 
»3.
FEJEZET«
A TÜZES
TUDÁS BEVEZETÉSE A TERMÉSZET ÉS A LÉT ALAKÍTÁSÁBA;
HOGYAN LÉP
BE A TUDÁS A TŰZBE, MIT JELENT EZ, ÉS HOGYAN KELETKEZIK A SOKFÉLESÉG
MINDEN
TITOK NAGY MISZTÉRIUMÁNAK KAPUJA
»1.« Drága
Mózes a világ teremtését így írja le: Isten mondta: Legyen!
(Ter 1,3) és lett: Kezdetben teremtette Isten az eget és a földet
(Ter 1,1), Jánosnál pedig ez áll (11,2): Isten mindent Igéből
alkotott.
Ezek a
bibliai idézetek látszólag leegyszerűsítő módon; pld. egy
kijelentésből teremtik a világot: FIAT Legyen! ...és akkor
lesz. Vagy Jánosnál pedig az Igéből alkotódik meg. Ha felszínesek
vagyunk, úgy rálegyintünk erre, hogy babonaság, esetleg jobb
esetben is arra gondolunk, hogy szép ókori mese. Az! Node
milyen mese!? Eddig a Jacob Böhme mester irományairól is csak
ilyen lekicsinylő "okosságokat" találtam és mi volt
benne? Bumm!! Sokakat izgatott azért ez a furcsa rejtvény, és
így voltak ezzel a németek is, hiszen a századunk közepén
elkezdték kiadni Böhme szövegeit és az UNESCO támogatásával
franciául majd angolul is megjelent egy román származású
fizikus értekezése, amelyben Böhme filozófiájával
foglalkozik, de ő sem jutott el a kulcsok megfejtéséhez,
amelyek nem is érthetők meg a mai fizika szemlélete alapján,
hiszen ott még túl domináns Newton szelleme és mechanisztikus
felfogása. Ehhez a megfejtéshez az idő szerkezetében kell jártasnak
lennie a kutatónak. A létező pont az idő dimenziójában
dinamikus jelenség, amihez geometriát lehet hozzárendelni, és
ebből logikusan fel lehet építeni a teret, energiát és az
anyagot is. Időből és semmi másból! Ahhoz, hogy létezzen
egy semmi kiterjedésű pont a térben (vagy a téren kívül)
talán elegendő arra gondolni: Legyen! És lehet hogy ettől ott
is van... Mielőtt Böhme műveinek kivonata megjelent volna
Magyarországon, (és az ismereteinkben), pontosan ezen az úton
indultunk el a térgeometriai logikában. Mi az amit
matematikailag és filozófiailag büntetlenül megengedhetünk
magunknak anélkül, hogy durva csúsztatásokat csinálnánk?
Lehet-e a semmiből dinamikus és alkotóképes teret csinálni
és akkor az milyen lesz? Úgy; hogy ezen munkahipotézis
megalkotása közben minden lépést logikailag is indokolni
tudjunk, és matematikailag, sőt a fizikai jelenségek szintjén
is lehetséges legyen az elképzelésünk. Mi is így kezdtük
"legyen" akkor egy... - azután, hogy legyen több-
pontszerű időforrás és más semmi. Meg; ne legyen se tér, se
energia, se anyag. Lehet-e ebből elindulni? Lehetett! Mózes öt
könyve az anyagi részecskék mikrovilágát (is) rejti a világi
tanmesék leple alatt? Tegyük fel! ***
»2.«
Ebben van az alap és az értelem mélysége: mert az örökkévalóságtól
nem volt semmi, csak Isten a maga hármasságában, az ő bölcsességében,
ahogy fentebb leírtuk, és benne a tudás, a beszéd, az önmagából
történő kilehelés, megragadás, formálás és tulajdonságokba
lépés. A megragadás teremtés, és a tudás (mint sóvárgás)
a temperatúrából a különbözőségekre irányuló kezdet;
mert az egész alap benne van abban, ahogy megmondatott: hogy
Isten igéjével teremtett. Az ige Istenben marad, de a tudással
(mint sóvárgással) belép az osztásba, amit a következőképpen
kell érteni: A tudás az igében örök, mivel az akaratból
ered, a tudás az igében Isten, de az osztásban, vagyis a
megragadásban a természet kezdete.
Ez a benne
még annál is jobban rejtet lehetőség, mint ahogyan egy
petesejtben benne van egy 20 évvel későbbi szépségkirálynő
lehetősége. Mitagadás ebben az Istennek nevezett pontban benne
van az Univerzum evolúciójának minden lehetősége. (De nem
elrejtve, vagy beletuszkolva az őspontba!) Ennek megértéséhez
csak a dinamikus geometria segítségével találhatunk megértést
és támpontokat. A tudás valaminek a szellemi birtoklása. A
fejünkben levő tudás is transzcendens. Az eredmény is mindig
az; gondoljunk csak arra, hogy a papírra vetett (vagy máson rögzített)
tudás mikor megértjük és megtanuljuk, egy elveiben talán
felfogható, de egészében megfoghatatlan közegbe: az agyunkba,
majd a lelkünkbe kerül, és aki küldte az információt szintén
ilyen közegből merítette! Itt is transzcendens birtoklást,
megragadást kell érteni és ilyen szétválást is. Itt a tér,
a fény és az anyag születésének alapelveit ismerhetjük fel
vázlatos formában. Ezután egy érdekes összefoglalás következik,
ami - ahogy új dolgokra is sort kerít - egyre bővebb magyarázatokkal
kezd szolgálni a jobb megértéshez. Ez a teremtés evolúciójának
leírása. Az elsüllyesztett GENEZIS KÖNYVE, ennek esszenciális
kivonata, a Biblia valamikori eleje. Érdemes figyelni! ***
»A TERMÉSZET
ELSŐ ALAKJA«
»3.« A
természet első alakja fanyarság, azaz önmagának megfoghatósága;
alakulása ezért önmaga befoglalásában keletkezik a következőképpen:
1. Sötétség, minthogy a foglalat a szabad akaratot a tudásban
beárnyékolja; 2. A keménység okozója, mivel a vonzott kemény
és durva, de az örökkévalóságban csak szellemként szabad
érteni; 3. Az élesség okozója; 4. A hideg, vagyis a hidegen
égő tulajdonság okozója; a Misztérium Magnumban pedig minden
Sal anyja, a természet gyökere, s a Misztériumban Sal-nak
nevezik, mint szellemi élességet, mint Isten haragjának és az
öröm birodalmának ősállapotát.
Az első
alak a forrás, megnyilvánulva Víz (édes,+ idő), rohanva Tűz
(fanyar, - idő), túloldala a sötétség, a befele áramlás, a
jövő. Ez a dimenzióforrás alapvető elve. Itt újra felhívja
a figyelmet, hogy ez a Tűz hidegen égő Tűz, mert nem a tábortűz
tüzéről ír nekünk. (lásd: Stephen Howking; Az idő rövid története)
A sötétség a nem-tér, nem-idő szimbóluma is lehet. A tudás
a transzcendens megragadás szimbóluma. Böhme talán egy kezdet
előtti állapotot ír le, amikor még kiáradás ugyan volt már,
vagyis az időforrás magába zárva létezett, vagy kilehelésének
nem volt relatív ellentettje, nem volt mit egymás időterében
realizálni. Az Anya kozmológiai jelentőségét egyébként is
meglehetősen elsinkófálták az elmúlt évezredekben, és a
teremtést teljesen patriachalizálták a társadalmi rendszerrel
együtt. Isten anyja ugyan nagy tiszteletnek örvend, de ezt csak
földi síkon értik, bár égi módon tisztelik. A vonzott azt
is jelenti, hogy interakcióba lépett valamivel, vagyis van;
amit vonzzon. Minden időfelszín, eseményhorizont kemény. (Itt
a létezés eseményére kell gondolni). A múlt oldalán minden
eseményhorizont emanál, tágul, de a negatív időben már
megfordul a helyzet. A vonzó és a vonzott is kemény időfelszínű,
hiszen relatív (és az idő dimenziójában lezajló) eseményről
van szó. A Tűz "hideg", hiszen itt nem igazi lángoló
tűzről van szó, hanem a tachion relatív alakjáról, ami egy
lángnyelvhez, vagy egy elasztikus kígyófarokhoz, vagy gyökérhez
hasonlítható a leginkább. Valódi tűznek, kígyónak ezt csak
azok hitték, akik semmit nem értettek az ókori filozófiából.
Így azután gyakran láthatjuk ennek valódi tűzzel (vagy kígyóval,
sárkánnyal), és valódi vízzel való primitivizált megjelenítését
is. Innen számíthatjuk a filozófiai ostobaságot. Böhme is
figyelmeztet: szellemként, vagyis megfoghatatlan, nem anyagi
valamiként értsük szavait, és így a keménység sem anyagi!
A gyökér (elágazó gyökér) az időgeometriai alakot takarja,
ami sohasem statikus valami. Nagyon jó hasonlat. A hideg tűz a
tachion. A SAL az összes tulajdonság. A KESERŰ; a forgás, a
haladási tengely mentén való csavarodás, amely a haladást is
okozza. A MERCUR a folyamatábra (vagy a folyamat) neve, amelyben
az energia létrejön. Ez a szöveg részben előképe a tér és
az energia valódi megszületésének. A Bibliára utalva,
kezdetben vala a Törvény. Ez a Törvény: mindennek a lehetősége,
de még semmi a szó mai értelmében: a gerjedt (és csakis időbeli)
Káosz, amiben már történnek időfizikailag értelmezhető
események, de még nincs stabilizálódott forráskvintet benne.
Ez "VÍZ" típusú és később "TŰZ" típusú
forrásidőket is jelenti. (Tardion, Tachion) ***
»A TERMÉSZET MÁSODIK
ALAKJA«
»4.« A második
alak a tudásban az érzékenység fullánkja, azaz maga a vonzás,
amitől érzés és érzékenység származik. Minél inkább összesűrűsödik
a fanyarság, annál nagyobb lesz a fullánk, lesz düh, őrjöngés,
haldoklás és összetörés. Alakulásában így oszlik meg:
keserűség, fájdalom, kín, panasz, az ellenakarat kezdete a
temperatúrában, a szellem-élet oka, s oka a forrásnak, Atyja
vagy gyökere a merkúri életnek az elevenségben és növekedésben,
oka a szárnyaló érzékeknek, s oka a fényben felemelkedő örömnek
és oka az ellenségeskedő ellentétnek a fanyarság szigorú összesűrűsödésében,
amelyből a viszály és az ellenakarat keletkezik.
Létrejön
(kitermelődik) egy alkalmas relatív sebességű tachion, ez
hasonlítható a fullánkhoz, kígyó farkához, a tűz lángnyelvéhez.
Mivel tachion gyorsabb az emanációnál (a fénysebességet szándékosan
kerülöm) negatív a belső időrendszere, és ettől
automatikusan kettős törésű is lesz. Ez geometriai következmény.
Világos utalást kapunk a relatív sebességre, minél jobban összesűrűsödik
a fanyarság, annál nagyobb (hegyesebb) lesz a fullánk. Ez az
időforrás sebességének evidens geometriai leírása. Itt
megjelent a keserűség kódszó, vagyis a csavarodás. A düh a
felgyorsult mozgás szimbóluma és oka. Az akarat-ellenakarat a
temperatúrában a már kialakuló és keletkezni kezdő görbült
időhullámok, és a felhasadások a kettősidőben (az ANYÁBAN,
az ellentettben) majd ellenkező csavarodású időrendszerek,
amik majd az anyag kialakulásához vezetnek. Ezek a terek más
filozófiákban a női terek, de ilyen a "gonosz" születése
is, hiszen az is ellenakaratú. Elevenség és növekedés. Mozgás
és kiterjedés. Minden ami originálisan létezik és megnyivánul
emanál - tágul - kiterjed az idő dimenziójában, (Ha Einstein
eseményhorizontja igaznak lett elfogadva a gondolatkísérlete
rakétáira, miért ne lenne igaz a rakétájának atomjaira,
vagy a szubatomi világra!?) és itt Böhme mester bizony még a
kvarkok alatti szintnél is sokkal mélyebbre merül. Itt lapul a
tér keltésének potenciális lehetősége, csírája. Ebben a
relatív mozgásrendszerben minden mindenhez képest mozog. A
relatíve álló rendszer csak elméletileg gondolható el,
hiszen szubjektívek a létezők. De az is igaz, hogy a tér forrásai
egymáshoz képest állnak, valahogy úgy, mint egy gyorsan forgó
tárcsába vert szegek, amelyek egy kívülálló szemlélő számára
körbeszáguldanak, de egymáshoz viszonyítva nyugalomban vannak.
