Hihetetlen titkokra derül fény ezeken a lapokon, és kiderül, hogy a zseniális zeneszerző tollát valóban egy felsőbb intelligencia vezette!


Bach életeRendszerekzenei kulcsok 5zenei kulcsok 8
rejtett titkok Bach zenéjébenZenei kulcsok 3zenei kulcsok 6zenei kulcsok 9
Általános zenei kulcsokzenei kulcsok 4zenei kulcsok 7zenei kulcsok 10


zenei kulcsok 11Zenei kulcsok 14Zenei kulcsok 17Zenei kulcsok 20
zenei kulcsok 12Zenei ulcsok 15Zenei kulcsok 18Zenei kulcsok 21
zenei kulcsok 13Zenei kulcsok 16Kulcsok 19Zenei kulcsok 22

Johann Sebastian Bach

 

Évekig gondolkoztam azon, hogyan lehet a kottaképből fizika könyvet szerkeszteni. Látom a dermedt mosolyokat az arcokon. A fizika hallatára a legtöbb ember menekül. Miért? Mert nem tanították meg velük, hogy ez az egyik legfontosabb tanulnivaló a világban. Nagy fölfedezések nem léteznek a fizika törvények ismerete nélkül. Az már egy másik dolog, hogy a fizika tanítása igen alacsonyszintű, sokszor még a tanárok sem tudják mit tanítanak.
Az a gondolat sem igaz, hogy nem szeretem a zenét és ezért akarok valami mást szerkeszteni belőle.. Zene nélkül nagyon nehezen tudnám az életemet elképzelni, hiszen ez a szakmám. Szinte nem telik el olyan nap , hogy ne gyakorolnék, vagy muzsikálnék és még sohasem volt a terhemre. Sőt, ha napokig nem tudok hangszerhez jutni, olyan hiányérzetem van, mint egy narkósnak. Persze azért vannak a zenének olyan irányzatai , amit nehezebben tudok elfogadni, de ez most nem tartozik a tárgyhoz.
Az a gondolat már közel jár az igazsághoz, hogyan jutott ilyen képtelenség az eszembe, komolyzenei kottaképből fizika könyvet alkotni. 
Vannak beavatott művek és nem beavatottak. Mindkét fajtára szükség van, mindkettő Isten akaratából jött létre. Nincsen fölösleges dolog a világban, mindenre szükség van, hiszen minden, a rossz dolgok is tanítanak bennünket valamire. Minden lénynek, minden embernek valami másra van szüksége a világban, ahhoz hogy fejlődni tudjon. Biztos vagyok benne, erről már mindenki sokat tud, irodalom is van elég hozzá, ezért visszatérek az én témámra.
A beavatott művek. Azért hívjuk beavatottnak, mert a világegyetem belső működése, struktúrája van bennük elrejtve kódolt formában. Miért van szükség a kódokra? Gondoljuk végig. Tegyük föl mindenki számára tiszta lenne a mágia technikája. Hány percig maradna még élőlény a földön? Pillanatokon belül elpusztítanák az emberek egymást. Ez nem pesszimizmus, hanem tény.
Isten a következőképpen gondolkodhatott. Különböző szintek vannak a tudás eléréséhez. Amíg vannak emberek, akik a kérdéseidre válaszolni tudnak, jó dolgod van. Amikor már csak egy-két ember van, aki tud segíteni, talán választ is adni a föltett kérdéseidre, már jó úton haladsz. Amikor már csak Istennek tudod föltenni a kérdéseidet, közel jársz az eredeti tudáshoz. Azért ilyenkor is kapsz választ, csak észre kell őket venned.


