1. ábra. A 23. variáció.
|
A Mandu a
Létezés első megnyilvánulása, aki
még önmagában nyilvánul meg, de már
benne kell lennie az összes teremtési lehetőség
összes tulajdonságának.
Ebben a variációban 96 Hang szerepel. Ő a minta
a Renum 11 szerint, a Létezés mintája. A mi
Atyai Teremtésünkben három Téridőt
különböztetünk meg, így az Anyai
Teremtésben is három Anyai Téridő van.
Ez összesen hat párhuzamos Téridő.
Osszuk el a 96-ot hattal. 96:6=16 Mindegyik Triászban 16+16 párhuzamos
Univerzum van.
4 ütemre lett felosztva a variáció,
ez a szám több titok nyitja. Az egyik a Bindu metszetére utal. A másik a Mandu egydimenziós
felszínének ál négy dimenziója.
Minden
ütemben 24 Hang található. Ők az első
Teremtmények a Teremtésben, a 24 Vén. Triális
lelkek, tehát 24x3=72 A 72 Kerub. A harmadik ütem
végére már 72 Hangot számolhatunk
meg.
Első ütem: 24 Hang.
Második ütem végére: 48 Hang.
Harmadik ütem végére: 72 Hang.
Negyedik ütem végére: 96 Hang.
Minden ütem 3/4 lüktetésű,
tehát 1 ütem 3db negyed értéknek felel
meg. A Pi állandó jelenléte, a Teremtés
egyik legnagyobb titka.
Minden egyes Hang 32-ed
ritmusértéknek felel meg. 16 Atyai és 16
Anyai világok=32. Minden ütemben 6 db. összekötött
Egységet találunk és minden Egység 4db
32-ed értékű Hangból áll. Minden
Téridő 6 lépésből áll és
minden lépéskor Bindu (négyes) formában
mutatja magát a Teremtő Forrás.
Az egész variációban csak egyfajta ritmus
létezik, a 32-ed értékű ritmus. A Mandu
létezése még az az állapot, amikor
nincsen Téridő, sem Káosz, hanem az azt
megelőző állapot, a Semmiben való létezés,
ahol ő csak önmaga számára nyilvánul
meg, önmaga létezését észleli.
Ekkor még nincs más létezési forma,
amihez képest tudnánk őt viszonyítani,
azaz észlelhetőek lennének a tulajdonságbeli
eltérések.
A variációban
24 Egység van. A 24 Vén. A szám fordítottja:
42. Az élet-halál helye a Ji csing táblázatban.
4 ütemen keresztül (Bindu), minden ütemben 6 Egység
(Tér) található. A két szám
együtt 64 és 46. 64 dimenzióból áll
a 16 párhuzamos Univerzum.
3 Téridő
van a Triászban, osszuk el a 46-ot
hárommal.
46:3=15,333333…..
16
10
Az osztás baloldala kétszeresen kiadja a teremtési
sebességet, az RV=4,16-ot. A hárommal való
osztással megkapjuk a Pi első értékeit,
sőt az utánalevő első két tizedest, a
15-öt (3,1415). A számokból összerakhatjuk
a Teremtő sebességét, az RV= 3,16-ot. A
végtelen tizedesek (333333. . .) pedig Jézus Urunk
jelenlétét mutatják.
Ahogyan minden Manduban megvan a Teremtés minden
lehetősége, úgy itt megtalálható
minden Hangban, Egységben, ütemben, variációban
úgyszintén.
Az első ütem
hat Egysége teljesen azonos Hangokból áll. A
második ütem első négy Egysége
szintén megegyezik egymással. Ez nagyon szokatlan
Bach-tól, hiszen tudjuk, hogy ő az, aki szinte sohasem
ismétel, legalábbis nem 6-szor és nem 4-szer
egymásután. 6+4=10 Valószínűnek
tartom, hogy így jelölte meg Teremtő Atyánk
a 10 Originális Teremtőt még „alvó”
állapotukban. Ezt azért állítom, mert
az elkövetkezendő bizonyításokban kiderül,
hogy minden Hang Egy Hangra vezethető vissza. Ezen alkalommal
a D hangra, a mű alaphangjára és mivel az
Egységek ismétlik egymást, így
azonos Hangokból álló
ismétlést (alvást) mutatnak be. Márpedig
a 10 Originális Teremtőnek különbözőnek
kell lennie.