A leírások itt mindig a következő állomás előképei is,
vagyis már megadják a lehetőséget a továbblépésre. ***
»A TERMÉSZET
HARMADIK ALAKJA«
»5.« A
harmadik alak a tudásban a fanyarság és a fullánkos keserűség
ellentétességében keletkező szorongás, amely az érzés
Ense, az esszencia és kedély kezdete, a tűz és a kínok gyökere,
a szabadságra, az alaptalan mélységre való éhség és szomjúság;
az örök alaptalan akarat megnyilatkozása a tudásban, amidőn
az akarat a szellemi alakulásba belép. A meghalásnak, a halál
születésének is oka, de mégsem halál, hanem a természeti élet
kezdete, és Isten és természet megkülönböztetésének a gyökere.
S mindez nem elszakadás, hanem az istenség temperatúrája végett
- hogy hangzó, érző élet keletkezzék, amelyből a teremtés
eredt.
Böhme /pontosabban
sugalmazó mestere/ ebben az 5. pontban összefoglalta a kezdetek
lényegét, és ezt olyan tömörséggel tette, hogy az csodálnivaló.
Mindig az mozgatta a szerzőt, hogy akár közlésének töredéke
is rávezesse a kutató elmét a helyes megoldásra. A sokféle
megfogalmazás akár unalmasnak is hathat, de az információ
hihetetlen értéke és fontossága megkívánta ezt. Itt is mond
újat: a fullánkos keserűség ellentétessége. Ez a tachion,
amiben negatív kettősidő található. Ez az ANYA, amibe majd
belerohan egy másik tachion időforrása (az ATYA), hogy
centrumot, utódot ébresszen benne. Ekkor születik az Isten
"kettős gyökere", melyből az egyik felgyorsul, a másik
lelassul haladásában és visszafordul, majd visszaér a saját
régebben elhagyott múltjába, és itt a forrás egyidejű (azonos
idejű) helyén újra megjelenik a saját múltjában. Az ANYA
csavarodó idejében ez nem síkban, hanem "térben"
zajlik, ami a tovarobogó Anyaforrás múltjában van "máshol".
Ez a téridő és az energia első alakjához, a Vízszellemhez
vezető folyamat kezdete. A szorongás a forrás maga, a legszűkebb
keresztmetszet az idő szerkezetében. ***
»6.« E három
alak: a fanyarság, a keserű fullánk és szorongás az első három
az egyetlen Akarat tudásában, mely a lények Atyjának
neveztetik, s e három alapját és ősállapotát a tudásban,
az istenség hármasságában nyeri.
A SZORONGÁS
az időtopográfia legszűkebb átjárója, a tulajdonképpeni
jelenpont, az Atya maga. Csavarodott kúp és annak a csúcsán a
forráspont. Ez ilyen, akár a múlt, akár a jövő oldaláról
szemléljük. Ott jön, itt megy. ***
»7.« Ez
a három alak nem Isten, hanem Isten kinyilatkoztatása erejének
szavában. (1.) A fanyarság mint a szilárdság és a hatalom
kezdete, alap, amelyből minden származik és ered: az Atya
igebeli tulajdonságából.
Nem Isten,
mert Isten alatt a jelenpontot érti. A térnek az a pikantériája,
hogy a keltő forrásai nincsenek a rendszer jelenében, hiszen
tachionok. Egy tachion csak hat sajátidőben. Az tartja az egészet
(és így az Univerzumot is) ami még nem is volt. Egy szubatomi
(10^-27 cm) nagyságú gömbi felszínen (egy oktaéder csúcsain).
Az Ige a Fiú, vagyis a kiáramló idő (múltidőtér), és
annak tulajdonságai és törvényszerűségei, majd a keletkező
energia-tér egyedi és speciális világa: ez az alap. Mindennek
az alapja. Azé is aki nem hiszi, hiszen a leghitetlenebb ember
atomjait is ez járja át és ez tartja fenn. Egyszer talán ő
is rájön, hogy mi keringeti az elektronjait... A mindenen áthatoló
és mindenben ható tér. Ezt tagadni legalább olyan sötét
dolog, mint azt, hogy az anyag atomokból épül fel! Ez nem hit
és vallás kérdése, csak egyszerű logika. Ha az alaptér a
Szentháromság, hát nevezzük így, vagy úgy, higgyünk ebben
vagy értsük is, ez a létezésének, törvényeinek, és szükségességének
nagyszerűségén egy iótányit sem változtat. ***
»8.« (2.)
A keserű fullánk az élet kezdete, a Fiú igebeli tulajdonságából
ered; mert oka minden erőnek, elválaszthatóságnak, beszédnek,
értelemnek és az öt érzéknek.
Ez az amit
mondtunk: a kezdetet kiváltó tachion oka az energia (erő) születésének
és oka az elválaszthatóságnak (jobb és bal csavarodású ágak,
elágazó időgyökerek), az anyag létrejöttének és fennmaradásának
is, és így causális oka az érzékek működésének, hiszen
az anyag is időből áll, és idővel működik, ezért érzékeink
is elválaszthatatlanok ettől az alapelvtől. Gyanús azonban,
hogy az 5+1 Atya hat tulajdonságát említi itt. Erre később
bizonyára fény fog derülni. ***
»9.«(3.)
A szorongás a Szent Szellem igebeli tulajdonságából
keletkezik, mert mindkét tűz oka: a fény szeretet-tüzének és
az emésztődés kínos tüzének; valódi ősállapota a megtalált
teremtményi életnek, az öröm és szenvedés számára történő
halálnak; mindkét élet gyökere az egyetlen örök akarat tudásából.
Itt
teljesen nyíltan és világosan két tűzre utal a teremtés
legelején. Két halál és két élet születik ekkor, hiszen az
egymásba rohanó Anya és Atya forrásai egyaránt kettéhasadnak
egymás kőkemény határfelületén, eseményhorizontján áthaladva,
mert ezalatt a felület alatt már Tűz, kettős törésű negatív
időrendszer van. Két élet, tér és antitér keletkezik ekkor.
A kétféle is kétféleképpen érthető; a jövő és a múltoldal
de úgy is, hogy a kétféle Tűz a kétirányú csavarodottságot,
JOBBOS és BALOS tereket hoz létre. A megtalált teremtményi élet;
a fény és a részecskék kialakulása. A halál és szenvedés
a részecske felszíne. (A térnél csak halálról olvastunk).
Az ilyen kódrendszerek félreértése valódi halált és
szenvedést hozott az emberekre. De a parttalan ostobaság határtalan,
kipusztíthatatlan, örökké újra termelődő gaz, és ez a
bajok legfőbb forrása. Gyakran az őt is éltető tudást, kultúrát,
és művészetet is megsemmisíti, hiszen nem érti és ezért
eszelősen gyűlöli vagy fél tőle. (lásd: Kína; Kulturális
Forradalom, amit inkább tahósodási forradalomnak nevezhetnénk!)
***
»10.« E
három első alakot a természeti élet megalkotásában, a
teremtés megszilárdulásában Salnak, Sulphurnak és Mercurnak
nevezzük, melyekkel az élő szellem látható, megragadható
matériába lépett, s e matéria spirituális és korporális módon
kivétel nélkül mindenben benne van, az élő húsban és a föld
növekedésében, mivel a világ lényei ebben a közegben állnak,
ahogy ez látható és a tudók számára ismeretes.
Vagyis a részecskék
duálisak és ennek folytán minden mindenben benne vannak,
hiszen mint térkeltők egymás tereiben egzisztálnak. Ebben a közegben
állnak, vagyis a Világéterben, Isten tartalmában: a mindentudásban.
Minden mindenben benne van hullám és részecske (korpuszkula)
formájában, spirituális és korporális módon! (1620!!) Élő
és élettelen egyaránt részecskékből áll. Figyeljünk a föld
növekedése kijelentésre. A részecske belső, egyre táguló
szférái ezek. Aki eddig értette, az már egy kicsit a tudók közé
számíthatja magát! ***
»11.«
Ilyen módon lépett át tehát a láthatatlan szellemi világ
ezzel az első három alakkal a látható, megragadható létbe:
szellemként szellemien és testként megragadhatóan; az egész
Föld is minden anyaggal belőle keletkezik, továbbá a
csillagok és az elemek. De tovább kell szemlélődnünk és
mind a hét alakot végigjárnunk, ha a Napot, csillagokat és
elemeket be akarjuk mutatni.
Ebből
ugyan még nem érthetjük meg a részecskék valódi bonyolultságát,
de jó úton haladunk. Az első látható, megragadható az
anyagi részecske, (amiről a középkori (!) szerző azt írja
"spirituális és korporális"(!!) EZ A SZÖVEG NÉGYSZÁZ
ÉVES!!! Hogy ez mit is jelent...??! Azt, hogy az anyag duális
természetű, tehát részecske is, meg hullám is egyszerre. (Honnan
vette ezt egy vargamester?) Gravitációs hullámai a végtelenig
gyengítetlenül terjednek tova minden irányba, így egymásban
áll és létezik minden. A világ ősi könyvei mind ezt állítják:
Minden Egy! J.Böhme nálunk címszóként sem szerepelt a filozófiai
lexikonban. Kár... Tudása tovább is vezet minket, hiszen a
csillagokról, a Napról, és az elemekről is tanít. Vajon ki(k)
taníthatta(ák) ezt a vargamestert?! Honnan tudott a csillagok
és a részecskék fizikájának ilyen mélységeiről? ***
»A TERMÉSZET
NEGYEDIK ALAKJA«
»12.« A
negyedik alak az Egyetlen Akarat tudásában a tűz meggyújtása,
midőn fény és sötétség a saját princípiumába elkülönül;
mert itt van a fény eredete, miként az igazi életé az első három
alak érzékenységében, továbbá szorongás és öröm igazi
szétválásáé is és ez így történik:
Az energia
részletesebb (mai) leírásához, a fény magyarázatához;
hogy, hogy nem itt megjelenik a nemtér-nemidő is! Fény és sötétség.
Tér és Káosz. ***
»13.« A
hármasság első akarata, amelyet (természeten és teremtményen
kívül) Istennek nevezünk, megragadja magát önmagában a tudással,
saját külön helyéért a Háromság születésében és az erőben,
s az erővel születő szóba, vagyis az erőket kinyilatkoztató
esszenciális hangba lép, továbbá az erők találhatóságának
és érzékelhetőségének a sóvárgásába, azaz a természet
első három alakjába, ahogy ezt már leírtuk.
A tachion
a jövőben rohan. A tér a saját maga HELYE. A fény (energia)
azonban már nem tér nélkül, hanem a térben jön létre és
ez elkerülhetetlenül a másságát és függőségét is
jelenti. Erősség, Erő, Energia. Az ERŐvel (együtt) születő
SZÓ, esszenciális HANG, zengés nem más mint a tér hullámszerű
viselkedése minden másra nézve gravitációs hullám, vagyis
az energia is hullámszerű. CSAK hullámszerű. Azért "szerű",
mert semmiféle általunk ismert hullámjelenséggel nem lehet
azonosítani. A források longitudinális (tehát a hanghullámokhoz
nagyon hasonló jellegű) modulálhatósága (moduláltsága)
miatt ez a legtalálóbb hasonlat; a HANG. ***
»14.« De
amikor a szorongásba (a természet kezdetébe), mint a spirituális
élet ősállapotába lép, akkor a szabadság kéjével ismét
megragadja magát, hogy a szorongástól megszabaduljon.
