|
Ebben
a fejezetemben újra előveszem Johann Sebastian Bach utolsó művét, a
„Die Kunst der Fuge”-t (BWV 1080), a Fúga Művészetét, azon belül
egy tétellel, a Contrapunctus 1-gyel foglalkozunk. Sőt, a közel egyezer
Hangból álló tételnek csak egy részét elemzem, pontosan 132 Hangot.
Egy korábbi írásomban már sok mindenre rájöhettem Teremtőnk csodálatos,
egyszerűen zseniális kódolásában, és mostanra sok olyan dolog megérett
bennem, amit szívesen megosztok mindenkivel abban a reményben, hogy végre
felébred a világ, végre nemcsak zenei szavakkal és fülekkel, hanem
univerzális látásmóddal hallgatjuk, látjuk, értjük meg a Bach által
tolmácsolt világképet, amiben benne rejlik Univerzumunk létrejötte,
és működése. A
Zenei Kulcsok 8. fejezetét már ennek a műnek szenteltem, így kérem
azokat, akiket komolyabban érdekel a munkám, kösse össze a két
fejezetet, mert ebben az írásomban valószínűleg csak utalást teszek
egy-két helyen, ismételni nem szeretnék, már csak a fejezet hosszúsága,
és az értelmi befogadás korlátai miatt sem. Ezzel semmiféleképpen
nincsen szándékomban senki ember fiát megsérteni, inkább a megszokott
elemzéstől eltérő gondolatvilágom megértése érdekében teszem ezt,
hogy lehetőség szerint minél több ébredező, vagy már ébren levő léleknek
mutassak újabb, és újabb lehetőséget, amivel megérti az önmagában,
és környezetében élő világ mélységeit. Kérlek
Benneteket, hallgassátok meg a Contrapunctus 1-t!
https://www.youtube.com/watch?v=drVbEHEYxJg Az
egész mű egyébként közel másfél óra ideig tart, vagyis egy rövidebb
filmnek felel meg, koncentrációban a legkomolyabb, amit eddigi életetekben
megéltetek, tudáshalmazában pedig a Világegyetem Mindensége. Azt
már többszörösen említettem, hogy a legtisztább kódolt adatokat
eredeti, „lediktált” állapotukban lehet legoptimálisabban
megfejteni, így Johann Sebastian Bach kézzel írott kottájából
dolgozunk, amit nagy szerencsénkre meg lehet találni az interneten. Lássuk
a kottát! 149.
ábra Ez
az első oldal (összesen két oldalból áll), szerintem a kottát nem
ismerőknek elég ennyi, akik pedig ismerik a kottát, könnyen hozzájuthatnak
a másik oldalhoz, de kérhetitek tőlem is. A kutatásaim során többször
használom a Renum 11 igazságtisztázó, igazságkereső kifejezéseit,
így közelebb kerülök a szavak valós értékeihez. A Renum 11 számmisztikai
magyarázatát a 18. fejezetben „A Tűz születésének az első
pillanata” című oldalon találjátok meg. Röviden annyi, hogy az
azonos számértékekkel rendelkező szavak, mondatok mélyítik az
eredeti szó értelmét, esetlegesen rámutatnak további tulajdonságokra,
akár kutatási irányokra. Fejezetem
címe: Az
Örök Rend Törvényei = 544 = a kozmikus összefüggőség = az isteni lényeg
megértése = a világprogram kulcskönyve = belenézni a nagy világtükörbe
= a szellemi létezés lényege = az érzékfeletti forrás = igazságos
szeretet. Ha
ránézünk a kottaképre az tűnik fel legelőször, hogy négyes
sorokban lettek összekötve a kottasorok. Ez azt jelenti, hogy egy négyszólamú
műről van szó, ahol minden időben, akkor is amikor egy szólamban szünet
van, négy szólam szólal meg. Segítségképpen ezen az oldalon összesen
öt kottasort találunk. Amikor egy szólamban szünet van, az nem jelenti
azt, hogy ő nem létezik. Ugyanúgy együtt „lélekzik” a többi szólammal,
és már alig várja, hogy átvehesse, folytathassa, építhesse az
elkezdett zeneművet. A mostanság kiadott kottákban kétsoros kottákba
„tömörítik” be a négy szólamot, ami praktikusnak tűnik első
pillanatra, pedig éppen a kódolásra kerülő legfontosabb dolgok tűnnek
el ezzel az eljárással. Pontosan így működik a „másik” oldal:
meghagyja az igazságot, a Hangokat, de a lényeg felismerése, amit az
eredeti kottakép mutat meg, eltünteti
szemünk elöl, és nagyon megnehezíti az igazlátás menetét. Minden
zeneértő ember a legnagyobb alkotások csoportjába teszi ezt a művet,
de még nem találkoztam kielégítő magyarázatra, ami méltó lenne
zsenialitására. A
Négy Világ Teremtőnk,
a Mindenség megteremtőjének első megnyilvánulása Bindu formában
mutatható meg legoptimálisabban a mi Világunkban. 150/a
ábra
150/b ábra Ez
