|
 
»HARMADIK
FEJEZET«
»AZ ÖRÖK
TERMÉSZET VÉGTELENÜL ÉS MEGSZÁMLÁLHATATLANUL«
»SOKRÉTŰ«
»KIBOMLÁSA
VAGY SZÜLETÉSE«
Itt a címben
van elrejtve egy lényeges információ! Azt mondja, hogy megszámlálhatatlanul
sokrétű kibomlás, vagy születés. Ez kétféle módon is értelmes.
A tér és a tér rétegezettségének értelmében, vagyis olyan
mint a leveles rétestészta, vagy inkább a vöröshagyma rétegezettsége
hagyma-hártya-hagyma-hártya, és úgy is értelmezhető, hogy
az Univerzum "n" dimenziós rendszer. Így nagyon
helyes is, hiszen minden pontja "n" térréteg hatására
szitál, de így értelmezni nem lehet, hiszen akkor minden pontjára
az egész Univerzum összállapotfüggvényét kellene felírnunk,
ami nemcsak minden atomot és azok minden elmozdulását, de a
szubatomi világokat, és a longitudinális éterinformációt is
le kellene írnunk, ezért az értelmezését kétszer 3*(6*4)+2=66
dimenziós interpretációval kísérelhetjük meg. Ez a minimális
dimenziószám a teljesen anyag és energiamentes világegyetem
leírására. (Ez logikailag is adódik majd az értelmezés során).
66 Jézus Krisztus száma. ***
»1.«
Olvasó, értsd helyesen írásomat! Nincs hatalmunkban Isten születéséről
beszélni, mert ennek öröktől fogva nem volt soha kezdete;
egyedül Istenről, a mi Atyánkról vagyunk képesek beszélni;
arról, hogy mi ő és miként van, és miképpen van az örök
szülés.
Böhme tehát
azt mondja, hogy (tanítómesterei és) ő sem tudtak a végtelen
idő kérdése felett napirendre térni, de tételezzük fel
mintha a tér születéséről beszélnénk, akkor pedig az
logikailag csak így történhetett, ha lett volna kezdet. Én úgy
gondolom, hogy ez a következő lényeges filozófiai kérdések
eldöntésével, axiomatikus kijelentésével tisztázható -tisztán
logikai úton- hiszen az eseményt, a tér tér nélküli kialakítását
kísérletileg nem lehet megismételni, hiszen a téren belül ez
már lehetetlen, így csak elméletileg, esetleg egy számítógépben
matematikailag és geometriailag tudjuk azt modellezni, és ebből
vonhatunk le logikai és hipotetikus konzekvenciákat. Feltételezésünk
szerint a tér sem létezhet az idők végezetéig -vagyis
pontosan addig létezhet!! Miért is állítjuk ezt? A tér létezését
a múltja felé való folyamatos rohanás tartja fenn, és
szimmetrikus hatforrású (téri rész!) keletkezése egészen
addig maradhat fenn (addig elpusztíthatatlanul), ameddig el nem
érkezik az első múltbeli elágazási pontjáig, és itt a múlt
felé rohanás háborítatlan szimmetriájának fel kell borulnia.
Ez persze emberi mértékkel mérve beláthatatlanul nagy idő,
de mégsem végtelen. A Véda könyvek egészen pontosnak (és
hihetetlennek tűnő) számértéket ad erre. Ez a Bráhmá
ideje, nappala és éjszakája. Ez 311'040'000'000'000 év ! Ez
Bráhmá "életének" a hossza. Amikor a tér sajátideje
elfogy, annak centruma megszűnik és ettől egy térhiány kezd
gömbszerűen és fénysebességgel "keletkezni". Ezt
természetesen megelőzi a részecskék sajátidő katasztrófája,
hiszen fiatalabbak a térnél, és így sajátidejük fraktálja
is előbb ér a fraktális útelágazáshoz. Ekkor lebomlik az
Univerzum. A tér valójában nem végtelen, csak nagyon nagy!
Klein-palackhoz lehet hasonlítani. Sok ilyen Univerzum van!
»2.« Habár
nem jó nekünk, hogy a szigorú, a komoly és legeredendőbb születésről
tudnunk kell (amely tudásban és megismerésben, tapasztalatban
és érthetőségben az ördög ősszüleinken keresztül megmérgezett
és becsapott minket): ez a tudás nekünk most mégis fölöttébb
szükséges, vele az ördögöt (aki a legzordabb születésben
él) és legsajátabb ellenségünket, akit ősszüleink felébresztettek
és ránk örökítettek (akit magunkban hordunk és most egy velünk),
megismerjük.
Ha tükörbe
nézel, láthatod az ördögöt. Ez a mondat ugyan olyan félreérthető
mint a Böhmei eszmefuttatás. Az ördög a részecskék felszíne.