Befoglalja magába az alaptalan mélységet, az isteni kéj és bölcsesség
temperatúráját, amely kedves, szelíd és nyugodt; de e magába
foglalástól a szorongásban hatalmas rémület támad, mivel a
kín a nagy szelídségtől megrémül és önmagába remegve
visszasüllyed. A természet mérgező élete alapját és kezdetét
innen kapja. Mert a rémületben van a halál, és a fanyarság a
rémület által foglalja magát létbe, mint a merkúri szellemi
vízbe, amelyből a föld teremtésének kezdetekor történő összesűrűsödésben
kövek, fémek, és merkúri Sulphuros víz születtek, amiből
aztán a fémek és kövek eredtek.
Ez tömör
vázlata a természet leglényegesebb alapelvének, egyben
jelezve, hogy az anyag (föld) teremtése sem gyökeresen eltérő
attól az alapvető törvény által és következtében lezajló
időgeometriai jelenségsorozatnak, amely a tér születéséhez
is alappal szolgált. Ezalatt természetesen nem a Földteke vagy
a virágcserepünkben található föld értendő, csakúgy mint
ahogyan azt a többi ókori kulcsszavak esetében is bemutattuk.
Ez a föld az a sár, amiből vétettünk, hiszen az is atomokból,
pontosabban gerjesztett és gerjesztetlen neutronokból áll. Ebből
alkotott az Isten, vagyis az anyag sem valami rossz és bűnös
dolog, és a közlés erre is mutat rá. A fémek és a kövek
atomjaira utal, amire máshol azt a kiterjesztést is használja,
hogy a Nap és a csillagok is ebből épülnek fel. Atomokból. A
rémületet az váltja ki, hogy az időforrás "meglátja"
saját magát, amint maga előtt rohan, vagyis "Ő" saját
magát kergeti a saját múltjában. Pedig nagyon siet, hiszen
tachion, tehát gyorsabb a fénysebességnél és ezzel ki van a
vizeiből, miután a jövőjében rohan. Ilyen jelenség a részecskékben
is van. A föld teremtése a részecske alakjára, forgására történő
utalás. A Föld =részecske = lélek (ember) = Jeruzsálem. Ezek
mind a félspínű részecskéket fedő kódszavak. Ebből állnak
a fémek, kövek... és minden ami anyagból van, részecskékből
áll! A Mercuri SulPhur-os Víz pedig a részecskéket elhagyó
szabadság pedig; a gravitációs hullámok. Ezeket intézetünkben
(ALL IKL) (és a Mérésügyi Hivatalban is) sikeresen mértük.
***
»15.« Ez
a rémület az első három alakban, a fanyarságban, keserűségben
és szorongásban a sötét összesűrűsödésnek megfelelően
Isten haragjának vagy bőszültségének, a zabálásnak és emésztésnek
ellenségeskedő, rettentő életét készíti; mert ez a tűz
meggyújtása, az emésztő vagy kínos tűz esszenciája, amit a
sötét összesűrűsödés szerint pokolnak vagy üregnek
neveznek, azaz külön voltát magába foglaló, kínzó életnek,
amely csupán önmagában érzékeny és nyilvánvaló, és az
alaptalan mélységgel szemben helyesen nevezhető rejtett üregnek,
amely a fényben nem nyilvánvaló, de mégis a fény meggyújtásának
oka: hasonló ez ahhoz, ahogy az éjszaka a nappalban lakozik, és
mégis egymás nélkül vannak.
Ez a pont
nagyon sok titkot hordoz, és jelzéseket ad az energia, az anyag
és a hipertér kapcsolatára is. A töredékesen rendelkezésemre
álló anyag kevés ezeknek a fontos részleteknek a felelősségteljes
magyarázatához. Az egész világot fenntartó időforrásokról
van benne szó. A jelenpontokról beszél. Ez egy kiterjedés nélküli
féreglyuk, amin a múlt és a jövő dimenziója egyetlen ponton
kapcsolatban áll. Ez itt nem a végtelenbe, csak egy kis gödörbe
vezet. A fényben nem nyilvánvaló, hiszen a fény térkeltőinek
jelenpontjai (mivel tachionok formájában léteznek, vagyis a
jelenük a rendszer jövőjében rohan, tehát még nincs, de
majd mindjárt lesz /mint a holnap, ami soha nincs, de majd eljön./).
A megfogható és megtapasztalható anyagot ezen az elven működő
források keltik, és ezek egy nagyon bonyolult önfenntartó
dimenzióvilágot éltetnek folyamatosan, amelyről itt még azt
is megtudhatjuk, hogy ezek a részecskék belül üregesek. Már
említést tettem a részecskék és az Univerzum közötti analógiáról
- elvi és szerkezeti - hasonlóságról. Egy előbbi pontban Böhme
a bogáncshoz hasonlította a részecskék fizimiskáját. Népmeséinkben
ez az aranygyapjú, ami a részecskék felszínét jelenti. A
Sifra di-Ceniutha ókori szövegében ezzel mint tiszta gyapjúval
találkozhatunk, ami egyensúlyban lebeg. Ez a részecske keltőrendszerének
önszabályozó voltára utal. A szöveg így szól;
AZ ÉLET MÉRLEGE
Sifra di-Ceniutha II 176b
Ezt tanultuk: A "rejtett
dolgok könyve" mérleggel mért könyv. Amíg ugyanis nem
volt mérleg, addig nem lehetett színről színre látni. Az ősidők
királyai meghaltak, nem találtak táplálékot. Megsemmisült a
Föld, míg végül a fej, minden vágyak vágya, drága öltözékeket
készített, és az illő helyükre helyezte. Ez a mérleg egy
olyan helyen függ, amely [még] nem volt. Ezen azokat mérték,
akik [még] nem voltak. A mérleg a kiterjedése által létezik,
senki nem tapasztalta, senki nem látta. Rákerülnek, lekerülnek
róla, akik nem voltak, és mégis voltak és lesznek. Titok
titok belsejében, mely felemelkedik, és kiterjed. Koponyaforma,
kristály harmattal teli, levegőből való bőr fedi, mely világossá
lesz, és feloldódik. Ez a tiszta gyapjú, mely egyensúlyban
lebeg...
Ebben a tizenkét
mondatban a NEUTRON van leírva!
»16.« Értsétek
tehát helyesen a tűz meggyújtását: egyrészt az első három
alak konjukciójával, a bőszültségbe való befoglalással történik;
másrészt az Ens kedves szabadsága által a temperatúrában,
ahol a szeretet és a harag áthatják egymást. Ha a tűzre
vizet öntünk, rémület keletkezik; ha a haragba a szeretet belép,
szintén rémület keletkezik. A szeretetben a rémület a villám
vagy a ragyogás kezdete, amelyben az egyetlen szeretet érzékennyé,
fenségessé vagy ragyogóvá teszi magát, az öröm birodalmának
kezdetévé, ahogy a fény is a tűzben lesz ragyogó. A
szeretetben van az erők elválaszthatóságának kezdete is,
hogy az erők a rettegésen áthatoljanak, s ettől a különbség
illata és íze keletkezzék. Az első három alakban a tűz kínzó
természete érthető meg.
Mi is a tűz
meggyújtása? Két változata van. A Tűz maga is okságsértő,
hiszen a jövőjében rohan. Itt meg kell különböztetnünk az
originális Teremtőket, és azokat az időbeli másolatokat,
amelyek belőlük kiválnak, elágaznak, vagy virtuálisan
keletkeznek. A két teremtő egymást hozza "izgalomba",
teremtésre alkalmas helyzetbe, úgy is mondhatjuk; egymást
realizálják a teremtés akciója során, amely találkozás
mindkét Teremtő elágazásához és ezután számtalan időbeli
önmásolathoz keltéséhez vezet a sajátidő rendszerekben, ami
virtuális forrásokból álló rendszereket, energiát és
anyagot szül magában (A jobbos Atya (balos, női) anyagot, a
balos Anya pedig (jobbos) antianyagot realizál magában. Ez nem
más, mint az Univerzum paritása, létezésben elválaszt párja.
Ne felejtsük, hogy az anyag és az antianyag mindkettő
megsemmisülését okozza. A kettős és negatív idő a
belerohanó forrást felhasítja, (két egészre!) ami két
helyen (de továbbra is azonos sajátidőben realizálja azt, így
az a továbbiakban két valóságos jelenforrásként viselkedik
majd, és önálló életet is kezd. A bőszültségbe való
befoglalás azt jelenti, hogy annak időterében is marad. Az
Anya, a befogadó tachion forrása már elhagyta a terepet (ez már
csak a múltja), így az örökösen alapul szolgál majd a múlttere
a most éppen csak kialakuló korpuszkulának. Örökre ebben
van, és ez örökösen életben és működésben is tartja majd.
Ez a relatív alap, amiben minden létező keletkezik, és működik.
Ez az a befoglalás. Tempero vinum (lat.) azt jelenti, hogy
helyes arányban vízzel hígít, de a tempero enyhít, szelídít,
igazgat, kormányos jelentéstartalommal is bír. A tempestas [tempus]
IDŐPONT, idő jelentéssel is bír, a temperatio is helyes összeillesztés,
arány, vegyítés, de szervező és rendező alapeszme értelemben
is érthető. Erre utal a tűzre vizet önt, amely az Atya és az
Anya primér találkozásának a szimbóluma is. A rémület a TŰZ
MÁSODIK MEGGYÚJTÁSA, ami rémület is, mert magát látja meg
maga előtt. Ez a MÁSODIK OKSÁGSÉRTÉS. (Az első akkor jött
létre, amikor a forrás tachionná lett, vagyis lehagyta a léthullámait) (Isten
lelke lebegett a Vizek felett). A forrás ott kezdi látni magát,
ahol a megérintett múltszféra szerint ... "akkor"...
tartózkodott. A szeretetfény a tűzben lesz ragyogó, mert az
Anyában születik és létezik, és ezért van az is, hogy a
szeretet (összesimuló eseményhorizontok, ölelkező és egymásba
ágyazódott tachionok) kiterjed a bőszültségben, a rettegésben
vannak. (Az Anya tachionban, ami végsősoron "még csak"
Káosz-elem). ***
»17.«
Mert (1) a fanyarság összehúz és zabál, (2) a keserűség a
fájdalom fullánkja és (3) a szorongás a halál, de új tűz-élet
is, minthogy a Sulphurnak anyja; és a szeretet Ense a szorongást,
a Sulphur-anyát új életre frissíti, s ebből támad a tűz
ragyogás. Látjuk, a fény szelíd, de a tűz kínzó, és megértjük,
hogy a fény alapja a temperatúrából, vagyis az egyetlen
szeretet alaptalan mélységének egységéből, Istenből származik;
a tűz viszont a szóba lépő akaratból, a tudásból az összesűrűsödés
és az első alakba történő bevezetés által.
Ez a számozott
fejezetekkel megkülönböztetett könyv már nem annyira Böhme
korának, inkább a későbbi koroknak íródott változat, így
vallási töltete egy modernebb kor emberének felel meg. Itt
kevesebb a dogmatizmus, és több a tudományosság. A
textusokkal jelölt fejezeteknél (a harmadik könyvben) ez méginkább
jellemző lesz. A szorongás a jelenpont léte és a saját múltakban
való rohamos szaporodása, a folyamatosan elenyésző és újjá
és újraszülető jelenforrások színpada (A tér inneni részén
szűnik meg!) A fény eleme a fotínó egy már térnek nevezett
másik energiában születik és működik, így azután
szerkezete más, és az alaptér speciális geometriájú térrétegei
nélkülözhetetlenek szuperszimmetriájának folyamatos
fennmaradásához. Ez a fény alapja. Ez az a valami ami a
Sulphur anyát felfrissíti. Temperatúra a helyes Tűz-Víz arány
(ami nem literben értendő, hanem relatív sebességben. ***
»18.« A
fényben Isten birodalma mint a szeretet birodalma érthető meg;
a tűzben Isten ereje és mindenhatósága mint szellemi teremtményi
élet; a sötétségben pedig a halál, a pokol és Isten
haragja, s a mérgezett élet szorongása, ahogy a külső
teremtett világ teremtményeiben és a földben, csillagokban, fémekben
felismerhető.
