 
»MÁSODIK
FEJEZET«
»AZ ELSŐ
ÉS MÁSODIK PRINCÍPIUM, ISTEN ÉS AZ ISTENI TERMÉSZET, TOVÁBBÁ
AZ EBBEN LÉVŐ »SULPHUR ÉS MERKURIUS«
»MAGYARÁZATA«
Ez a
fejezet tautológikus, de részletesebb ismétlése a tér teremtődésének.
A Káoszból azonos elvű, de kétféle minőségű princípium
alakul ki. A Tűz és a Víz. Ezek az idő kétféle megjelenési
alakját jelentik. A Víz elnevezésű princípium szférikusan
expandál (ettől a nevének hasonlata). A mai fizikában a
Minkovski tér szférikus (equitemporiális felszínű ^) időábrázolásához
hasonló. A Víz típusú forrásidő jelene egy speciális pont,
táguló léttere az időrendszer kvantált szférákban kiterjedő
múltja. [1.axioma.] A fizikai létezés alapeleme.
Equiegzisztenciális felszíne a más időszámítások jelenét
az expanzió sebességével a valamikori jelenének felszíni
reprezentációját jelentő szférikus határain sodorja. Ez a
szférikus felszín (bár ezzel a század elején a negyedik térdimenziót
próbálták bevezetni) lényegében egy 1 dimenziós "gömb",
(eltérően egy "hagyományos" gömbi felszíntől, ami
kétdimenziós felületű "buborék") mivel minden
felszíni pontja egy valamikori jelen (egy pont) kiterjedt
reprezentánsa. Ez a furcsa, enyhénszólva rendhagyó felszín
úgy viselkedik egy másik jelenpont szemszögéből, mintha
"végtelenül" kemény volna. Egy forrást két vagy több
valamikori időfelszín is sodorhat, így az az expanziójánál
nagyobb relatív sebességgel lökődhet le ezekről. Így a Káosz
a saját jövőjükben rohanó relatív forrásidőket is
kitermel. A Víz-típusú források (óind;ide-oda cikázó
marutokat) tachionokat - termelnek ki, ez a másik princípium,
ami nem más mint egy felgyorsult Víz-típusú forrásidő, -csak
relatív mozgása miatt- új tulajdonságokkal is bír, hiszen
belsejében kettős (és ennél még komplexebb) sűrűségű és
negatív időrendszer uralkodik már. Ez a Tűz. Böhme könyveiben
a tachionok önhajtóak, vagyis maguktól a topográfiai törvényszerűségek
miatt jönnek létre. Eddigi leírásában hiányzik a hetedik
dimenzió (az önálló Anya) is. Tudásának eredete, forrása
ismeretlen, de logikai rendszere sok régi kozmológiai leírással
koherens. A tudás ilyen magas szintjén járó feladvány már
nem érthető meg a gondolkodás átlagos szintjén, így az
rejtett marad a szöveg szabad közzététele esetén is, hiszen
időszerkezeti alapismeretek híján érthetetlen maszlagnak tűnhetnek
az olvasó szemében, vagy téves utakra terelik őt egy-egy (talán)
szándékosan megválasztott félrevezető elnevezéssel. (Ezeket
majd alkalomadtán jelzem) Pld. Istenről személyként beszél,
de csak geometriailag értelmes magyarázatokat ad rá, és
csakis ilyen meghatározásokkal szolgál. Valójában ez sem
paradoxon, csak meg kell hozzáérteni az intelligencia legkisebb
kvantumát. Szellemről, energiáról és fényről beszél, forrásokról,
amik egymás hatására jönnek létre, és maradnak fenn örökkévalóságban.
De olvassuk most az eredeti szöveget! Hátha mindez mélyebb értelmet
nyer, és a Kedves Olvasóra is vetül az isteni fény nagyszerűségéből.
***
»1.«
Mivel ehhez a megértéshez isteni fény kell, mely nélkül az
isteni lét felfoghatatlan, szeretném e mély titkot afféle
teremtményi módon felrajzolni, amellyel az olvasó a mélységbe
hatolhat. Az isteni lét emberi nyelven elmondhatatlan, egyedül
a spiraculum vitae, a lélek szelleme - mely Isten fényében lát
- érti meg. Mert egy teremtmény sem lát és ért jobban és mélyebben,
mint anyja mélyéig, akitől ered.
Itt a
megfejtő megvilágosodottságának szükségességére utal Böhme
- vagy a primer szerző, mert a bújtatott megjegyzések alapján
joggal feltételezhető, hogy Böhme csak üzenetközvetítő médium
volt, akin keresztül egy ősi földi, égi, vagy földönkívüli
tudás alakult át olvasható, de "megfejthetetlen"
rejtvénnyé. Egy előbb is, később is felemlített kozmológiai
tézisre utal, az idő fraktális elágazására, ami gátja a
továbbjutásnak, hiszen egy ilyen elágazásnál a két sajátidő
találkozása egy időrendszerbe torkollik, és ebben egyként
folytatódnak. Ez az elv az Univerzum időbeli leépülésére is
visszavezet. (Részecskék sajátideje is elfogy egyszer, és ettől
létük leépül?) Ez energiára és anyagra egyaránt igaz? Ezért
mondja, hogy a teremtmény csak az anyja mélyéig láthat és
nem tovább? Itt az ember valóban emberi szellemet jelent. ***
»2.« A lélek,
melynek eredete, Isten első princípiumában van, és Istentől
az emberbe, a harmadik princípiumba, a sziderikus és elemi születésbe
leheltetett, visszatekint Isten első princípiumába, amiből és
amiben van, s aminek létéhez tartozik, és aminek tulajdona; és
nincs ebben semmi csodálatos, hiszen csak önmagát látja születésének
kezdetében: látja az Atyaisten egész mélységét az első
princípiumban.
