25. Az Örök Rend Törvényei


Bach életeRendszerekzenei kulcsokzenei kulcsok 8
rejtett titkok Bach zenéjébenZenei kulcsok 3zenei kulcsok 6zenei kulcsok 9
általános zenei kulcsokzenei kulcsok 4zenei kulcsok 7zenei kulcsok 10

Zenei kulcsok23
zenei kulcsok 11Zenei kulcsok 14Zenei kulcsok 17Zenei kulcsok 20Zenei kulcsok 23
zenei kulcsok 12Zenei kulcsok 15Zenei kulcsok 18Zenei kulcsok 21Zenei kulcsok 24
zenei kulcsok 13Zenei kulcsok 16Zenei kulcsok 19Zenei kulcsok 22Zenei kulcsok 25

 


             Ebben a fejezetemben újra előveszem Johann Sebastian Bach utolsó művét, a „Die Kunst der Fuge”-t (BWV 1080), a Fúga Művészetét, azon belül egy tétellel, a Contrapunctus 1-gyel foglalkozunk. Sőt, a közel egyezer Hangból álló tételnek csak egy részét elemzem, pontosan 132 Hangot. Egy korábbi írásomban már sok mindenre rájöhettem Teremtőnk csodálatos, egyszerűen zseniális kódolásában, és mostanra sok olyan dolog megérett bennem, amit szívesen megosztok mindenkivel abban a reményben, hogy végre felébred a világ, végre nemcsak zenei szavakkal és fülekkel, hanem univerzális látásmóddal hallgatjuk, látjuk, értjük meg a Bach által tolmácsolt világképet, amiben benne rejlik Univerzumunk létrejötte, és működése.

A Zenei Kulcsok 8. fejezetét már ennek a műnek szenteltem, így kérem azokat, akiket komolyabban érdekel a munkám, kösse össze a két fejezetet, mert ebben az írásomban valószínűleg csak utalást teszek egy-két helyen, ismételni nem szeretnék, már csak a fejezet hosszúsága, és az értelmi befogadás korlátai miatt sem. Ezzel semmiféleképpen nincsen szándékomban senki ember fiát megsérteni, inkább a megszokott elemzéstől eltérő gondolatvilágom megértése érdekében teszem ezt, hogy lehetőség szerint minél több ébredező, vagy már ébren levő léleknek mutassak újabb, és újabb lehetőséget, amivel megérti az önmagában, és környezetében élő világ mélységeit.

Kérlek Benneteket, hallgassátok meg a Contrapunctus 1-t!

https://www.youtube.com/watch?v=drVbEHEYxJg

Az egész mű egyébként közel másfél óra ideig tart, vagyis egy rövidebb filmnek felel meg, koncentrációban a legkomolyabb, amit eddigi életetekben megéltetek, tudáshalmazában pedig a Világegyetem Mindensége.

Azt már többszörösen említettem, hogy a legtisztább kódolt adatokat eredeti, „lediktált” állapotukban lehet legoptimálisabban megfejteni, így Johann Sebastian Bach kézzel írott kottájából dolgozunk, amit nagy szerencsénkre meg lehet találni az interneten.

Lássuk a kottát!

 

149. ábra

 

Ez az első oldal (összesen két oldalból áll), szerintem a kottát nem ismerőknek elég ennyi, akik pedig ismerik a kottát, könnyen hozzájuthatnak a másik oldalhoz, de kérhetitek tőlem is. A kutatásaim során többször használom a Renum 11 igazságtisztázó, igazságkereső kifejezéseit, így közelebb kerülök a szavak valós értékeihez. A Renum 11 számmisztikai magyarázatát a 18. fejezetben „A Tűz születésének az első pillanata” című oldalon találjátok meg. Röviden annyi, hogy az azonos számértékekkel rendelkező szavak, mondatok mélyítik az eredeti szó értelmét, esetlegesen rámutatnak további tulajdonságokra, akár kutatási irányokra.

Fejezetem címe:

Az Örök Rend Törvényei = 544 = a kozmikus összefüggőség = az isteni lényeg megértése = a világprogram kulcskönyve = belenézni a nagy világtükörbe = a szellemi létezés lényege = az érzékfeletti forrás = igazságos szeretet.

Ha ránézünk a kottaképre az tűnik fel legelőször, hogy négyes sorokban lettek összekötve a kottasorok. Ez azt jelenti, hogy egy négyszólamú műről van szó, ahol minden időben, akkor is amikor egy szólamban szünet van, négy szólam szólal meg. Segítségképpen ezen az oldalon összesen öt kottasort találunk. Amikor egy szólamban szünet van, az nem jelenti azt, hogy ő nem létezik. Ugyanúgy együtt „lélekzik” a többi szólammal, és már alig várja, hogy átvehesse, folytathassa, építhesse az elkezdett zeneművet. A mostanság kiadott kottákban kétsoros kottákba „tömörítik” be a négy szólamot, ami praktikusnak tűnik első pillanatra, pedig éppen a kódolásra kerülő legfontosabb dolgok tűnnek el ezzel az eljárással. Pontosan így működik a „másik” oldal: meghagyja az igazságot, a Hangokat, de a lényeg felismerése, amit az eredeti kottakép mutat meg,  eltünteti szemünk elöl, és nagyon megnehezíti az igazlátás menetét. Minden zeneértő ember a legnagyobb alkotások csoportjába teszi ezt a művet, de még nem találkoztam kielégítő magyarázatra, ami méltó lenne zsenialitására.

 

A Négy Világ

Teremtőnk, a Mindenség megteremtőjének első megnyilvánulása Bindu formában mutatható meg legoptimálisabban a mi Világunkban.

           

150/a ábra                                                                        150/b ábra

 

Ez a forma nagyon sok helyen látható, mindenféle művészi alkotásokban, templomokban, hímzésekben, keleti kultúrákban, csak az igaz Szó, az igaz magyarázat hiányzik a formához fűzött valósághoz. A Teremtő neve (kivéve egy-két helyen a keleti kultúrákban). Sík felületben sohasem mutatkozik meg, csak a könnyebb érthetőség miatt alkották meg nekünk ezt az alakzatot. A matematika világa konkrétan levezette a lemniszkáta megkettőződését komplex síkon, ami ugye ugyanehhez az ábrához vezet el bennünket.

A Bach által megalkotott kotta első pár üteme, az ő felosztásában pontosan nyolc ütem, a Teremtő Forrás első állapotát mutatja be, ami nemcsak az elsőt, hanem a Létezés folytonos állandóságát, Törvényeit tanítja meg velünk. Ez, a kottaképen az első két sornak felel meg. Az első két ütemben csak egy szólamban láthatunk kottajegyeket, tehát megszólaló Hangokat, a többi három szólamban szünet jeleket mutat a kottakép. A zene világában ezt a pár Hangból álló dallamot fúgának nevezik. Nem véletlenül a Fúga Művészete a mű címe, hiszen hasonlót nem alkotott ember. Erre a pár Hangra, erre a fúgára alkotta meg a közel másfél órás művet, ami azt jelenti, hogy ez a dallam, ez a pár Hang mindenféle változata kíséri végig az egész darab menetét. A teremtés pontosan így működik. A Renum 11 szerint: fúga = 40 = énmag.

Ez a két ütem a Bindu egyik szirma, kiáradása a négy sziromból, a négy kiáradásából. Keressük meg a többi szirmot, a többi kiáradását!

Ahogy befejezi a második kottasorban, az alt szólamban a fúga dallamot, úgy folytatja látszólag ugyanazt a fúga dallamot az első szólam, a legfelső szólam, amit szoprán szólamnak nevezünk. Ez a Bindu második kiáradása (szirma). Ezután pontosan ugyanennyi időtartam elteltével látszólagosan ugyanez a fúga téma „kezdődik”, „folytatódik” a negyedik, a legalsó, a basszus szólamban. Ő a Bindu harmadik kiáradása (szirma), majd ugyanezzel a szisztémával kerül a Bindu negyedik szirma a harmadik, a tenor szólamba. Milyen érdekes csavarodások történnek már az első pillanatban: a második helyén az első, majd fordítva, a negyedik helyén a harmadik, majd ez is megfordul. Tehát az előrehaladási folyamatot több forgási állapottal kell összekötni.

Mit mond a Renum 11 a 4 szólamú kifejezésre és a szólamokra?

4 szólamú = 212 = ragyogásban = a felébredés kulcsa = a teremtő elme = a belső Isten = szirom = a nagy ébredés.

Alt = 70 = tő = úr = eleredő.

Szoprán = 249 = sűrűség = az Isten fia = létmegértés = Isten fénye = gyűrűelmélet = Isten leírása = Istenvilág = a felsőlélek titkai = a végső megoldás = a szellemi kapu = Isten van = Igaz Isten.

Tenor = 130 = jesus = ősúr = létkör = mozgó = időréteg = a genetikai kód.

Basszus = 272 = Isten titka = a tudás tudása = az idő közepe = tökéletes rend = létszféra = Istennel egy = én vagyok a Grál = a lélek éneke az ég kapujában.

A következő ábrán egymás alá helyezem a négy szólamban megszólalt fúga témát, és az alatta levő táblázatban pedig feltüntetem a sorban megszólaló Hangok nevét, mind a négy szólamban.

 

151/a ábra

 

151/b ábra

 

Az ütemmutató a 4/2-es ütem, aminek a legtökéletesebb magyarázata az első ütemben megfogalmazódik. Négy darab időben egyenértékű kottajegyet, négy félhangot ábrázol, ami bemutatja a Bindu 4 kiáradását, és a négy kiáradás egymáshoz való viszonyát. A félhang kifejezésben benne van, hogy két félhang tesz ki egy egész hangot, tehát a Bindu két „végtelen jelre” (fekvő és álló nyolcas közös középponttal) osztható fel, akiknél szorosabb összetartozás van jelen, de egymásban egymást éltetik, és tartják fenn a teremtés kezdete óta, ami egészen a teremtés végezetéig tart. Ez a négy Világ: a mi Világunk, ellenütemben az anti-Világ, keletkezik egy Másvilág és annak a párja a Túlvilág.