Jó ugye?!
Honnan tud a csillagokról, a földönkívüli lényekről vagy a
részecskékről ennyit? A tér a Jó, a szeretet birodalma, mert
minden ebben van mint tartályban és mindent ez a tér, a
mindenható tér tart működésben vagy a létezésben. Kinaiul
a jó jobbot jelent. A téridő jobbos. Így persze a Kedves
Olvasót is a tér tartja a létezésben! Ez egy transzcendens időjelenség,
ami megfoghatatlan és láthatatlan. A forrásai nincsenek a térben,
csak a hatása. A mondat második fele a jövőtér sötétsége
a tértől való szeparáltsága és a halál a térből megszűnő
és így a tér számára teljesen "meghaló" forrásokról,
a vége már az anyagra és annak másmilyenségére utal. Ezek
királyok és populációik azért halnak éhen, mert kifogy alóluk
a sajátmúlt újjászületést ígérő hullámtere. A mérgezett
élet az immár ellentétesen csavarodó anyagi tereket
jelentheti. A külső teremtett világ lényei azt, hogy az
Univerzumban és a külső világban is van élet? Ezzel még találkozunk
a részecske felszínének leírásánál. Ott a hipertérről is
írni fog. ***
»19.«
Figyelmeztetem az olvasót, hogy a mély, természetfeletti értelmet
(minthogy Istenről és a Misztérium Magnum születéséről
beszélek) ne földi módon értse, mert mindezekkel rámutatok a
földi lét alapjára; gyakran kell így szólnom, hogy az olvasó
megértsen, elgondolkodjék, s a belső alapba átlendüljön;
gyakran kell az éginek földi nevet adnom, s ezért földiesen
kifejeznem magam.
Ezek a
szavak a legfurcsábbak az egész könyvben. Valahogy olyan
"üzenetféle" bújhat ebben. Ki is írta ezt a
nyakatekert filozófiai és a rejtvény szempontjából is nagyon
következetes munkát??!! Ilyet kérem egy földi ember nem mond,
hogy; földiesen kell kifejeznem magamat! Éginek földi nevet
adnom. A kis huncut nyelvújító! A későbbiekben majd a felsőbbrendűségi
roham is elkapja, csak figyeljék a szövegét, amikor a hipertérről
kellene írnia a magyarázathoz, de azt már jobbnak látta
eltitkolni. Gyanús, hogy AZ EGÉSZET valamilyen NEM FÖLDI
INTELLIGENCIA TANÍTOTTA a szerzőnek! Nem úgy, hogy értse,
csak úgy, hogy leírja NEKÜNK, a XX. századnak. Szegény
vargamester leírta. Körülbelül tíz vaskos kötetet. Minden
tiszteletem az Övé, (és Azé is aki megfogalmazta az eredetit)!
***
»20.« A
tűz meggyújtásában van minden titok alapja, mert a lángralobbanás
rémületét a természetben Sal Nitrinek nevezik, mint az erők
Sal mivoltának gyökerét, mint a természet elválaszthatóságát,
ahol a tudás végtelenül elkülönül és mégis örökké a rémületben,
azaz a lét szétválásának rémületében marad. A tűz meggyújtásában
(a belső, mágikus tűzre kell gondolni) Isten szelleme tevékennyé
teszi magát, miként a levegő kiárasztja magát a tűzből.
Itt keletkezik az egyetlen elem, amelyből a külső világ négy
eleme kifejlődött, s ezt így kell érteni:
A
tachionok állandóan a saját jövőjükben rohannak, ami a
teremtményekben ez állandósult rémülettel társul. Rémületnek
hívja a kettéválást is? A fraktális bifurkáció a megfoghatóság
alapja az idő fizikájában. Itt Sal Nitri jelenséget is
kapcsolatba hozza a dologgal. Én - hét éve (1990) megjelent könyvemben
- a részecskék keletkezéséhez vezető nagyon bonyolult, de
belső szabályosságokkal és törvényszerűségekkel történő
robbanásszerűen lezajló szuperszimmetriai folyamatot "burjánzó
szimmetriarobbanásnak" a tér és az energia keletkezéséhez
vezető sokkal egyszerűbb lezajlású folyamatot "szimetriarobbanásnak"
neveztem el, ezzel is megkülönböztetve a valóban eltérő
voltukat. Böhme ezt Sal Nitrivel jelzi, ami a káliumnitrátra
utal. Ez az akkori puskapor egyik alkotó eleme. Tehát a robbanás
szimbóluma. Az elágazó gyökér = szétváló lét. Ahogy ezt
már írtuk. Levegő, szél ami állandóan fúj = gravitációs
hullámok. Ez a centrumból minden irányba kifelé rohanó térrétegek
"szele", amiről máshol azt olvashatjuk, hogy mindenen
keresztül átfúj. Ilyennek is kell lennie. Aki az ilyen Levegő
áramlását, szelét összekutyulta a valódi gázkeverékkel
vagy a szellentéssel (a téridő eredeti neve szent szellet volt)
az bizony nagyon figyelmetlen rejtvényfejtő volt! A tér és az
idő terjedésének semmi sem tud gátat szabni. Ez a szél egy
galaxis volumenében már cseppet sem elhanyagolható valami,
mert annak külső felületén, ahol az anyag már ritkább és
"kívülről" sokkal kevesebb hullámfront kelti ezt a
szelet, mint belülről; az anyag kifelé jobban sodródik és
fel is gyorsul ettől, mint a centrum közelében ahol ez az erő
inkább a középpont felé sodorja az anyagot. A jelenség
logikusan egy értéknél egyensúlyba kerül a centrum tömegének
növekedése miatt. Az egyensúlyt sok dolog befolyásolja, mert
ez a szél nemcsak kifelé sodor, hanem keringésre is készteti
az anyagtömegeket. Egyszerűen azért, mert minden forog és
csavarodik a rendszerben; az alapteret is ideértve. A csillagászok
egy határon túl taszító gravitációra gyanakodtak, mert
megfigyeléseink tőlünk szétfelé táguló csillagvilágot
mutattak. Látványban olybá tűnik, mintha tényleg mi lennénk
a világ közepén. Ennek talán másmilyen magyarázatát is
lehet adni, amit a fény színeinek csoportfutási eltérése is
okozhat. A világűr nem valódi üresség! Ha köbméterenként,
vagy akár köbkilométerenként csak egyetlen atom kóborol
benne, a csillagokról érkező fénynek akkor is nagyon sok atom
hullámterén kell áthaladnia, vagyis olyan, mintha egy híg közegben,
légkörben haladna! De mennyit tesz ez ki száz és ezer fényévnyi
távolság alatt. (Milyen elgondolkoztató! A csillagokhoz vezető
hatalmas távolságokat azzal az idővel mérjük, amit a fény
egy év alatt megtesz. A Nap 150'000'000 kilométerre, mindössze
nyolc fénypercre van tőlünk, a Hold 382'000 kilométerre,
vagyis alig több mint egy fénymásodpercre van tőlünk) A világűrben
a napszél, csillagszél (korpuszkuláris sugárzás) miatt sehol
nincs igazi vákuum, így azután a fénysebesség etalonként
való használata nem lehet eléggé pontos. A levegőben a vörös
fény a gyorsabb és a kék a lassúbb. Ezt mérhetjük. Ennek
evidens következménye az, hogy nagy távolságokból az
alacsonyabb frekvenciák érnek ide előbb. Még azt az eretnek
gondolatot is felvetném, hogy a Naprendszer egy buborékban van,
amin túl kék az "ég". De nem a levegőn való fényszóródástól,
hanem a negyedik dimenziós állapottól van ez így. Ott az idő
a fény. (Én mindig ilyennek láttam).
Az anyagról itt nem ír, de erre a magyarázatra később
nagy szükségünk lesz. ***
»21.« A
tűz és a fény pillantásában van a szétválás: a szellem önmaga
fölé emelkedik, vagyis az erők tüzes tudásává lesz, mert a
tüzes rémületből mint új élet lép ki; ám még sincs új
élete, hanem csak természetet öltött. A szeretet Ense pedig középen
marad mint a szellem centruma, és szellemi olaj fakad belőle,
amelyben a fény él, mert ez a tüzes szeretet Ense. A
szeretetnek ebből a tüzes Enséből a tinctura a szellemmel önmaga
fölé a magasságba lép, mint szellemi víz, mint erő a tűzből
és fényből, s ennek neve a Szűz Sophia (Ezdr 4,14-39).
Erő tűzből
és fényből. Ez egy roppant bonyolultságú saját képére és
hasonlatosságára lesz majd. A neutron születő világába
vezet el minket, ami már nem lesz könnyen érthető. Itt, a
rendszer közepén egy forrástriplett uralja a keletkezést. Ez
a folyamat más mint minden eddigi, mert itt nem kettő, hanem három
forrás lép a genezis színpadára. Itt is olaj fakad a jelenségből,
ami a félspínűséget jelzi. A források tere Sal Nitrit eredményez.
A magasság amibe lép a minden irányba való kiterjedés,
hiszen itt nincs lent és fent. Ez a centrumból keletkező spirális
metszetű dimenziókomplex; az energiaszerű Szűz Sophia. Szintén
vízszellem típusú, vagyis fénysebességgel táguló hullámvilága
van, de ez már teljesen más lesz, sokkal, de nagyon sokkal
bonyolultabb. A források számára itt még nincs utalás.
»22.« Ti
kedves bölcsek, jó lenne, ha ismernétek: e víz a valódi alázat,
amelyet a temperatúra csakhamar átalakít és a fény ismét
magához von, mivel ez a fény lelke a szeretetben. A tűz pedig
férfi, az Atya tulajdonsága, azaz tűz-lélek: és így van két
tinctura, férfi és nő, két szeretet, melyek a temperatúrában
isteniek, Ádámban azonban, amikor az immagináció kifelé
fordult a temperatúrából, szétváltak; de Krisztusban újra
egyesültek.
Egészen
egyértelmű! Itt az anyagi részecske működési mechanizmusáról
közöl fontos dolgokat. Az Anya temperatúrájáról, időközegéről
ír. (A temperatúra hőmérséklettel kapcsolatos értelme itt félrevezető
lehet. Különleges közegként, időtérként kell érteni).
Utal arra, amiről már írtam; a második téralakzat hasonló (a
fény is vízszellem), de ezt az egészet mostmár egy létező
és ható térben kell elgondolni, és így ez a második térszerkezetet
- az anyagot - csak ilyen tér tudja létrehozni. Ez is működteti.