Az első
princípium, a valódi kiindulás alap; tér, energia és anyag
előtti "semmi" - pontosabban teljesen megfoghatatlan
jellegű kiindulási valami (az idő) strukturális geometriájára
utal, ami három megjelenési tulajdonsággal bír. A lélek szót,
mint ahogyan a szellemet is erre használták, de ez semmiféle
összefüggésben nincs a fogalom közismert értelmezéseivel. A
szent szellet, szél, szent lélek, lélek gondolati leépülés
során elvesztette a fogalmi töltését, misztifikálódott, és
elszakadt tudásbázisától. Az idő forrása a pontszerű Atya.
(Latin; spiraculum vitae=életadó szelelő lyuk, az élet forrása)
Ez a jelenpont. Ez szférikus múltteret generál, lehel ki. Ez a
Fiú. Ennek léte az Atyától függ, hiszen az szüli igen gyors
és egyenletes ritmusban, felváltva a két létállapot két
oldalán, ami forrása nélkül értelmét is veszíti. Így már
csak múltja létezhetne egyre nagyobb "semmivel" a közepén.
Mivel primer időrendszerről beszél, belátható, hogy ez látja
annak teljes időbeli mélységét is, mert még nem tartalmaz elágazást,
amely később majd igen gyakran létrejön az időrendszerek
negatív kettősidőben való felhasadásai során. Ilyen elágazási
rendszert minden kultúra megőrzött szent ábrái között. A
latin neve; capitula. A Káosz modern kutatói is használnak egy
binárisan elágazó fraktális fát, de ez még nem tartalmazza
a mozgás és a létezés mélyebb alapelveit. Atya és Fiú és
majd a Szentlélek is elválaszthatatlan egység, hiszen egy forrásidő
állandóan megismétlődő újra és újrakeletkezését, időbeli
visszafordulásait és ezzel folyamatos önmásolódását takarják,
az ebből keletkező speciális energiarendszert,
energiakvantumot jelentik. Ezt minden ókori és középkori leírás
is erőnek vagy energiának nevezi. Kvantum mert meghatározott
tagú egység, de nehogy valaki részecskének, anyagszerűnek
gondolja, mert az egy egészen másmilyen jelenség! A szentlélek
(szerán) esetében nem különböző dolgokról van itt szó,
csak egy időfizikai jelenségsorozat stációiról, amelyek továbbra
is a kiindulási tulajdonságokból léteznek a létezés
mikrokozmikus értelmezésű kiindulási szintjén. Így a finom
és a durva létezők is alapvető princípiumokból és által
generálódnak és maradnak fenn a relatív létezés immaginációjában.
A láncolódó - elágazó, tehát egymásból eredő időrendszerek,
az itt majd megszülető energia (majd ugyanígy az anyag) struktúráiból
fakadóan a múltjuk irányába rohannak és "fogyasztják"
azt egészen az esetleges elágazásig, és itt felbomlanak. Itt
értelmüket (és struktúráikat) veszítik. ***
»3.«
Mindezt az ördögök is tudják és látják, mert Isten első
princípiumából, legeredendőbb természetének forrásából
valók. Szeretnék is, hogy ne láthassák és ne érezhessék,
ám egyedül az ő hibájuk, hogy bezárult előttük a második
princípium, melyet a létében egységes, személyében hármas
Istennek hívnak - ahogy ezt a következőkben részletesen
kifejtjük.
Az ördögök
csak úgy születhetnek az Isten -Atya- princípiumából, ha a
szerző a felhasadások során keletkező ellenirányú forgású,
de azonos csavarodású tereket érti alattuk. Ezek így direkt módon
láthatják az Atyát, és belőle is erednek, bár visszatekintés
csak az első elágazásig primer. A második princípium azért
van előlük elzárva, mivel ők egy másfajta második princípium.
A Fiúhoz képest ellenkezőleg forduló sajátidők. Fontosságuk
majd az anyagi részecskék megfoghatóságát adó időtükrök
kialakításánál és folyamatos újragenerálásánál lesz.
Itt csak felesleges melléktermékek. ***
»4.« Az
Isten Szent Szellemétől megvilágosodott emberi lélek viszont
(amely a második princípiumban az Atyától és a Fiútól származik,
a szent égben, az igazán isteni természetben, mely természetnek
Isten, értsd: Szent Szellem a neve) Isten fényében belelát a
Szent isteni születés második princípiumába, a mennyei létbe;
de a csillagok szelleme, amely körülöleli a lelket, valamint
az elemeké, mely származásának forrása, csupán anyjáig lát,
akitől van és akiben él.
Az egész
természetet mint komplexumot említi. Ez a Szent Szellem látóköre.
Nem vitás, hogy a morfogenetikai térről beszél, mint Istenről.