Amikor Bach műveit hallgatom, vagy játszom, mindig az az érzésem van, Isten beszél hozzám. Tudom, ezzel az érzéssel nem vagyok egyedül. A legtöbb zenész, de a legtöbb ember is, akihez eljut Bach zenéje, tudja, hogy valami igazán rendkívüli dologgal állunk szemben. Igen az ő kottaképei beavatottak, Isten által diktált művek. Bach kiváló képességekkel leszületett egyéniség volt és most is az. Ez azt jelenti, hogy most is él, igaz nem a földön, de ugyanúgy komponál, mint annakidején. Ez az ő feladata. Ne higgye senki, hogy nagyképű vagyok. Aki ismer személyesen, tudja, hogy nem sok ember él a földön, aki nagyobb tiszteletet érezne Bach iránt, mint én. Több éves kutatás után mertem csak fölvenni vele a kapcsolatot médiumi úton, amikor már úgy gondoltam, tudok neki intelligens kérdéseket is föltenni. Kitűnő médium barátnőm, Frey Éva többször fölajánlotta a segítségét, hogy szívesen megidézi nekem. Nagyon fölkészültem a találkozásra. Előttem volt minden, mit fogok tőle kérdezni. Nagyon hamar megtalálta Évi őt. Röviddel ezután elkezdett nevetni....és még egyszer és nevet tovább. Kíváncsian néztem, mi történhetett.
Ne haragudj, szólalt meg végre. Ilyen vicc figurát még nem láttam életemben. Ez az ember nem áll meg egy pillanatra sem. Ugrabugrál és dúdolászik közben, valószínűleg komponál. Egyáltalán nem úgy néz ki, mint amilyen szobrok, képek készültek róla. Egyáltalán nem komoly! Nevetős, nagyon mozgalmas ember, a haja is másképpen néz ki és kövérnek sem kövér.
Most kérdezhetsz. Itt tudnia kell az olvasónak, nem elég valakit megtalálni, föl is kell vele venni a kapcsolatot. Ez olyan, mint amikor mégy az utcán és leszólítasz valakit. Vagy válaszol, vagy továbbmegy.
Föltettem az első kérdésemet. A teremtés számaival voltak kapcsolatban, milyen összefüggésben találtam meg az egyik művében. A 3,14 és a 3,16-ra gondolok. A kérdésemre nem adott választ, de megjegyezte, nem ő teremtette a világot, de jelen volt a teremtésnél.
Ez egy nagyon fontos mondat, később szeretnék rá visszatérni.
A következő kérdésem a violinkulcs formája volt, amit szándékosan nem fénymagnak neveztem meg, hanem bindunak. Itt csak kijavított. Binde. Biztos lehettem benne, hogy tőle jön a válasz, hiszen Évi nem tud németül és valóban nem bindu, hanem binde németül.
A kérdésemre itt sem adott választ.
Föltettem a harmadik kérdésemet, ami a Kunst der Fuge művével kapcsolatos. A következő válasz jött. Ha azt akarja, hogy normális embernek tartsák magát, ne tegyen föl ilyen kérdéséket.
Egy világ omlott össze bennem. Tudtam, hogy máshol kell tovább kutatnom, így elbúcsúztam tőle és megígértem, hogy meglátogatom őt, ha az ő világában leszek. Nagyon örült neki azzal a megjegyzéssel, mindig szerette a fiatal lányokat. Ő is ígéretet tett, olykor el fog jönni hozzám, érezni fogom a jelenlétét.
Azon elcsodálkoztam, hogy fiatal lánynak látott, hiszen a fiatal koron már túl vagyok. Meg kell jegyeznem, nem először fordult ilyen elő, hasonló megidézés közben. Föl is tettem magamnak a kérdést, mit lát a megidézett lélek? Az illető lelkét látja? Hát úgy gondolom én már egy igen idős lélek vagyok, de ebben is tévedhetek. Vagy úgy mint a halottaknál, akiket megidéznek. Sokszor egy fiatal alakjukat veszik fel, ahol –gondolom- azt gondolják jól néznek ki. Mivel nagy tisztelője vagyok Bachnak, lehet hogy egy fiatalkori képemet mutattam? Ez elég hihetetlennek hangzik, de még nem tudom a választ.
Mindenképpen szeretném elemezni ezt a rövid beszélgetést, tudnia kell az olvasónak az okokat, és a további gondolatokat.
Az egész beszélgetés nem tartott tovább, mint pár perc. Tudnotok kell, ha a jövőben médiummal dolgoztok, nem szabad a médiumot hosszú ideig transzban hagyni, mert sok károsodást hagyhat a testben, de a lélekben is. Természetesen levédik magukat-már aki ezeket a technikákat ismeri-, de a kiszállással mindig jelentkezhetnek más, akár rossz energiák is. Ne legyetek önzőek, köszönjétek meg a lehetőséget az információk megszerzéséért, és ha látjátok, hogy már fáradt a médium, illetve túl hosszú a távolléte, hozzátok ki azonnal. Biztosak lehettek benne, egy későbbi alkalommal meg lehet próbálni újra. Milyen károsodást szenvedhet a médium? Erre is nagyon sok irodalom van már. Olvassatok utána. Ezt követően biztos vagyok benne, hogy másképpen fogjátok megítélni a dolgokat.
Miután Évi visszajött, kb. Félórán keresztül keresgettünk képeket Bachról, hogyan nézhetett ki. Sajnos nem találtunk. A ma elterjedt képek nem fedik a valóságot. Az is lehet, hogy fölvett Bach is egy fiatalkori kedvelt alakot, amit még abban az időben nem örökítettek meg. Mindenesettre nem komoly, hanem vidám hangulatú ember volt. Arról vannak lejegyzések, hogy állandóan dúdolgatott az utcán is, így sokszor nekiütközött más embereknek, és bocsánat kérés nélkül folytatta útját. Nagyon egyszerű a magyarázat. Mikor jön az ihlet? Amikor akarjuk, vagy egyik pillanatról a másikra jelenik meg. Ha médiumi úton kapta a zenét, akkor a helyszín nem számít. 

