idő. (Mondjuk, hogy téridő helyett én helyesebbnek ítélném
a négydimenziós időtér elnevezést, hiszen ennek minden eleme
dinamikus a tér statikus elképzelése helyett). Valójában ez
a rendszer még ennél is jóval bonyolultabb, mert az alaptér
hatszor egy (másolati) dimenziós, mely a jelenek féreglyukain
át érkezik egy szintén 6 x 1 dimenziós jövőtérből. Minden
egy dimenziós eleme négydimenziósnak mutatja magát, hiszen az
egydimenziós tachion kanyarodó pályái miatt spirálgöbbé
csavarodva kelti világát. Erőnek nevezi a teret és a fényt,
vagyis ez a valami AZ ENERGIA. A részecskék terei is
energiaszerűek, és akadálytalanul átjárják egymást, és
ezek a hullámok az Univerzum minden elmozdulási és létezési
hullámát sugározva a mindentudással üzengetnek mindenhonnan
mindenhova. ***
»36.«
Mindezt a virágzó föld, a növények példáján láthatjuk,
ahol a temperatúra tudásából, a jó részből szép, kedves
gyümölcsök teremnek; de a tüzes természet tudásából, a Föld
megátkozásának betöltéseként (minthogy a Földet az Úr az
ember és az ördög bukása miatt félig elátkozta, és kiűzetésekor
próbatételül rendelte) csupa gonosz, tüskés, bogáncsos gyümölcs
terem, melyek azért, ősállapotuk okán, bírnak még
valamennyi jó részt, mert a Quinta Essentiában a temperatúra
még benne van és a dolgok végén is meg fog nyilatkozni.
Ez újra a
részecske-antirészecske fizimiskája, de ilyen kiragadott formában
csak a természetre utaló hasonlatra jó, és arra, hogy a
korabeli olvasónak az az érzése támadjon, hogy "érti"
egy kicsit. Hiszen ismerős dolgokról olvas... A részecske (Föld)
- mivel félig-meddig szimmetrikus felépítésű - félig elátkozott,
mert az "alsó" felét ellenkezőleg csavarodott (női,
ördögi) időterek uralják, már a szimmetria és az egyensúly
okán is. Az neutron (proton, neutrínók és általában a félspínűek)
"alsó" pólusa eltérő a felsőtől. Itt dominánsan
balosan csavarodnak a források örvényei, felül többségben
jobbosan. Ennek a dolgok végén (a részecskeciklus végén lesz
szerepe). ***
»37.«
Miként jól meg kell értenünk ezen a helyen: hogy az isteni erőben,
ahol Istent Istennek nevezzük, az isteni tulajdonságok szavában
nem lehetséges gonoszra irányuló akarat, sem belső tudás a
gonoszról, hanem csak ott van jó és gonosz ismerete, ahol az
alaptalan akarat a tüzes tudásban szétválik, ahol a természeti
és teremtményi akarat lakozik.
Az Istent
ott nevezzük Istennek, ahol éppen pontszerű. Így benne azután
semmi sincs, csak a kilépett időben, vagyis a Fiúban, és
persze minden az időtérben lakozik, anyag és energia egyaránt.
De az információt mégis ez a pont árasztja szét, mert kiáradás
után már csak repül, de nem változik. Ő és minden másolata
>n< irányban rezdülve létezik. A gonosz az anyag privilégiuma,
így főképp csak a részecskékben található. De az antianyag
mellett evidens módon az antifénynek is léteznie kell. ***
»38.«
Magából az isteni szeretet-tudásból egyetlen teremtmény sem
létezhetett és születhetett volna, hanem birtokolnia kell a tüzes
tudás triangulumát, a gyötrettetés utánit, mint külön
akaratot, s ez aztán mint particulum, mint kilehelt tudás, mint
az egész akaratból való sugár kilép az első, alaptalan
akarat temperatúrájából - ott, ahol az erők szava a tűzben
szétválik, s aztán a tűzből visszatér a fénybe.