A csillagok hatalmas térforrásrendszerétől az atomi parányokig,
melyek elemi építőkockái a makrorendszereknek. Azt mondja,
hogy az anyjáig lát. Ez utalás a már említett időrendszer
elágazásokra -vagyis ez geometriai látás-, de egyben azt is
jelenti, hogy a Böhme által Atya gyanánt deklarált princípiumnak
egy relatív Anyával kellett találkoznia, és ebben tudott
Istenné vagyis térré vagy másképpen energiává (fénnyé)
magasztosulni. Anyává az a tachion lesz, amelynek alkalmas irányú
és arányú a csavarodása, és amely relatív mozgása során
alkalmas Atyával alkalmas geometriai struktúrában találkozik,
ami amellett, hogy kettészakad az Anya határán (relatív időfelszínén,
eseményhorizontján) és az Anya kettős idejében kettévált
Atya Szentlélekké válik abban. (Ez itt Isten, Allah, Brahma születése)
Nem más-más csak másként és másként hívják! A szöveg
itt a lélek fraktális voltára is utal, ami a CYODA-i anyák (Istennők)
által születik a második kiterjedésből a harmadikba (a Bűnbe).
Ez a bűnbe esés. Ez a lelkek fraktáljának visszatekintési (regressziós)
határa. Az életregresszióknál minden megélt előző élet előtt
található. Ilyenkor minden médium egy nagy fényről és a fényből
előpattogó színes gömböcskékről (a lelkek születéséről)
mesél. Ide kevesen jutnak el a regressziós hipnózis során.
***
»5.« Ezért
jóllehet a tiszta égről és a fényes istenségről beszélek
és írok, a megismerést és kegyelmet nélkülöző olvasó számára
mégis néma vagyok. De mindazonáltal isteni és teremtményi módon
szeretnék írni, hátha némelyek számára a magasság kutatását
vonzóvá teszem, s ha erre a kutatásra saját erejükből képtelenek,
talán majd kopogtatnak és kérlelik a Szent Szellemét, hogy tárja
föl a második princípium ajtaját. (...)
Böhme (vagy
megszólaltatója) úgy érzi, hogy a második princípium, a múltszférák
logikai és geometriai struktúrája a legnehezebben feltárható
lépés az időgeometriában, és e nélkül megértés nélkül
viszont nem lehet elérni a harmadik és a többi lépcsőfokot
sem. Kérjél, és adatik! ***
»6.«
Mert végtére én is keresés és kopogtatás révén jutottam
megismeréshez, emlékeztetőül írok tehát, szeretném felébreszteni
a keresés iránti vágyat, s ezzel kincsemet szaporítani, és
nem földbe rejteni. De az eleve okosnak, aki mindent ért és
tud és mégsem tud semmit, neki nem írtam - hiszen ő eleve jóllakott
és gazdag -; hanem a hozzám hasonlatos együgyűnek, hogy a
magamfélékkel derülhessenek.
A tudomány
szeparálódott pöffeszkedő dogmatikusait ostorozza, akik ugyan
semmihez sem értenek, de abból azért nagyon jól megélnek. Az
újítók és feltalálók dolga abban az időben sem lehetett sétagalopp.
Valaki vagy menedzser, vagy fantaszta. A kettő együtt a legritkábban
fordul elő. ***
»7.« Térjünk
vissza SulPhurra, MerCuRiUsra, Salra és az isteni létre. A Sul
szó a dolog lelke, mert ez a SulPhur szóban a Phur szótagból
született olaj vagy fény, és a dolog szépségével, szeretetével
avagy neki legkedvesebbel azonos. A teremtmény ettől a benne
levő fénytől lát, benne van az ész és az értelem, és a
szellem, amely a Phur szótagból született. A Phur szó vagy szótag
a príma materia, és a harmadik princípiumban ő tartja magában
a makrokozmoszt, amiből az elemek birodalma születik. Az első
princípiumban viszont a legbelső születés léte, melyben az
Atyaisten öröktől szüli a Fiát, és amelyből (értsd: Sulból
és Phurból) a Szent Szellem kiárad. Az emberben szintén az a
fény, amely a sziderikus szellemből a mikrokozmosz második
centrumában születik; de a spiráculumban, a lélek szellemében,
a belső centrumban Isten fénye, mely egyedül az Isten szeretetében
lakó lélek birtoka, mert e fényt egyedül a Szent Szellem gyújtja
és árasztja ki.
A "sziderikus"
szellem kifejezés világosan jelzi a téridő forráselemeinek a
ciklikus keringését és dinamikus voltát, amiben a
makrokozmosz és az elemek kialakultak. A sziderikus jelző azt
is mutatja, hogy magához képest mozog. A Fiú Sulból Phur
alakban születik. A térréteg hullámok rétegeinek felszíneit
olajként jellemzi. Az egymáshoz elcsúszott idejű (félspínű
spirálgömb alakú) eseményhorizontokon valóban minden elcsúszik!
Ez az OLAJ, nem növényi vagy ásványi olaj, hanem az amin az
őseink olajra léptek. Ez térrétegpontos szinkronizmust takart
valamikor. Galaktikus léptékű űrhajózási szakkifejezés.
Honnan a csudából vehette egy suszter a makrokozmosz és az
elemek (atomok) összefüggéseit? Egy expanziójánál
gyorsabban haladó és keringő pontforrás, ami értelemszerűen
kúpos és a keringésből eredően egy kúptoroid, vagy a mi
meghatározásuk szerint spirálgömb alakú félspínű teret
generál, ami folyamatos keletkezése miatt logikusan a végtelenig
terjed. Ez korlátosan (megszámlálhatóan) végtelent jelent.