(És mi részecskékből állunk!) Így azután minden és
mindenki magában hordja. Ez a tudás, amit tudnunk kell.
Bizonyosan igaz ez a dekódolás, mert máshol azt olvasni, hogy
az ördög nélkül a világ nem tudna megállni, nem lenne anyag
és megfoghatóság. ***
»3.« Jóllehet
úgy írok, mintha kezdete lenne az örök születésnek, ám ez
még sincs így; hanem az örök természet kezdet nélkül szüli
magát. Írásomat nem teremtményi módon kell érteni, az ember
születéséhez hasonlóan, (aki Isten hasonlata), habár az örök
létben is így van; de kezdet és vég nélkül. És írásomnak
egyedül az a célja, hogy az ember ismerje meg önmagát, azt,
hogy mi ő, miként volt kezdetben gyönyörű, szent és örök
ember, aki a szigorú születés kapuját az örökkévalóságban
sohasem ismerte, s ezért nem vágyódott az ördög mérgére,
és nem evett ama gyümölcsből, amiből nem volt szabad; a gyümölcsből,
amitől csupasz és meztelen lett, állati alakkal, és amitől
az isteni erő mennyei öltözékét elvesztette, és most az ördög
birodalmában, fertőzött Salniterben él, és fertőzött étket
eszik. Szükséges most önmagunk mivoltát megismerni, és azt,
hogy miként szabadulhatunk meg a komor és szigorú születésből,
hogy újszülöttként ismét egy új emberben éljünk (aki
hasonlatos a bukás előtti emberhez), Krisztusban, a mi újjászülőnkben.
Erről már
olvastunk. Csak teoretikusan követhetjük a kezdetet. A csapda
ezután jön. A szöveg ismét az ember bűnéről, vagy ősszülei
bűnéről beszél, bűnbeesés gyümölcséről, amit jól
ismerhetünk a bibliai történetekből. Az utolsó mondatot úgy
is érthetnénk, hogy itt egyértelműen a reinkarnációról, (a
lélekvándorlásról) vagy a feltámadásról beszél. De akkor
hol a csecsemő felnevelő anyja? Vagyis mégiscsak reinkarnációról
lehet szó a lélek szintjén. A Fiúban születik mindenki. A
neutron mikrostruktúráját ismerve ez mást is jelent. Azt a
reinkarnációs vagy inkább renatációs ciklust, amelynek során
a részecske életében a ciklikus folyamat elérkezik a
valamikori szinkronállapot ugyanazon stációjához. Ennek
ciklusideje Charon mérései szerint: 10 ^-24 sec. Azaz milliószor
milliószor milliószor milió alkalommal újrakeletkezik
egyetlen másodperc alatt! Ez a valóságban ennél kissé még
bonyolultabb, mert a részecske kétféle szinkronizmusban
keletkezik és létezik. A részecske átmérője 6378,5 év; ami
öt és 3/4 nap. Ez ellentmondásokkal teli kijelentés, ami jól
megkavarta az értelmezőket! Mit is értsünk ez alatt? A két
szinkronizmus léptékeit. Ezek arányszámok, amik a részecskék
belső világának és sugarának nevezetes jelenségeit a kettős
szinkronizmusban jellemzik. Ádám kora 1000 év lenne, és ez
csak azért kevesebb 70 évvel, mert Dávid élt és létezett.
Ez csak azért lehet így, mert Ádám nem más mint Góliát,
akit a Biblia hőse jól fejbenyom egy nagy kővel a parittyájából.
(A Földteke sugara 6378,5 Km; innen a részecske egyik (és általános)
kódneve: Föld. (Tűz, Víz, Levegő, FÖLD!) Az Univerzum
negyedik lényeges állomása a nukleáris evolúció során. Az
ezer év az Ádám nevű alapforrás feltámadási ciklusideje.