A tér nem
hozna létre semmit (csak úgy). Az a trigonális forrásstruktúra,
amit említ, a részecske saját belső (méghozzá a
legeslegbelső) forrásrendszere ami 120 fokos elrendeződést
mutató tachionokból áll. Ádám, Éva, Kígyó. Ez külön
akaratot, vagyis speciális sajátrendszert alkot, ami
folyamatosan élteti a részecskét, mondhatnánk ez a részecske
belső Istene. Ez elkülönült rész (akarat) az egészből, ami
öntörvényű rendszert hoz létre, és roppant bonyolult
szimmetriarobbanást vált ki. Neutron születik belőle.
Ilyenkor a hipertérben is kivált valamit, de úgy is érthetjük,
hogy a három kezdeti forrás eleve a jövőtérből élteti a részecske
születésének színielőadását, és innen szabályozza és
egyensúlyozza a tartós egyensúlyi (keletkezési) állapotot.
Ez már a térben létrejövő durvalétező, amit ugyan nemcsak
a tér keletkeztet a rétegeivel, de ez az alap tartja a tartó létezésben.
***
»39.«
Ott keletkeznek az angyalok és az emberek lelkei az örök természet
kezdetének tüzes tudásából, ahol a tüzes tudás eme sugarának
a fénytemperatúrává mint egésszel ismét egyesülni kell; ezért
táplálkoznak lelkek a tűz és a fény szent tincturájából,
a szellemi vízből, melyben a tűz az öröm birodalmává lesz.
A keletkezési
folyamatok alapelve ez. Az energiáé (angyalok), és az anyagé
és a lelkeké (emberek lelkei). A táplálék az idő múltja,
és a sajátidő múltja. ***
»40.« A
szellemi víz a tüzes tudást naponta megöli, ennek révén a tüzes
tudás a szeretet tűzzel egy temperatúrává válik s ezután
csak egyetlen akarata van, amely mindent szeret, ami ebben a gyökérben
van; ilyenek Isten angyalai és az üdvözült lelkek is,
melyeknek ősállapota mind a tűz tudásából ered és e tudásban
Isten fénye világít, hogy állandó éhségük az isteni erőre
és szeretetre irányuljon és tüzüket a szent szeretet táplálékhoz
juttassa, ami által a tüzes triangulum tiszta üdvösséggé és
szeretetté, nagy örömmé változik. MERT SEMMI SEM ÖRÖK; ősállapotát
minden a kezdettelen akarat örökkévalóságából, Isten szavának
tüzes tudásából nyeri, ahogy ezt a továbbiakban majd kifejtjük.
A tér (szellemi
víz) a szimmetriarobbanást részecske-renatálciklusonként eltörli,
és a térforrások térrétegei a rendszerből kiáradnak. Ilyen
az energiát (angyalok=fénylények) és a részecskét, lelket
egyaránt elhagyja (üdvözült lelkek). Attól üdvözült, hogy
megváltozik szimmetriarendszere, és transzcendensen és megváltoztathatatlanul
a végtelen felé tart. (Hasonlóan Istenhez). A szent szeretet,
vagyis a tér éppen azért nélkülözhetetlen a folyamatból,
mert az egymáshoz fekvő eseményhorizontjai és speciális
topográfiája pontosan oda szitálják a térforrásokat, ahol táplálékot
talál, vagyis újra és újra eléri a saját múltját. Ez az
amit eszik, (hasonlóan a térhez), de itt a tér ide-oda szitáló
geometriájának a segítségével. Ami a térben zárt alakzat,
annak csak a térben marad meg az értelme! A neutron felszíne közelében
egyre rövidebb elágazások miatt az immár egy nagyságrendbe
eső szitálásokat az időellentmondások tartományába
sodorja, így ez időtükrökké képződik. Ezt a káprázatot
üldözi olyan kitartó buzgalommal a mai tudományunk. ***
  
|