Így az Univerzum mindenhol manipulatív és rétegenként ható,
mindenható terét kelti. Ez (csak a téri részben); 6x4=24
dimenziót jelent! Szaharov akadémikus már évtizedekkel ezelőtt
rétegezett terekről írt, J.A.Wheeler ugyancsak. Elméleteik
belevesztek a konzervatívizmus lusta mocsarába. A térrétegek
terjedési sebessége éppen az expanzió sebessége, ezért lesz
majd a 12. pontban vízszellem-nek nevezve, hiszen a folyamatos
etalon ütemű expanzió a Víz típusú relatív forrásidők
sajátja. A centrumából állandóan a perifériái felé kiáradó
térrétegek minden létezőnek (fény, anyag, lélek)
geometriailag dinamikus alapot ad állandó szimmetria robbanásuk,
önfenntartó időjelenségük megmaradásához. ***
»8.«
Figyeljetek most Isten születésének mélységére! Istenben
nincs SulPhur, de a SulPhur tőle született, és benne létező
erő; mert a Phur szótag legbelső erő, a haragnak, a bőszültségnek
vagy mozgékonyságnak eredeti forrása, miként az első
fejezetben leírtam, és négyes alak van benne, úgymint 1.
Fanyar, 2. Keserű, 3. Tűz, és 4. Víz. A fanyar magához vonz,
nyers hideg és éles, és mindent keménnyé, durvává és
szorongóvá tesz. És ez a vonzás keserű fullánk, csupa rémület,
és e szorongásban keletkezik az első felemelkedés. (...)
A SulPhur
tehát egy sor tulajdonság összefoglaló kódja, de itt gyanús
az, hogy az időrendszer túloldaláról, a kúposan egyre szűkülő
és befelé áramló JÖVŐ-ről ír, ami egyre "szorongóbbá"
lesz, majd a jelenponton áthaladva itt keletkezik az első
"felemelkedés", amelyre a kiáradás talán pontosabb
lenne. Itt a mese úgy kezdődne, hogy "hol lesz, hol nem
lesz? Itt az időszférák gömbjei befelé tartanak, de hogy miért,
arra a legokosabb amit ki tudok találni, az az, hogy a rendszer
makroszinten is önmagában zárt. A szorongásból kiáradva;
negatív idő, csavarodás (a forrásból kiáramló múlttér
abszolút és relatív forgása), a relatív haladási irányban
az expandnál nagyobb, tehát Tűz-típusú, oldal és hátra irányba
a természetes alaptágulás, tehát Víz-típusú jelenség. Ez
a tachion logikai sajátja. Eseményhorizontja "kemény".
A szorongás szó a pontszerű jelenen való áthaladást, vagy
magát a pontot takarja. A fanyar magához vonz. Ez egy olyan
taszítás ami az időben hátrafelé zajlik! ***
»9.«
Mert a fanyarság kemény, mint a kő, a keserűség pedig őrjöngő
kerékhez hasonlóan dühöng, és tombol a fanyarságban, a
fanyarságot összetöri, és felcsap a tűz, s minden borzasztó
tüzes rémségbe jut, és a fanyarság szétrobban: a sötét
fanyarság ettől megrémül, önmaga alá visszahanyatlik, és
olyan erőtlen lesz, mintha megsüketítették és megölték
volna, szétterül, elgyengül, és megadja magát. De a bősz, tüzes
rémség a fanyarságba ismét visszapillant, és megfertőződik
tőle, s a fanyarságot ennyire megsatnyultnak és legyőzöttnek
találja, akkor még sokkal jobban megrémül; mert olyan ez,
mintha az ember a tűzre vizet önt, amitől nagy rémület támad.
De mert a rémület a ritka és legyőzött fanyarságban támad,
ezért egy másik forrást kap, és a bőszültségből a nagy öröm
rémületévé változik, s a bőszültségben felszáll a meggyújtott
fényhez hasonlatosan. A rémület egy pillanat alatt fehér, világos
és fényes lesz; így történik a fény meggyújtása. Mihelyt
a fény, ez az új tüzes rémület a fanyarságtól megfertőződik,
a fanyarság meggyullad, megrémül a nagy fénytől, mely
hirtelen beléhatolt, mintha halálból ébredne, és szelíd
eleven és örömteli lesz, elveszti sötét, kemény és hideg
erejét; örömittasan felemelkedik és örvendezik a fényben,
és fullánkja, a keserűség győzedelmeskedik a forgó keréken,
a nagy örömben.
A fanyarság,
a tachion negatív időrendszerének eseményhorizontja - valóban
kemény - a kőnél is keményebb, hiszen csak az emanációnál
is gyorsabb relatív térforrások képesek átütni azt, és
annak időrendszerébe csak ezek tudnak behatolni. A fanyarság jó
jelző, mivel a negatív, kettős sűrűségű tachion belvilága
összehúz, a két aktuális megérintett múltszféra radiális
irányába, hiszen fordított folyású idejében a Víz típusú
pozitív idejű taszítás a fordítva folyó időben vonzássá
alakul. A keserűség a tachion csavarodását szimbolizálja (vagy
takarja). Ez az az őrjöngő kerék, ami a fanyarságot összetöri,
(ez egy relatív mozgástengelyre merőleges forgásban hátrahagyott
(forgó koordinátarendszer!) csavarodottsága rejlik mögötte.
