26. Gyermekdalok

Zenei kulcsok23  
Bach élete Rendszerek zenei kulcsok zenei kulcsok 8 zenei kulcsok 11  
rejtett titkok Bach zenéjében Zenei kulcsok 3 zenei kulcsok 6 zenei kulcsok 9 zenei kulcsok 12  
általános zenei kulcsok zenei kulcsok 4 zenei kulcsok 7 zenei kulcsok 10 zenei kulcsok 13

Zenei kulcsok23
Zenei kulcsok 14 Zenei kulcsok 17 Zenei kulcsok 20 Zenei kulcsok 23 Zenei kulcsok 26
Zenei kulcsok 15 Zenei kulcsok 18 Zenei kulcsok 21 Zenei kulcsok 24 Zenei kulcsok 27
Zenei kulcsok 16 Zenei kulcsok 19 Zenei kulcsok 22 Zenei kulcsok 25 Zenei kulcsok 28

Isten minden teremtményében, minden teremtett dolgában megmutatja hogyan működik bölcsessége által kigondolt világa, és minden eszközbe beleépíti azokat a rezgéseket, tudásinformációkat, amik döntésünk által felhasználhatóak fejlődésünk több irányába. Ezt mindenki saját magában, lelkében éli, érleli meg igazán, és itteni élete végén kap egy összképet, hogy mire használta fel a Földön eltöltött fontos időszakaszt.

Ebben a fejezetben a (magyar) gyermekdalokkal foglalkozom, bemutatva milyen titkos tanítás rejlik   a legegyszerűbb zenei kottaképben, a legkönnyebben elsajátítható dallamokban, játékokban.

Lássuk a Renum 11 értékét!

Gyermekdalok = 177 = kezdet = őspont = szamádhi = világrend = belső tér = ősigetér = igaz áldás = Isten génje = őseredeti = az élet.

Ezek a kifejezések egyenértékűek a gyermekdalokkal, és szoros összefüggésben állnak egymással. Tehát minél több gyermekdallamot tanulunk meg énekelve, táncoljuk, játsszuk el gyermekeinkkel, annál közelebb kerülünk Istenhez és az élet megértéséhez.

A magyar népzene kutatás fantasztikus eredményeket ért el! Csodálatos gyűjteményeink vannak! A világon egyedülálló zenei feldolgozások, zenei felvételek készültek a legkiválóbb énekesekkel, zenészekkel. A gyermekdalok tanítása óvodákban (iskolákban) is nagyszerűnek mondható.

Egy dolog hiányzik még! Isten titkainak feltárása, ami által érthetőbbé válik életünk értelme, kinyílik a világ kapuja, a szellem, a lélek, a Téridő megértése.

 

A gyermekdalok Hangterjedelme, Hangsora egy egyszerű Dúr skála: G-A-H-C-D-E.

Ez a Dúr skála 1.-6. foka. Minden gyermekdal mintha egyetlen Dal változata lenne. Ez egy nagyon fontos mondat, ebben rejlik az egyik legnagyobb titok!

Ha egy gyermekdal csak két Hangból áll, akkor is „belehalljuk” ezt a 6 Hangot, és pontosan tudjuk, hogy a 6 hangból melyik Hangok szólaltak meg. Pl. a 3. és a 4. fok, vagy az 1.- 4. