Johann Sebastian Bach titkai
Ez a
fejezet a zenei kulcsok 7. Das Wohltemperierte Klavier, a ‘Temperált
zongora” folytatása. A 7. fejezet közepétől kezdem a C-dúr Prelúdium
elemzését, ami Johann Sebastian Bach temperált zongorára írott kötetének
az első, a bevezető darabja. Az ott leírtakkal a mai napig egyetértek,
így kérem az olvasót, hogy térjen vissza a 7. fejezetben leírt elemzésemhez,
majd itt, a 19. fejezetben folytatódik a mű további titkainak feltárása.
A kottaképet a 7. fejezet nyolcadik ábrája mutatja be. Nézzük
meg, milyen értelmezést ad a Renum 11 a fejezet címére! (A Renum 11 számértékei
a 18. fejezetben nézhetők meg.) A
C-dúr Prelúdiumban élő aminosavak= 464= a valós számok halmaza, a
szent isteni uralom, Jézussal eggyé válni, az ember befejezettsége,
megszentelődöttség, én vagyok a megvilágosodás, a távoli jövő
ismerete, a teremtő Isten titkai, a megváltás aranykulcsa, a szent
titok kulcsa, a teljes lét megvalósulása,
a tökéletes kulcsigazság, tökéletes tudatosság, az isteni győzelem,
a titkos tükörterem, fölépíteni Isten templomát, az idő korrekt megértése,
az Isten életrajza. A
464 mint szám is nagyon érdekes. Tükörben mutatja meg kétszeresen a
64 dimenziót, ugyanakkor pontosan 46 Hanghelyre van szükség ennek a
darabnak a lekottázására, létrejöttére. Ebből a 46 helyből 14 üresen
marad, tehát 32 betöltött Hely marad. A 32-es szám többszörösen előfordul
ebben a darabban, hiszen ha sikerült átolvasni a hetedik fejezetet,
kiderül belőle, hogy az Univerzumunk legfontosabb számadatai és törvényei
mutatkoznak meg ebben a mindenki által jól ismert darabban, csak jól átgondolva,
ügyesen kell olvasni a kottai Hangok között. A következő
ábrában bemutatom a Prelúdium első ütemét, amire többször fogok
utalni, így nem kell mindig visszamenni a hetedik fejezetben levő kottaképhez.
78. ábra Az egész mű 35 ütemből
áll, ebből az első 32 ütem pontosan úgy néz ki, mint az első ütem,
vagyis a 78. ábra, csak a Hangok közötti távolságok változnak ütemenként.
A két Triászban 32 Univerzumot különböztetünk meg, 16 Atyai és 16
Anyai. Könnyen felfedezhető a 78. ábrán, hogy ismétlődik az első
motívum, tehát kétszer ugyanaz történik egy ütemen belül, ami az összes
32 ütemre érvényes, tehát 32 ütemen keresztül folyamatosan ismétlődik.
Tér-antitér, tér-antitér. A Téridők létezése ugyanígy működik,
hihetetlen gyorsasággal váltakoztatva tartják fenn egymás felépített
rendszerét. Joggal állíthatja az olvasó, hogy a kottakép mást mutat.
Ez a sebesség olyan mértékű, hogy a mi világunkban nem létezik olyan
zenész, aki még csak megközelítőleg is le tudná ezt játszani, de
ritmusértékben sem találunk hasonló sebességű kottaértéket. A
Hangok nem cikáznak ide-oda, hanem nagyon fegyelmezett módon, tizenhatod
értékben egymás után következnek felépítve az Atyai és Anyai Téridőket.