Két szubjektum relatív mozoghat és foroghat is egymáshoz
viszonyítva. A fanyarság tüzes rémségbe jut és szétrobban.
Tehát a kettős törési faktor függvényében két ikerforrássá
osztódik. A rendszerépítő, termékeny ágat követjük. Az
egyik forrás lelassul és szétterül, majd visszatekint a sajátidejébe.
A jelenforrás megrémül, mert egy új forrást kap, hiszen ez
az új forrás nem más, mint Ő maga! Magát "látja"
meg maga előtt megjelenni! Ez a forrás a múltjában jelenik
meg, de előtte halad a saját jövőjében! Ettől a páni rémület.
Ez már nem kettéválás (erre utal majd a III/10,11!) hanem egy
keltett forrás a sajátidő aktuális (éppen mindig érintett)
múltjában. Ez a forrás nem más, csak máskor van. Hiszen
azzal, hogy a forrás jövőben rohanó jelenforrása megérinti
a saját múltját reprezentáló eseményhorizontját, meg kell
hogy jelenjen (maga magának) az éppen atuális múltban is. Ez
az említett új forrás. A bőszültségből (ez az expanziónál
nagyobb relatív forrássebesség) a nagy öröm rémülete (is!)
lesz, hiszen a félspinű tér második elemének megszületésével
a forrásrendszer ciklizálódni kezd, és egy expand sebességével
távozó duplafalú (Olaj típusú) eseményhorizont (spirálgömb)
kezdi elhagyni. Ez már fénynek nevezhető. (Azzal a megkötéssel,
hogy ez szemmel nem látható: Rejtett Fény) /Különben még
nincs ami lássa, és nincs ami kisugározza, mivel még nincs is
anyag./ A forrásrendszer keringésén és a további folyamat
stabilizálódásán ez nem változtat. A nagy öröm oka pedig
érthető, hiszen a Káoszból létrejön a téridő, ami majd
mindent lehetővé tesz. ***
»10.«
Figyelj! Mihelyt a tüzes rémület a kemény szorongásban, a
SulPhur-szellemben meggyullad, a rémség azonban nyomban
diadalmaskodva felszáll, és a szorongó, fanyar vagy SulPhuros
szellem a fénytől könnyű és édes lesz. Mert ahogy a legyőzött
fanyarságban a tüzes rémületből fény vagy fényes villám
keletkezik, és a bősz igazságát elveszíti: úgy veszíti el
a fénytől megfertőződő fanyarság az ő igazságát, és a
fehér fény könnyűvé és édessé változtatja. Az eredetben
a fanyarság az erős vonzástól merő sötétség és szorongás
volt; most egészen fényes, s ezért elveszíti saját minőségét,
s a bősz fanyarságból lesz csípős esszencia, amit a fény
teljességgel édessé tesz. (...)
Olyan mint
a kénköves sós-cukros limonádé!? Itt valóban figyelni kell!
A tüzes rémület miért is a "Sulphur-szellemben"
gyullad meg. Máshol már beszéltünk arról, hogy mi is a
SulPhur. Ennek a kémiai kénhez semmi köze. A háttérben fel-fel
bukkan a hetedik dimenzió, az Anya, amiről mint befogadó
tachionról van szó, amibe az "Atya" behatol. (A 11
pont majd az anyja fanyarsága
gyanánt meg is nevezi.) Ez a Biblia "Kiterjesztett erőssége
a vizekben" -Ez nem az Atya- hiszen az egy ősrégi forrásidő,
amely az egyik forrás formájában el is hagyja a tett színhelyét
(úgy teremt, hogy nem fogy el, hiszen mindkét forrás "Ő"),
és nem az Anya, hiszen annak forrása szintén messze jár már
a tett színhelyétől, amire magát kezdi másolni az az Atya
egyik "felhasadt" ikerforrása, mely a tér születését
kiváltja. Figyeljük meg a teremtésmítoszokkal való félelmetes
logikai egyezést. Az indiai mitológiában ez Rudra, aki ott van
az aranycsíra (Brahma) születésénél, látja az aktust, de
továbbszáguld. Kilőtt tüzes nyílvessző, hegylakó (hiszen
az idő hegyének a csúcsán trónol). Máshol mint a tisztítótűz
hegyével találkozhatunk ugyanezzel a formai képpel. Még a karácsonyfánk
is ezt szimbolizálja a Fiú születésének az ünnepén!! Ekkor
tekeredett sütemény járja, a bájgli, ami a spirális téridő,
a Levegő, a Szentlélek formai sajátja. Ezekre az alakzatokra a
világ minden kultúrájában ráismerhetünk, és bizonyára az
sem véletlen, hogy mindig az Isten ünnepnapjain. A Rudra váltja
ki, ő csinálja a világteremtést. Tökéletesen érthető és
világos. Ugyanerről beszél az Upanisadok. Kb.4000 éve! A fehér
fény kifejezés azt takarja, hogy ennek a fénynek még nincsen
modulációja, vagyis a fény színe itt még nem született meg.