a forma nagyon sok helyen látható, mindenféle művészi alkotásokban,
templomokban, hímzésekben, keleti kultúrákban, csak az igaz Szó, az
igaz magyarázat hiányzik a formához fűzött valósághoz. A Teremtő
neve (kivéve egy-két helyen a keleti kultúrákban). Sík felületben
sohasem mutatkozik meg, csak a könnyebb érthetőség miatt alkották meg
nekünk ezt az alakzatot. A matematika világa konkrétan levezette a
lemniszkáta megkettőződését komplex síkon, ami ugye ugyanehhez az ábrához
vezet el bennünket. A
Bach által megalkotott kotta első pár üteme, az ő felosztásában
pontosan nyolc ütem, a Teremtő Forrás első állapotát mutatja be, ami
nemcsak az elsőt, hanem a Létezés folytonos állandóságát, Törvényeit
tanítja meg velünk. Ez, a kottaképen az első két sornak felel meg. Az
első két ütemben csak egy szólamban láthatunk kottajegyeket, tehát
megszólaló Hangokat, a többi három szólamban szünet jeleket mutat a
kottakép. A zene világában ezt a pár Hangból álló dallamot fúgának
nevezik. Nem véletlenül a Fúga Művészete a mű címe, hiszen hasonlót
nem alkotott ember. Erre a pár Hangra, erre a fúgára alkotta meg a közel
másfél órás művet, ami azt jelenti, hogy ez a dallam, ez a pár Hang
mindenféle változata kíséri végig az egész darab menetét. A teremtés
pontosan így működik. A Renum 11 szerint: fúga = 40 = énmag. Ez
a két ütem a Bindu egyik szirma, kiáradása a négy sziromból, a négy
kiáradásából. Keressük meg a többi szirmot, a többi kiáradását! Ahogy
befejezi a második kottasorban, az alt szólamban a fúga dallamot, úgy
folytatja látszólag ugyanazt a fúga dallamot az első szólam, a
legfelső szólam, amit szoprán szólamnak nevezünk. Ez a Bindu második
kiáradása (szirma). Ezután pontosan ugyanennyi időtartam elteltével látszólagosan
ugyanez a fúga téma „kezdődik”, „folytatódik” a negyedik, a
legalsó, a basszus szólamban. Ő a Bindu harmadik kiáradása (szirma),
majd ugyanezzel a szisztémával kerül a Bindu negyedik szirma a
harmadik, a tenor szólamba. Milyen érdekes csavarodások történnek már
az első pillanatban: a második helyén az első, majd fordítva, a
negyedik helyén a harmadik, majd ez is megfordul. Tehát az előrehaladási
folyamatot több forgási állapottal kell összekötni. Mit
mond a Renum 11 a 4 szólamú kifejezésre és a szólamokra? 4
szólamú = 212 = ragyogásban = a felébredés kulcsa = a teremtő elme =
a belső Isten = szirom = a nagy ébredés. Alt
= 70 = tő = úr = eleredő. Szoprán
= 249 = sűrűség = az Isten fia = létmegértés = Isten fénye = gyűrűelmélet
= Isten leírása = Istenvilág = a felsőlélek titkai = a végső megoldás
= a szellemi kapu = Isten van = Igaz Isten. Tenor
= 130 = jesus = ősúr = létkör = mozgó = időréteg = a genetikai kód. Basszus
= 272 = Isten titka = a tudás tudása = az idő közepe = tökéletes
rend = létszféra = Istennel egy = én vagyok a Grál = a lélek éneke
az ég kapujában. A
következő ábrán egymás alá helyezem a négy szólamban megszólalt fúga
témát, és az alatta levő táblázatban pedig feltüntetem a sorban
megszólaló Hangok nevét, mind a négy szólamban. 151/a
ábra 151/b
ábra Az
ütemmutató a 4/2-es ütem, aminek a legtökéletesebb magyarázata az
első ütemben megfogalmazódik. Négy darab időben egyenértékű
kottajegyet, négy félhangot ábrázol, ami bemutatja a Bindu 4 kiáradását,
és a négy kiáradás egymáshoz való viszonyát. A félhang kifejezésben
benne van, hogy két félhang tesz ki egy egész hangot, tehát a Bindu két
„végtelen jelre” (fekvő és álló nyolcas közös középponttal)
osztható fel, akiknél szorosabb összetartozás van jelen, de egymásban
egymást éltetik, és tartják fenn a teremtés kezdete óta, ami egészen
a teremtés végezetéig tart. Ez a négy Világ: a mi Világunk, ellenütemben
az anti-Világ, keletkezik egy Másvilág és annak a párja a Túlvilág. Nézzük
meg, hogyan néz ki a Négy Világ a négy kottasorban. A
151/b. ábrán a felső két sor kotta Hangjai (egy kivétellel) pontosan
ugyanazon a helyen helyezkednek el az ötvonalas kottasorban, de a táblázatban
nem egyeznek a Hangok nevei. Ugyanaz a
Hely, de más a Hang. Itt lett elrejtve a teremtés egyik legnagyobb csodája,
és egyik legfontosabb Törvénye. A tükrözés elve, a tükörkép elve.