Ebben a 32 ütemben sohasem szólal meg egyszerre két Hang, hanem
szépen egymás után, egyfajta (tizenhatod) sebességgel következnek a
Hangok. Tizenhat párhuzamos világ van, amik egymás után léteznek, léteztetik
egymást pontosan abban a precíz, harmónikus tempóban, rezgésben,
ahogyan a Hangjegyek követik egymást. Ami még érdekesebbé teszi az egészet,
megnéztem metronommal mi az a tempó, amiben a legoptimálisabban lehet
értelmezni a Hangok, a zenei folyamatok sorozatát. Egy negyed értékre
64-es gyorsaságot üt a metronom. Mit jelent ez? Egy negyed értékben négy
tizenhatod érték szerepel. 64:4= 16 Pontosan megkapjuk
hány dimenzió és hány párhuzamos világ van! A 32 ütemben 32+32
átkötött Hang szerepel. Az átkötött Hang az alsó szólamban található,
két azonos Hang egy körívvel átkötve, amit csak egyszer kell megszólaltatni,
de addig kell szólnia a Hangnak, amíg az értékideje tart. Mennyi
ezeknek a Hangoknak az értékidejük? A legrövidebb időegység a
tizenhatod érték, így az átkötött Hangok 7 darab 16-od értékig
tartanak. Az első megszólaló Hang értéke kettő negyed, ami 8 darab
16-od értékig tart. Ezenkívül van még a felső szólamban 6 darab egy
16-od értékű Hang. Az időfizikában az ötről a hatra a Téridő létrejöttét,
a hétről a nyolcra pedig a Fény létrejöttét értjük. Lehet, hogy a
kottában is ez rejtőzik? Minden ütemben 8+8
Hang szerepel 32 ütemen keresztül. Az egyik az Atyai, a másik az Anyai
világ. Mindkettő ugyanúgy néz ki, csak ellenütemben létezik, van. A
két nyolcas Hangcsoport teljesen megegyezik egymással, csak az egyik az
ütem baloldalán él, szólal meg, a másik pedig az ütem jobboldalán,
vagyis egymás tükörképei. A hatodik, hetedik és nyolcadik Hang minden
esetben megegyezik a harmadik, negyedik és ötödik Hanggal, ami egyértelműen
azt jelzi, hogy a Fény, a Térben született Tér, hiszen az Öt Atya és
Öt Anya által létrehozott Téridőn belül a következő Forráshelyek,
fraktális elágazások az időben előtte létrejövő Forrásokból táplálkoznak,
jönnek létre, ami a Hangok azonosságát bizonyítja, nem elfelejtve
azt, hogy ezek már egy későbbi időben jönnek létre, ahogyan a Hangok
is később szólalnak meg. A legidősebb Atya az első Atya, hiszen ő az
első Forrás, így az összes Forrás az Ő másolata. Ezt bizonyítja az
első Hang hangzásának időtartama, hiszen Ő az, aki végig részt vesz
a nyolc Hang megszólalásánál. Azok a Hangok, azok a Források, akik utána
keletkeznek fiatalabbak, ezt mutatja a második Hang időtartama, aki hét
16-od ideig tart (az első nyolc 16-od időtartamú). Viszont minden későbbi,
az első Forrásból létrejövő Források információsan tartalmazzák
az előttük létrejövő Források tudását, információját. Ez magyarázza
azt, hogy az első Hangból le tudjuk vezetni a többi utánalevő Hangot,
legjobb esetben felhang vagy alhang sorozatok Hangjaiból, de kvinttávolságokból
biztosan (ennek a levezetése több korábbi írásomban található, pl.
“A zene eredete”). A harmadik Hangtól kezdve már minden Hang egy
16-od ideig tart, vagyis a Források “jelen” ideje csak egy pillanatig
tart, a Világegyetem sohasem áll le, állandó mozgásban van. Az első
Hang fölött látunk két jelet, az egyiken kettő kis zászlójel, a másikon
egy zászlójel található. A kettő zászlójelű egy 16-od szünetjel,
a másik pedig egy nyolcad szünetjel. Az egyik egy 16-od idejű, a másik
pedig kettő 16-od ideig tart. A Téridő első Forráshelyének a születésénél
már adottak az utána következő (belőle másolódó) többi (2. és 3.
Atya) Forrás helyének kialakulás feltételei, mivel a
korábbi múltszférái tágulva ütemes sorrendben elérik Őt is
és a többi másolati Forrást is. A szünetek időtartama elárulja a
Forráshelyek létrejöttének ütemét, a következő a 16-od szünet
után keletkezik, majd újabb 16-od szünet, ami már a 8-ad szünetnek
felel meg. Innen is látszik, hogy a Létezés pontos lüktetésben nyilvánul
meg. A 32 ütemben 32+32 tizenhatod szünet, illetve 32+32 nyolcad szünet
van. 64+64=128 Számoljuk ki az időértékeiket! 64x16=1024 64x8=512
A 33. és a 34. ütemben
is van egy-egy szünetjel, vagyis összesen 66+66 szünetet találunk
ebben a darabban. 66+66=132 66x16=1056 66x8=528 Az egész darabban
összesen 619 Hang szerepel, az első 32 ütemben pedig 576. Ebből 64 átkötött
Hang van, tehát 576-64=512 Mivel minden megismétlődik
el kell osztani kettővel. 512:2=256 Az átkötött
Hangokkal együtt: 256+32=288 A 33. és a 34. ütemben
39 Hang szerepel, az utolsó ütemben pedig 4 Hang. 39+4=43 Akkor most nézzük
meg a kettes hatvány elágazási rendszeréből az első 11 számot, az
“idő felhasadásának” sorozatából. 1, 2, 4, 8, 16, 32,
64, 128, 256, 512, 1024……. Minden szám megtalálható
a C-dúr Prelúdiumban, egyes számadatok többszörösen is szerepelnek.