Egyenlőre sztochasztikusan minden színű. Fehér. (Mint a fehér
zaj az elektronikában). Majd a térben születő
energiakvantumoknál válik ez igazán aktuálissá, és az anyag
kiváltotta spektrális hiányok folytán lesz színessé. Az Édes
a Víz típusú, fénysebességgel terjedő hullámfrontot (frontokat)
takarja, hiszen a rendszert elhagyó gravitációs hullámok
expand sebességgel mozognak. A cirkuláris pályán fogócskázó
tachion önmásolatok radiális mozgáskomponenseiből és az
emanációból (E) eredő önfenntartó jelenség teljesedik ki,
a negatív idejű tachionban megjelenik a pozitív idejű felszíneket
generáló téridő, ahol az időgömbök világában is
megjelenik a bonyolult keveredés, egy azért nem rendszertelen,
de a mi téridő felfogásunkat nagyon messze meghaladó
bonyolultságú esszenciális struktúra. A leírásban a rohanó
forrás felgyorsulását és lelassulását is többször
olvashatjuk, (tüzes villám, felszáll - a fénytől könnyű és
ÉDES lesz). Az ÉDES a fénysebesség alatti mozgástartományt
a TÜZES a fénysebesség felettit jelenti. Ez a fénysebesség
sokszorosa is lehet. 1 E felett minden Tűz. Ha a fénysebességet
választjuk alapmértéknek, akkor nem kell dimenzionálni. Ez az
1 E. A relatív sebességet RV -vel (relatív sebesség) szoktuk
jelölni az emanációtól való elkülönítés miatt. Ez nem a
kiterjedést (dimenzió) takarja, hanem magának az időforrásnak
a relatív mozgását egy másik kijelölt forráshoz képest. A
könnyűvé válik kifejezés az kanyarodás csökkenése miatti
csökkenő térgörbületet is takarhatja. A megfertőzi azt
jelenti, hogy átjárja és ott egyszerre lesz jelen a Tűz és a
Víz minden hullámrétegének tulajdonsága. A térkvantum lényegében
fény, méghozzá olyan fény, amely csak az Anya térnélküli
belsejében alakul ki. Egyszeri és megismétetelhetetlen módon.
Az ÉDES (Víz) jelző a sebességtartomány határáig, 0-1 RV-ig
érvényes. Ezt a határállapotot ábrázolják a Mária oltárok
elcsúszott koncentrikus körei is. Eddig NŐI a mozgási tartomány.
1-ig. Ezen túl válik az idő formai szerkezete a gömbiből gömbökből
épülő időkúpokká, Tűzzé. Mivel a fény 1 E-vel halad,
joggal nevezhetjük teljességgel édesnek.
»11.« Lásd:
a keserűség vagy a keserű fullánk, mikor a fanyarságból
eredetét merítette, keserű, dühöngő és tépett volt; most
viszont e tiszta fény árad belé, és Anyjának fanyarságában
megízleli az édességet: ekkor csupa öröm, és nem kívánja
az újabb lázadást, hanem repeső szívvel örvendezik Anyjában,
és örömittas kerékként diadalmaskodik a születésben. És
ebben a diadalban a születés ötödik alakot kap, felfakad az
ötödik forrás: a kedves szeretet. Ha a keserű szellem az édes
vizet észleli, örvendezik Anyjában, felüdül és megerősödik,
és Anyját a nagy örömben felélénkíti: az édes Vízszellemben
ekkor igen édes és szelíd forrás születik, mert a fény gyökere,
a Tűzszellem, amely kezdetben bősz rémület volt, most
kedvesen és örömittasan szökik magasra.
Mi
magyarok a tűzszellemet FÉNYSZARUNAK hívjuk. Ez jó formai
analógia a Teremtőben és a fényben is megtalálható időszerkezet
jellemzésére. A források egymást hozzák virtuális létezésbe
- hiszen csak egymás okságsértő létéből fakadó látomásai.
A térszületés motívumaival tele vannak a honfoglaláskori
leleteink. Az ötforrású rendszer örökre az Anyának nevezett
tachion forrásterében (múltjában) marad, hiszen egy ciklikus
felületen szinte pontszerű helyen keletkezik a körbefutó -
renatálódó, de az ÖTRŐL A HATRA sohasem jutó
tachionrendszer. Jó (bár síkbeli) hasonlattal öt (körben)
egymást üldöző motorcsónakra lehet itt gondolni, de egy
hatszög csúcsain. Ezek spirális, csigaházszerű hullámokat
keltenek Az a megfogalmazás, hogy nem kívánja az újabb lázadást,
azt takarja, hogy a rendszer stabilizálódik, és nem akar itt már
egyik forrás sem a rendszerből kitörni. (Vagy nem is tud kitörni).
Bizonyosan létrejön, megszületik az ötödik forrás. /A baj
az, hogy két forrás születése kimaradt a meséből./ A valóságban
természetesen a harmadik és a negyedik is megvan már ilyenkor.