Úgy tűnik mintha ugyanaz lenne, de azon kívül, hogy minden az első
Forrásból jött létre, a másolati Források más, és más információs
halmazzal feltöltve sugározzák ki saját tudásvilágukat, ezáltal
megváltozik Hangjuk, rezonanciájuk. Mi
lehet az oka a második Hang eltérésének, ami nem ugyanazon a Helyen
helyezkedik el? Mi a két Hang neve? Az első sorban az A, és D Hangok
találhatók, a második sorban pedig a D, és az A Hangok. Mi történt
itt? Felcserélődött a két Hang! Itt van a következő csoda, ez
mutatja azt, hogy az egyik balos, a másik pedig jobbos csavarodású
teremtés. A
harmadik és negyedik kottasorban ugyanez a helyzet! A
második és a negyedik kottasor Hangjai ugyanazok, de a kottaképen máshol
helyezkednek el. Ugyanez vonatkozik az első és a harmadik sorban levő
Hangokra. A két-két azonos Hangsor fúgájánál pontosan egy oktáv
frekvencia különbség van, ami ugye 8 egész Hang távolságnak felel
meg, ők a Más és a Túlvilág szereplői, ahol szintén fennáll a
jobbos és balos forgás ellenütemben. Bach
csak négy különböző (zenei) kulcsot használt a Világ egyik
legnagyobb, ugyanakkor legegyszerűbb csodájára, ami az egész univerzum
alapműködését rejti magában. A
Négy Világ nem egyszerre, hanem egymás után Léteznek, léteztetik
egymást pontosan úgy, ahogyan a kottakép mutatja nekünk. Minden Világ
saját, és egyenértékű Világot épít magának, de egyik sem maradhat
fenn a másik Világ nélkül, ez „tükröződik” a kottaképben is. A
következő ábrában megmutatom azokat a Helyeket, azokat a frekvencia
tartományokat, amiket mostani tudásunk szerint csakis arányaiban értelmezhetünk,
ahol ezek a világok találkoznak egymás
rezgéstartományával, ahol egyik Világból a másikba való átlépések
megtörténhetnek. 152.
ábra Minden
Világban hat különböző Hangot, vagyis hat Forráshelyet használ,
amik egyértelműen a Világokban létrejövő Téridők Forráshelyeinek
felel meg. A két-két azonos Hangcsoport között egy oktáv
távolság van, tehát nem azonos frekvenciák. Az egymás alá került
pirossal jelölt Hangok az azonos rezgésű, azonos frekvenciájú Hangok.
Ezek az átjárásra alkalmas „frekvenciák”, Forráshelyek. A kékkel
jelzett Hangok azok a Helyek, amik igaz nincsenek jelen a másik Téridőben
(Világban), de frekvencia tartományuk belenyúlik a másik Téridőbe. Az
Aranymetszés Az
Aranymetszés a Teremtés, az Élet egyik legfontosabb Törvénye, szabálya.
Lássatok csodát, a legelső kis dallamocskában, fúgatémában, természetesen
így minden itteni fúgatémában, mondjuk úgy, a Bindu kiáradási hullámaiban,
a legegyszerűbb matematikai szorzással megtaláltam az aranymetszés
szabályára alkotott legfőbb változási tényezőt! Összeszámoltam
a fúgatéma ritmusértékeit. A legkisebb értéket vettem alapértéknek,
ami a nyolcad időtartamú kottajegynek felel meg. A negyed kettő nyolcad
érték, a félhangot pedig négy nyolcadnak számoljuk. A végösszeg:
32. Ez egy kitűnő szám, hiszen magába foglalja a Világok számát,
hiszen a mi Világunkban 16 párhuzamos Univerzum van, de az Antivilágban
úgyszintén. Mielőtt
bárkiben felmerülne az a probléma, hogy a fúgatémából hiányzik a
„záró” Hang, valóban igaza van. Az utolsó Hang, ami lezárja a fúgát,
az már a kezdő Hangja az utána következő résznek, vagyis egy olyan
fraktálozódási ponthoz érünk, ahol minden kiáradás elkezdi építeni
saját „otthonát”, saját Világát. A befejező, a „kezdő”
Hangok ritmusértéke változó: egynegyed, nyolcad, egész Hang. Arra döntöttem,
hogy egy nyolcad értéket még hozzáadunk a 32-höz, így kapunk egy
csodálatos számot, Jézus Urunk számát, a 33-as számot, a mi Világunk
elsődleges Teremtményét. Mindkét
számmal elvégezzük a számítást, így tartom korrektnek az eljárást,
a döntést pedig hozza meg mindenki magának. 32x0,618
= 19,776 32x0,382
= 12,224 33x0,618
= 20,394 33x0,382
= 12,606 A
fennmaradó összegeknek úgyszintén megnézzük az aranymetszés
Helyeit! 19,776x0,618
= 12,221 19,776x0,382
= 7,554432 12,224x0,618
= 7,554432 12,224x0,382
= 4,669568 20,394x0,618
= 12,603492 20,394x0,382
= 7,790508 12,606x0,618
= 7,790508 12,606x0,382
= 4,815492 Akkor
most jöjjön a két aranymetszési Hely a kottaképpel! 153.
ábra Az
első aranymetszési Hely elölről számolva a 20-21. nyolcadra esik,
visszafelé számolva pedig a 12-13. nyolcadra. Ez pontosan az a Hely,
ahol megjelenik az első negyed érték, „sűrűsödik” a kiáradás
ritmusa. A kotta szerint kétszeresére, mivel előtte csak kétnegyedes
Hangok szólaltak meg. Ettől a negyedtől, ettől az aranymetszési Helytől
számolva a fúga végéig bezárólag a következő aranymetszési Hely
elölről számolva a 8., hátulról számolva az 5. nyolcad Hangra esik.
Ez pedig a következő ritmikai, sűrűsödési váltás Hely, az első
nyolcad megjelenése. A
Teremtés Aranymetszés Helyei az ott jelenlevő Forrás(ok) megkettőződési
folyamata, ezáltal a belőlük kiáradó múltszférák a teremtés (Források
számának) „sűrűsödését” idézik elő. A
Teremtő Hangja Az
itt vizsgált tételben összesen 11-szer hangzik el a fúga témája. A
temperált rendszerben, amiben ez a mű íródott, összesen 12 fajta Hang
áll a rendelkezésünkre. A 11 fúgában 11-féle Hangot használ Bach.
Egyetlen egy Hang marad ki, az Esz Hang. A Teremtő Forrás a Teremtés
„előtt” halad, és az Őbelőle kiáradó múltszférákban, ami az
Ő múltbeli létinformációja, ezáltal Minden Őbelőle keletkezik,
azaz ezekben realizálódik a teremtés. Tehát, egyértelművé válik,
hogy az egyetlen „direktben” nem szereplő Hang, az Esz Hang felel meg
a Teremtő Hangjának, a Teremtő frekvenciájának, ami csak arányokban
értelmezhető. Ha a kódolás igaz, akkor Ez, az Esz Hangnak egy sok-sok
oktávval magasabb frekvenciája, amit ember nem állíthat elő, de
szerintem nem is létezik olyan erő, ami ezt létrehozhatná, és benne
kell lennie az összes eddigi frekvenciáknak is. Vagyis Ő az Egyetlen,
és minden az Egyedüli Egyetlen része úgy, hogy minden Létező Forrása
annyi információt vesz magához, éltet magában, amennyit akar. A
következő levezetés pillanatnyilag csak magyarul értelmezhető, de
mivel nagyon jónak értékelem, meg szeretném Veletek osztani. Az
Esz Hang (Szó) tükörképe a Sze. A Teremtő szava az én felosztásom
szerint = Ter-em-tő. A Ter tükörképe = ret. Tegyük össze a két tükörképet!
Szeret! Egyik legfontosabb szavunk, érzésünk magunkkal, a világgal
szemben, amivel minden probléma megoldódhat. Vigyük
tovább a kimaradt betűket: szeretem őt, vagy szeretem tő. Nekem
mindkettő kedvemre való. Akkor
most nézzük mit mond a Renum 11! Esz
= 153 = a Grál meglelése = istencél = jóisten = magában levő = fénygúla
= gömbfelület = forrásig = a fő Isten = életenergia. Szeret
=256 = a lélek rejtekhelye = nyitva = vezérlő = Isten gondolatai =
Isten jelenléte = az örök boldogság = ősegyház = világosság = maga
az Isten = ősvíz. Szeretem
tő (őt) (itt mindkettőnek ugyanaz az értéke) = 339 = tükör a tükörben
= a sátán bemattolása = a szakrális lét = a végtelen tudat = a
megistenült lét = az Isten harmóniája = istenkirályság = az eredeti
gondolkodás = a tiszta forma = a mátrix tükre = békét teremteni a lélekben. Az
Esz Hangnak van egy enharmónikus párja, a Disz Hang. Az Esz a „bés”
oldal, a Disz pedig a „keresztes” oldal megfelelője. Egy
találó kifejezést találtam a Disz és a Teremtő szavakra. Öt Díszterem.
Ők az öt Atya, akik teremtik és fenntartják a Téridőt, ahol az
anyagi Létezés kialakulhatott. Mielőtt bárki belekötne abba, hogy a
hosszú ő-ből rövidet, illetve a rövid i-ből hosszút alkottam, csak
annyi mondanék, hogy gondoljunk azokra a (homorú, vagy domború) tükrökre,
ahol ez lehetséges, és már megint beavattuk a teremtés egyik eszközét. Disz
= 158 = a kulcsok őre = aranymag = őskút = források = időeltolás. Dísz
= 159 = matematika = igazmondó = isteni béke = fraktállogika = időtlenül. Díszterem
= 275 = Világegyetem = önvaló Isten = a fehér Lucifer titka = a teremtés
logikája = a mindenható Isten = az erős hit = a nagy igazság = a titok
titka = a matematika örök alapja = az időbeli Isten = az Isten elméje. Öt
Díszterem = 344 = a tudományok kulcsfogalma = univerzális = továbbgondolhatóság
= az Isten elve = az örökkévalóság = a lét kibontakozása = tökéletes
Isten = az örök kezdet = az örök élet helye = szent akarat. A
két Tachion teremtésre alkalmas tartományai Sikeres
Téridők létrejöttének három feltétele, Törvénye van. Két ellentétes
forgású Tűz, egy jobbos és egy balos, egy Anyai és egy Atyai Tachion
megfelelő, RV = 4,16-os sebességgel haladó, és a teremtéshez megfelelő
időzónában való találkozására, ami egy kettős idősűrűségű zónának
felel meg. A találkozás által mindkét Tachion sebessége megváltozik,
lelassul RV = 3,16-ra, ezt nevezzük teremtési sebességnek. 154/a
ábra 154/b
ábra A
fenti ábrákon bemutatom az RV = 4.16, és az RV = 3.16-os sebességű
Tachionokat kettős idősűrűségű zónáikkal, amik alkalmasak a Téridő
létrehozására. Akkor
most nézzük, hogyan alakul ez a kottaképi kódolásban! 155.
ábra Az
első üteme a két fúgának szinte mindent magában foglal. A
„D-A-F-D” fúga felel meg az Atyai Tachionnak, az „A-D-C-A” kezdetű
pedig az Anyai Forrásnak. Előző fejezeteimben több alkalommal
levezettem az Atya elsődleges Hangját a D Hangot, illetve az Anya elsődleges
Hangját az A Hangot. Kérlek Benneteket nézzetek utána, vagy írjatok
nekem, ha kérdésetek van. A
kezdő D Hang elárulja az Atya, és a kezdő A Hang pedig az Anya jelenlétét.
Az Atya és az Anya második Hangja megmutatja nekünk forgásirányukat,
ami egymással ellentétes: A és D, vagyis az Atyai jobbos, az Anyai
pedig balos forgású. A két fúgának egyetlen közös frekvencia
Hangjuk van, az A Hang, aki ugye az Anyának felel meg, így megtudhatjuk
azt is, hogy az Atyai Téridő az Anyában keletkezik. Az
RV = 4,16-os sebességű Tachion kettős idősűrűségű zónája, ami
alkalmas a teremtés elkezdésére, a Jelenpont mögötti második és
negyedik múltszféra tartományába esik. Most
számoljuk meg az első fúga első lépéseit. A kezdő Hang a D Hang, a
következő Hang az A Hang, ami tőle pontosan négy egész lépésre van.
A következő Hang az F Hang, ami a kezdő D Hangtól, a Jelenpontról a második
lépésnek, második „szféra tartománynak” felel meg, aztán visszalép
a kezdő Hangra, a D Hangra. Behatárolta a Teremtésre alkalmas találkozási
szférát, a 2-4-ig terjedő múltszféra tartományt, az A-F-ig tartó
Hangtartományt. „Távolságilag”
ez a zóna 4x4,16 = 16,64 (itt semmiféle mértékegységre nem szabad
gondolni!). A fúga negyedben való lépéseinek száma pontosan 16-nak
felel meg. Ha hozzáadjuk az utolsó befejező Hangot, ami a folytatás is
egyben, megkapjuk a maradék 0.64-et, hiszen itt már egy nyolcad értékben
gondolkodunk. De ha a 64-es számmal megadja Univerzumunk 64 Dimenzióját
(kiterjedését), még tökéletesebb a számadat. A
két Teremtő Tachion találkozása pillanatában lelassítja egymást RV
= 3,16-os haladási sebességre, ahol a teremtési zóna Helye is megváltozik,
a 2-3-ik múltszférába kerül az optimális kettős idősűrűségi
tartomány. Akkor
most vizsgáljuk meg a másik fúgát! A
második fúgában az első távolsági lépés az A-D Hangig pontosan 3
egész lépésnek felel meg. A következő lépés a C Hang, ami a kezdő
Hangtól, a Jelenponttól 2 egész lépés távolságra esik. Utána bezárja
ezt a kört a saját Hangjával, az A Hanggal, ezzel behatárolva az ő
teremtésre alkalmas zónáját, a 2-3-ig terjedő múltszférát. Érdekességként
említem meg a következő adatot: 4x3,16 = 12,64. Pontosan 12 lépésből
áll minden (itteni) fúga. A
kétpólusú Létezés Ez
a része a kutatásomnak talán nem áll messze senki gondolkodásától,
hiszen mindannyian részesei vagyunk nap mint nap világunk kétpólusú
megnyilvánulásának. A nő-férfi, a jobb-bal, a Jin-Jang és sorolhatnám
tovább az idők végezetéig, mert mindennek van egy ellenpárja. Nekünk
most a legfontosabb a zenei kutatásunkban, hogy a fúgákban jelenlevő
Hangokat hogyan csoportosíthatjuk a két legfontosabb Hanghoz, a D, és
az A Hangokhoz, amik képviselik az Atyai és az Anyai oldalt. Ezt
a folyamatot a következő módon végeztem el. Az első fúgában 12
Hangot számolhatunk össze, ebből összesen 6-féle Hang létezik. Ezt a
6 Hangot tükröztem a temperált rendszer mind a 12-féle Hangjára,
minden Hangot önálló Létezőként kezelve. Itt látjátok a táblázatban. A
felső sorban a tükrözésre kerülő Hangok neve van elhelyezve, az első
oszlopban pedig a 12 Hang, amire tükröztem őket, persze a számunkra
most jelenlevő zenei rendszerben gondolkodva. Összegzésképpen
két fajta zenei sor jött létre. 157.