A 23. variációban
11 különböző Egységet találunk,
a többi ismétli önmagát. Az első
Egység 6x, a második Egység 4x, a harmadik
Egység 2x, a negyedik Egység 4x, az ötödik
Egység 2x, majd a hatodik, hetedik, nyolcadik, kilencedik,
tizedik és tizenegyedik Egység 1x jelenik meg.
Összesen 24 Egység.
Valójában
10 Egységet különböztetünk meg
egymástól, mivel az első és az utolsó
Egység egy különleges tükrözés
által megegyezik egymással.
Így
meg merem kockáztatni azt a következtetést,
hogy a 10 különböző Egység a 10
Originális Teremtő Manduja. Persze ettől még
létezik a 11. Egység önmagában is,
aminek a funkciója egy másik törvényt is
magába foglal.
A 24 Egység bemutatja hogyan
lesz a Mandu állapotból Bindu állapot. A
Chaconne következő variációjától,
a 24. variációtól a Bindu szerkezetével
foglalkozik. Ezt egy másik fejezetben bontakoztatom ki,
elég lesz most a Mandu szerkezetét megemészteni
Bach Hangjai által.
A Mandu egymásutáni
fordulatokat tesz meg egy ugyanolyan állapotba való
visszatérésig. Ezt egy Möhbius
szalag felszínének áramlásával
(amely hasonlít a Mandu keresztmetszetéhez) tudnánk
talán a legjobban szemléltetni. Ez
négy fajta forgást
jelent. Önmagához képest
belső-külső-jobbos-balos forgásokat lehet
majd az alábbi ábrákon lekövetni.
Hány Hang van egy
Egységben? Négy.
Önmagába
visszatérő nulla dimenziós létezésével
egydimenziós felületté válik és
körforgása által egy ál négydimenziós
rendszert hoz létre. A 23. variáció minden
Egysége négy Hangból áll. Ez a négy
Hang a négy fajta fordulat,
ami négy különböző Hangnak látszódik,
de igazából csak egy Hang. Minden Egység
igazából három különböző
Hangból áll eredeti formájában, mert a
második és a negyedik Hang mindig azonos. A Mandu
áramlási rendszere önmagához képest
középen
találkozik, ő a Jelenpont, ezt a találkozást
mutatja a második és negyedik Hang azonossága.
Nézzük meg a létezési áramlások
útját a Mandu ábráján
keresztül!
|
2.
ábra A Mandu felszínének áramlási
rendszere.
Most
lássuk az első zenei Egységet:!
|
3.
ábra Az első Egység.
|
Az Egységek
tükrözése szükséges, hiszen így
érjük el a négy fajta forgást
és ezáltal lesz látható az összefüggés
a Hangok és a Mandu megnyilvánult szerkezete
között. A
három legegyszerűbb síkbeli tükrözést
választottam, ez hozta meg a különböző
Hangok összességének egy Hangra való
visszavezetését, hiszen a teremtés is a
Teremtő Egy Forrásából árad
ki.
A mű alaphangja a D Hang.
Az eredeti Egység Hangjai: F, D, A, D
A
ráktükör fordítás Hangjai: Asz,
Desz, Asz, F
A rákfordítás
Hangjai: D, A, D, F
A tükörfordítás
Hangjai: F, Asz, Desz, Asz
A D Hangokat
számokkal láttam el az ábrán. Az első
és második Egységben vannak zárójelbe
tett számok, ezek is D Hangok, csak más funkciót
látnak el, ezen alkalommal a Mandu találkozási
pontját mutatják. A mostani állítás
szerint ők is egyfajta D Hangok, csak egy más létezési
állapotban. A későbbi Egységeknél
már nem a D Hangra esik a találkozás, de
minden Egységben megtalálható ez a hely, sőt
később is a Bindu állapotban.