Nézzük meg, hogyan néz ki a Négy Világ a négy kottasorban.

A 151/b. ábrán a felső két sor kotta Hangjai (egy kivétellel) pontosan ugyanazon a helyen helyezkednek el az ötvonalas kottasorban, de a táblázatban nem egyeznek a Hangok nevei. Ugyanaz  a Hely, de más a Hang. Itt lett elrejtve a teremtés egyik legnagyobb csodája, és egyik legfontosabb Törvénye. A tükrözés elve, a tükörkép elve. Úgy tűnik mintha ugyanaz lenne, de azon kívül, hogy minden az első Forrásból jött létre, a másolati Források más, és más információs halmazzal feltöltve sugározzák ki saját tudásvilágukat, ezáltal megváltozik Hangjuk, rezonanciájuk.

Mi lehet az oka a második Hang eltérésének, ami nem ugyanazon a Helyen helyezkedik el? Mi a két Hang neve? Az első sorban az A, és D Hangok találhatók, a második sorban pedig a D, és az A Hangok. Mi történt itt? Felcserélődött a két Hang! Itt van a következő csoda, ez mutatja azt, hogy az egyik balos, a másik pedig jobbos csavarodású teremtés.

A harmadik és negyedik kottasorban ugyanez a helyzet!

A második és a negyedik kottasor Hangjai ugyanazok, de a kottaképen máshol helyezkednek el. Ugyanez vonatkozik az első és a harmadik sorban levő Hangokra. A két-két azonos Hangsor fúgájánál pontosan egy oktáv frekvencia különbség van, ami ugye 8 egész Hang távolságnak felel meg, ők a Más és a Túlvilág szereplői, ahol szintén fennáll a jobbos és balos forgás ellenütemben.

Bach csak négy különböző (zenei) kulcsot használt a Világ egyik legnagyobb, ugyanakkor legegyszerűbb csodájára, ami az egész univerzum alapműködését rejti magában.

A Négy Világ nem egyszerre, hanem egymás után Léteznek, léteztetik egymást pontosan úgy, ahogyan a kottakép mutatja nekünk. Minden Világ saját, és egyenértékű Világot épít magának, de egyik sem maradhat fenn a másik Világ nélkül, ez „tükröződik” a kottaképben is.

A következő ábrában megmutatom azokat a Helyeket, azokat a frekvencia tartományokat, amiket mostani tudásunk szerint csakis arányaiban értelmezhetünk, ahol ezek a világok találkoznak egymás   rezgéstartományával, ahol egyik Világból a másikba való átlépések megtörténhetnek.

 

 

152. ábra

 

Minden Világban hat különböző Hangot, vagyis hat Forráshelyet használ, amik egyértelműen a Világokban létrejövő Téridők Forráshelyeinek felel meg. A két-két azonos Hangcsoport között egy

oktáv távolság van, tehát nem azonos frekvenciák. Az egymás alá került pirossal jelölt Hangok az azonos rezgésű, azonos frekvenciájú Hangok. Ezek az átjárásra alkalmas „frekvenciák”, Forráshelyek. A kékkel jelzett Hangok azok a Helyek, amik igaz nincsenek jelen a másik Téridőben (Világban), de frekvencia tartományuk belenyúlik a másik Téridőbe.

 

Az Aranymetszés

Az Aranymetszés a Teremtés, az Élet egyik legfontosabb Törvénye, szabálya. Lássatok csodát, a legelső kis dallamocskában, fúgatémában, természetesen így minden itteni fúgatémában, mondjuk úgy, a Bindu kiáradási hullámaiban, a legegyszerűbb matematikai szorzással megtaláltam az aranymetszés szabályára alkotott legfőbb változási tényezőt!

Összeszámoltam a fúgatéma ritmusértékeit. A legkisebb értéket vettem alapértéknek, ami a nyolcad időtartamú kottajegynek felel meg. A negyed kettő nyolcad érték, a félhangot pedig négy nyolcadnak számoljuk. A végösszeg: 32. Ez egy kitűnő szám, hiszen magába foglalja a Világok számát, hiszen a mi Világunkban 16 párhuzamos Univerzum van, de az Antivilágban úgyszintén.

Mielőtt bárkiben felmerülne az a probléma, hogy a fúgatémából hiányzik a „záró” Hang, valóban igaza van. Az utolsó Hang, ami lezárja a fúgát, az már a kezdő Hangja az utána következő résznek, vagyis egy olyan fraktálozódási ponthoz érünk, ahol minden kiáradás elkezdi építeni saját „otthonát”, saját Világát. A befejező, a „kezdő” Hangok ritmusértéke változó: egynegyed, nyolcad, egész Hang. Arra döntöttem, hogy egy nyolcad értéket még hozzáadunk a 32-höz, így kapunk egy csodálatos számot, Jézus Urunk számát, a 33-as számot, a mi Világunk elsődleges Teremtményét.

Mindkét számmal elvégezzük a számítást, így tartom korrektnek az eljárást, a döntést pedig hozza meg mindenki magának.