ábra Ebből
a táblázatból már könnyen levezethetem melyik Hangok tartoznak a D
Hanghoz, az Atyához, és melyikek az A Hanghoz, az Anyához. A
következő táblázatban bemutatom a 11 fúga kétpólusos változatát.
Minden fúga 12 Hangból, lépésből áll, és a fúgák pedig az egymás
alatti vízszintes sorokban helyezkednek el. 158.
ábra A
11 Fúga, a Teremtés rendszere Bemutatom
a következő táblázatban a 11 fúga Hangjait az oktáv különbségek
megnevezése nélkül, mintha minden szólam egy oktávban lenne
elhelyezve. A vízszintes sorokban egymás alatt, a kottában időrendi
sorrendben egymás után következő fúga témák Hangjait olvashatjátok.
A legfelső sorban a Hangok időrendben megszólaló számát láthatjátok,
az első oszlopban pedig a fúgák számait tüntetem fel, szintén időrendi
sorrendben. 159.
ábra Nagyon
fontosnak, és szükségesnek tartom ugyanezeknek a Hangoknak a frekvencia
táblázatát feltüntetni, hiszen így ad pontos leírást a Hangok
Helyeiről. 160.
ábra 32-féle
frekvenciát használt Bach mester a fúgák megalkotására, ami nekünk
egy tökéletes szám, hiszen a mi Világunkban 16 párhuzamos univerzum
van, az ellenütemben létező Antivilágban úgyszintén. Ami még szebbé
teszi felismerésünket, hogy az előző rész pólusfelosztásában
rendeződött Hangcsoportok szerint a D Hanghoz, az Atyához 16 frekvencia
tartozik, az A Hanghoz, az Anyához szintén 16 frekvencia tartozik. Ez a
kódolás első lépése, a párhuzamos világokba való eljutáshoz még
legalább további „kétszeres” kódolást kell megfejteni. Minden
fúga 12 Hangból áll a befejező Hanggal együtt, mint már többszörösen
említve a következő teremtési
rész kezdeteként. 11x12 = 132. Ha így megszámoljuk egy fúga Hangjait,
eggyel több Hang fog kijönni, mert van egy átkötött Hang, az első
nyolcad Hang, ami az előtte levő félhanggal lett összekötve. Ez a
nyolcad Hang létezik, de nem szólal meg külön önmagában, hanem az előtte
levő félhang szól még nyolcad Hanggal tovább. Ha jól megnézitek a
kottát, a két Hang ugyanazon a Helyen helyezkedik el, tehát ugyanaz a
frekvencia magassága. A teremtésben, a kódolásunkban ez a Nemtér-Nemidő
Helye, ahol egyik Téridőből léphetünk át más Téridőkbe, vagy párhuzamos
Univerzumokba. Aki már foglalkozott a Téridő Forrásrendszerével,
pontosan tudja, hogy a Nemtér-Nemidőn áthaladó Forrás nem kevesebb
mint egy „pillanatig” mindkét Téridőben létezik. Ha hozzászámoljuk
a 132 Hanghoz a 11 átkötött Hangot, megkapjuk a 143-as számot. Egyik
kedvenc gondolkodásom a számok spirális összekötése, amivel
megkapjuk ebből a számból a Pi számát, a 3,14-et. Továbbgondolva a fúgák
Hangjainak összegét, igazából 11 Hangból állnak a fúga Hangjai az
átkötött Hang és a záró Hang számolása nélkül. Ez a szám is
csodálatos, hiszen a dimenziólépcső egy Téridős lépéseinek számát
zárja magába. Akkor nézzük ezt a számot is: 11x11 = 121. Olvassuk
át a Renum 11-et! 132
= teljes = mantra = fényben = létkapu = Ékes Ákos = a lét erői = főpapság
= örök rend. 143
= isteni = forrás = a Grál energiája. 121
= lényeg = felébredés = angyal. Számoljuk
össze az első két fúga Hangjainak az egymáshoz viszonyított
Hangjegytávolságait. Félhangonként számoljuk az egy távolságot. 1
= 7+4+3+1+1+2+1+2+2+1+2 = 26 2
= 5+2+3+1+1+2+1+2+2+2+1 = 22 26+22
= 48. Ez a Bindu négy kiáradásából kettő, 48x2 (mivel a 3. és 4. fúga
megegyezik az 1. és 2 fúgával) = 96, ami a Renum 11 szerint a Minta, a
Teremtés Mintája. A
11 fúgából 9 fúgának a Hangkészlete 6-féle frekvenciából, 6-féle