Erre utal a fény lelke a szeretetben kifejezés. ...és itt tessék
figyelni: a többértelmű ravasz mondat innen elstartol egy új
világot a részecske másmilyen szuperszimmetria rendszerét is,
és a kezdeti forrásként Ádámot és Évát emlegeti. Ezek kétféle
tincturát generálnak; jobbos és balos csigájút, vagyis kétféle
kúptoroidot, vagy spirálgömböt. Ádámra ezt olvassuk; A tűz
férfi, az Atya tulajdonsága... Ez egy fontos kitétel, mert
ezzel közli azt, hogy ez a térszerkezet is jobbos mint a tér,
és ennek jele a férfi típusú tűz. Ez persze nem szexuális
megállapítás, hanem a tachion csavarodási iránya, ami a belőle
kialakult térszerkezet csavarodási tendenciáit is drasztikusan
befolyásolja. Ez az a lehetőség, ami az anyag megszületéséhez
vezethette az Univerzumot! De az égiek jelzései szerint ez
okozta a bajokat, az ördög megjelenését is! Ezért szidják
bizonyos vallási irányzatok a testet, és magát a testiséget
is? Eléggé szimpla felfogásra vall. A temperatúrában és ez
a részecske belső struktúrájában is kizárólagos -isteni-
vagyis megfoghatatlan és térszerű, de Krisztusban szétváltak
ez egy, a részecske mikrovilágában nevezetes forráselem (melynek
a részecske ciklikus feltámadását, vagyis a biztos széthullás
helyett annak állandóságát kölcsönzi, és ez a forrás majd
derékszögben fordul oldalra a részecske felszínén ("északi
pólusán") Ádám, Éva, Kígyó... Jó régen írta le nekünk
egy bölcs a Földön: "Két igaz közé ront egy hazug, és
ettől a hazug is igazzá válik!" Ez a hazug egy Kígyó,
egy Kálanága. (Az indiai mitológia nem beszél mellé, a
tachiont úgy hívja, hogy időkígyó (kálanága). Az anyagot
minden ősi mondánk és teremtésmítoszunk három valamiből
csinálja. Ezek között mindig van egy jövőlátó, (jós, időkígyó
stb.). Senkinek nem tűnt fel? Nem furcsa? ***
»23.« Ó
ti kedves bölcsek, értsétek meg az egész világnak ezen
igazgyöngyét; a mieink ezt értik is kellőképp, az állatok
elé vetnünk viszont nem szabad.
Hooppá!
Az ilyen hangvétel valami nagyon pökhendi dolog. Nagyon jól látszik,
hogy aki írta nem Böhme volt! Itt majd a hiperteret meséli el,
de nagyon visszafogottan, hiszen tudása és ismerete nagyon nagy
hatalomhoz juttat, és ilyen hatalmat hebehurgyán nem szabad átadni.
Ennyire tartanak minket a földönkívüliek. (Vagy Isten?)
Bizonyára ezt érdemeljük! Ezek a mieink még többször is
visszatér a szövegben, és mindig ott ahol cenzúrázza valaki
a szöveg átadhatóságát. Talán nem ok nélkül! Jacob Böhme,
a vargamester nem valami kutatócsoporttal (mostanában divatos
szóval; team-mel) dolgozott, hanem egyedül, a padlásszobájába
zárkózva! Ezt vegyük észre kellőképp! ***
»24.« A
tűz harmadik szétválása a tűz elhalásából keletkezik,
vagyis az első három alakból, a szellemi Sulphurból, Mercurból
és Salból, és néma, érzéketlen életként maga alá bukik;
s ez a vízszellem, melyből a külső világ materiális vize támad;
s ebben hozta létre hatásával a három első alak a Sal Nitri
tulajdonságából a fémeket, a köveket és a földet: itt kell
megértenünk a szeretet-Ens képzőerejéből származó
magasabb létezőket is, a nemes fémeket és köveket. Eme
salniteri alapot a Nap tárja fel, hogy növekvő élete legyen;
s a mieink ezt kellően értik is, noha az átok eltakarta. Beérhetjük
azzal, ami örökké megörvendeztet: az állatba majomörömöt
hiába is akarnánk sulykolni; hanem azért alább még annyit
megemlítünk, ami hasznos NEKÜNK.
Ez a
harmadik szétválás az anyaghoz vezető út, amint ezt világosan
el is mondja. Az első három forrásból kiinduló "demográfiai
robbanás" a Sal Nitri. A kezdeti három forrás (Ádám, Éva,
Kígyó) egy dominánsan "víz" jellegű édes és
olajos struktúrát keletkeztet, ami nagyon bonyolult
szubkorpuszkuláris rendszert hív életre. Bizonyosan az anyag
születéséről beszél, mert a köveket és a fémeket hozza példának;
mint eredményt. Ez a Nap nem biztos, hogy az a Nap, ami az égen
van. Az teszi gyanússá, hogy növekvő élete legyen. Ennek a
Napnak a részecskében van/lehet létfontosságú szerepe, hogy
illendő méretére megnőhessen, amikor születik. Más könyveiben
a részecskét részletesebben taglalja, és megtalálható a
korabeli írásokban a Hold is, mint a részecske másik (női) részének
centrális, nevezetes jelensége (kvarkja). Ezek nem a részecske
közepén vannak, hanem centruma alatt és felett. Az átok az időtükör,
a részecske felszíne -Bábel- ami az ember elől eltakarja a részecske
belsejét. Azért már évtizedekkel ezelőtt sikerült bekukucskálni
ide, és itt furcsa - a múlt fele rohanó - időjelenségeket
fedeztek fel. És fényt. Ez jó is így.
Itt a hipertéri vonzat miatt a
mieink egyenesen lemajmoznak minket. Azért
fejlődés, az előbb még csak állatok elé volt a lefitymálás.
A majom azért egy átlagos állattól mégis sokkal feljebb
csimpaszkodik az evolúciós ranglétrán! Az ilyen lenéző
viselkedést bizonyosan rossz szemmel nézhetik az Univerzum törvényőrei,
de ebből is kitűnik, hogy a rasszizmus, vagy a felsőbbrendűség
gondolata sajnos mindenhol talajt talált. (a Földön kívül is).
Ezzel a kis "lemajomörömözéssel" együtt is olyan átfogó -
Kozmikus formátumú - ismerethalmazt közölnek, amitől a mai
korszerű atomfizika messze gyengébben áll kozmogóniából, így
én egyértelműen azt gondolom, hogy ez a vargamester, aki
egyetemre se járt, és ha ma járna is oda, akkor se mondhatná
el ennek az egytizedét sem. Ki taníthatta 1620-ban ilyesmire!?
Ufók? Ő azt mondja, hogy az Isten maga. ***
»25.« A
negyedik szétválás a sötétségbe vezet, amelyben éppúgy
benne van és él minden lény, miként a fényben és a külső
elemi világban; de tulajdonságának megfelelően minden a fantáziába
lép, amiről az ártó fény és az emberi vakmerőség miatt
nem akarok többet mondani. A farizeus ebből viszont annyit megérthet,
hogy nincs valódi tudása a pokol és a fantázia mivoltáról
és rendeltetéséről. Istenen kívül nincs semmi, és a fantázia
mégis Istenen kívül van, csupán egy másik kínban való élet,
másik természet-fény, amelyet a mágusok ismernek.
A hencegés
fecsegésre bír! A sötétség a jövőtér, vagy a nemtér-nemidő.
A hipertér felé való átjutás kapuja. Ez a hipertér a tér másik
fele, amit ebből a három dimenzióból látni sem tudunk, de azért
most megtudtuk a lényeget. A két térrendszer az anyagban lévő
nevezetes jelenforrások jelenén át a fantáziával (hipertér)
állnak kapcsolatban. Ebben szintén dúl az élet és minden
megvan benne. A hipertér Istenen túl, vagy Istenen kívül van.
A térből is elérhető és manipulálható, vagyis speciális
technikákkal (agyi, vagy gépi) mégis megközelíthető, ez egy
másik Univerzum, és a részecskéken át vezet ide az út!
Farizeus érted?! ***
»A TERMÉSZET ÖTÖDIK
ALAKJA«
»26.« Az
ötödik alak a tudásban a valódi természet-tűz, amely a kínzó
tűztől elválik a fényben, s benne érthető meg az isteni
szeretet lényege. Az erők szétválnak a tűz rémületében és
sóvárrá lesznek; itt értjük meg az első három alak természetét,
de immár nem kínként, hanem öröm-birodalmukban, éhségükben
vagy sóvárgásukban, ahogy tetszik. Amikor a tudással
behatolnak a létbe, akkor a tűzből és a fényből magukhoz
vonzzák a tincturát, vagyis a Szűz Sophiát, aki nagy szelídségével
táplálja őket; a finomság és a jó íz létbe foglalja magát
az első három alak sóvárgásában, s ennek neve a tinctura
teste, isteni létezés, Krisztus mennyei testisége.
Az ötödik
alak a részecske felszíne, a test, de ebben a pontban nem tűnnek
föl az összes kulcsszavak, amik erre a szervezettségi szintre
jellemzőek. Logikailag csakis ez lehet az, de ez a magyarázatokból
nem tűnik ki egyértelműen, hiszen az előző és a következő
"fátylakra" is utalásokat találunk (hétfátyoltánc).
A neutront szülő szimmetriarobbanás a centrális forrásrendszerből
kiindulva először egy messzenyúló aszimmetrikus "családfán
indul el, majd ennek néhány forráselemét kivéve (Noé bárkája)
az egész elpusztul a "vízözönben", ami nem más
mint a tér vize. Ezek a szigetszerűen megmaradó források
lesznek egy szimmetrikus, négy irányba elinduló (a bibliai négy
törzs, ami a négy égtáj felé indul el) és immár stabilizálódó
nagyon bonyolult világnak a megszülői, amit majd egy
ellentmondásos időfelszínekből folyamatosan kialakulásban és
szétmállásban keletkező három ? rétegű hártyarendszer (időtükör)
zár magába, és ebben az ellenkezőleg csavarodó transzcendens
térstruktúrákból kialakuló tükröző valamiben látjuk mi a
megfoghatóságot. A protonnal végzett nagyszámú kísérlet
bebizonyította, hogy a részecskében, a belsejében, semmi
"megfogható" nem található, (és a kvarkokról is
kiderült, hogy nagyon is tovább oszthatók, tört elektronokat
is találtak!) vagyis a matéria egyik fellegvára teljesen üres
a szó materialista értelmében. Egy hihetetlen sebességgel pörgő
téridő építmény forgolódik és kavarog benne. Ha a belseje
téridőből áll, úgy a felszíne sem alakulhat ki valami másból.
Ez Krisztus mennyei testisége, a megváltás, a keresztben (derékszögben)
szétrohanó két nevezetes forrás (Krisztus - Antikrisztus) ami
a részecske rendszerét két fordulatonként visszavezeti az újra
és újra előlről kezdődő létbe (az Antikrisztus nevű forrás
eltéríti a hipertérbe az Ádám nevű alapforrást, majd a
Krisztus nevű nevezetes forrás visszasegíti a térbe), és
ezzel megmenti a pusztulástól. Erre majd rávezet a szöveg. A
nem teljesen zárt világ több helyen "szelepelt", de
hozzávetőlegesen zártnak tudható részecskék tartályocskái
így az energiaterek centrumait, a fotínókat hathatósan rabul
tudják ejteni. Valahogy úgy lehet a részecske külalakját
jellemezni, mint egy csillogó de áttetsző, csapzott szőrű
pikkelyekkel borított hármasfalú lekerekített sarkú
pikkelyes ikozaéder alakú léggömböt, amiben a semmi levese
fortyog. A legbelső réteg abszolút tükör (elektron), a következő,
ziláltabb, és a legkülső felszíneiben ez egy állandóan szétfoszló
alakzat. ***
»27.« Édes
fiaim, megérthetitek mindazt ama helyen, hol Krisztus arról
beszél (Jn 3,13), hogy a mennyből jött és a mennyben van: ez
a tinctura a beszéd ereje a szóban és a lét tinctura befoglalása,
midőn a szó lényszerűvé lesz; a lét szellemi víz, s erről
mondta Krisztus, hogy az örök élet forrásvizéből szeretne
megitatni. A tinctura a vizet szellemi vérré változtatja, mert
a tinctura a víz lelke, az Atyából a Fiában szent Szellemként
kiáradó erő.