32x0,618 = 19,776

32x0,382 = 12,224

33x0,618 = 20,394

33x0,382 = 12,606

A fennmaradó összegeknek úgyszintén megnézzük az aranymetszés Helyeit!

19,776x0,618 = 12,221

19,776x0,382 = 7,554432

12,224x0,618 = 7,554432

12,224x0,382 = 4,669568

20,394x0,618 = 12,603492

20,394x0,382 = 7,790508

12,606x0,618 = 7,790508

12,606x0,382 = 4,815492

Akkor most jöjjön a két aranymetszési Hely a kottaképpel!

 

153. ábra

 

Az első aranymetszési Hely elölről számolva a 20-21. nyolcadra esik, visszafelé számolva pedig a 12-13. nyolcadra. Ez pontosan az a Hely, ahol megjelenik az első negyed érték, „sűrűsödik” a kiáradás ritmusa. A kotta szerint kétszeresére, mivel előtte csak kétnegyedes Hangok szólaltak meg. Ettől a negyedtől, ettől az aranymetszési Helytől számolva a fúga végéig bezárólag a következő aranymetszési Hely elölről számolva a 8., hátulról számolva az 5. nyolcad Hangra esik. Ez pedig a következő ritmikai, sűrűsödési váltás Hely, az első nyolcad megjelenése.

A Teremtés Aranymetszés Helyei az ott jelenlevő Forrás(ok) megkettőződési folyamata, ezáltal a belőlük kiáradó múltszférák a teremtés (Források számának) „sűrűsödését” idézik elő.

 

A Teremtő Hangja

Az itt vizsgált tételben összesen 11-szer hangzik el a fúga témája. A temperált rendszerben, amiben ez a mű íródott, összesen 12 fajta Hang áll a rendelkezésünkre. A 11 fúgában 11-féle Hangot használ Bach. Egyetlen egy Hang marad ki, az Esz Hang. A Teremtő Forrás a Teremtés „előtt” halad, és az Őbelőle kiáradó múltszférákban, ami az Ő múltbeli létinformációja, ezáltal Minden Őbelőle keletkezik, azaz ezekben realizálódik a teremtés. Tehát, egyértelművé válik, hogy az egyetlen „direktben” nem szereplő Hang, az Esz Hang felel meg a Teremtő Hangjának, a Teremtő frekvenciájának, ami csak arányokban értelmezhető. Ha a kódolás igaz, akkor Ez, az Esz Hangnak egy sok-sok oktávval magasabb frekvenciája, amit ember nem állíthat elő, de szerintem nem is létezik olyan erő, ami ezt létrehozhatná, és benne kell lennie az összes eddigi frekvenciáknak is. Vagyis Ő az Egyetlen, és minden az Egyedüli Egyetlen része úgy, hogy minden Létező Forrása annyi információt vesz magához, éltet magában, amennyit akar.

A következő levezetés pillanatnyilag csak magyarul értelmezhető, de mivel nagyon jónak értékelem, meg szeretném Veletek osztani.

Az Esz Hang (Szó) tükörképe a Sze. A Teremtő szava az én felosztásom szerint = Ter-em-tő. A Ter tükörképe = ret. Tegyük össze a két tükörképet! Szeret! Egyik legfontosabb szavunk, érzésünk magunkkal, a világgal szemben, amivel minden probléma megoldódhat.

Vigyük tovább a kimaradt betűket: szeretem őt, vagy szeretem tő. Nekem mindkettő kedvemre való.

Akkor most nézzük mit mond a Renum 11!

 

Esz = 153 = a Grál meglelése = istencél = jóisten = magában levő = fénygúla = gömbfelület = forrásig = a fő Isten = életenergia.

Szeret =256 = a lélek rejtekhelye = nyitva = vezérlő = Isten gondolatai = Isten jelenléte = az örök boldogság = ősegyház = világosság = maga az Isten = ősvíz.

Szeretem tő (őt) (itt mindkettőnek ugyanaz az értéke) = 339 = tükör a tükörben = a sátán bemattolása = a szakrális lét = a végtelen tudat = a megistenült lét = az Isten harmóniája = istenkirályság = az eredeti gondolkodás = a tiszta forma = a mátrix tükre = békét teremteni a lélekben.

Az Esz Hangnak van egy enharmónikus párja, a Disz Hang. Az Esz a „bés” oldal, a Disz pedig a „keresztes” oldal megfelelője.

Egy találó kifejezést találtam a Disz és a Teremtő szavakra. Öt Díszterem. Ők az öt Atya, akik teremtik és fenntartják a Téridőt, ahol az anyagi Létezés kialakulhatott. Mielőtt bárki belekötne abba, hogy a hosszú ő-ből rövidet, illetve a rövid i-ből hosszút alkottam, csak annyi mondanék, hogy gondoljunk azokra a (homorú, vagy domború) tükrökre, ahol ez lehetséges, és már megint beavattuk a teremtés egyik eszközét.

Disz = 158 = a kulcsok őre = aranymag = őskút = források = időeltolás.