Hangból jött létre. Minden Téridőben 6 Forráshely Létezik, és
mindegyik Forráshelynek a rezgéstartománya felveszi az éppen ott áthaladó
Forrás rezgését, ezáltal „több”, azaz más és más információhalmazzal
bővül Téridejének Tudása. A hat-féle Hang erre utal, és a 11 lépés
pedig bemutatja az egy Téridőben való lépések státuszait. A
maradék két fúga, időben a 6. és a 7. fúga hét különböző Hangot
használ, ők már egyértelműen a Fény születéséről beszélnek,
hiszen Ő a Téridő után következő Létező a Teremtésben, ahol 8
Helyen 7 Forrás építi a Fény Világát. Ez a két fúga az egyetlen
olyan Hely, ahol „egymásban” szólalnak meg, vagyis a 6. fúga utolsó
negyedrészében kezdődik a 7. fúga. A Fény a Térben született Tér,
vagyis „bele” születik a Téridőbe. Hangkészletileg
igazából 6 fajta fúga van, és ezeket összeszámolva megkapunk még két
fontos teremtési számot. 6x11 = 66, Jézus titkos száma, 6x12 = 72, az
első Létezők, a Világ őrzői, a Kerubok. Kettő
Hang, kettő Forrás, aki minden fúgában szerepel, a D és az A Hangok,
az Atya és az Anya, ami szintén tökéletesen megegyezik a Teremtés Törvényeivel. Az
első két fúga, és ugyanúgy a második két fúga, tehát már az első
négy kiáradása a Bindunak 10 -féle
Hangból épül fel. 10 Teremtőről tudunk, akik egymás Világaiban
szerepet játszanak a teremtés folyamatában, így a 10 Hang a 10 Teremtő
szimbolikus képviselői. A
következő táblázatban bemutatom a 6-féle Hangtartományt. 161.
ábra Most
vizsgáljuk meg milyen összefüggéseket találunk a 159-160. táblázatokban,
ha oszloponként, tehát függőleges soronként vesszük át a Hangok, a
Teremtés Rendjét. Ez azt jelenti, hogy az első oszlop minden fúga első
Hangja, a második a második Hangok, és így tovább. Minden
oszlopban három fajta Hang szólal meg, kivéve a 3. oszlopot, amely négy
fajta Hangot tartalmaz. Frekvencia magasságokban már más a helyzet. Az
első nyolc (átkötött Hanggal kilenc) oszlopban hét fajta Hang
frekvenciája hallható, az utolsó négy oszlopban pedig hat frekvencia
található. Mit jelent mindez? Ez
már az anyagi részecske „mátrix” képe, az első fontos kód
megfejtése, amivel közelebb jutunk a későbbi teljes megfejtéshez. A
Téridőn belül, tehát minden fúgán belül, ezek ugyebár a vízszintes
sorok (de az utolsó négy oszlopban is 6 forráshely van), a Fény
keletkezése után - a többi oszlopban mindenhol 7 Forráshang él, 4
Fraktálon, ez jelenti a négy Szólamot, szoprán, alt, tenor, basszus -
,három fajta Hang, tehát három Tachion kelti az anyagi részecskét. Ők,
a minden oszlopban jelenlevő három fajta Hang. Kivétel a harmadik
oszlop, ahol négy fajta Hang szólal meg. Erre egy ötletem van, talán
ez a neutrinó, a továbbhaladás, a „bimbó” az anyagi részecskén.
A Hangok összetétele is ezt sugallja, mert a neveik: F-B-C-Cisz, tehát
a Cisz a C „leszármazottja”, hozzátartozója. Az
utolsó négy oszlop megszólaló frekvenciái: 6x4 = 24, megadják a Téridő
dimenzió számát. Az első kilenc oszlopban (beletartozik az átkötött
Hang) megjelenő frekvenciák: 9x7 = 63, a Fény egy Téridőben betöltött
Forráshelyeinek száma, ami a Fény Első kiáradási hullámtere, így
ők hordozzák a Fény originális információ halmazát. A
következő táblázatomban bemutatom az oszlopokban levő hármas
Hangcsoportokat, Tachionokat, a hetes, és hatos felosztású rezgéstartományukkal. 162.
ábra A
most következő összefoglaló ábra pedig a felosztás lehetőségeit
foglalja magába. 163.