Egy oktaéder háromdimenziós vetülete ...Dávid csillag. Akkor
a Keopsz piramis oktaéder és nem gúla?! Bizonyosan! Ássanak
csak egy kicsit alá!! 5 egyenrangú forrás születik most a
folyamatosan. De ahogyan a hatodik is megszületik, éppen mindig
eltűnik az első. És így tovább... Az "édes víz"
kifejezés az előbbi elgondolást bizonyítja, - a fény hullámterének
víz természetét -, hiszen a keletkező félfordulattal csúszó
spirálgömb csakis expand sebességgel tágulhat. Ez lesz majd a
fénysebesség oka is. ***
»12.«
Csak becézgetés és szeretés van itt, ahol a vőlegény kedves
menyasszonyát öleli; és nem egyéb ez, mint a szerelmes élet
születése a fanyar halálban; és ilyen az élet születése a
teremtményben. Ebből a mozgó, mozgató vagy forgató keserűségből
születik a VÍZSZELLEM fanyar esszenciájában a hatodik alak, a
hang: és a hatodik alakot valóban MerCuRiUsnak lehet nevezni,
mert alakját, erejét és kezdetét a szorongó fanyarságban a
keserűség dühe által nyeri el. Fölemelkedésében anyja erejét,
az édes fanyarság esszenciáját magával viszi, és a tűzvillámnak
adja, amitől a fény meggyullad. Vizsgálódás mindenütt:
egyik erő látja a másikat, az egyik a másikat a tűzvillámban
- a fölemelkedés által megérzi, egyik a másikat hallja, az
eszenciában ízleli, és az édes és szelíd forrás révén,
mely az édes és fanyar szellem (immár a Vízszellem) esszenciájából,
a fény édességéből születik, szagolja egymást; és ebből
a hatszoros alakból a születésben most hattagú, önálló, szétválaszthatatlan
lény lesz, melyben az egyik a másikat szüli, és egészen a másik
vagy képes a másik lenni, s e születésen és léten kívül
semmi lenne. Mert a hatszoros alak a hatszoros erő minden egyes
esszenciájával rendelkezik, de csak egy és nem több; ám
mindegyik alak a saját módján van. Figyelj jól tehát:
Ebben a
pontban eljutunk vágyott csúcspontra, a tér születésének a
befejeződéséhez. Itt, ebben a már cseppet sem egyszerű térforrás
rendszerben, amit a szöveg mozgó, mozgató, vagy forgó keserűségben
teremt, megszületik a hatodik forrás a rendszer közepén és
megszületik a szünetet jelentő spirálgömb, a hiány is. Ez
lesz a táguló nemtér-nemidő réteg a tér esszenciális rétegei
között. A hatodikat a másik öt teremti ciklikusan. Egy térciklus
alatt háromszor. A középső a sárkány szíve, a keringő (de
egymáshoz képest álló!) források pedig a tűzokádó fejek a
meséinkben. A fejeket egycsapásra kell levágni a mesehősnek,
hiszen egymás látomásai, vagyis mindegyiket a mögötte jövő
szintén okságsértő forrás kelti. Csak szeretés és ölelés
van itt. Mint vőlegény a vágyott menyasszonyát... Igen!
Hiszen ezek a források egymás folyamatos múltbeli újraszületései,
minden forrás benne van mindben újraszülető képben, egymástól
vannak, egymást szülik és éltetik a kettős okságsértések
következtében, körbe-körbe ölelkezve. Itt már az egész
rendszer Víz-szellem. Az ötfejű tűzokádó idősárkány
aminek vagy a szívét, vagy valamennyi fejét egyszerre kell levágni,
hogy megszűnjön. (Nesze neked energiamegmaradás törvénye!)
Szellem, mivel megfoghatósága nincs. Ez a tér, ez az energia (és
mint az oktaéder duálisa ilyen lesz a kockaszimmetriájú fény
is, csak az a hétfejű sárkány lesz. Böhme az "Aurórában"
azt is leírta!) A térforrások immár szétszakíthatatlan együttest
alkotnak. Hatszoros alak, hatszoros ERŐ. Ez ám az energia becsületes
és részletes leírása! Mindegyik a maga módján, vagyis
teljesen szubjektíven, de ezek az erők egészen egyenrangúan léteznek.
Nincs kitüntetett, vagy a többitől lényegében különböző.
De a létezésen túl valamennyi - semmi. Hiszen csak IDŐ (vagy
Időtér), tehát materiális megfoghatósága nincs, mert
transzcendens. Ezért a szellem elnevezés, mert nem anyagi. Ez
az ENERGIA, (vagy ha úgy tetszik; a TÉRIDŐ). Valójában egy tér
nélkül született különleges fotínó! Hat egymásbaágyazott,
de egymástól időben szeparált (!) négydimenziós táguló
spirálgömb. A quintessentia, amit öt forrás kelt hat helyről!
***
»13.«
Habár a fanyarságban most a keserűség, tűz, hang, víz
keletkezett, és a vízforrásból szeretet vagy OLAJ, amiből fény
fakad, és kiragyog; de ahogy a fanyarság mégis megőrzi első
tulajdonságát, ugyanúgy a keserűség, a tűz, a hang vagy a
mozdulás is, és megőrzi tulajdonságát az első, fanyar
szorongás önmegtagadása, (mely visszafordulás önmaga alá,
vagy a Vízszellem), és a fénytől meggyújtott, a fanyar,
keserű és immár édes Vízforrásban fakadó szelíd szeretet
forrása. És mégsem elválasztható létek ezek, hanem
mindegyik egészen egy lét egymásban, és minden egyes alak önnön
alakját, erejét, működését, keletkezését az összes alaktól
nyeri. És legfőképpen az egész születés megőrzi együtt a
négyszeres alakot születésében, mint felemelkedést, leszállást,
majd a forgó kerék révén a fanyar esszenciában átlósan fut
szét minden irányba, hasonlóan egy kereszthez +; vagy úgy,
ahogy egy pontból fut szét Napkelet, Napnyugat, Észak és Dél.
Mert a keserűség moccanásából, mozgásából és felemelkedéséből
a tűzvillámban + születés keletkezik; mert a tűz önmaga fölé
emelkedik, a víz önmaga alá süllyed, a fanyarság esszenciája
pedig keresztbe halad.