Véletlen? Véletlen nem létezik, csak tudatlanság! Amit nem tudunk
megmagyarázni, aminek nem látjuk át a rendszerét, azt nevezzük véletlennek.
Az időfizika nem ismeri ezt a kifejezést, mivel itt mindennek megvan a
Helye, Ideje, minden összefüggésben van egymással, minden kiegészíti
a másikat és egy tökéletes rendszert alkot, amit a Teremtő alkotott. 576:32=18 512:32=16 A Forrás egy
cikluson belül pontosan 18 lépésben járja végig a Triászt. 15
Teremtett Világ van és egy Nemtér-nemidő, tehát
15+1=16 Az első 32 ütem minden ütemében 16 megszólaltatott Hang szerepel, hozzáadva a kettő átkötött Hangot, ami ugyan nem szólal meg, de részt vesz az alkotásban, tehát 18 Hangot számolhatunk meg. A Forrás három alkalommal megy keresztül a Nemtér-Nemidőn egy cikluson belül. A harmadik alkalom már a következő ciklus első lépéséhez vezet. A Forrás első átmenetele a Nemtér-Nemidőn az ötödik lépés után, a hatodik lépésnél történik. Hol található az első átkötött Hang? Pontosan az ötödik Hang alatt. Mivel összesen 16 megszólaltatott Hang van, az ötödik és a hatodik Hang között helyezkedik el a Nemtér-Nemidő, viszont Bach idejében még nem létezett olyan ritmusképletű átkötött Hang, ami az ötödik és a hatodik megszólaltatott Hang közé kerülhetett volna. De ha mégis, biztosan kijavították volna, hiszen mindenki értelmetlennek tartaná Bach idejében, de a mi időnkben is. Azért szívesen megtekinteném a Bach által lejegyzett első kottát a C-dúr Prelúdiumból . . .
79. ábra Ez a táblázat a Prelúdium első
32 ütemében levő Hangok közötti távolságot jelöli. Továbbra is
egy félhang jelent egy távolságot, egy egész Hang pedig kettő távolságra
van egymástól. Mivel a temperált zene világa 12 egyenlő részre lett
felosztva, egy oktáv távolság 12 egységnek felel meg. Az első számsor,
amit pirossal írtam, az ütemszámot jelöli. A második szám az első
és a második Hang közötti távolság, a harmadik szám a második és
a harmadik Hang közötti távolságot mutatja, aztán ugyanígy tovább
az utána következő számoknál. Egy sorban hét számot, hét távolságot
találunk, mivel összesen nyolc Hang szerepel ütemenként (csak az ütemek
felét vesszük, mivel minden, mindenhol megismétlődik, tehát kétszer
ugyanaz történik). Az első öt Hang, tehát négy távolság a Térrel
hozható kapcsolatba, a nyolc Hang hét távolsággal pedig a Fénnyel. A
Tér geometriai ábrázolása az időfizikában egy oktaédernek felel meg
6 Forráshellyel, nyolc egyenlő oldalú háromszöggel. Egy ilyen szabályos
ábrán könnyebben lehet megmagyarázni, megérteni a Források lépéseit,
tulajdonságait, ámbár sok ember számára még ez is nehezen megy. Igazából
így, talán egy ezred pillanatra látható a Tér ábrázolása és csak
egy fajta perspektívából. Állandó mozgásban és forgásban léteznek,
léteztetik egymást a Források egy olyan sebességben, ami emberi
szinten nem érzékelhető, szinte felfoghatatlan, illetve egy olyan többdimenziós
rendszerről beszélünk, amit itt a Földön még nem tudunk életszerűen
ábrázolni, megfelelő eszközök híján. Minden ütem első öt Hangja ábrázolja
a Téridőt, ami az öt Atya. Ebből az öt Hangból természetesen nem