Ez az egyik szinkron. A másik, más jellegű az Ádámi ciklus
kifelé (minden irányba) terjedése, ami a részecske felszínéig
hat és fél rétegben terjed és persze tágulóan, szférikusan
nő is. Szintén fénysebességgel. A jelenség mérhető. Ez az
5 és 3/4 nap alatt történő teremtés értelme a Bibliában. (Lényegében
már öt és fél napnál befejezettnek tekinthető. Ennek megértése
nem von le a szöveg tartalmának elévülhetetlen bölcsességéből,
hanem az új korszak (A vízöntő) új értelmét jelenti,
megjelentve az embereknek a Szent szövegek valódi és hatalmas
erejét. A keresztény, zsidó, mohamedán, és Buddhista tanok
nem mások, csak más etnikumok érzelmi világához igazított változatai
az egyetlen igazságnak. Mind igazat írnak a szivárvány színeiről,
melyek összekeverve újra a fehéret, Isten szimbolikus színét
adják ki. Ha ebből egy is hiányozna, az óhatatlanul az egész
torzulását is jelentené. ***
»4.«
Sokszor oly hosszasan beszélek és írok az első bukásunkról
és újjászületésünkről Krisztusban, nem jutok értelméhez
és alapjához, mi volt a bukás, és mivel rontattunk meg; mi ez
az Isten előtt utálatos erő, és hogyan fordul Isten akarata
és parancsa ellen. Mit értek mindebből? Semmit. Hogyan menekülhetek
el tehát, ha nem ismerem? Vagy miként válhatok méltóvá a
megújulásra, és miként szánhatom rá magam, ha nem tudom mikéntjét,
helyét vagy eszközét.
Hát igen,
Te akkor is bűnös vagy ha megfeszülsz a jócselekedetektől,
elbuktál és elbuksz bármit cselekszel: régóta hallható
dogma. Nem mondható nagyon egészségesnek a hívő emberek
pszichikuma szempontjából sem, és eléggé gyermeteg fék a
keresztény felfogásban. Ezt a pontot Böhme bizonyosan a saját
fejéből tette hozzá, mert mint írta, Ő maga nem is értette
az egész filozófiai tanítást, így azt sem tudta, hogy
atomfizikát tanítanak a keze által. Ez a dilemma azóta tart a
fejekben, mióta elfelejtődött a tan valódi jelentéstartalma.
Az előzőekben tisztáztuk némileg a bűnbeesés valódi értelmét.
Az anyag kialakulása vagy kialakítása lehetett a "bűn",
ahol az Ádám nevű és az Éva nevű források ettek a neuron
nevű részecske egyik fraktális fájáról.
»5.«
Hiszen a világ tele van könyvekkel és szózatokkal a bukásról,
és az újjászületésről. De a teológusok könyvei nagyobbrészt
csak a bukás történetét írják le, hogy megtörtént
valamikor, és hogy ismét meg kell újulnunk Krisztusban. De mit
értek én mindebből? Csupán a történetet, hogy megtörtént
valamikor, és ismét megtörténik és meg kell történnie.
A megnemértett
tan ugyanúgy károkat okoz, mint a kanonizált tévedés. Nem elég
valamit papagájként ismételgetni, mert még az is előfordulhat,
hogy valaki egy megfejtetlen keresztrejtvényt imádtat velünk.
Az Ész és a Hit nem zárják ki egymást. Csak mostanában állítják
ezt a teológusok és a tudósok. Pap és tudós; régen egy személy
volt. ***
»6.«
Teológusaink kezüket emelik ellene, és lábukkal tapossák
minden lehetséges módon, és gyalázkodván üldözik azt, aki
az alap mélységét és Isten mivoltát kutatja. Nem kell az
embernek az Istenségben tépelődni és kutatni. Mit mondjak hát
erről amúgy németesen? Piszok és mocsok, hogy az ember az ördögöt
takargatja, és az ördög gonoszságának fertőzését az
emberben elleplezi, hogy e kettőt, az ördögöt, Isten haragját
és a zabolátlan, gonosz fenevadat az emberben nem ismeri.
A Teológus
is Ádámtól és Évától lett? Akkor ugyanúgy benne van a bűnbeesésben.
(Vagyis menthetetlenül bűnös!!!) De ne felejtsük, amikor ez
íródott 1620-at írtak. ***
»7.« Éppen
erről mondják: az ördög megszimatolja a pecsenyét; védekezik,
hogy megakadályozza birodalmának megismerését, hogy
megmaradhasson a Nagy Fejedelemnek - másként az ember elmenekülhetne
előle. De hol kell neki védekezni, ha nem ama résnél, ahol az
ellenség betörhet? Elfedi a teológusok szívét, értelmét és
kedélyét; fösvénységbe, kevélységbe és paráznaságba
viszi őket, hogy Isten fénye előtt elborzadjanak, féljenek és
ijedezzenek: ezért takaróznak, mert meztelenek, és még a fény
látójának is irigyei. Vagyis az ördög udvaroncai lesznek.
Önvédelmi
szöveg a támadók megfélemlítésére. A bigott butaság ellen
még hasznos is lehet. (A bigottság alatt nem azt értem, hogy
nem szabad a meggyőződésünkhöz ragaszkodnunk, hanem a vak és
tudatlan kritikátlanság károsságát értem ezalatt. A vallási
vezetők között sokan szerették a világi hívságokat és bűnöket.