Minden tükrözés által keletkezett egy D
Hang és mindenhol más helyen található.
Pontosan így halad végig a Mandu felszínén
önmaga létének érzékelési
(információs) áramlata, önmagába
visszatérve.
Az eredeti 4-es számmal
jelölt D Hang,
a ráktükör
2-es számmal jelölt Desz Hang,
a
rák 1-es számmal
jelölt D Hang,
a tükör
3-as számmal jelölt Desz Hang megfelel
a Mandu létezése négyfajta létáramlásának.
A Mandu metszetének
van egy jobb és egy bal oldala a jelenpontjához
képest. A kottában az 1-es és a 4-es D Hang
jobbos. A 2-es és a 3-as Desz Hang balos.
A D Hang előtti bé előjegyzés jelenti a
Desz Hangot (ebben a kottarendszerben). A tükrözés
nem érzékeli az előjegyzést, csak a Hang
helyét, de az előjegyzéssel sikerült azt
is megtudnunk, hogy ez a D (Desz) Hang már egy másik
minőséget képvisel. Sőt, már egy
másik oktávban jelenik meg, persze ettől ő
még D Hang marad.
A mi Teremtésünk
működésének két oldala van. Az
Atyai és Anyai Univerzumok egymás által
léteznek és léteztetik egymást.
Tehát levonhatjuk azt a következtetést, hogy a
kottai hangok tükrözésével, 90 fokos
elforgatásával, habár külsőleg
különböző Hangoknak mutatják magukat,
mégis mindig D Hangok maradnak.
A Mandu
minden fordulatnál más és más utat jár
be (más-más Hangok), így észlelve
létezési állapotváltozásait, de
ettől ő még ugyanaz a Mandu, ugyanaz a D Hang
marad, csak egy más létállapotban.
Az első Egység ötször ismétli önmagát
(24 db D /Desz/ Hangok).
Nézzük meg
az alábbi ábra alapján
a Mandut!
4.
ábra Mandu
Lássuk
a második Egységet!
|
5.
ábra A második Egység.
|
Eredeti: E, D, G,
D
Ráktükör: Fisz, Desz, Fisz, E
Rák:
D, G, D, E
Tükör: E, Fisz, Desz, Fisz
Itt ugyanaz található, mint az első Egységnél,
minden tükrözés, 90 fokos forgatás által
Egy Hang létezik a D (Desz) Hang. Ez az Egység
háromszor ismétli önmagát. 16 db D
(Desz) Hang (16 Világ). 24+16=40
„ A 10 alvó
Originális Létező csupa D Hang.”
A második Egységben viszont történik
valami nagyon érdekes. Feltűnik egy látszólagos
tritónusz kapcsolat. A zenei hangok keletkezése
tiszta kvint távolságokra vezethető vissza, de
amikor egy szűkített kvint, azaz tritónusz
alakul ki, mindenképpen valami komoly váltás
előtti, vagy váltás pillanatáról
beszélünk. A tritónusz távolság
mindig 6 tiszta kvint ugrásnyi távolságban
helyezkedik el egymástól. Valószínűnek
tartom, hogy a Tér kialakulásával kapcsolható
össze.
A második Egységben
azért beszélünk látszólagos
tritónuszról, mert nem közvetlenül egymás
mellett helyezkedik el a két Hang, hanem egy Hang tükrözése
adja ki ezt az állapotot. Az eredeti és a
rákfordítás G Hangja áll tritónusz
kapcsolatban saját magával, a tükör és
ráktükör fordítás Desz Hangjával.
Furcsa egy állapot! Saját magammal állok
tritónusz (szűk) kapcsolatban, csak egy másik
helyen (állapotban). Itt mutatja meg, hogyan lesz egy
önmaga tükrözési képéből
egy valódi Létező.
A változás
megérkezik a következő Egységben, a
harmadik Egységben.
6.