tudunk oktaédert szerkeszteni, de az első öt Forrás helyét igen, ami
a legkülönbözőbb gúlákat, piramisokat hozta létre. Egy olyan
programban szerkesztettem meg a gúlákat, ahol három egymással merőleges
tengely áll, pozitív és negatív tartományban. Az első Forráshelyet
(Hang helyét) én határoztam meg melyik tengelyen legyen, ami az összes
többi ütem első Hangjára, az összes piramis első Forráshelyére érvényben
maradt. Majd a Hangok között fennálló távolságok és a Forráslépések
megfelelő iránya alapján szerkesztettem meg az öt Forráshelyet, az öt
Hangot a rendelkezésre álló tengelyeken. Ennek a programnak van egy
nagy előnye, miszerint az elkészült ábrákat mindenféle irányba
lehetett mozgatni, forgatni. Ez nem csak a térlátást fejleszti, segíti
elő, hanem rádöbbent arra. hányféle perspektíva, lehetőség van egy
megjelenési forma megvizsgálására, nem elfelejtve azt a tényezőt,
hogy ez még csak egy “ál” háromdimenziós program. A következő ábrán
megmutatom a második, az ötödik és a huszonharmadik ütem első öt
Hangjából készült piramisaimat.
80. ábra A következő ábrán pedig a
nyolcadik ütemről készült gúlát, illetve forgatással készült képeit. 81. ábra Az “a” az eredeti, a “b”
az eltolt felülnézet, a “c” a fél alulnézet, a “d” a fél hátulnézet,
az “e” a jobbra forgatás, és az “f” a teljes hátulnézet. Végül nézzük meg a következő
mozgó ábrát, 32 ütemen keresztül az egymást követő
“piramisokat”. 82. ábra A Tér keletkezése, működése
egy biztosan nagyon dinamikus, állandó mozgásban levő, kiforgó,
beforgó, átforgó, jobbra-balra (Atyai-Anyai) forgó, keresztül forgó
létezés a legnagyobb rendben, ritmusban, harmóniában, amint a Hangok,
harmóniák sorozata is mutatja. Az első Fény, a Térben született
Tér, benne van a meghatározásában, a Téridőn belül keletkezik és a
nyolc Forráshely egy kocka alakú formát alkot. A 79. ábra alapján készítettem
el a nyolc Forráshelyet. Az első négy Hangot úgy, ahogyan a gúlákat
alkottam, majd a következő négy Forráshelyet pedig a megfelő magasságban
a nekik megfelelő tengelyre próbáltam megszerkeszteni. Nem sikerült
teljesen pontosra a szerkesztésem, amit viszont betartottam, a Forráshelyek
keletkezési sorrendjét és a Hangok közötti távolságot. A következő
ábrán bemutatom az ötös, a tizes, a huszonhármas és a huszonötös
ütemek alakzatait.
83. ábra A következő mozgó sorozatban
pedig a 32 darabból álló egymást követő nyolc Forráshelyű
alakzatokat. 84. ábra Kedves Olvasó! Elérkeztünk
ennek a fejezetnek a főtémájához, az aminosavak és a C-dúr Prelúdium
közötti összefüggésekhez, ami itteni életem eddigi legnagyobb
felfedezésének mondható, de csak azért, mert ezek az eredmények már
megtalálhatóak a mostani tudományban. Pontosabban fogalmazva egy része
található meg, de az általam megfejtett kódolással kitárulhat egy új
tudomány, illetve sok mostanáig meg nem értett dolgokra, problémákra
kaphatunk igaz, jó válaszokat, mert biztosan állítom, hogy csak a
Teremtő hozhatott létre ilyen tökéletes kódolást, ilyen tökéletes
rendszert. Térjünk vissza a 79. ábrához,
ahol a Hangok közötti távolságok rendszerének a táblázata van.