A vizet prédikálok és bort iszok legalább olyan gyakori volt,
mint manapság. Több alkalmuk nyílt hatalmukon át a bűnök
elkövetésére, mint a nincstelen tömegeknek. Gondoljunk csak a
vásárban árult bűnbocsánati cédulákra! Jó pénzért
minden megbocsájtatik a monetáris világ szemforgatásában?? A
világ legnagyobb Sátán a butaság, amely óhatatlanul elvezet
a gyűlölködéshez és a pusztításhoz.
»8.« De
jön az idő, amikor a hajnalpír felhasad, amikor a gonosz bestiának,
a gonosz gyermekeknek meztelenül és nagy szégyenben kell állnia,
mert a nagy fenevad szajhája megítéltetik. Ébredjetek ezért,
Istennek gyermekei, hogy ne legyen homlokotokon a nagy és gonosz
fenevad bélyege: másként a tiszta fény előtt nagy szégyenben
és csúfságban maradtok! Immár az alvásból való felébredés
ideje elérkezett, mert a vőlegény menyasszonyához készül.
Világító fénnyel jön ő. Akinek lámpájában lesz olaj,
annak lámpáját sötéten hagyja, s őt magát alvónak, és az
állat bélyegét meghagyja a Nap felkeltéig: iszonyatosan megrémülnek
majd, és örök szégyenben maradnak, mert az ítélet
beteljesedik. Isten gyermekei emlékezetben tartják ezt, de az
alvók alszanak ama napig.
Az Utolsó
Ítélet technikai leírása. Böhme próféciájába a Végítélet
(2034 ig várható) lebonyolítási módszerébe ősi (a Szentkönyvekből
is ismert) hasonlatokat és allegóriákat is belerejti. A lelkek
előzetes (jó-gonosz) szelekciójára utal. Az ártatlanok és a
gyerekek egyszerűen átalusszák a másoknak borzasztó katasztrófát.
A feltámadás nem a sírokból való (zombiszerű) kikelést
jelenti, hanem egy új testbe helyezést. Az új test logikusan
felnőtt test lehet csak. Ennek az életnek a folytatása, memóriaátvitellel!
Ez genetikailag tökéletesebb, és ezer évig fog élni. (Az
aranykor jóslata). Ez 2500 év időkiesés után indul, addig a
Földön állni fog az idő! Ez a Bak kora lesz. A Vízöntő
alatt regenerálják a Földet, és A Hold belsejéből (!) új
vizet kap. ***
»9.« Az
örök természet születése hasonlatos az emberi érzékek születéséhez,
midőn valamely érzék megszületik valamiből, azután kiterjed
a végtelenbe; avagy hasonlatos a fagyökér születéséhez,
melyből születése után a törzs és a sok ág és gally nő,
egy gyökérből sok gyökér és sok ág és sok gally, és
mindegyik az első gyökérből. Figyelmezz hát iménti tanításomra:
a természetnek hatszoros alakja van, és így minden egyes alak
magából újabb alakot szül saját minőségének jellege
szerint, ami rendelkezik az összes alak minőségével és
jellegével önmagában.
A
hasonlat, amiben az emberi érzékek a végtelenbe terjednek előlegezett
magyarázat, de más igaz elemet is hordoz; a Káosz
alaptulajdonság térre (energiára), és az anyagra is megmaradó
lényegét; az emanációt, expanziót (E). Ez, mivel az érzékek
is a hullámtermészetű anyagból nyerik alapvető működésüket,
ezt a tulajdonságot a tudat és az érzékek működésének a
szintjén is nagy valószínűséggel megtalálhatjuk. Ezt mondja
el a kiterjedés a végtelenbe. A következő mondat alapvetően
fontos információt hordoz! A fagyökér hasonlatával az idő
geometriai evolúcióját jellemzi a szerző! Bármilyen
hihetetlen; a Kaluza és Klein-féle superstring elmélet (^)
sokkal előrehaladottabb változatát olvashatjuk a sorok mögött.
A 9.pont alatt a tér kialakulásának a legfontosabb evolúciós
állomásait és alapelveit olvashatjuk el a hihetetlenül
szellemesen megfogalmazott két mondatban. Nyugalmi időforrás (víz)
- rohanó időforrás (tűz) tachion - elágazó kúpos tachionok
(gyökér) a minden egy; sajátidejéből kiindulva - Végül a tér
(energia) hatszoros "tükröződése" a sajátidőben.
A újraszületés során a múlt felé keletkező források
egyenrangúak minden tulajdonságukban. ***
»10.« De
figyelj! A hat közül az első csak egy magafajta, nem pedig a
fanyarság első anyjához hasonlatos forrást szül, ahogy a fa
egyik ága a másikat önmagából szüli. Mert mindegyik forrásszellemben
csak egy centrum van, melyben a tűzforrás fakad, a tűzvillámból
pedig a fény. S minden egyes forrásban benne van az első hat
alak.
Lényeges
figyelmeztetés a genezis geometriájában történő események
soráról. A folyamat során egy magafajta forrás egy magafajta
forrást szül. Ez a szubjektív forrás jelenének kettészakadását
jelenti. Ez egy sajátidő két szubjetív helyen. Itt lép be az
Atya az Anya kettős negatív sajátidejébe, és itt két irányba
szétrohanó sajátidőre (tachionra) szakad. Atya-Ördög? A
harmadik mondat egyértelműen azt mondja, hogy az energia születése
az első kvintett megszületése után is folytatódik, vagyis
sok energia-rendszer születik. Mindegyikben egy centrum van. (A
később kialakuló további energiarendszerek csak hasonlítanak
az elsőre, de más a szimmetriájuk). Az utolsó mondat azt
mondja, hogy ezek már mind a Térben keletkeznek, és ezért
hordozzák a Tér minden tulajdonságát is! Ezért amint erről
már említést tettünk, azt a törvényszerűséget erősítik
meg, hogy az így szerveződő tér elengedhetetlen alapja minden
további lépésnek. ***
»11.«
Figyelj a hasonlat mélységére! A fanyar forrás az eredetben
az Anya, s tőle született a további öt forrás, a keserűség,
tűz, szeretet, hang, víz. Mármost ezek szülésének
mozzanatai, és nélkülük ő sem lenne semmi, csak szorongó völgyhöz
hasonlatos, mozgás és fény avagy élet nélkül. De a fény
meggyújtása benne az életet most megszülte, ezért saját minőségében
örvendezik, és fanyar minőségében új születésen munkálkodik;
minőségében ismét élet fakad, melyben megint centrum nyílik,
és az élet belőle hatszoros alakban ismét megszületik, de
most már nem olyan szorongásban mint kezdetben, hanem óriási
örömben.
Az Atya
rendszere az Anyában. Sem a visszafordulást, sem a fennmaradást
nem indokolhatjuk Anya nélkül, aki létalapja (a téridőnek is
alapja, komplikált törvényekkel bíró hordozó közege) a
benne lezajló teremtésnek. Mai szimbóluma szűz Mária képében
él tovább. Benne született meg a szentlélek hatására Isten
fia. Az analógia szembetűnő. Minden élet benne, az Anyában
fakad, és ő is tart mindent - még az Atyák rendszerét is -
életben. Az első keletkezési ciklust folyamatosan követik a következő
újrakeletkezési ciklusok, vagyis a folyamat végtelenül ismétlődik.
Az öröm - az első HELY - óriásira növekszik és ezzel megszületett
az Univerzum fenntartója és keletkeztetője. Allah ahbar, Brámá
a legnagyobb, a Mindenható, a félspínű elemekben keletkező téridő.
Ha úgy tetszik; akár Szent Szellemnek is nevezhetjük ezt a fotínót.
***
»12.«
Mert a nagy szorongás forrása, ami kezdetben, a fény előtt, a
fanyarságban volt, s amitől a keserű fullánk született, most
a Vízszellemből a szeretet szelíd forrásában, a fényben átváltozott,
és a keserűből és fullánkból az öröm fénybeli felemelkedése
lett. Ezért a tűzvillám immár a fény atyja, és a fény tündököl
benne, és egyetlen oka most a mozgékony születésnek. És a
szeretet-szülés, mely kezdetben szorongó forrás volt, most
SUL vagy OLAJ, örömittas forrás, áthatja az összes forrást,
amikben vagy amikből a fény kigyullad.
Újabb
tautologikus összefoglalás a Tér születéséről. A
felemelkedésnek nincs irányultsága, mivel a rendszer cirkuláris
központból keletkezik (egy parányi gömbszféráról). A hat
forráshely miatt az első forrásrendszernek oktaéderes
szimmetriát kell mutatnia. A továbbiakban, a csavarodott téridőben
születő minden további téridőcentrum nyolc forrású lesz és
így egy kocka csúcsainak szimmetriájával jellemezhető. Ennek
a további fénykigyúladásnak ugyanazok a törvényszerűségek
szolgálnak alappal, de a téridő komplex világa következtében
már másmilyen térszimmetrizálási jelenségeket vált ki. Az
egész születés nagyon dinamikus, hiszen a fénysebességnél
gyorsabb folyamatban történik és keletkezik. Az öröm egyben
Sul (olaj) típusú kettős időfelszínek létrejöttéhez
vezet, vagyis félspínű. A forrás a saját múltfelszínén
halad egy félfordulat után, és így kettős (duplarétegű)
eseményhorizont (olaj) keletkezik folyamatosan. Itt újra, és másként
mondja el, hogy a térforrások terei egymást áthatják, vagyis
transcendens kúptoroid alakú tereikkel átjárják egymást.
Vagyis a gravitációs hullámaik mindenen (és mindenkin) akadálytalanul
hatolnak át. Ez a Szél mindenen átfúj. ***
»13.« És
a Hang vagy csengés a forgó keréken most az összes forrásnak
kihirdeti vagy bejelenti, hogy a kedves gyermek megszületett. A
Hang felcsendül az ajtók előtt és minden esszenciában, hogy
az erők ébresztésére megmozduljanak, és egymást a fényben
lássák, érezzék, hallják, szagolják és ízleljék. Az egész
születés a fanyar esszenciában, az első Anyában vélte magát,
de ő gyengéddé, alázatossá, édessé és örömittassá
lett, s ezért az egész születés nagy örömben, szeretetben,
alázatban és szelídségben áll, és nincs itt más, csak
csupa szerelem, barátság, illat, figyelem, gyengéd érzés, és
nincs az a nyelv, amely mindezt elmondhatná. Hogyan is ne lenne
itt öröm és szeretet, amikor a halál közepén az örök élet
megszületett, és a végnek nincs semmilyen félelme, és nem is
lehet.
Igen, itt
már önálló névvel meg is jelöli a gravitációs hullámokat.
A Hang (csengés) a longitudinális jelleget és moduláltságot
takarja. Ez lesz majd az Éter (a morphogenetikai tér) alapja és
alapelve is a későbbiek folyamán. A ravaszul megfogalmazott
mondatok, (mint máskor is) gyakran több logikai szintet is
takarnak. A kihirdetés vagy bejelentés azt is jelenti
logikailag, hogy a forrásterek rétegeinek roppant bonyolult
rendszere az Univerzum legáltalánosabb és mindent átható
kapcsolatrendszerében minden létezési és ezáltal elmozdulási
információ a legfinomabb információs struktúrák formájában
járja be a teret. Hírül viszi valamennyi energiatér-forrás
és így az anyag legfinomabb mikroszerkezetének minden mozgását
és változását is, hiszen nemcsak minden részecskét
tartalmazó ez a modulált "hullámfolyam", hanem
azoknak belső térforrásrendszerei minden mikroállapot jellemzőjét
is folyamatosan "közvetíti" (mint egy rádióállomás!).
Hihetetlen, de logikailag igaz. A végtől való félelem hiánya
az "örökéletűséget", a rendszer nagyon maradandó
voltát takarja. ***
»14.« A
fanyarságban ekként ismét új születés van. Ebben a születésben
a fanyarság az úr, és itt a Tüzet nem Keserű fullánk, vagy
a szétáradó szorongás gyújtja meg, hanem most az óriási öröm
és a kigyulladó fény a centrum; És a fanyarság most saját
minőségében tudhatja őket: a Sult, az Olajat és az Atya fényét.
Ezért az első fa ágából történő születést most egészen
a fanyar forrás minősíti, és a tűz benne fanyar Tűz, és a
Keserűség benne Fanyar keserűség, és a Hang Fanyar Hang, és
a Szeretet Fanyar Szeretet, de mind tiszta tökéletességben, és
kedves szeretetben és barátságban.
Legyen
kiterjesztett erősség a vizekben... Az Anyaként és/vagy Atyaként
deklarált tachion relatív mozgási rendszer, hiszen ők egymás
számára a Törvény, egymásnak fanyar a időterük és egymást
realizálják ezzé vagy azzá. Itt még nem léteznek csak a sajátidőben.
A fanyarság most saját minőségében tudhatja őket. Az fanyar
Anyába hatolt fanyar Atya benne van az Anya fanyar idejében. Az
interakcióból született óriási öröm (Vízszellem) szintén
a tovább száguldó Anya időterében marad. Az itt meggyulladó
fény az erősség (Biblia) mely Édes, mivel expanzióval (fénysebességgel)
tágul. Ezért Vízszellem a titulusa. Az Anya fanyar ideje itt
természetesen továbbra is "jelen" van, hiszen minden
ebben jön létre és ebben történik. Az Anyát és az Apát
csak az különbözteti meg, hogy ki rohant bele a másik idejének
natális részébe. Ezért mindenütt úr a fanyarság, de most
egy megváltozott állapotban, minden keletkező új minőséggel
keveredve. Így lesz; fanyar fanyar, fanyar keserű, fanyar hang,
fanyar édes (szeretet) stb. ***
»15.« Az
első keserű fullánk vagy az első keserűség is (mihelyt a fény
kigyulladt, és az első születés a tökéletességben áll)
saját minőségéből ismét egy esszenciát szül, melyben
centrum van, s ebben szintén új forrás fakad a tűzben és az
életben, az összes minőség jellegével és tulajdonságával;
és ebben az új kezdetben a keserűség mégis minden alakban úr:
keserű keserűség, keserű fanyarság, keserű vízszellem,
keserű hang, keserű tűz, keserű szeretet, de mind fölemelkedő
nagy örömben.