 Bárhol van az ember, csak az az egy gondolata van , le kell jegyeznem őket, nem szabad elfelejteni. Gondoljunk bele, ha egy partitúra jelenik meg a fejünkben. Az lehet akár 10-15 szólam egyszerre. Kinek van még ilyen helyzetben másra is ideje. Bach rengeteg művet komponált. Mellette 20 gyerek édesapja, koncertezik, tanít, próbál és mind ami ezzel együtt jár. Olyan sok ideje nem marad a komponálásra.
Most visszatérek a következő mondatára: nem én teremtettem a világot, de ott voltam a teremtésnél. Ez mindenképpen arra utal, hogy nagy lélekről van szó. Ezen azt értem, 4 mikronos lélek. A földön általában 1 mikronos lelkek élnek, természetesen akad egy pár 4 mikronos lélek is, de ők is egy mikronnal születnek le. Ennek több oka van. Egyik a sok közül, nagyon világítanának, túl föltűnőek lennének az emberek számára. A feladatuk elvégzésére nincs is nagyobb energiára szükség, a többi mikronja akár más világokba is leszülethet ugyanabban az időben. Általában karma nélkül születnek le, álkarmával, de azért ők sem követhetnek el durvaságokat. Nem is szoktak, annál már azért sokkal bölcsebbek.
Ilyen Bach személye is. Bach feladata a kották lejegyzése volt, de nem kellett neki az időfizikát tudni. 
1685 március 21-én született. Ez pontosan a tavasz kezdete. Illetve a régi időszámítás szerint az újesztendő eljövetele. A születési ideje is arra mutat, valami fontos feladattal érkezett ez a személy. Egy jó asztrológus akár egy könyvet is írhatna a születési dátum alapján. Amit biztosan tudok a képletéből, kiválasztott egyéniség, nagyszerű memória képességgel rendelkező személy. Természetesen mindenki azon a napon és órában születik, ami a legalkalmasabb a feladataik elvégzésére. Ezért is nagy hiba a császármetszés elvégzése a mamákon. Hatalmas veszélyei vannak, de most erre sem akarok kitérni, viszont mindenképpen meg akartam említeni nektek.
Egy biztos, Bach valami nagyon fontosat hozott a földre kottakép változatban. Ha nem is tudunk mindent megfejteni, csak hallgatjuk az Isteni zenét, már sokat kaptunk. Gondoljunk azokra a kísérletekre, ahol Bach zene hallatára több tejet termeltek a tehenek, a növények pedig jobban fejlődtek, növekedtek.
Gyógyító, építő hatása van Bach zenéjének és nem utolsó sorban tisztítja a testet, a lelket.
Sokan sejtik, talán tudják is, hogy a zene mögött valami más is rejtőzik, hiszen ilyen tökéletes zene még nem született sem Bach előtt, sem Bach után. Az egyetlen zene, ahol a szólamok egyenként is ugyanúgy megállják a helyüket, mint együtt. Ez azt jelenti, ha egy többszólamú művet szólamokra bontunk szét és külön- külön, szólamonként játsszuk el őket, mindegyik megállja a helyét egyedül is. Minden szólam önmagában is egy-egy művet alkot.
Az egyetlen zene, amit elkezdhetünk elölről, de elkezdhetjük hátulról visszafelé játszani, vagy a szólamokat fölcserélve, vagy a szólamokat tükörképeiben játszva, mindig, mindenhol tisztán érthető, igaz zenét, zeneművet kapunk. Akárcsak Isten szavai. Mindig, mindenhol, minden körülmények között igazak. Az egyetlen igaz.
Egyik koncertemen, ami előadással volt összekötve, megtanultam Bach egyik tételének az első 20 ütemét ahogyan a kottában van leírva, és visszafelé játszva is. Eljátszottam mindkettőt, és a közönségre bíztam, melyik az eredeti. Azokat kivéve, akik ismerték a művet, igazából senki sem tudta eldönteni, melyik az eredeti. Szerintem ennél nagyobb bizonyítékra nincsen szükségem. 
Sokan foglalkoznak tudományosan is Bach műveivel. Valószínűleg nagyon eldugják az eredményeiket, mert igazán nagy publikációt nem találtam. Amiket én láttam, még mindig nem szakadtak el a 2 dimenziós kottaképtől, és az egyszerű, csak zenei elemzésektől.
Azt ugyan mondják, hogy matematikailag tökéletes művek, de könyvet erről a mai napig még nem találtam. Hol vannak? Aki tudja, írja meg nekem. Köszönöm.
Bach művei a megfelelő kódok megfejtésével megmutatják nekünk a világegyetem működését. A víz, a tűz, a fénymag, a tér belső szerkezetét.
Aki hosszú ideje kutatja Bach zenéjét, tudja, hogy igazam van. Ő a titok, az igaz tudás.
Tudom, olyan dolgokról írni, ami igazából még föl sincs fedezve, nem egyszerű dolog. Ráadásul itt sokszor nem is anyagi dolgokról van szó, hanem az anyag megszületése előtti időkről. Igen. Erről csak föltételezések vannak.
Hogy miért vágok bele mégis?
Jézussal kétszer sikerült beszélgetnem, szintén Évi segítségével. Ezeket a találkozásokat egy másik alkalommal írom le. A második alkalommal közölte velem, hogy én egy kísérleti nyúl vagyok, és közöljem az emberekkel, amit eddig fölfedeztem.

NEXT    TOVÁBB