Mivel 32 ütemről van szó, így 32 csoportot találunk itt. Ha megvizsgáljuk
a sorokat, észrevesszük, hogy léteznek teljesen azonos távolságú
csoportok, ütemek. Az egyes, a négyes, a
tizenegyes és a tizenkilences csoport teljesen megegyezik egymással. Továbbá
a tizes, a tizennyolcas, a huszonhetes és a harmincegyes ütemek hangtávolságai
is teljesen megegyeznek. A hetes is teljesen azonos a tizenötössel, aztán
a kilences a tizenhetessel egyezik, a tizenkettes a tizennégyessel, az ötös
a tizenhármassal, a nyolcas a tizenhatossal, a huszonhatos pedig a
harmincas csoporttal egyezik meg. A fennmaradó 12 csoport egyszer jelenik
meg. Ha így összeszámoljuk a csoportok Hangjai között levő távolságok
lehetőségeit, pontosan 20 fajta csoportot különböztetünk meg. Már többszörösen
beszéltünk arról, hogy ebben a műben az univerzum teremtésének
legfontosabb adatai vannak belekódolva, a 20-as szám pedig nem lehet más,
mint a húsz aminosav, az élethez alapvető fontosságú szerves vegyületek
csoportja. Mielőtt továbbhaladunk ezen az úton, nézzük meg hány féle
Hangcsoportot különböztetünk meg a 32 ütemen belül. Huszonhét lehetőség
van, tehát öt “ismétlés” létezik. A 27-es szám sem ismeretlen számunkra,
hiszen egy korábbi fejezetemben hosszasan foglalkoztam a Mandu létrejöttéhez
és működéséhez tartozó 27 Hellyel. Vizsgáljuk meg az ismétlődő
és nem ismétlődő csoportok rendszerét. A hangtávolságokban ismétlődő
ütemek száma: 4, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 27, 30, 31. A többi ütemszám: 1, 2, 3, 5,
6, 7, 8, 9, 10, 12, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 32. Az első 3 ütem után jön egy
ismétlés, majd 6 ütem után megint egy ismétlés, utána 1 ütem, majd
több ismétlés, utána 7 ütem, majd megint egy ismétlés, aztán 2 ütem,
utána kettő ismétlés és aztán jön az utolsó 1 ütem. A 3-6-1 “ütemek”
között egy ismétlés van, illetve a 7-2 “ütemek” között is egy
ismétlés van. Ha a 3-6-1-es sorozatot összekötjük egy jobbra induló
spirállal (a mi Téridőnk jobbos forgású), megkapjuk a 3,16-os teremtési
számot. A 72 pedig az első teremtmények, a Kerubok száma, de ha
megfordítva olvassuk, megkapjuk a Mandu keletkezési Helyeinek számát,
a 27-et. A sor végén van még egy 1-es szám, aminek az értelmezése
akkor lesz nyilvánvaló, ha az utolsó ütemet összekötjük az első ütemmel,
hiszen a teremtés sem áll le, hanem örökös körforgásban változtatja
Önmagát és környezetét, ami majd az aminosavak kódjánál is kiderül.
Így az utolsó és az első ütem között nincsen ismétlés, vagyis a
sor a következőképpen alakul: 4-6-1. Ez a szám pedig kiadja a Teremtés
másik fontos számát a 4,16-ot. Vizsgáljunk meg még egy pár
adatot mielőtt a végső kódot megbeszéljük, mert minden kutatási
munka hoz új információkat és hozzásegít az igazi megoldáshoz! Az aminosavak összetétele négy,
illetve öt különböző atomot tartalmaz. 18 alkalommal négy (oxigén,
hidrogén, szén, nitrogén) és 2 alkalommal öt féle (hozzájön a kén)
atomokból állnak. A húsz zenei csoportból 2
alkalommal öt féle Hang alkotja a csoportot, az ütemet. Mint már többszörösen
leírtam, minden oktávban levő azonos elnevezésű Hangokat
egynek vettem, tehát minden oktávban levő C Hang C-nek felel meg,
vagyis 12 féle Hangot különböztetünk meg egymástól. 13 alkalommal négy féle Hang
és 5 alkalommal pedig 3 féle Hang alkotja a csoportokat. Az aminosavaknál és a zenei
Hangoknál 2-2 alkalommal van öt féle atom, öt féle Hang, 18
alkalommal négy féle, a zenében csak 15 alkalommal és három féle
Hang csak a zenei csoportoknál van, így ez az út csak félig jó, tehát
nem ez a megoldás. Mivel a Hangok távolságánál
jött ki a húsz féle csoport, megpróbáltam ezen az úton továbbmenni.