Dísz = 159 = matematika = igazmondó = isteni béke = fraktállogika = időtlenül.

Díszterem = 275 = Világegyetem = önvaló Isten = a fehér Lucifer titka = a teremtés logikája = a mindenható Isten = az erős hit = a nagy igazság = a titok titka = a matematika örök alapja = az időbeli Isten = az Isten elméje.

Öt Díszterem = 344 = a tudományok kulcsfogalma = univerzális = továbbgondolhatóság = az Isten elve = az örökkévalóság = a lét kibontakozása = tökéletes Isten = az örök kezdet = az örök élet helye = szent akarat.

 

A két Tachion teremtésre alkalmas tartományai

Sikeres Téridők létrejöttének három feltétele, Törvénye van. Két ellentétes forgású Tűz, egy jobbos és egy balos, egy Anyai és egy Atyai Tachion megfelelő, RV = 4,16-os sebességgel haladó, és a teremtéshez megfelelő időzónában való találkozására, ami egy kettős idősűrűségű zónának felel meg. A találkozás által mindkét Tachion sebessége megváltozik, lelassul RV = 3,16-ra, ezt nevezzük teremtési sebességnek.

 

154/a ábra

 

154/b ábra

 

A fenti ábrákon bemutatom az RV = 4.16, és az RV = 3.16-os sebességű Tachionokat kettős idősűrűségű zónáikkal, amik alkalmasak a Téridő létrehozására.

Akkor most nézzük, hogyan alakul ez a kottaképi kódolásban!

 

155. ábra

Az első üteme a két fúgának szinte mindent magában foglal. A „D-A-F-D” fúga felel meg az Atyai Tachionnak, az „A-D-C-A” kezdetű pedig az Anyai Forrásnak. Előző fejezeteimben több alkalommal levezettem az Atya elsődleges Hangját a D Hangot, illetve az Anya elsődleges Hangját az A Hangot. Kérlek Benneteket nézzetek utána, vagy írjatok nekem, ha kérdésetek van.

A kezdő D Hang elárulja az Atya, és a kezdő A Hang pedig az Anya jelenlétét. Az Atya és az Anya második Hangja megmutatja nekünk forgásirányukat, ami egymással ellentétes: A és D, vagyis az Atyai jobbos, az Anyai pedig balos forgású. A két fúgának egyetlen közös frekvencia Hangjuk van, az A Hang, aki ugye az Anyának felel meg, így megtudhatjuk azt is, hogy az Atyai Téridő az Anyában keletkezik.

Az RV = 4,16-os sebességű Tachion kettős idősűrűségű zónája, ami alkalmas a teremtés elkezdésére, a Jelenpont mögötti második és negyedik múltszféra tartományába esik.

Most számoljuk meg az első fúga első lépéseit. A kezdő Hang a D Hang, a következő Hang az A Hang, ami tőle pontosan négy egész lépésre van. A következő Hang az F Hang, ami a kezdő D Hangtól, a Jelenpontról a második lépésnek, második „szféra tartománynak” felel meg, aztán visszalép a kezdő Hangra, a D Hangra. Behatárolta a Teremtésre alkalmas találkozási szférát, a 2-4-ig terjedő múltszféra tartományt, az A-F-ig tartó Hangtartományt.

„Távolságilag” ez a zóna 4x4,16 = 16,64 (itt semmiféle mértékegységre nem szabad gondolni!). A fúga negyedben való lépéseinek száma pontosan 16-nak felel meg. Ha hozzáadjuk az utolsó befejező Hangot, ami a folytatás is egyben, megkapjuk a maradék 0.64-et, hiszen itt már egy nyolcad értékben gondolkodunk. De ha a 64-es számmal megadja Univerzumunk 64 Dimenzióját (kiterjedését), még tökéletesebb a számadat.

A két Teremtő Tachion találkozása pillanatában lelassítja egymást RV = 3,16-os haladási sebességre, ahol a teremtési zóna Helye is megváltozik, a 2-3-ik múltszférába kerül az optimális kettős idősűrűségi tartomány.

Akkor most vizsgáljuk meg a másik fúgát!

A második fúgában az első távolsági lépés az A-D Hangig pontosan 3 egész lépésnek felel meg. A következő lépés a C Hang, ami a kezdő Hangtól, a Jelenponttól 2 egész lépés távolságra esik. Utána bezárja ezt a kört a saját Hangjával, az A Hanggal, ezzel behatárolva az ő teremtésre alkalmas zónáját, a 2-3-ig terjedő múltszférát. Érdekességként említem meg a következő adatot: 4x3,16 = 12,64. Pontosan 12 lépésből áll minden (itteni) fúga.

 

A kétpólusú Létezés

Ez a része a kutatásomnak talán nem áll messze senki gondolkodásától, hiszen mindannyian részesei vagyunk nap mint nap világunk kétpólusú megnyilvánulásának. A nő-férfi, a jobb-bal, a Jin-Jang és sorolhatnám tovább az idők végezetéig, mert mindennek van egy ellenpárja.