Az első körbeszületés
során létrehoz egy az eredeti forrásidő jelenével egyenértékű
forrást, amiben minden (időben korábbi!) paramétere is
megjelenik, tehát a kiindulási forrás csavarodása, a keserűség
is. Hiszen önmaga az! Ez előbbi eset a fanyarsággal a második
tulajdonságra; a keserűségnek nevezett csavarodásra is igaz.
Így lesz; keserű keserűség, keserű fanyarság, keserű Vízszellem
stb. Ez a téridő radiális és axiális forgató hatását
okozza. Erre már nagy szükségünk volt a kozmológiában,
hiszen ott a forgást eléggé silányan tudtuk megindokolni. A fölemelkedő
- minden irányú - expanzió a tér dinamikus kiterjedése. Ez
minden benne résztvevő forrásidő tulajdonságát (a kiindulási
tachion másolatait a múlt felé keletkezés szimmetriarobbanásában
is folyamatosan fenntartják a mindennek alapul szolgáló (Anya)
tachion tulajdonságaival együtt. Ez az Anya: Rudra az ind.
mitológiában. Nálunk az égig érő fa, égig érő paszuly.
Mivel ennek forrása nem marad a "tett" helyszínén,
ugyan ott van az aranycsíra születésénél, de nem belőle
lesz a Bráhmá, csak benne. ***
»16.« És
a Tűz most szintén Tüzet szül az összes minőség tulajdonsága
szerint: a fanyar szellemben fanyart, a keserűben keserűt; a
szeretetben a szeretet áhítatos meggyújtója, igen forró
lobbanás, és nagyszerű sóvárgás; a Hangban tisztán csengő
Tűz, melyben minden fénylő és végleg eldöntetett, mert a
hang minden minőségben, szóval és nyelvvel jelenti meg, hogy
mi lakik valamennyi forrásszellemben, milyen öröm, milyen erő,
milyen lét és milyen tulajdonság. A Vízben pedig e Tűz száraz
Tűz.
A keletkezési
procedúra újabb részleteinek a leírása. A Tűz Tüzet szül,
hiszen a keletkező téridő öt forrása egy tachion hat helyen
való állandóan újralétrejöttéből születik, vagyis 5
tachion rohan benne "egymást kergetve", és a múltjuk
felé rohanva az időben. Ez az 5 mégis Egy, hiszen az időben
hat helyen levő forrásai csak egyetlen időforrás örökösen
az időben hátrafelé születő másolatai, ami a térben hat
helyen van. Ez a Tűz mégis más, hiszen egy zárt felületen,
egy parányi gömbfelszínen oktaéderes-hexagonális szimmetriában
történik az egész. Olyan Tűz(ek) ami Viz(ek)et kelt magából,
ami csak egy dologban hasonlatos a nyugalmi időforrás "Vízére",
az expanzió sebességében. Ez vélhetően mindenhol azonos az
Univerzumban. Ez a múlt terjedési sebessége.(E=1) Az itt
keletkező Vízszellemben a tachionok pályája miatt egy merőben
új helyzet áll elő. A tachion csigaházszerű kúptoroidot,
spirálgömböt kelt, amiben fél fordulat után a tachion jelene
a saját eseményhorizontján kezd haladni (folyamatosan) és így
kettős rétegű eseményhorizontspirálist (TERET) kelt. Minden
forrás minden forrást tudósít, hiszen tereik rétegeinek egymásutánja
egyben az Univerzum mindent átható hírvivője. Ez lesz a
szeretet és a kegyelem mindenben, és ez lesz a mindenhol ható
mindenható, az öröm, a jó, ami mindent éltet keletkeztet és
fenntart. Ez az Isten. A dogmatikus félremagyarázóknak - ez a
kezdet és a vég forrása. Majd ebben jön létre a mindentudás
végtelen hatalma. ***
»17.« A
szeretet kiáradása mindenekelőtt a legszelídebb, legkedvesebb
forrás. Amikor a szeretet-szülés magából az eredeti esszenciák
összes forrásával új születést szül, s így az új születés
minden forrásában a szeretet az úr, és centrum születik,
akkor az első esszencia, a fanyarság csupa kedvesség, szelídség,
fényesség lesz, és szívből jövő sóvárgásában minden iránt
a forrásszellemek tápláléka, miként az édesanya a gyermekei
számára.
