KORONA 6 |
JELEK ÉS
JELENTÉSEK
|
A jelek
valamikor szigorú rend szerinti jelzések voltak, és nem a mai
materialista felfogás szerinti "díszítő" elemek.
Ugyanígy szigorú rend uralkodik a népmeséink mondai elemeiben
is. Ezek a lényegi tudást igyekszenek átjuttatni a sötét évezredek
bizonytalan emberi viharain, ezért itt nincs helye a találgatásnak
és a véletlennek. Az egyes elemek nem cserélhetők össze egymással,
mert minden elemnek fontos része van egy folyamat képi leírásánál.
Az asztrológia a mai anyagelvű felfogás szerint babona,
elmaradott elmék zavaros hite valamiféle nem is létező
kozmikus léptékű rendben. Eszerint a csillagászat (asztronómia)
tudomány, ameddig ikertestvére (asztrológia) értelmetlen
butaság. Ha minden időből keletkezett és időből áll, akkor
a csillagászat éppen úgy az idő szerkezetének a tudománya,
mint ahogyan az asztrológia is, csak ugyanannak a dolognak más-más
strukturális részeit és szintjeit vizsgálják.
|
A felső,
PÉTER - JAKAB - PÁL - JÁNOS képek díszei
Óra egyező irányban felsorolva
|
Az első képpár a Szt. Péter
kép szélén van, és ezen nagyjából tükörképesen két szárnyas
táltos ló szerepel. A táltosok szárnyai inkább jelzés szintűek,
és az még egy középkori embernek is bizonyára értelemszerű
volt, hogy ilyen kis csutka szárnyakkal mechanikus módon nem
repülhet és soha nem is repülhetett egy ló nagyságú lény.
A táltos ló a meséinkben teljesen másra utal. A mesehősöket
többnyire felviszi a "felső" világba (AN), és
egyfajta különleges kapcsolatot jelent a földi és az égi
rendszer között. Sok esetben a mindenható kacsalábon forgó gyémánt várához és a Kalamóna (az ördög) nagyon
hasonló (kacsalábon forgó gyémánt) várához is eljuttatja a
mesehősöket. A görög mitológiában Helios a Napisten, és
neki is van egy különleges, a Napot "szállító szekere",
amelyet az előbbiekkel hasonló különleges táltosok mozgatnak
végig a nappali égen. Ezek ambróziát
(vagy tüzet, parazsat)
esznek, ami máshol az istenek "tápláléka". A két
baloldali képen (négy fél kép) összesen NÉGY táltos látható.
A két baloldali képen (négy fél kép) NÉGY tűzmadár (főnix)
található, ami további két tűzmadár ábrázolással bővül
a Péter -
András pánton, mert az
András kép felső részén is látható kettő. Ez összesen HAT tűzmadár. A tűzmadár tűzben él és sohasem áll meg,
vagyis ez sem valamiféle biológiai lény,
amelyet képzelgő fantaszták találtak ki. Az egész Földön
szerepel a népek mondáiban. |
A felső négy képből a
Péter apostol képen felül mindkét oldalon időforrás motívumok,
alul pedig dimenziólépcsők láthatók. A mellette lévő Jakab
képen nagyon hasonló elemek vannak, felül dimenzióforrások,
alul fénylépcsők. A másik két képen tűzmadarak vannak,
amelyek hátából indák
nőnek ki, és ez a tény további figyelmeztetés, mert az András
kép tűzmadarai hátából nem indul ki ilyen inda. Négyből
indul ilyen inda. Persze az is nyilvánvaló,
hogy ezer éve is tudták már, hogy a madarak nem szoktak kivirágozni,
és a hátukból nem nőnek semmiféle indák. Egy előbbi lapon
mutattunk egy pásztorfaragást, amelyen már szerepelt a teremtés
egy négyszirmú forrásból kiinduló négy fő ága. A János kép
"rendhagyó", mert nem egészen szimmetrikus. A fenti
jobboldali két kép ennek a képnek a két szélét mutatja, és
ezen látszik a dolog. A kép jobboldalán alul is indák vannak,
és ezek nyilvánvalóan Levegő motívumok. |
Az alsó,
ANDRÁS - TAMÁS - FILIP - BERTALAN kép díszei
|
A képek a felettük lévő
kép alatt vannak négy pánton. A Bertalan kép csak a Csomor
Lajos vezette kutatócsoport "Magyarország szent koronája"
című könyvéből ismeretes, mert a koronáról készült fényképeken
nem szerepel. Ez a kép csúnyán és durván el lett tépve. A
rajzon sajnos csak a sérült felirat maradéka (ARTHOLO) lett
lerajzolva, de a számunkra fontos díszítő motívumok még
jelzés szinten sem láthatók. Majd elmegyek a parlamentbe, és
meglesem, mert ez a hiányos kép a földi pantokrátor mögött
bújik meg és egyetlen koronás képemen sem látszik. Talán
meglátok valamit. Azért az eddig megszerzett adatok is nagyon
elgondolkoztatóak. Az András képen tizenkét Vízjel (6-6) és
két "tartalékos tűzmadár", a Tamás és a Filip képen
alul és felül csak levegő motívumok vannak. A Bertalan képen
felül két táltos, alul 12 Vízjel volt? Vagy a felső négy kép aszimmetrikus rendjét kell követnünk, és itt is másmilyen
volt a kép jobb és baloldala? Erre csak azért gondoltam, mert
a másik három alsó kép megvan és azok többnyire
szimmetrikusak. |
Minden elemnek nagyon
fontos szerepe van, és ennek pontos analízisétől sokkal több
dolog függ, mint azt bárki is gondolhatná. A Szent Korona és
a Kárpát medence sorsa szorosan összeforr. Helios szekere előtt
négy táltos ló volt, úgyhogy a koronánkon látható négy táltos
éppen elegendőnek látszik. Héliosz eredetileg Éeliosz néven ismeretes (görögül is így írják
a nevét), és talán becseng az olvasónak Éli neve is, ennek a
kissé másképp ejtett névnek a kapcsán. A magyarok 6044 éve
őt tisztelik. Jézus hozzá szólt a keresztfán. (Éli, Éli,
miért hagytál el engem?) Mi lennénk a pogányok? |
Héliosznak négy lányáról
és hét fiáról tudunk a görög mitológiából. Ez tizenegy.
Talán ugyanaz a tizenegy akiről már írtam. Azért írunk róla,
mert ezek a fiúk és a hat tűzmadár komoly nyomozati összefüggést
mutat a hét fiúval, a hélioszokkal. Mind-egy. Ugyanígy meg
kell vizsgálnunk az Arany Atya hét összefonódó hajszálát,
amit pedig az idővel hoz a hun mitológiánk kapcsolatba. Az Öreg-Isten
időről szólnak a mondáink, és ugyanezt a motívumot
fellelhetjük az óind Véda könyvekben is. Ezek a téridő saját
időszálai, vagyis nem hitbeli dolgok, hanem magas szintű
információ a téridőről. Minden nevezetes forrásnak saját
neve van, és sorsa nem más, mint az események
emberi élettel való hasonlata és kapcsolata. A mondák öt és
hét fiúról is írnak, ahol a térkvantum és a fénykvantum
tudását írják le a meséink. Keresd fel az extra.hu meséit,
és mindet töltsd le. Megéri a fáradtságot. Így te is
velünk kutathatod a titkot!
MESÉK |
KEZDŐ
LAP ELŐZŐ LAP
Folytatás
|
|