Nekünk most a legfontosabb a zenei kutatásunkban, hogy a fúgákban jelenlevő Hangokat hogyan csoportosíthatjuk a két legfontosabb Hanghoz, a D, és az A Hangokhoz, amik képviselik az Atyai és az Anyai oldalt.

Ezt a folyamatot a következő módon végeztem el. Az első fúgában 12 Hangot számolhatunk össze, ebből összesen 6-féle Hang létezik. Ezt a 6 Hangot tükröztem a temperált rendszer mind a 12-féle Hangjára, minden Hangot önálló Létezőként kezelve. Itt látjátok a táblázatban.

 

156. ábra

 

A felső sorban a tükrözésre kerülő Hangok neve van elhelyezve, az első oszlopban pedig a 12 Hang, amire tükröztem őket, persze a számunkra most jelenlevő zenei rendszerben gondolkodva.

Összegzésképpen két fajta zenei sor jött létre.

 

157. ábra

 

Ebből a táblázatból már könnyen levezethetem melyik Hangok tartoznak a D Hanghoz, az Atyához, és melyikek az A Hanghoz, az Anyához.

A következő táblázatban bemutatom a 11 fúga kétpólusos változatát. Minden fúga 12 Hangból, lépésből áll, és a fúgák pedig az egymás alatti vízszintes sorokban helyezkednek el.

 

158. ábra

 

A 11 Fúga, a Teremtés rendszere

Bemutatom a következő táblázatban a 11 fúga Hangjait az oktáv különbségek megnevezése nélkül, mintha minden szólam egy oktávban lenne elhelyezve. A vízszintes sorokban egymás alatt, a kottában időrendi sorrendben egymás után következő fúga témák Hangjait olvashatjátok. A legfelső sorban a Hangok időrendben megszólaló számát láthatjátok, az első oszlopban pedig a fúgák számait tüntetem fel, szintén időrendi sorrendben.

 

159. ábra

 

Nagyon fontosnak, és szükségesnek tartom ugyanezeknek a Hangoknak a frekvencia táblázatát feltüntetni, hiszen így ad pontos leírást a Hangok Helyeiről.

 

160. ábra

 

32-féle frekvenciát használt Bach mester a fúgák megalkotására, ami nekünk egy tökéletes szám, hiszen a mi Világunkban 16 párhuzamos univerzum van, az ellenütemben létező Antivilágban úgyszintén. Ami még szebbé teszi felismerésünket, hogy az előző rész pólusfelosztásában rendeződött Hangcsoportok szerint a D Hanghoz, az Atyához 16 frekvencia tartozik, az A Hanghoz, az Anyához szintén 16 frekvencia tartozik. Ez a kódolás első lépése, a párhuzamos világokba való eljutáshoz még legalább további „kétszeres” kódolást kell megfejteni.

Minden fúga 12 Hangból áll a befejező Hanggal együtt, mint már többszörösen említve a következő  teremtési rész kezdeteként. 11x12 = 132. Ha így megszámoljuk egy fúga Hangjait, eggyel több Hang fog kijönni, mert van egy átkötött Hang, az első nyolcad Hang, ami az előtte levő félhanggal lett összekötve. Ez a nyolcad Hang létezik, de nem szólal meg külön önmagában, hanem az előtte levő félhang szól még nyolcad Hanggal tovább. Ha jól megnézitek a kottát, a két Hang ugyanazon a Helyen helyezkedik el, tehát ugyanaz a frekvencia magassága. A teremtésben, a kódolásunkban ez a Nemtér-Nemidő Helye, ahol egyik Téridőből léphetünk át más Téridőkbe, vagy párhuzamos Univerzumokba. Aki már foglalkozott a Téridő Forrásrendszerével, pontosan tudja, hogy a Nemtér-Nemidőn áthaladó Forrás nem kevesebb mint egy „pillanatig” mindkét Téridőben létezik. Ha hozzászámoljuk a 132 Hanghoz a 11 átkötött Hangot, megkapjuk a 143-as számot. Egyik kedvenc gondolkodásom a számok spirális összekötése, amivel megkapjuk ebből a számból a Pi számát, a 3,14-et. Továbbgondolva a fúgák Hangjainak összegét, igazából 11 Hangból állnak a fúga Hangjai az átkötött Hang és a záró Hang számolása nélkül. Ez a szám is csodálatos, hiszen a dimenziólépcső egy Téridős lépéseinek számát zárja magába. Akkor nézzük ezt a számot is: 11x11 = 121.

Olvassuk át a Renum 11-et!

132 = teljes = mantra = fényben = létkapu = Ékes Ákos = a lét erői = főpapság = örök rend.

143 = isteni = forrás = a Grál energiája.

121 = lényeg = felébredés = angyal.

 

Számoljuk össze az első két fúga Hangjainak az egymáshoz viszonyított Hangjegytávolságait. Félhangonként számoljuk az egy távolságot.

1 = 7+4+3+1+1+2+1+2+2+1+2 = 26

2 = 5+2+3+1+1+2+1+2+2+2+1 = 22

26+22 = 48. Ez a Bindu négy kiáradásából kettő, 48x2 (mivel a 3. és 4. fúga megegyezik az 1. és 2 fúgával) = 96, ami a Renum 11 szerint a Minta, a Teremtés Mintája.