ábra A harmadik Egység.
|
Eredeti: E, Cisz, G,
Cisz
Ráktükör: G, Cisz, G, E
Rák:
Cisz, G, Cisz, E
Tükör: E, G, Cisz, G
Az első ami feltűnik, nincsen D Hang. Az alapminőségű
D Hang nem létezik többé. Elég
információt gyűjtött önmagáról
önmaga által, ami „átírta”
önmagát. Ha jobban átgondoljuk minden Hang itt
is megfelel a D (Desz) Hangnak, hiszen az E és a G Hangokat
már levezettük az előző Egységben a D
hangra. Mi van a Cisz hanggal?
A temperált
zenei rendszerben a Cisz Hang enharmónikus Hang a Desz
Hanggal.
Cisz=Desz
Tehát a
Cisz Hang is megkaphatja a D minősítést, de ez
az állapot már egy egészen más
hangzás, lehetőség, egy más oldala a D
(Desz) állapotnak. Ugyanaz a hely, más minőségben,
más hangzásban.
Ebben az
Egységben egymás mellett helyezkedik el a tritónusz
hangköz minden helyen, minden tükrözésben.
Ez a Cisz és G Hangok kapcsolata. Sőt a Mandu
jelenpontja is erre a helyre esik, illetve zárja össze
a tritónusz kapcsolatot.
Elérkezett a nagy
pillanat! Rezgésbe jön a Mandu! A többszörös
tritónusz, szűk állapot változásra
kényszeríti a Mandut. Ez az Egység egyszer
ismétli önmagát.
7.
ábra A negyedik Egység.
|
Eredeti: D, D, F,
D
Ráktükör: D, H, D, D
Rák: D,
F, D, D
Tükör: D, D, H, D
Hirtelen visszatért
az alap D állapot. Rengeteg a D Hang, ráadásul
egy oktávban, egy helyen, nincs is más minőség,
csak a D Hang. Ez az a pillanat, amikor a Mandu több
rezgésképre esik szét önmagán
belül, a Tér nélküli Semmiben, igaz
rezgésképileg egyek, de egymás számára
eltérő Létezőkké lesznek.
Természetesen itt is megjelenik a látszólagos
tritónusz, hiszen tovább kell jutni a létezés
észlelésének folyamatában. Az F-H
Hangok kapcsolata. Az eredeti és rákfordítás
F Hangja tritónusz kapcsolatban van a ráktükör
és a tükör fordítás H Hangjával.
Szintén saját magával, nem egymás
mellett, hanem saját tükörképében.
Egy jó geometriai ábrázolásnál
nem is tudjuk majd eldönteni, melyik az igazi. Mindegyik az,
hiszen minden kép önmagából
keletkezett.
Mit hoz a következő
Egység, az ötödik Egység?
8.
ábra Az ötödik Egység.
|
Eredeti: D, A, F,
A
Ráktükör: G, H, G, D
Rák: A,
F, A, D
Tükör: D, G, H, D
Mintha
kezdene kitisztulni a kép. Az alapminősítésű
D Hang csak az első és a negyedik helyen található.
Viszont a látszólagos tritónusz kapcsolat nem
szűnt meg, továbbra is ugyanazon a helyen látható,
mint az előző Egységben, csak egy későbbi
időben. A létezése folyamatos, tehát
időbeli, vagyis egy későbbi információs
fázisában a Mandunak. Ez az Egység egyszer
ismétli önmagát. A hatodik Egység
továbblépést mutat.
9.
ábra A hatodik Egység.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
harmadik Egység: |
Eredeti: |
G, |
Bé, |
E, |
Bé |
E, |
Cisz, |
G, |
Cisz |
Ráktükör: |
E, |
Bé, |
E, |
G |
G, |
Cisz, |
G, |
E |
Rák: |
Bé, |
E, |
Bé, |
G |
Cisz, |
G, |
Cisz, |
E |
Tükör |
G, |
E, |
Bé, |
E; |
E, |
G, |
Cisz, |
G |
Hasonlítsuk össze a harmadik Egységgel!