A szó lényszerűvé
lesz; ezt kétféle módon is lehet érteni: A szó, mint már
leszögeztük, a gravitációs hullám. Ennek különleges
megjelenési formája az időtükör, a részecske felszíne. Ezt
a kijelentést még úgy is érthetjük, hogy egy makrostruktúrát
is meghatároznak az atomi térforrások nem egy helyről
keletkező hullámai. Ez a "fátyol" okozza a kristályok,
de a sejtek, vagy a szervezetek szintjén is a morfológiai
determináltságot. A részecskék centrumában egy saját térforrás
triplett munkálkodik, és ez kelti az egészet. Az egész részecske
soha nem tudna kialakulni a hatforráshelyű téridő "tincturája"
nélkül, mert ennek speciális időgeometriája az egyedüli,
ami a részecske, (vagy az energia) szuperszimmetriáját (magában)
létre tudja hozni, és ez az, ami meg is tartja ezeket a "végtelen"
létezésben. A hipertér is egy quintesszencia, vagyis egy még
eddig tárgyaltaknál is lényegesen bonyolultabb térszerkezetben
élünk. "Egyétek és igyátok! Ez az én testem és vérem"
- mondja a Bibliában Jézus. Egy későbbi elszólásnál majd
kiderül erről egy további érdekesség! ***
»28.« Ó,
kedves fiaim, mindezt megértve ne engedjétek, hogy szellemetek
az örömben fennhéjjázóvá váljon, hanem a legmélyebb alázattal
hajoljon meg Isten előtt és tárjátok fel méltatlanságtokat,
nehogy a méltatlan szellem külön szeretetbe és akaratba
vigyen, ahogy Ádámmal és Luciferrel történt, akik az igazgyöngyöt
a fantáziába vezették és az egészről leszakadtak.
Gondolkodjatok a lélek sanyarú fogságán; az alázatosak, akik
a Szűz Sophiát, a legjobbat és leghasznosabbat felismerték,
csak Isten irgalmára vágyódnak és az alázatra törekszenek.
Ezt a magasztost nyilatkoztatja ki nektek most Isten, és ügyeljetek
tetteitekre, nehogy a sebes Lucifer cselekedjen, mert örökre bánni
fogjátok.
Igen, aki
ezt valóban megérti, és felfogja a gondolatok félelmetes erejét
és jelentését, hajlamos lehet a fennhéjjazásra! (Ez az én
eredendő bűnöm is. A szerző) A hipertérrel - mint veszélyes
hellyel - fenyeget, ahova Ádám és Lucifer vezette az igazgyöngyöt.
(lásd:Kaballa ötven kapu). Fantázia = 1.hipertér. A lélek
sanyarú fogsága jelentheti a részecskében bezárt térforrások
világát, de itt ráismerhetünk a lélekvándorlás gondolatiságára
is.
Ezt a magasztost nyilatkoztatja
ki nektek most ISTEN.
A valódi szerző itt megnevezi magát. Böhme életleírásában
az áll, hogy neki mindezt Isten tanította, és ő csak egy méltatlan
tolmács, hogy Isten szavai eljussanak az emberekhez, és azért
nyilatkozik meg egyszerű embereken át, hogy félreérthetetlenül
tudni lehessen:
Mindez TŐLE SZÁRMAZIK.
Egy vargamester fejéből (lúdtollából) valóban
hihetetlen dolog kerekedett ki. Ennek a tudásnak több mint gyanús
volt az eredete. Egy hitetlennek ezt bizonyítani persze nagyon
nehéz, de ne legyintsen olyan könnyedén. A nyolc-tíz kötetnyi
filozófia és kozmogónia nagyon is modern és az akkori
korszellemnél minden valószínűséget meghaladóan többet tud
a Világegyetem egészéről. Én úgy érzem, hogy Böhme nem
beképzeltségből állította magát a próféták sorába!
Médiumokon keresztül sokszor létesítettem
kapcsolatot a könyv valódi szerzőjével. Készségesen segített
a munkámban. Annál is inkább, mert -így mondta- annakidején
együtt tuszkoltuk Böhme vargamester fejébe ezeket a fura tanításokat...
Ekkor támadt az első nagy AHA élményem. Azért volt olyan
ismerős ez a hihetetlenül nyakatekert szöveg! Nagy felelősséggel
zuhant rám a felismerés... Sokat beszélgettünk a médiumok
tudatának (ego) kikapcsolása mellett, és ezek a beszélgetések
sok mindenre rávilágítottak. Ezek szövege talán majd egy másik
könyvben látnak napvilágot. ***
»29.« Az
ötödik alak az Isteni bölcsesség minden erejét birtokolja,
és ő a centrum, amelyben az Atyaisten Fiával a beszélő szó
által megnyilatkozik. Ő az örök élet növényének, a
szellemi teremtményeknek a gyökere, a tüzes lelkeknek és az
angyaloknak tápláléka, és mivolta kifejezhetetlen: a hármas-egy
istenség örök, folytonos kinyilatkoztatása, amelyben a szent
bölcsesség minőségei szenzuális módon, belülről hatják át
egymást, mint íz, szag és a szeretet-tűz belülről egymást
minősítő élete: ő a felséges Isten ereje, amely a teremtéssel
és a teremtésben az összes teremtménybe kiömlött és
mindennek centrumában, a dolog tulajdonságának megfelelően el
van rejtve, mint az első test tincturája, amely tudásból
minden dolgok sarjadnak és virágzanak s gyümölcsöt hoznak.
Ezen erő a Quinta Essentia belsejében nyugszik, és ő a betegségek
kúrája.
Ez a pont
olyan sokat ír, hogy nem is tudom mivel kezdjem. A részecske
centruma az a hely, ahol a tér forrásaikon át megnyilatkozik
és ezeknek a tánca; a lét záloga. A korpuszkula teljes
volumenében is ható terek (térek) a minden mindenben és
minden mindenhez elmozdulási rendszerben longitudinális modulációiban
a Világegyetem minden mozgási információját hordozzák,
vagyis bennük kering, örvénylik és él az egész Univerzum
minden atomja. Ez a valódi mindentudás. És most tessék
elgondolkozni. Az agyunk is atomokból áll, és így ez a
mindentudás már egyetlen atomunknak is elidegeníthetetlen
tulajdonsága. Ez a materialista vaksiságon kicsit túlmutat. A
részecskéket keltő tachiok a jövőben vannak, így az egészet
működésben tartó valamik nincsenek is a térben! (El vannak
rejtve)
Az életfa egy furcsa dolog mert a részecskékben van
és az égig ér.
Hogyan is van ez?! A korpuszkulákban említett
mikrovilág egy tőről négy felé ágazó képet mutat, ami
egyre több és több ágra elágazó hatalmas fára hasonlít. (Ez
a négy bibliai törzs, ami északra, keletre, nyugatra és délre
indul a vízözön után) A források amik ebben a furcsa alakú
és vadul kavargó világban születnek, elvesznek ugyan a saját
Isten vízözönében, de újak és újak állnak a helyükre a
renatálódó időtér rendszerében. Ezt okozza a nukleáris
Krisztus, aki megtartja a világot a létben. Érthető, hogy miért?!
Egy ilyen fáról szakította le Éva ősanyánk a tiltott gyümölcsöt,
és szakítja le úgy quadtrilliószor egy másodperc alatt. Mert
a Bibliában leírt tanmese erről (is) szól. Mindezt olyan bravúrosan
teszi, hogy egy tanítással meséli el a mikrovilágot és a Föld
őstörténetének fő történéseit. De ugyanezt regélik el
nekünk a többi Szentkönyvek és teremtésmítoszok is,
ugyancsak kissé rejtjelezett (de azért megfejthető) formában.
***
»30.« Ha
a négy elem a temperatúrába helyezhető, akkor a gyönyörű
igazgyöngy hatása nyilvánvaló; de az isteni harag átka az
ember méltatlansága miatt önnön foglyaként őrzi, s ezt az
orvosok tudják is jól.
Ez a pont
szintén két módon érthető: a részecskékre, és mivel
orvosokról is említést tesz, lehet, hogy a emberi lélekről
beszél, amely a reinkarnációt elismerő tanok szerint a test börtönébe
zárva mintegy az élet iskolájába jár, hogy karmatikus kötelezettségeit
megélje, ledolgozza, és a test börtönében alkalma nyíljon a
tökéletesség elérésének ismételhető kísérletére. Aki
megélte már a testenkívüli élményt, - és egyetemi,
szabadegyetemi, és egyéb előadásaimon ilyenek százával
voltak - a meditatív gyakorlatok után tudják azt, hogy a lélek
látása (lelki szemünk) nem három térkiterjedésben lát
csak, hanem láthatja a tér negyedik kiteljesedését is, és
ilyenkor pestiesen szólva; leesik a fatantusz ! Igaz az, amiről
a jógamesterek tanítanak! A test valóban börtön, vagy inkább
egy három dimenziósra korlátozott hordozó, ami azért többet
is tud annál, amit gondolunk róla! További érzékszerveink
egyszerűen le vannak kapcsolva! Klikk. És már azt is hiszed,
hogy a világ olyan, amilyennek a háromdimenziós érzékszerveid
mutatják! Egy vaknak meg hiába is ecseteled a színek gyönyörű
világát, különösen akkor ha vakon is született... Az anyag
és az energia csak a tér temperatúrájában nyilvánulhat így
meg, hiszen a létünket fenntartó tér, egyben a valódi nyüzsgő
élet minden atomjának, ezek szerveződési és gondolati hullámrendszereinek
végtelen tartálya is, ami mindent mindennel tudat a létezés
eme megállíthatatlan információhordozóival: a gravitációs
hullámokkal (miközben létezteti is azokat). Ezek olyan sűrű
térrétegekben követik egymást, hogy egy proton egy másik terében
milliárdnyi szeletre van szeletelve. Ettől a Heisenberg-féle
határozatlansága! ***
»A TERMÉSZET
HATODIK ALAKJA«
»31.« A
hatodik alak a tudásban az isteni erőben szóló beszéd, az
isteni száj, az erők csengése, midőn a Szent Szellem a
szeretet-foglalattal a befoglalt erőkből hangzóan kilép;
amint ezt Isten képén, az emberen, Isten beszédén láthatjuk.
A temperatúra isteni erejében ekképp szenzuális, hatékony
beszéd is van, melyet az öt érzékben mint szellemi látást,
hallást, szaglást, ízlelést és érzést értünk meg
helyesen, ahol az erők megnyilatkozva hatnak egymásban. A
szellem eme szövedéket egy hangzó hangban kimondja az emberben
csakúgy, mint a teremtett, eleven teremtményekben, sőt a némán
növekedőkben is.
Itt elérkeztünk
az általunk már néhány helyen megelőlegezetten magyarázott
információelméleti részhez. Az előbbi pontban már jelzett
alapelv kifejtése ez, az Univerzum immár információkkal -
egyre inkább - benépesedő tere, ami a mindentudás hordozója.
Hihetetlen értékű tudósítását Böhme kora nem érthette
meg mélységeiben, de a mai kor is értetlenül állt ez előtt
a tézisrendszer előtt. Az amit itt olvashatunk, nem más; mint
a lélek és az Univerzum információátadási és tárolási
alapelve!! Mit is jelent az, hogy az Isten képén, az emberen ?
Sok szinten sokmindent jelent. Az Atya (de minden fejlett lélek)
képes arra, hogy alakot öltsön. Akarata szerint. (És akarata
szerintit). Mivel sokféle teremtménye felett gyakorol felügyeletet,
ezeknek alakjában meg is tud jelenni. Vagyis nyugodtan elsétálsz
mellette az utcán, vagy bezörget mint egy barátod... De (mivel
fraktálisan tőle függő vagy) benned is van ebből az isteni
szikrából ! Vizsgáljuk meg információs szempontból is ezt a
lényeges kérdést atomi, szubatomi szinten!
Az anyagon -a részecskéken- a többi részecskék
bonyolult sajáttere akadálytalanul de nem nyomtalanul halad át!