Hozzájutottam egy olyan programhoz, ahol az aminosavak belső szerkezetében
számolgathattam, méregethettem le az atomok közötti távolságokat,
illetve az aminosavak hossza és szélessége már lemért adatokkal álltak
a rendelkezésemre. Ezen az úton még arányában sem találtam olyan
megoldást, ami említésre alkalmas lenne. Aztán elkészítettem az
aminosavak táblázatát, ami számszerűen tartalmazta melyik atomból hány
darab van egy aminosavban,
illetve összesen hány atom tartalmazza és hány kötéssel jön létre. Az aminosavakat tartalmazó
atomok összeszámolásával kijött adatok és a Hangok közötti távolságok
összeadásával kijött csoportok között már a húszból tizenegy
egyezett meg. Ez sem mondható jó megoldásnak. Egy nekem tetsző érdekes
megoldást mutatok. A húsz aminosavnál összesen 407 kötés számolható
össze. A Bach kottában ütemenként 22
szereplő van (beleértve a szüneteket és az átkötött Hangokat is).
32X22=704 Ez pontosan a fordítottja a
407-es számnak. A Renum 11 szerinti megoldások: 407=az iránymutató, a világkapu
megnyitása, a legnagyobb titok titka, a belső Krisztus, a tudat
rendszere, az Isteni lét kulcsa, az ősi összhang, a kozmikus kód megértése,
a mindentudás könyve, a titkok végére jutni, rejtett mondanivaló, az
egyetemes kulcs, ebből készül a világ. 704=tündérország kapujának
megnyitása, az önmagába visszatérő tudat, a téridő szerkezetét megérteni,
a téridő szerkezetének megértése, az igazság elrejtésének
titkos módja, elmélyülten tanulmányozni a biokémiát, a megdönthetetlen
Istenbizonyíték, a kezdet és a vég összekapcsolása, az isteni valóságoknak
megteremtése, beavatási út a rejtett valóságba, az egyetemes harmónia
megvalósítása, elmélyülten tanulmányozni a biológiát, a titkos
tudomány teljes megértése, isteni aura, ami az ősatom körül ragyog,
az Istenhez vezető út. Ezután készítettem el azt a táblázatot,
ami tartalmazta a különböző aminosavak neutron és proton összetételét.
Ez az út vezetett el a megoldáshoz.
86. ábra Egészen megdöbbentő a számok
azonossága, illetve a minimális eltérés. Mivel a C-dúr Prelúdiumban
12 féle Hang van és 20 aminosavat különböztetünk meg, így egyértelmű,
hogy egy-egy Hanghoz több aminosav is társulhat. Ezek segítik elő a tökéletes
kódot. Minden aminosavnak van egy
nemzetközileg elfogadott egybetűs kódja. A következő táblázatban
megtaláljátok az aminosav nevét, az egybetűs nemzetközi kódját és
a hozzátartozó zenei Hangot.
87.
ábra A következő feladat, hogy elkészítsük
a “kódszöveget”, a “kódkottát”! Vagyis a Hangok helyére a
megfelelő aminosav betűjelét kell beírni.
88.
ábra Az ütemszámok az első sorban
láthatóak, ahol teljes ismétlés található, azt az ütemet csak
egyszer jelenítem meg (1=4=19, 18=27=31, 26=30). Az ütemszámok alatt
pirossal írtam az abban az ütemben megszólaló Hangokat egymás utáni
megfelelő sorrendben. Alattuk pedig a Hangoknak megfelelő aminosavak betűjelzéseit
találhatjátok. Ahová több aminosav tartozik, ott több variáció létezik,
ezeket egymás alá helyeztem el. Egy ütemben 8 Hang található (igazából
16, mivel mindenhol kétszer ugyanaz hangzik el) és ezeket is ötös és
nyolcas csoportokba osztottam a fejezet első részében leírt bizonyítások
alapján. Az öt Hang után látható egy plusz jel, majd követi a három
utolsó betű és ezek összegéből már a nyolcas csoportok alakulnak
ki. Ezeket a csoportokat minden ötös csoporttal össze lehet kalkulálni.
Például az első ütemben nyolc féle ötös csoport van és négy féle
hárombetűs lehetőség. 8x4=32 Tehát az első ütemben 32 féle
nyolcas csoportot hozhatunk létre. Az összes többi ütemet hasonlóan
kell kezelni. Tehát az ötös csoportok számát megszorozzuk a hárombetűs
csoportok számával, így megkapjuk hány lehetőség van ütemenként.
