|
|
A tritónuszok további titkai |
|
Nézzük meg a kottaképet! Az akkord
hangjai össze vannak kötve az utána levő kettő darab 32-ed értékű hanggal,
tehát egy csoportba, egy gondolatba tartoznak, együtt kell őket
értelmezni. Itt található a tritónusz kapcsolat a Cisz és az utána lévő G
hang között. A tritónusz kapcsolat akkor jön létre, amikor megszólal a
(pirosra festett) Cisz utáni 32-ed értékű G hang, és egy 32-ed ideig áll
fenn. Az első variáció harmadik tritónusza egy 16-od értékig tart és
egyszerre szólal meg a két hang, mint ahogyan a másik kettőnél is (az
elsőnél és a másodiknál). 15 teremtett Világ van és egy
Nemtér-Nemidő = 16, úgy az Atyában, mint az Anyában : 16x2=32 . |
|
2.ÁBRA |
|
Elsőre az látható, hogy háromszor
ismétlődik a 12, 4, 8-as számok. Adjuk össze az értékeket: 12+4+8=24 A
Teremtés első szülöttei a 24 Vén. Mivel triális lelkek háromszor
„értelmezzük”, hárommal szorozzuk. 24x3=72 . A 72 Kerub. |
|
ÁBRA 3 |
|
Kétszer 30.64°-os kúpszög. Az első variációban 30.01°-os kúpszög.
ÁBRA 4 |
|
Kétszer 38.3°-os kúpszög. Az első
variációban 37.5°-os kúpszög.
|
|
|
|
7.ÁBRA |
|
|
|
Az első és a második variáció szögei
között minimális eltérés van. |
|
9.ÁBRA (forrás: Internet) |
|
10.ÁBRA (forrás: Internet) |
|
11. ÁBRA |
Bangkok Nagy Palota. (Wat Phra Si
Rattana Satsadaram /683/) Thaiföld legszentebb buddhista templomai: What
Phra Kaew /330/. Név szerint: Phra Si Rattana Chedi /334/, Phra Mondop
/154/, Prasat Phra Thep Bidon /394/. A számok az általam kedvelt Renum 11
rendszer alapján létrejött eredmények. 683 = „Jézus Krisztus igazsága”, „a
kulcs összefüggések rendszere”. „az isteni őskép megmutatkozása”. 330 = „a
legfelsőbb központ”. „ A Szent Minta”, „a beavatási terem”. 334 = „az örök
Evangélium”, „Isten lélegzete”, „Isten első betűje”. 154 = „dimenzió”,
„időspirál”, „őshegy”. 394= „a törvény kulcsa”, „az időtlenség lényege”,
„az idő kulcsát megtalálni”. |
12.ÁBRA |
|
Látható itt is a három kúpszög, igaz
már emlékezetből, elfelejtett, fél tudásból építtetett.
|
|
Az első és második variáció dallam
szólamában (legfelső szólam) pontosan háromszor ismétlődik meg ez a
ritmusképlet, tachionképlet. |
|
14.ÁBRA |
|
15.ÁBRA |
|
16. ÁBRA |
|
17. ÁBRA |
|
Az első és második variációban levő
tritónuszok kezdetét és végeit kötöttem össze, s mivel három tritónusz van
háromszögeket kaptam. Az első két tritónusz egymás mellett helyezkedik el
(3-6-ig), a harmadik pedig (11-12-ig) terjed. A harmadik tritónusz
kezdetével és végével kötöttem össze az első kettőt, így lett összesen
négy ábrám (kettő helyett). 18.ÁBRA |
|
A háromszög forog, és mozgásban van!
Ne felejtsük el, hogy még mindig síkbeli ábrákat mutatok!
19 és 20.ÁBRA |
|
Gondolatban húzzunk három
átlót, ami összeköti a csúcspontokat (oldalt ugrik, átlót ugrik . . .). Az
átlókhoz képest az oktaéder oldalai 45 fokos szögben helyezkednek el. Az oktaéder oldalháromszögei 60 fokos szögekbe zárulnak. Osszuk el a 78.75 -öt kettővel. 78,75:2=39,375 Osszuk el a 72.77 -öt kettővel 72,77:2=36,385 Ez a két összeg átlagban kiadja a 37.5°-os szöget, vagyis Ő az RV=3,16 ! (pontosabban gyök tíz) Miért kellett kettővel elosztanom? Mert az Atyai és Anyai Teremtés egy helyen, de nem egyszerre, nem egy időben, hanem gyorsan egymás után, egymást váltakozva fenntartva hozza létre a Téridőt és az egész Triászt (három, ill. hat Téridő). A háromszög oldalai pedig azok a mértékegységtől független arányok, amik meghatározzák a Források másolódási lépéseit („ugrásait”). Folytatás (már írom). |
|
Következő lap |