Vagyis a
teret keltő tachionok megőrzik tachion voltukat (kettős negatív
idő, csavarodás, "fanyarság", és ebből generálódik
a pozitív típusú mindenhol ható térrétegeket kibocsátó térforrás.
Ez kialakulásának pillanatától kezdve fénysebességgel tágulni
kezd a végtelenbe. Az idők végezetéig önkeltő (hat egymásba
ágyazott spirálgömb radiális és axiális komponensekkel!)
"édes" tér. Édes Istenem! -szoktuk mondani...! A
tachionok megőrzik eredeti relatív mozgáskomponenseiket. Rohan
és csavarodik -és mint szubjektív "VÍZ" emanál is-.
A forgás dimenziója merőleges a mozgáséra, igen de ezek itt
körben rohannak (egy parányi gömb felszínén). A történet végén
a szerző a visszakanyarodó tachion geometriai rendszerét
igyekszik elmondani. Ez különben egy csepp alak (kvantált időnél,
amikor csak egy meghatározott időintervallumot ábrázolunk). A
csepp hegye felfelé áll -erre halad- alul egy félkör -erre
csak tágul. Az ókori műveltségű népek imaszőnyegein minden
szempontból pontosan ábrázolna megfigyelhetjük. A törökök
például tüzecskének, lángocskának hívják ezt a motívumot.
Milyen véletlen... A Szent koronánkon a két pantokrátor képen
2-2 ilyen található. Fácskának mondták, mert ráadásul mind
a négyben életfák vannak, amelyeknek a törzse jobbra és
balra csavarodó jelzést hordoz. (Női és férfi forgásirány.)
Milyen elgondolkoztató, hogy ezeknek a fácskáknak a éppen a
Pantokrátor dicsfényében elrejtett VÍZkeresztre mutatnak,
amelynek a centrumában a Pantokrátor feje helyezkedik el. A
felső Pantokrátor képet 12 férfi (vörös csepp alakú
almandin, és 12 női (kifúrt gyöngy övezi (24 óra, 24 teremtő).
A két keresztpánton összesen 72 gyöngyöt (72 kerub jele. Ez
3x24) és 64 almandint (sakktábla életmátrixa, Ji King, tér
és a két hipertér teljes dimenziószáma. (16 párhuzamos
Univerzum 16x4=64. Három Gyémánt) A gyöngyök nem azért kifúrtak
mert a királynak vagy a tanított történelem szerint a pápának
nem telt kifúratlanra. A forrás megnyilvánulatlanjának topográfiáját
is jelenti. A jogarunk bunkójának a végén a megnyilvánult egészen
pontos ábrázolása és összefonódó dimenziószerkezete is
fellelhető. Ez a jel a Földön uralkodó teremtőt jelenti,
hiszen bele van fonva egy négyzet, a Föld jele is. A korona
apostolképein is sok helyen szerepel. A fanyarság eszenciája -ez
az expanzió keresztben (és lefelé!) Víz-típusú. (Hiszen az
expanzió minden /létező/ időrendszer elidegeníthetetlen
alaptulajdonsága). A tér tehát folyamatosan keletkezik az időből
(vagy az idő négy dimenziós (?) változata a Téridő-Energia).
Ez csak felfogás dolga. Mindenesetre nem túlzottan egyszerű,
de nagyon dinamikus elgondolás a tér hullámtermészetű -valódi-
szerkezetéről, a spinorterekről és az ilyen tér nem egy béna
semmi, (mint a fizika szakadozott gumipelenkái) hanem egy nagyon
is aktív - manipulatív valami. J.A.Wheeler azt állítja, hogy
a tér fél spinjét elméletileg sem lehet elvenni, (mert értelmét
veszti a matematikai reprezentációja). Ettől a tértől ezt
nem is lehet elvenni. (Az OLAJ kulcsszó éppen a félspínnel
elcsúszott tenzorfelszíneket takarja). Ez egyúttal egy helybenálló
energiakvantum, ami a saját maga helye is. Ilyen tér csakis téren
kívül, a Káoszban keletkezhet, mivel a benne keletkező hasonlók
már nyolc forráshelyig szaporodóan keletkeznek. Az oktaéder
geometriai duálisa a kocka. A lapközepes kockában viszont egy
oktaédert írhatunk. Az ókori nyolcágú energia (fény)
csillag... Hej! De figyelmetlenek vagyunk! A téridő speciális
(oktaéderes-hexagonális) geometriája - mint létalap - minden
további szimmetria létrejöttének és fennmaradásának lesz
égetően nélkülözhetetlen. Ezért az Isten képére és
hasonlatosságára - de Isten mégis mindentől eltérő és
egyetlen. Böhme a hatforrású teret nevezi Istennek. Ez egy képzeletbeli
oktaéder (gyémánt) csúcsain elhelyezett forrásjelenekkel képzelhető
el, ami egy gömbfelszínt érint a csúcsaival. Az aranycsírát,
Bráhmát; hatszirmú lótuszvirággal (Mahad), az energiát
nyolcszirmúval hasonlítják össze (Rajas). Ismerünk egy 3000
éves kínai időmandalát, ahol a tükröződés menetét,
sorrendjét is pontosan feltüntették - egy oktaéder csúcsain
(oldalain és átlóin) ugráló sorozattal jellemezve, ami a
keletkezés folyamatosságát és folyamatát szimbolizálja! Talán
tudtak valamit? ***

  
|