Összesen 245 ötös csoport van és 1087 nyolcas csoport. Ismétlések nélkül:
245-44=201 és 1087-216=871 fajta csoport létezik. 201=kutatás, tudatos,
aranykapu, a menny kapuja, az idő játéka, mély kút, kulcs a kulcsban,
megoldás a megoldásban, a tudat ereje, kulcsgondolat, atomfizika, kinyílik
a kapu, minden jó ha a vége jó, az élet igéje, időréteg hullámok. 245=elrejtett, a hiperkocka
titka, kicsomagoló program, fényrobbanások, a mennyei próféciák, világ
a világban, a térbe belesimuló idő, a lényegek világa, fontos lépés,
a Teremtés fája, óriástitok, kulcs a biológiához, kulcs a biokémiához. 871=az abszolút tudat megismerésének
lehetősége, az anyag szellem viszony felmérése, a húsz mélyszerkezetének
a megértése. 1087=a víztükörszerű tudat
elvét megfogalmazni, aki észreveszi a rejtett összefüggéseket. Ezek után már csak annyi
dolgunk van, hogy szépen sorba hozzunk létre aminosavláncolatokat,
ahogyan a kottában le van írva. Ha nyolcas sorozatokat kötünk össze
256 darabból álló sorozatokat kapunk. 1087x1087=1.181.569
Ennyi lehetőség első körben….. Ezeket a láncolatokat össze
is lehet kötni….. Most mutatok egy pár példát,
milyen eredményeket kaptam. IHAIHAIKILSLFSLFCLALFALFIHAIHAIKIKSKSSKSILRSLRSLCLALAALACIKAIKAISIKAIKAILSLRILRIACLA
Ezt a sorozatot bemásoltam a következő
adatbázisba: https://www.rcsb.org/#Category-search 167 755 struktúrát talált! 1IWF A sertés gyomor H / K-ATPáz
N-terminális doménjének oldatszerkezete. Ez egy találatnak a neve. Hozzá másoltam a következő
sort: KANKANFSLSLLSLFWLFTLFTKAIYIIYIHFSIFSIFLFSIFSIFALATFATFIHYIHAIHIAPIHPIHFFSIHSIHRISIGSIGWFTILTILAFATLATLAK AIHAIHALYIFYIFALATFATFAGSIRSIRAKAIYAIYALYIFYIFALATFATFIIAPHAPH 6103 struktúrát talált! 1F3X S402P nyúlizom-piruvát-kináz
mutánsa Ez is csak egy a sok közül! Nézzük a következő
sorozatot! IHYIKYIHILSLFSLFTLYLFYLFIHYIKYIHIHSKSSKSILRSLRSLCLYLYYLYCIHYIHYISIHYIHYILSLRILRIA CLYCLYCAPKYNKYNFSLSLLSLFWLFCLFVKYIYIIYIHFSIFSIFLFSIFSIFALYCFYCFIHYIKYIHIYPIHPIKFF SIHSIKRISIQSIQWFCILVILAFYCLYCLAKYIHYIHYLYIFYIFALYCFYCFAQSIRSIRAKYIYYIYALAIFYIFYLY VFACFIIYPHYPH 170 226 struktúrában találta
meg az adatbázis ezt láncsorozatot, ezt a Bach művet! Egyszerűen csodálatos! 1GHG A VANVOMYCIN AGLYCON KRISTÁLYOS
SZERKEZETE Ez is egy találat a sok ezerből. Aztán az első példasorozatot
összeraktam a harmadik sorozattal, 170 707 találatom lett, ebből egy
adat: 1T77 Az emberi LRBA/ BGL PH-BEACH doménjeinek
kristályszerkezete. Igen, jól gondolja a kedves
Olvasó, Johann Sebastian Bach C-dúr Prelúdium BWV 846 nevű alkotása
magában rejti az élet alapvető építőköveit és az azokból felépülő,
az élőlények sejtjeinek biokémiai szerkezetét is. Valószínűnek
tartom, hogy genetika struktúrákat, DNS, RNS szekvenciákat is megfogunk
itt találni és ez a feladat a szakemberek számára az általam
felfedezett kóddal már nem okozhat nehézséget.
Ez a felfedezés 2020 novemberében
történt és 2021 januárjában lett föltéve az internetre. Kocsis
Ildikónak hívnak, az én felfedezésem, az én írásom nem csak a 19. ,
hanem az összes fejezet a Hunok.hu Terembura honlap “Bach titkai”
oldalán. folytatás jön
|