Mindkettőnél nyílt, egymás melletti
tritónusz kapcsolat van, minden tükrözési
állapotban, amibe a Mandu jelenpontjai is beletartoznak. A
tritónusz kapcsolat az E és a Bé Hangok
között áll fenn. Egyik Egységnél
sincsen alapminőségű D Hang. Mindkét
Egységnél találunk E és G Hangokat,
csak felcserélték egymás helyét,
felcserélődtek. A Cisz Hang helyett a Bé Hang
jelenik meg. Először szólal meg ez a Hang, de az
előző két Egységben, a negyedik és
ötödik Egységben tükrözött
alakzatban előkészítették a Bé
Hang helyét. Ő volt a H Hang, az önmagába
zárt tritónusz. Ebben az Egységben egy bé
előjegyzéssel szerepel a H Hang, így lett
belőle Bé Hang.
Elindul egy új folyamat.
Ettől az Egységtől kezdve (hat, hét,
nyolc, kilenc, tíz, tizenegy), minden Egység egyszer
jelenik meg, nem ismétli többet önmagát.
Ez a 23. variáció utolsó üteme. Zeneileg
ezt az ütemet, ezt a folyamatot szekvenciának
nevezzük.
Szekvencia= lat. Sequentia=
sorozat= egymáshoz képest hangmagasságban
egységes elv szerint áthelyezett azonos dallam
és/vagy harmónia fordulatok sorozata.
Nézzük
meg a Renum 11 szerinti jelentését!
Szekvencia=282=kozmosz,
a bölcsesség útja, felvezető, az örök
fölemelkedés, tíz angyal, titkok
titka.
Sequentia=170=Istennel, megtaláltam, világkapu,
a nagy csoda, az ősbaj, létben lét, hibátlan
rend.
Sorozat=265=káoszelmélet, a titkok terme,
örökkévalóságban, tükörpalota,
Lét és Isten.
Ez a sorozat
pontosan azt a folyamatot írja le, amikor a Mandu
éntudattal rendelkező önmagán belüli
rezgésképi létpárocskái egymást
észlelve, egymásra hangolódva sodorják
egymást, míg el nem érik egymás
jelenpontját és ekkor történik meg a
következő csoda, a Bindu születése.
10.
ábra A Bindu kialakulása.
|
11.
ábra A Bindu kialakulása, a 23. variáció
utolsó üteme.
Nézzük meg
Egységenként a folyamatot!
12. ábra
A hetedik Egység.
|
Eredeti: G, A, F,
A
Ráktükör: F, A, F, G
Rák: A,
F, A, G
Tükör: G, F, A, F
Nincsen D
Hang, nincsen tritónusz kapcsolat. Három különböző
Hang: F, G, A.
13.
ábra A nyolcadik Egység.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
negyedik Egység: |
Eredeti: |
G, |
G, |
E, |
G |
D, |
D, |
F, |
D |
Ráktükör: |
G, |
Bé, |
G, |
G |
D, |
H, |
D, |
D |
Rák: |
G, |
E, |
G, |
G |
D, |
F, |
D, |
D |
Tükör |
G, |
G, |
Bé, |
G; |
D, |
D, |
H, |
D |
Nincsen
D Hang. Minden változatban kettő különböző
Hang szerepel. Összesen három Hangból áll:
E, G, Bé. Újra megjelenik a rejtett, látszólagos
tritónusz kapcsolat az E és a Bé Hangok
között. A nyolcadik Egység hasonlít a
negyedik Egységhez, ahol G Hang van a nyolcadik Egységben,
ott D Hang van a negyedik Egységben. A D Hangok mindig
azonos helyen, azonos oktávokban helyezkednek el, a G
Hangok pedig különböző oktávokban
találhatóak, mivel itt már a rezgésképekből
keletkezett Manduknak egyéni eltéréseik
vannak saját létük érzékelésére.
14.