 

A 11 fúgából 9 fúgának a Hangkészlete 6-féle frekvenciából, 6-féle Hangból jött létre. Minden Téridőben 6 Forráshely Létezik, és mindegyik Forráshelynek a rezgéstartománya felveszi az éppen ott áthaladó Forrás rezgését, ezáltal „több”, azaz más és más információhalmazzal bővül Téridejének Tudása. A hat-féle Hang erre utal, és a 11 lépés pedig bemutatja az egy Téridőben való lépések státuszait.

A maradék két fúga, időben a 6. és a 7. fúga hét különböző Hangot használ, ők már egyértelműen a Fény születéséről beszélnek, hiszen Ő a Téridő után következő Létező a Teremtésben, ahol 8 Helyen 7 Forrás építi a Fény Világát. Ez a két fúga az egyetlen olyan Hely, ahol „egymásban” szólalnak meg, vagyis a 6. fúga utolsó negyedrészében kezdődik a 7. fúga. A Fény a Térben született Tér, vagyis „bele” születik a Téridőbe.

Hangkészletileg igazából 6 fajta fúga van, és ezeket összeszámolva megkapunk még két fontos teremtési számot. 6x11 = 66, Jézus titkos száma, 6x12 = 72, az első Létezők, a Világ őrzői, a Kerubok.

Kettő Hang, kettő Forrás, aki minden fúgában szerepel, a D és az A Hangok, az Atya és az Anya, ami szintén tökéletesen megegyezik a Teremtés Törvényeivel.

Az első két fúga, és ugyanúgy a második két fúga, tehát már az első négy kiáradása a Bindunak 10  -féle Hangból épül fel. 10 Teremtőről tudunk, akik egymás Világaiban szerepet játszanak a teremtés folyamatában, így a 10 Hang a 10 Teremtő szimbolikus képviselői.

A következő táblázatban bemutatom a 6-féle Hangtartományt.

 

161. ábra

 

Most vizsgáljuk meg milyen összefüggéseket találunk a 159-160. táblázatokban, ha oszloponként, tehát függőleges soronként vesszük át a Hangok, a Teremtés Rendjét. Ez azt jelenti, hogy az első oszlop minden fúga első Hangja, a második a második Hangok, és így tovább.

Minden oszlopban három fajta Hang szólal meg, kivéve a 3. oszlopot, amely négy fajta Hangot tartalmaz. Frekvencia magasságokban már más a helyzet. Az első nyolc (átkötött Hanggal kilenc) oszlopban hét fajta Hang frekvenciája hallható, az utolsó négy oszlopban pedig hat frekvencia található. Mit jelent mindez?

Ez már az anyagi részecske „mátrix” képe, az első fontos kód megfejtése, amivel közelebb jutunk a későbbi teljes megfejtéshez.

A Téridőn belül, tehát minden fúgán belül, ezek ugyebár a vízszintes sorok (de az utolsó négy oszlopban is 6 forráshely van), a Fény keletkezése után - a többi oszlopban mindenhol 7 Forráshang él, 4 Fraktálon, ez jelenti a négy Szólamot, szoprán, alt, tenor, basszus - ,három fajta Hang, tehát három Tachion kelti az anyagi részecskét. Ők, a minden oszlopban jelenlevő három fajta Hang. Kivétel a harmadik oszlop, ahol négy fajta Hang szólal meg. Erre egy ötletem van, talán ez a neutrinó, a továbbhaladás, a „bimbó” az anyagi részecskén. A Hangok összetétele is ezt sugallja, mert a neveik: F-B-C-Cisz, tehát a Cisz a C „leszármazottja”, hozzátartozója.

Az utolsó négy oszlop megszólaló frekvenciái: 6x4 = 24, megadják a Téridő dimenzió számát. Az első kilenc oszlopban (beletartozik az átkötött Hang) megjelenő frekvenciák: 9x7 = 63, a Fény egy Téridőben betöltött Forráshelyeinek száma, ami a Fény Első kiáradási hullámtere, így ők hordozzák a Fény originális információ halmazát.

A következő táblázatomban bemutatom az oszlopokban levő hármas Hangcsoportokat, Tachionokat, a hetes, és hatos felosztású rezgéstartományukkal.

 

162. ábra

A most következő összefoglaló ábra pedig a felosztás lehetőségeit foglalja magába.

 

163. ábra

 

A Dimenziólépcsőt keresve

Régi vágyam, hogy végre megtaláljam zenei kutatásomban a dimenziólépcső folyamatát, eddig nem jártam szerencsével, vagy nem vettem észre azokat a jeleket, amik a megoldáshoz vezethetnének.

A dimenziólépcsőt kutatva csináltam pár táblázatot, ahol bíztam a sikerben. A dimenziólépcsőt nem találtam meg, de ráleltem egy olyan rendszerre, ami tudom, hogy jó, és sok tudást tartalmaz, csak ötletem sincsen mibe akadtam bele. Megosztok Veletek három táblázatot megfelelő magyarázattal, és ha valakinek bármilyen ötlete van, nagy érdeklődéssel várom jelentkezését.