ábra A
Dimenziólépcsőt keresve Régi
vágyam, hogy végre megtaláljam zenei kutatásomban a dimenziólépcső
folyamatát, eddig nem jártam szerencsével, vagy nem vettem észre
azokat a jeleket, amik a megoldáshoz vezethetnének. A
dimenziólépcsőt kutatva csináltam pár táblázatot, ahol bíztam a
sikerben. A dimenziólépcsőt nem találtam meg, de ráleltem egy olyan
rendszerre, ami tudom, hogy jó, és sok tudást tartalmaz, csak ötletem
sincsen mibe akadtam bele. Megosztok Veletek három táblázatot megfelelő
magyarázattal, és ha valakinek bármilyen ötlete van, nagy érdeklődéssel
várom jelentkezését. A
159. és a 160. ábrákból dolgoztam, de úgy, hogy az utolsó oszlopot,
tehát a fúgák utolsó Hangjait nem
használtam, mivel a Téridő „dimenziólépcsője” 11 lépésből áll,
és így 11 lépés lehetőséget kerestem. Az átkötött, meg nem szólaló
Hang pedig egybetartozik a vele összekötött 8. Hanggal. A táblázatban
sincsen külön Helye, „oszlopa”. A
számításaimban 22-es számok jöttek ki, ez is a dimenziólépcső száma,
mivel az anti oldalon is 11 lépés van. Az
első táblázatom rendszere: megvizsgáltam az oszlopok (függőleges
sorok) és a vízszintes sorok egymáshoz való kapcsolatát. Összeszámoltam
a 11. oszlopban levő Hangokat, összeadva a vízszintes 11. sorban levő
Hangokkal. Az egy közös Hang, ami a táblázat bal alsó sarkában van,
természetesen kétszer lett számolva, hiszen találkozási pont, és
mindkét oldalon jelen van. Ezeknek a Hangoknak a számösszegei kerültek
az itteni táblázatom első vízszintes sorába. 164.
ábra Mint
látjátok a legfelső sorban feltüntettem a lehetséges 11 Hangot, az
első oszlopban pedig a sorban vizsgált sorok számát. A 22-es szám a végén
a Hangok darabszáma, az utolsó két oszlop pedig a D és az A Hangok aránya,
tehát az Atya és az Anya szerepe a kétpólusos levezetésem alapján.
Az alsó sorban pedig a végösszegek találhatóak. A
második vízszintes sor a 10. oszlop, és a 10. vízszintes sor összesített
Hangtérképe. A következő a 9. oszlop, és 9. vízszintes sor összeszámolt
Hangjai. Ahová nulla került, azokon a Helyeken az a Hang éppen szünetel. Ebben
a vizsgálatban minden alkalommal változik mindkét oldal, tehát változó
mozgásokról beszélhetünk. Megszámoltam a nullával, és a számokkal
betöltött Helyek számát. 38 „betöltetlen”, és 83 betöltött
Hely van. Ez egy Tükörszám: 38-83. Megvizsgáltam
mindhárom táblázatban azt is, hogy frekvenciálisan hogyan oszlanak meg
a számok, tehát pl. egy 9-es számnál melyik oktávban hány Hang
szerepel. Itt leírom a lehetőségeket, most csak számokban. 9
= 5+3+1, 8 = 5+2+1, vagy 8 = 4+3+1, vagy 8 = 3+3+2, 7 = 3+2+2, vagy 7
=3+3+1, vagy 7 = 4+2+1, 6 = 3+2+2, vagy 6 = 4+2, 5 = 2+2+1, vagy 5 = 4+1,
vagy 5 =3+2, 4 = 4, vagy 4 = 2+2, vagy 4 = 2+1+1, 3 = 3, vagy 3 = 2+1,
vagy 3 = 1+1+1, 2 = 2, vagy 2 = 1+1, 1 = 1. A
következő ábrám szisztémája ugyanaz, mint az előzőnek, csak a
sorok vizsgálata változik. Itt
választottam egy állandó sort, ami az első fúga, tehát a 160. ábrán
levő első, felső vízszintes sor, és mindig hozzávettem egy oszlopot,
először az első oszlopot, majd a másodikat és így tovább. 165.
ábra. Itt
44 Helyre került a nulla, és a többi 77 Hely betöltöttnek számít.
Ennél a számításnál a különbség 33, Jézus Urunk száma. Akkor
most jöjjön ennek a fejezetnek a befejező ábrája! 166.
ábra Itt
egy állandó sort választottam ki, méghozzá egy átlót, ahol az első
Hang az első fúga első Hangja, a második Hang a második fúga második
Hangja, az utolsó pedig az utolsó fúga 11. Hangja. Ez az
állandó sor. A hozzá vett sorok változóak. Az első sor, amit
hozzávettem az átlóhoz, a vele első fölfelé párhuzamosan levő, tehát
mellette elhelyezkedő átlós sor, ami ugye egy Hanggal kevesebb, mint az
átló sor, így hozzávettem még a bal alsó sarokban levő Hangot, a
11. fúga első Hangját. A
következő sor eredményei a változatlan átlós sor, és a vele párhuzamosan
fölfelé helyezkedő második sor, ahol két Hanggal lesz kevesebb, így
a maradék két Hang a bal sarokból a második átlós sor, ahol két
Hangot találunk. Ennek alapján megvan a szisztéma, amíg elfogynak a
sorok, tehát 11 lehetséges változat van ebben a variációban is. Ebben
a táblázatban 25 betöltetlen, és 96 betöltött Hely van, ami ugye a
Minta száma. Kedves
Olvasóim! Minden ötlet, minden hozzászólás továbbvisz bennünket az
igazlátás útján. Isten
mindenkori Áldása legyen Veletek!
|
|