Ismétlés
a tudás anyja. Megszületik az energia, vagyis a fény második
alakja, a térben születő tér. Az utolsó mondat végén újabb
információ; a rendszert a múltja táplálja (azt eszi). Itt az
Atya-Anya egység, hiszen ők "szülik", teremtik, hozzák
létre a hozzájuk megszólalásig hasonlító forrásszimmetriákat.
Ezek valamennyien a múltjukból egzisztálnak, egészen egyenlő
módon. A csavarodott térben való szimmetria okán mások és mégis
hasonlóak. ***
»18.« És
a keserűséget joggal nevezzük itt örömnek, mert keletkezés
és megmozdulás. Erre az örömre nincs hasonlat: olyan ez,
mintha az ember pokoli kínjából hirtelen megváltva, az isteni
öröm tündöklésébe jut.
A keserűségből,
vagyis a csavarodásból eredezteti a megmozdulást, vagyis
elengedhetetlennek mondja a genezishez. Annak elválaszthatatlan
mozgáskomponense. Mivel a Keserű a forgást jelenti, így láthatóan
ebből eredezteti a tachionok, a Tűz állapot kialakulását.
»19.« A
Hang szintén csak így cselekszik ott, ahol a szeretet az úr:
örömhírt visz a születés alakjainak; ahogy a Tűz gyújtja
meg -miként már elmondtam- a szeretet saját esszenciájában
pedig, ha a szeretetben a szeretet az úr, a legszelídebb, legalázatosabb,
legkedvesebb forrás, mely az összes forrásban felfakad, és az
égi születést erősíti és bizonyítja, bizonyítja annak
szent, isteni létét.
Bölcs ismétlés
az esetleges félreérthetőség, (vagy félrefordíthatóság)
elleni védelemre. Ezek az ismétlések többnyire más-más
kifejezéseket használnak azért, hogy az információ lényege
(a feladvány tartalma) a legkevésbé csorbuljon. Az új ebben a
pontban az a közlés, hogy a téridő felgyorsítja a
manipulativitásával az addig lanyha nukleáris evolúciót, elősegíti
a natális találkozások létrejöttét. A minden létező által
keltett Hang olyan információs tengert jelent, amelyben a létezők
automatikusan a létezésükkel tudatják létezésüket, és ez
a formákat hordozó (R.Sheldrake) morphogenetikai hullámtér
mindenhonnan mindenhova eljuttatja a létezés minden formai csodáját.
Természetesen ebben a tudatok minden gondolata is eljut
mindenhonnan mindenhová. Ez az a zaj amit elektronikánkból száműzni
igyekeztünk. ***
»20.«
Most pedig a Vízszellem
alakjára figyeljetek. Ha a vízszellem önmagához hasonlót szül,
hogy saját újjászületésében úr legyen, s benne centrum ébredjen,
akkor ezt mégse ő teszi saját esszenciájában, hanem más
forrásszellemek benne: ő nyugodt marad, mint szelíd Anya, és
engedi, hogy a többiek magukat belevessék, és centrumot ébresszenek,
hogy életet mozdító Tűz támadjon. Benne a Tűz nem forró, égő Tűz,
hanem enyhe, szelíd és Édes. És a keserűség sem keserű,
hanem hűvös, enyhe és buzogva terelő; amitől a mennyei pompában
alakzat, látható lét keletkezik. Mert e születésben a hang
is egészen szelíden keletkezik, minden felfogható és érthető,
vagy hasonlattal szólva olyan, mint a Szó, mely szubsztanciává,
vagy érthető létté lesz. Mert ebben az újjászületésben,
amely a Vízszellemben (vagyis a forrásszellemek újjászületésének
igaz anyjában) történik, mintha minden felfoghatóvá, vagy
szubsztanciálissá lenne; jóllehet itt mindvégig nem megfoghatóságot,
hanem szellemet kell értenetek.
Itt a további
- immár a térben keletkező - valami leírása. S lőn világosság.
A térben megszülető téridő, az energia. A fény itt még
sztohasztikusan fehér. Elkülönült hullámhossza még nincsen.
Mindenféle véletlenszerű (fehér zaj-szerű) ritmusban rohangáló
fotínók. Ilyen a tér kezdetben. (Tér és benne Térek) A térben
az energia születése/keletkezése folyamatos. A térbe hatoló
tachionok az oktaéderes szimmetriájú térben annak duális
szimmetriáit - kockákat-oktogonálisokat - keltenek. Ezek a fény
- az energia - térei. Ezeket leginkább az elektronikában már
ismert szolitonokhoz hasonlíthatjuk. Itt már komoly titkokat
tudhatunk meg az anyagi részecskékről is***
  
|