ábra A kilencedik Egység.
|
Eredeti: G, F, Bé,
F
Ráktükör: A, E, A, G
Rák: F,
Bé, F, G
Tükör: G, A, E, A
Nincsen
D Hang. A tükrözések által több Hang
megjelenése: E, F, G, A, Bé. Újra megjelenik
a látszólagos tritónusz az E és a Bé
Hangok között.
15.
ábra A tizedik Egység.
|
Eredeti: A, E, D,
E
Ráktükör: D, E, D, A
Rák: E,
D, E, A
Tükör: A, D, E, D
Újra
megjelenik a D Hang, de nem az alapoktávban, hanem mélyebb
és magasabb oktávokban. Összesen három
különböző Hang alkotja az Egységet:
D,E,A. Nincsen tritónusz! Elérkeztünk az utolsó
Egységhez (ebben a variációban).
16.
ábra A tizenegyedik Egység.
|
Eredeti: A, E, Cisz,
E
Ráktükör: D, F, D, A
Rák: E,
Cisz, E, A
Tükör: A, D, F, D
Van D Hang
az alap oktávtól mélyebb oktávban. A
temperált zenei rendszerben, illetve Bach idejében,
az akkori hangszeres megszólaltatási lehetőségekhez
képest nem lehetünk biztosak az oktávok
meghatározásánál. A Teremtés, a
teremtési frekvenciák, a Mandu frekvenciája
biztosan nem felel meg a középső D Hangnak,
igazából inkább arányokról kell
beszélnünk.
Nincsen tritónusz
kapcsolat.
Ami roppant érdekessé teszi ezt az
Egységet, hogy a ráktükör és a
tükör fordítás egy különleges
tükörben egyezik az Első egység eredeti és
rák fordításával.
17.
ábra A Bindu születése.
|
Első Egység
eredeti Hangok: F, D, A, D
Utolsó Egység Tükör
fordítás: A, D, F, D
A második
és negyedik helyen azonos D Hangok vannak, egy oktáv
különbséggel. Az F és az A Hangok között
kettő oktáv különbség van és
keresztben találkoznak: 1-3 és 3-1.
Első
Egység Rák fordítás: D, A, D, F
Utolsó
Egység Ráktükör: D, F, D, A
Az
első és harmadik helyen azonos D Hangok találhatóak
egy oktáv különbséggel. Az A és az
F Hangok között kettő oktáv különbség
van, ők keresztezik egymást: 2-4, és 4-2.
Ez a Bindu születése, amikor a két Mandu
jelenpontjai találkozva észlelik egymást,
egybe esnek. Ez a furcsa tükrözési jelenség
az Első és az Utolsó Egység között
bizonyítja azt, hogy a Bindu önmaga Mandu mivoltából
jött létre.
Az Egységek ábrázolására
több módszert próbáltam ki abból
a meggondolásból, hogy minden lehetőség
újabb és újabb eredményeket hoz.
Biztosra veszem, hogy megfelelő tudással, megfelelő
adatokkal felfedezhetjük ebben a pár hangban az egész
Univerzumot. Ebből mutatok kettő eredményt.
Minden Egységből készítettem egy-egy
tetraédert a kottakép alapján, a hangok
távolságát, elhelyezkedését
betartva, tehát nem önkényesen, hanem pontos
szabályok alapján. Természetesen egyik sem
lett szabályos tetraéder. A hatodik Egység
tritónuszos tetraédere így néz ki:
18.
ábra A hatodik Egység tetraédere.
|
Lemértem a
tetraéder hosszabb éleinek csúcsszögeit,
amelyek egy kúpot alkotnak. 30 fokos szöget zárnak
be. Ez a Teremtési sebesség, az RV=4,16.
Ugyanerről
az Egységről készítettem egy síkbeli
ábrát, ugyanazzal az eljárással, mint
az első és második variáció
akkordjaival. Egy háromszöget kaptam, mivel kettő
közös hang van az Egységben.
19.
ábra A hatodik Egység síkbeli háromszöge.
|
Nézzük
meg a szögeket: 67,37°. Adjuk össze a találkozási
és a teremtési sebességeket: 30+37= 67
Micsoda véletlen!