Már egyetlen hidrogénatom sokszázezer (egyetlen proton térrétegei
320 ezer forráspár által keltődnek!) terjedő forrástér a többi
forráson megállíthatatlanul és folyamatosan átszáguld, de
ez a megállíthatatlanság korántsem jelenti azt, hogy ezzel
nem hoz létre a többiekben változásokat, hiszen azoknak
bonyolult örvénylő világát folyamatosan modulálja áthelyezgeti
a saját tereinek rétegeivel. Ez - mivel csak időáthelyezés -
nem fogyaszt semmiféle energiát, (bár ez maga az energia) de mégis
ez tartja mozgásban az egészvilágot. Ezt már az alaptér, a
Szentháromság (Allah, Bráhmá) is megteszi egyedi, unikális
szerkezeti topográfiájú terével, de ez a zengés, hang főképpen
a részecskék létben való megtartása szempontjából
elengedhetetlen. A részecskék egymáshoz való relatív
elmozdulásai azonban fontos dologra ébresztenek rá minket.
Ezek mozgásukat azon az egyszerű módon "tudatják"
az egész Univerzummal, hogy a térréteg rendszerük a mozgás
irányában sűrűsödik, az ellenkező oldalon viszont megritkul.
(Amolyan spirálgömbi Doppler-hatásra kell itt gondolni.) Ennek
viharos következményei vannak a dolgok lényegének szemlélete
szempontjából. A hullámok a legközelebbi részecskét elérve
annak forrásait helyzetperturbálják, minden térrétegük áthaladásának
ritmusával, így az mint forrás ezzel a ráültetődött modulációval
gazdagított elmozdulási tereket generál. Ennek a hullámtérnek
radiális, axiális, és friktív (sugárirányú, érintőirányú,
és csavaró) komponensei is vannak, amely erőkomponensek a
mikro és makrojelenségek kiváltója is. Ez keringeti és kormányozza
a gravitációt, ez keringeti a galaxisokat, csillaghalmazokat
is, de ezek az erők fortyogtatják a Napot, vagy a bolygók
belsejét, és a szubatomi világot is. A lélek is ezt a módot
használja az öt érzék halmazpertubációs információtárolási,
feldolgozási és továbbítási rendszerében. Ilyen módon az
élettelen anyag is tárolja az információkat, de értelmezni
csak az élettel bíró rendszerek képesek azt. Még a csendben
növekedők, a növények is. Ebben az Univerzális zenebonában
minden és mindenki benne van, ami valaha is létezett az
Univerzum terében! Ez a Világéter hullámtere, ami mindent és
mindenhol hordoz. Ennek rendszere borzasztóan bonyolult, de NEM
kaotikus! "n" forrásrendszer "n" forrásrendszer
terében. Az egész egy dinamikus gravitációs hologram, amiben
minden, de valóban minden megvan. Létezés és gondolat, lények
és galaxisok... (ld:R.Shaldrake: morphogenetikai tér. ***
»32.«
Itt érthetjük meg, hogy a szellemi világ miként adta magát
szellemi hangként a teremtésnek, amitől minden lény zengése
keletkezett, s amit az anyagban a tüzes keménységből származó
merkúri erőnek neveznek. Mindegyik erő közreműködik, hogy
zengés vagy dal támadjon, ahogy ez az elevenek csengésében és
a némák hangzásában fölismerhető, s ahogy a húros
hangszeren is látjuk: minden melódia egymásban, egyetlen műként
nyugszik.
Erről
beszéltünk az imént. Ez az éteri muzsika, a hang, a hamis
vagy csodálatos szimfónia, ami néhány "szerencsétlen"
embertársunknak meg is szólal az agyában, és mivel hangokat
hall olyankor is, amikor másnak az érzékei kukák, ki is köt
a diliházban. A hangok a kibocsátó anyagi struktúrák
szervezettségére jellemzőek, így más hullámstruktúrákat
kelt egy kavics, mint egy ember, vagy egy fa, így ezek mindenképpen
jellegzetes "hangzattal" zengenek bele ebbe az éteri
összhangzatba. Műszereinkben, elektronikus berendezéseinkben (például; TV
üres csatorna hangyássága, vagy a rádió sistergése) közismert.
Mindezt éteri zaj, hőzaj, fehérzaj névvel illettük, és
mindenféle trükkel igyekszünk kiküszöbölni. ***
»33.« Az
értékek igazi értelméből többet érthetünk meg a hatodik
alakban, mert a szellem a tulajdonságokból kilépve ismét a
temperatúrában van, és birtokolja magában valamennyi
tulajdonságot. Ekkor teste lényegi erő, szelleme pedig szárnyaló
erő, érzéki kedély, s belőle érthető meg a kedély, amely
az érzékek eredete. Mivel az érzékek végül is a tűz rémületéből,
a végtelen tulajdonságok sokaságából keletkeznek, két
centrumuk van: ha a temperatúrában állnak, igazak, de mihelyt
kilépnek belőle és önmaguk külön bizonyítására törnek,
s önmagukat akarják a tulajdonságokban megtalálni és
megismerni, akkor megszületik a hazugság, saját akaratukról
beszélnek, más tulajdonságokat viszont rossznak tartanak és
megvetnek, és csakhamar belépnek a külön kéjbe, amiben Ádám
és Lucifer sanyarú bukására ismerhetünk.
A moduláció
csakis a forráspontokon jöhet létre, hiszen a hullámfelületek
egymásra hatástalanok. Ebből logikusan az következik, hogy az
elmozdulási információk a forrásokban, a részecskéket keltő
dimenzióforrásokban nem őrződhetnek meg - hiszen itt
folyamatosan változnak -, így azok csakis a szárnyaló erőben
maradhatnak változatlanok. Ez egészen egyszerűen az jelenti,
hogy a repülési időben őrződnek az atomok között. (ókori
kulcsszava = Szabadság) Vagyis a tudás az agyunk atomjaiban a
semmivel egyenlő, és részeit a dinamizmusa nélkül vizsgálgatni
badarság. A memóriánk az időben van, az agyfehérjéink
atomjai csak a "rádióadók" ebben a kavalkádban és
nem pedig a műsor! Ki tartja okosnak a rádióadó szerkezetét,
vagy az antennáját?! Az egész egy rakás pléhdarab, üveg
vagy más szigetelő és félvezető elmés elrendezése. Valódi
értelme a dinamikusan az éterbe sugárzandó műsor dinamikus
terjesztése, amiben (mármint a műsorban) nagyritkán akár értelem
is lehet. A részecskék jobbos és balos tereket is generálnak
(ez a külön kéj, női terek, Lucifer). Ezek bizonyosan az 1.
hipertérbe is transzportálják az információs terek rezdüléseit.
A fraktális almafa ágairól a gyümölcsök és termések (kvarkok)
leszakadnak, külön kéjbe lépnek, és részben önfenntartó
szimmetria rendszerek, részecskék és lelkek lesznek, amelyek
immár csak egy egydimenziós forrássorozatban ciklikusan
reprezentálódó dimenziószállal kötődnek a kiindulási,
isteni szimmetriához, az isteni lélekhez. Ez az ezoteriában a
fluidszál. A saját testünkkel is összeköt. Testen kívüli
élménynél ezüstös lamettához hasonlónak látszik. Ez nem más
mint a szálszerű Univerzum. Megvan nekünk a következő lépés
is. Ez a falvédő. Ez a sík Univerzum. ***
»34.«
Mert Ádám a tulajdonságokkal helyeztetett a temperatúrába,
de tudása az ördög fertőzése nyomán, az ördög be- és rábeszélésére
a megosztottságba lépett, a rossz kéjbe; az ördög rábeszélésére
a temperatúrában fellázadt a kéj, és a tulajdonságok sokaságába,
azaz mindegyik tulajdonság a maga önösségébe belépett.
Ha viszont
nem lépett volna a rossz kéjbe, akkor a tisztelt Olvasó most
bizonyosan nem olvashatná mindezt, hiszen ez a kijelentés az
anyag keletkezésének ősokát takarja, az alaptérrel ellentétes
csavarodású időterek anyagformáló erejét, amely szintén az
alaptérből fakad. Ha ez nincs, akkor nincs anyag!! A teológiai
hatású szöveg a Bibliába rejtve is felismerhető, logikája
ott is jól nyomon követhető. Ebből a bölcsességből azután
az elszabadult fantázia mindenféle bárgyúságot kieszelt, és
ezek a szőrős-patás mumusok elevenen élnek a mai napig is a népek
képzeletében. Jól jöttek ilyen mesefigurák a nép megfélemlítéséhez.
Ha van igazi ördög, akkor az nem más; mint az örökké újraéledő
emberi butaság. Ez élteti az egymást legázoló majomörömöt,
az amerikai típusú agresszivitást, amely már a gyermekeknek
is kábítószert ad a kezébe. A butaságnak és a kapzsiságnak
semmi sem szent! ***
»35.« A
lélek meg akarta ízlelni a temperatúra egymásból kilépő
tulajdonságait: a forrót és hideget, a szárazat és nedveset,
keményet és lágyat, fanyart, édeset, keserűt és savanyút,
és minden tulajdonságot megízlelt a különféleségben. Pedig
Isten megtiltotta, hogy a gonosz és jó tudást kinyilatkoztató
fáról egyék, amelynek ízlelésétől azonnal tüzes éhség
keletkezett, úgyhogy az életalakítás mannája, vagyis Isten
kenyere a szeretet létéből kiveszett, és a lélek nem tudott
többé úgy ízlelni, ahogy az egyetlen akarat temperatúrájában
tette; az élet alakjai azért csakhamar hatalmas éhségbe
foglalódtak, a tulajdonságok sokasága összesűrűsödött, és
ezáltal keletkezett a hús durvasága, és lett nyilvánvaló
benne a baromi sóvárgás a tudás és az erők tulajdonságainak
sokaságában, és a Spiritus Mundi megosztott tulajdonságai
mindjárt bele is hatoltak: a forró és hideg, és a keserű-fullánkos
fájdalom egyaránt megérintette. Mindez a temperatúrában nem
történhetett volna meg. A hús betegsége is ekkor keletkezett,
mert a tulajdonságok viszályba és ellenkezésbe kerültek egymással.
Ezek a fák
ott vannak minden részecskében. Számtalan mondánk, Szentkönyvünk,
és ókori eredetű tanításunk és népmesénk hordozza ezeknek
a leírását. Életfa, gonosz és rossz tudás fája, örök élet
és a halál vize. Ezek a részecskék nagyon bonyolult
mikrostruktúráinak kódolt logikai elemei, amelyeket a kezdeti
három forrástachion és az alaptér kölcsönhatása hoz létre.
Itt, mint előzőleg már leírtuk, valóban az örök élet, a
mindentudás, jobbos és balos csavarodottságú térréteg hullámok,
vagyis a "jó" és a "rossz" tudás
folyamatos kisugárzása van. Egy proton időbeli stabilitása
ezermilliárd években mérhető, így azután egy emberhez mérten
örökéletű. A hús is atomokból áll, de itt a részecskék
felszínére gondoljunk, amire a fenti leírás sokkal inkább ráillik.
Ez már előképe korpuszkuláris leírásoknak. A fent említett
térréteg hullámok csak frikciójukban különböznek az
energia térréteg hullámaitól, és lényegében nem is mások,
mint az energia speciális (és nagyon bonyolult) megnyilvánulásai.
Hiszen az anyag is időből áll, csak más (bonyolultabb)
rendszerben keletkezik mint az egyszerűbb energia. A ma közkedvelt
tanokkal szemben azt állítjuk, hogy; nem alakíthatók egymásba,
mert a szimmetriafeltételeik egészen eltérőek!! Böhme
kijelentéseiben is olvashattunk olyat, hogy besűrűsödött
energia, de ezt inkább sűrű energiának mondhatjuk az anyag
esetében és nem besűrűsödött energiának. Ez a temperatúrában
(az alaptérben) nem így történik, ez csak a részecskét
generáló szimmetriarendszerben jöhet létre. Máshol a részecskék
felszínét halálnak is neveztük. Ha ez nem lenne, a korpuszkulák
az égig nőnének. (Az anyag az általunk ismert testi élet,
vagyis a lét mikrokozmoszának elengedhetetlen feltétele,
hiszen a megfoghatóságának oka). ***
»36.«
Mihelyt az egyik tulajdonság a másik fölé emelkedik vagy
meggyullad, hogy a magasságba lendüljön minősülésében,
akkor a többi számára ellenséges ellen-akarat lesz, s ettől
keletkezik a fájdalom és a betegség. Mert ha a viszály az első
három alakba belép, a turba felébred és a halál magva kicsírázik,
hogy a mérgező kín átvegye uralmát. És éppen ez Ádám
sanyarú bukása.