A 159. és a 160. ábrákból dolgoztam, de úgy, hogy az utolsó oszlopot, tehát a fúgák utolsó Hangjait  nem használtam, mivel a Téridő „dimenziólépcsője” 11 lépésből áll, és így 11 lépés lehetőséget kerestem. Az átkötött, meg nem szólaló Hang pedig egybetartozik a vele összekötött 8. Hanggal. A táblázatban sincsen külön Helye, „oszlopa”.

A számításaimban 22-es számok jöttek ki, ez is a dimenziólépcső száma, mivel az anti oldalon is 11 lépés van.

Az első táblázatom rendszere: megvizsgáltam az oszlopok (függőleges sorok) és a vízszintes sorok egymáshoz való kapcsolatát. Összeszámoltam a 11. oszlopban levő Hangokat, összeadva a vízszintes 11. sorban levő Hangokkal. Az egy közös Hang, ami a táblázat bal alsó sarkában van, természetesen kétszer lett számolva, hiszen találkozási pont, és mindkét oldalon jelen van. Ezeknek a Hangoknak a számösszegei kerültek az itteni táblázatom első vízszintes sorába.

 

164. ábra

 

Mint látjátok a legfelső sorban feltüntettem a lehetséges 11 Hangot, az első oszlopban pedig a sorban vizsgált sorok számát. A 22-es szám a végén a Hangok darabszáma, az utolsó két oszlop pedig a D és az A Hangok aránya, tehát az Atya és az Anya szerepe a kétpólusos levezetésem alapján. Az alsó sorban pedig a végösszegek találhatóak.

A második vízszintes sor a 10. oszlop, és a 10. vízszintes sor összesített Hangtérképe. A következő a 9. oszlop, és 9. vízszintes sor összeszámolt Hangjai. Ahová nulla került, azokon a Helyeken az a Hang éppen szünetel.

Ebben a vizsgálatban minden alkalommal változik mindkét oldal, tehát változó mozgásokról beszélhetünk. Megszámoltam a nullával, és a számokkal betöltött Helyek számát. 38 „betöltetlen”, és 83 betöltött Hely van. Ez egy Tükörszám: 38-83.

Megvizsgáltam mindhárom táblázatban azt is, hogy frekvenciálisan hogyan oszlanak meg a számok, tehát pl. egy 9-es számnál melyik oktávban hány Hang szerepel. Itt leírom a lehetőségeket, most csak számokban.

9 = 5+3+1, 8 = 5+2+1, vagy 8 = 4+3+1, vagy 8 = 3+3+2, 7 = 3+2+2, vagy 7 =3+3+1, vagy 7 = 4+2+1, 6 = 3+2+2, vagy 6 = 4+2, 5 = 2+2+1, vagy 5 = 4+1, vagy 5 =3+2, 4 = 4, vagy 4 = 2+2, vagy 4 = 2+1+1, 3 = 3, vagy 3 = 2+1, vagy 3 = 1+1+1, 2 = 2, vagy 2 = 1+1, 1 = 1.

 

A következő ábrám szisztémája ugyanaz, mint az előzőnek, csak a sorok vizsgálata változik.

Itt választottam egy állandó sort, ami az első fúga, tehát a 160. ábrán levő első, felső vízszintes sor, és mindig hozzávettem egy oszlopot, először az első oszlopot, majd a másodikat és így tovább.

 

165. ábra.

 

Itt 44 Helyre került a nulla, és a többi 77 Hely betöltöttnek számít. Ennél a számításnál a különbség 33, Jézus Urunk száma.

Akkor most jöjjön ennek a fejezetnek a befejező ábrája!

 

166. ábra

 

Itt egy állandó sort választottam ki, méghozzá egy átlót, ahol az első Hang az első fúga első Hangja, a második Hang a második fúga második Hangja, az utolsó pedig az utolsó fúga 11. Hangja. Ez az  állandó sor. A hozzá vett sorok változóak. Az első sor, amit hozzávettem az átlóhoz, a vele első fölfelé párhuzamosan levő, tehát mellette elhelyezkedő átlós sor, ami ugye egy Hanggal kevesebb, mint az átló sor, így hozzávettem még a bal alsó sarokban levő Hangot, a 11. fúga első Hangját.

A következő sor eredményei a változatlan átlós sor, és a vele párhuzamosan fölfelé helyezkedő második sor, ahol két Hanggal lesz kevesebb, így a maradék két Hang a bal sarokból a második átlós sor, ahol két Hangot találunk. Ennek alapján megvan a szisztéma, amíg elfogynak a sorok, tehát 11 lehetséges változat van ebben a variációban is.

Ebben a táblázatban 25 betöltetlen, és 96 betöltött Hely van, ami ugye a Minta száma.

 

Kedves Olvasóim! Minden ötlet, minden hozzászólás továbbvisz bennünket az igazlátás útján.

Isten mindenkori Áldása legyen Veletek!

 

 következő - next