A másik szög:
42,28°. Az élet-halál váltás
pontja a Ji csingben.
A harmadik szög:
70,36°. Ennél az egy foknál van kettő fok
eltérés, ami kiadja a Kerubok számát,
a 72. Ez szerintem a síkbeli ábrázolás
pontatlanságának tudható be.
A háromszög területe: 3634,21
Egy kis
játékkal megkapjuk Jézus számát,
a 33-at, illetve a 64-et, a dimenziók számát,
vagy a 46-ot (korábbi oldalon van a szám
levezetése). A 21 pedig a Renum 11 szerint az alma.
Pontosan ilyen a Mandu formája. 3+6+3+4=16. A 16 párhuzamos
Univerzum.
Elkészítettem egy táblázatot
a 11 Egységről, amiből szintén sok fontos
következtetést vontam le.
|
27
|
A
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26
|
Gisz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25
|
G
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24
|
Fisz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23
|
F
|
|
|
|
X
|
X
|
|
X
|
|
|
|
|
22
|
E
|
|
|
|
|
|
X
|
|
X
|
|
|
|
21
|
Esz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20
|
D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
19
|
Cisz
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
18
|
C
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17
|
H
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16
|
Bé
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
15
|
A
|
|
|
|
|
X
|
|
X
|
|
|
|
|
14
|
Gisz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13
|
G
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
12
|
Fisz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
F
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
10
|
E
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
9
|
Disz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
D
|
X
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Cisz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
C
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
H
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Bé
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
A
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
2
|
Gisz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
G
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
1
2 3
4 5
6 7
8 9
10 11
20.
ábra A 11 Egység.
|
27 helyre
van szükségünk, hogy létrejöjjön
a Mandu szerkezete, működése. Fordítsuk
meg a számot: 72. A Kerubok száma. A 27 helyből
14 helyen vannak hangok és 13 hely üres. 13,14 a Pi
jelenléte. Ez a 14 -féle hang igazából
7 -féle hang, ha összevonjuk az oktávokat. Ez a
Fény. 32 hangra, helyre van szükség, hogy
létrehozzuk a 11 Egységet. Ez pontosan az Atyai és
az Anyai világok összessége: 16+16=32.
Ezeknek az összetétele: G=7, A=5, D=6, E=6, F=5, Bé=1,
Cisz=2.
A többi hang mind ezeknek az
ismétlése, ez pontosan 64 hang. Ennyi dimenzió
létezik. 32+64= 96. A minta.
A 64 hang
összetétele: D=30, A=9, F=10, G=5, E=6, Cisz=3,
Bé=1.
Az első látszólagos
tritónusz a 27. hangnál, lépésnél
található. 27 hely, 72 Kerub.
Az
első igazi tritónusz a 42. hang, a 42. lépés
a kottában. A Ji csing váltási pontja.
Ebben a variációban 24 Egység van. A 24 Vén,
és a 42.
A variáció hang
összetétele: D=36, F=15, A=14, E=12, G=12, Cisz=5,
Bé=2.
A következő ábrán
bemutatom a Mandu önmaga létérzékelésének
a fordulatok által bejárt
útját a Chaconne 23. variációja
alapján.
21.
ábra A Mandu útja.
D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,
Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,D,Desz,Cisz,
Cisz,Cisz,Cisz,Cisz,Cisz,Cisz,Cisz,D,H,D,H,D,H,D,H,D,H,D,H,D,H,D,H,A,H,A,
H,A,H,A,H,Bé,Bé,Bé,Bé,A,A,A,A,G,Bé,G,Bé,F,E,F,E,E,E,E,E,E,F,E,F,
A
következő ábra pedig bemutatja a dekódolás
által megfejtett 10 Originális Teremtő
megnyilvánulási képét, amelyből
látszik az egymástól eltérő
állapotuk.
22.
ábra A 10 Teremtő.
A következő
írásomban a Bindu szerkezetével foglalkozunk.
Folytatás
|