Vagyis a bűnös
ellenakarat is relatív valami, hiszen az antianyagnál perdületükben
ezek ellenkezőek lehetnek, és itt el is érkeztünk a részecske
felszínének vázlatos leírásához, a turba azt a turbulens rétegrendszert
takarja, amiben az áthatolhatatlanságot létrehozó időtükrök
világa bővelkedik. A sokaság itt elpusztul, az élet fája idáig
ér, és itt utoléri a szimmetriarobbanást a sajátidő Istenének
az özönvize. Az Ádám nevű nevezetes forrás is itt bukik el
(a nemtér-nemidőbe) és ez az oka annak is, hogy Dávid hetven
éve kivonódik Ádám lehetséges 1000 évéből. Így él 930
(!) évet 1000 helyett. Bizonyára mint Góliát halt meg Dávid
"parittyakövétől" mert sokáig élt a rendszeridőben,
tehát volt ideje Góliáttá növekedni! A felszínen arat a halál.
Ugyanis eddig tart a szimmetriarobbanás lehetséges ideje.
Szerencsére! Különben a részecskék akármeddig is dagadtak
volna, és kétséges lett volna a mostanihoz hasonló világ létrejötte.
Ennek ellenére gyanús, hogy a szimmetriarendszerek makroszinten
is folytatódnak, úgyhogy a körülöttünk lévő csillagok és
galaxisok szintjén is kialakulnak rendszermásolatok, tükröződések,
vagyis ezek az Univerzumunk "kvarkjai". Hasonló áramlásokkal
és a határfelületen a részecskéhez hasonlatos turbával és
halállal, ahol a feketelyukszerű anyagi felszínen a szétcsapódó
galaxisok a kvazárok, ahol arat a halál, és minden ottélő
faj atomi festékhártyává kenődik szét, akinek tudósai nem
dolgozták ki a befelé költözés lehetőségét, a nagytávolságú
és nagypopulációk szállítására alkalmas űrtechnikát, és
elbizakodottak, önzőek, korlátoltak voltak; kényelmi vicik-vacakok
fejlesztésével pazarolták a szűkreszabott idejüket. Itt a
határon a nagy placcs szelektál. ***
»A TERMÉSZET
HETEDIK ALAKJA«
»37.« A
hetedik alak a tudásban minden erők befoglalt léte az isteni
erőben, midőn a zengés, a beszélő szó a tudásban létbe
foglalja magát, s ezzel a zengés hangzóvá lesz. Az ötödik
befoglalás a szeretettel, az ötödik alakban egészen szellemi,
a legtisztább lényeg; a hetedik alak viszont minden tulajdonság
befoglalása, és joggal nevezhető a természet teljességének
vagy a megformált, kimondott szónak, azaz a belső, isteni égnek,
amely nem teremtett, hanem a temperatúra valódi, isteni születésében
áll és Paradicsom a neve, mint a megragadott, hatékony isteni
erők viruló lényének, amelynek bensejében a növekvő lélek
van, olyanformán ahogy a tudás a földből a Nap sóvárgása
által a fák lombjában, növényekben és füvekben megnyilvánul;
mert a föld tudása is innen veszi eredetét.
Nos
eljutottunk a természet csúcsára, a belső éghez, a forráshoz,
amitől minden elindult. A tudás, ami már kikerül az ősállapotából,
a makrokozmosz szintjén is alkotásba lendül. Az alkotás több
annál, amit egy szkeptikus szobatudós valaha is ki tudna találni.
Azt is mondhatjuk, hogy a tudati halmazok nem csupán a testi
individum szintjén juthatnak el a nagy felismerésre :
Gondolkodom, tehát VAGYOK, hanem egységes halmazelem voltuknál
fogva egy nagyobb és ezután még nagyobb perturbációs
halmazokat alkotva, egy bolygó, egy galaxis, és akár az egész
Világegyetem szintjén is tudati rendszereket alkotva. Ezek a
halmazok a repülési idők monumentalitása miatt kénytelenek
az kisebb halmazok (1,2,3,4,5,6 dimenziós részhalmazok)
manipulatívabb létére támaszkodva léteztetni. Logikailag jól
belátható az egész Univerzális tér információs és létegysége,
amiről már sok helyen olvashatott a Kedves Olvasó: Minden EGY.
Ha az egyes individumok szellemi lényalapjától eltekintenénk
is, mint valamikor létezett struktúra minden és mindenki kitörölhetetlen
nyomot hagy az egész Kozmosz állandóan változó és kavargó
hullámterében, amely minden részecskéjének a valamikori létét
örökösen őrzi. A emberi testben élő individuális lények
gondolatai ugyanúgy a teljesség részei, hiszen gondolataik egy
állandóan változó részecskekonstelláció dinamikus
hologramjában keletkeztek, amely természetesen a határig is
eljut anélkül, hogy repülése során veszítene információtartalmának
értékéből. Ezt a tudást a Föld is megőrzi, és a Föld is
elképzelhető mint egy nagyobb információs halmazegység, sőt
úgy is mint egy számunkra felfoghatatlanul nagy élőlény. (Manu, Gaia)
Mit jelent mindez?! Azt, hogy az Univerzum mindentudása ITT van
a fejünkben. Az Önében is! Az a kérdés, hogy valaki meg
tudja-e tenni a belső utakat, van-e kitartása és szorgalma.
Mert az út nehéz. ***
»38.«
Amikor Isten a szellemi világot a tulajdonságok szerint külső
létbe vitte, akkor a belső a külsőben maradt; a külső
teremtmény, de a belső szülő lény, és a világot ezért látjuk
csak félig, mert a Paradicsomot (a belső világot), amely Ádám
ártatlanságában a külső Földdel együtt zöldült,
elvesztettük.
A részecskék
megszületésével az addigi teljesen transzcendens téridő egy
új minőséggel gyarapodott, amely azonban zárkózott egysége/ke/t
alkot, a kíváncsi szemek elől eltakarva az amúgy is nehezen
megtapasztalható lényegi rendszert, Ádám Paradicsomát. Itt
olvashatjuk a lényeget, hogy az egész részecskét egy belső
szülő lény generálja állandóan. Föld=részecske (anyag). Külső
teremtmény= részecskefelszín. Belső világ alatt a részecske
belseje, de a jövőtér is érthető. ***
»39.«
Meg kell még értenünk azt is, hogy a teremtés hét napja és
neve ebből a hét alakból származik, azaz mind a hét abból
az egyetlenből, amely a Misztérium Magnum mozgásának kezdete
volt. A hetedik pedig a pihenőnap, amelyben a hat tulajdonság működő
élete megpihen: ez a lét temperatúrája, ahol az isteni erők
hatékony élete nyugszik. Isten azért parancsol e napra nyugvást,
mert ez Isten valódi képe, amelyben Isten öröktől fogva egy
örök létbe képezte magát; ha pedig látni szeretnénk, úgy
ő Krisztus, az Ádámban teremtett igaz ember, aki elbukott és
a hat munkanapon a tudással a nyugtalanságba lépett, s fölébresztette
és feltárta a sötét világot. Isten ezt - Jézus nevében -
az emberben legmagasabb szeretet-tincturájával ismét átfestette
és a nyugalom örök szombatjába bevezette.
A teremtés
hét napja 6375,5 év. A Földteke sugara. Ádám-ciklusokban
ennyi. 1000 év; ennyi volt kiszabva Ádámnak. Ez bizonyára
belső periódus; mint mértékegység. Az alapforrás periódusa,
mint etalon. A hét nap a hétfátyol tánc, amelyből a konkrétan
csak 5 1/2 - 5 3/4 részecskeperiódus lehet. Ez a pusztulás-keletkezési
hullám periódusa, ami a centrumból kifelé áramlik. A csodálatos
az, hogy ez akkor is töretlenül fennmarad, amikor az elektron a
részecske centrumát elhagyja. A keletkeztetést az elektron a
nem-tér nem-időn keresztül továbbra is zavartalanul
fenntartja, akkor is, ha a protonhoz tartozó elektront "elszállítottuk"
a Föld másik oldalára! Ha pedig látni szeretnénk, úgy ő
Krisztus az ÁDÁMBAN (is) megnyilvánult Isten, majd a részecske
felszínétől kezdődik a nyugalom (vagyis a változatlanság)
örök szombatja, a részecske a végtelenig táguló hullámtere,
ami csak változtat, de változni már képtelen, hiszen az időforrásaitól
már örökre elszakadt, a temperatúra az Atya és az Anya
helyes arányú (és görbültségű zónája, amelyben a részecskék megmaradhatnak
egyúttal az élet zónái is. Ez a hét nap valójában hihetetlenül rövid idő. 10-24 secundum! körül van és 1024
-szer előről kezdődik ez a mikrotörténelem minden másodperc
alatt!! Krisztus (és az Antikrisztus) a részecskék pólusain
"rendezkedő" forráselemek. Itt az áramlási struktúrák
derékszögben elfordulnak. Léteik kardinális fontosságúak a
tartós létbe való visszavezetésben, vagyis a Világegyetem általunk
látott formáinak fennmaradásához. Ezek szemben mozgó férfi
és női típusú időforrások. ***
»40.« Az
örök és időbeli természetnek tehát ez a hét minősége van.
Az örökkévalóság szerint szellemiek és egy fényes, kristályos,
áttetsző lényhez hasonlíthatóak; de a külső teremtett világ
szerint a gonosz és jó viszálya a végig tart, hogy a belső
szellemi erők a viszálykodó tudás által a teremtményi formákba
és születésekbe lépjenek, hogy az Isteni bölcsesség a formák
csodájában, különféle életekben nyilvánvaló legyen. A
temperatúrában, az egyetlen Istenben teremtmény nem születhetett,
de az egyetlen akarat tudásának kilépésében, ahol Isten részekre
oszlik, létrejöhetett teremtmény, mint a megformált szó képe.
Az állandóan
alkotó természet kétféle megnyilvánulásban keletkezik. -Itt
kicsit félelmetes magaslatra vezetnek minket!- 1. Energia. Ez
szellemi, vagyis nem megfogható, hiszen téridő tulajdonságú
hullámforrás. (Tér és fény) 2. Részecske. Fényes felületű,
áttetsző "kristályos" valami. A kristályos és áttetsző
itt azt jelenti, hogy pontosan, rendszerben, a szimmetriarobbanás
(Sal Nitri) fenomenájában keletkező, belüről folyamatosan
"szülődő" valamivel állunk szemben, ami nem más,
mint ellenkezően is csavarodó többszázezer időtér nagyon
bonyolult, de kristályszerűen pontos rendszere. A megformált
szó. Nem érdekes, hogy ez a Zoharban; kristályharmattal teli
alakban már olvasható volt? Ez Istenben nem születhetett,
hiszen ez alatt a pontszerű jelent értjük, ennek csak kilehelt
(hátrahagyott) múltjában, a téridőben történhetett minden.
Vagyis az egész hatalmas Univerzum a múlt furcsa játéka, amit
a múltjának felemésztése tart működésben, ameddig el nem
fogy. Az is kiderül, hogy az Anyában nem születhet anyag vagy
fény és az is valószínű hogy itt nem is tud fennmaradni
egyik sem. Az Anyában először a téridőnek kell létrejönnie.
A végére jó kis csattanó. Ezzel felteszi a koronát a
hallatlanul izgalmas leírásra. Lefesti a részecske fizikai kinézését
is. Akinek erre füle van az hallja meg. Aki ezt érti... érti...***
  
|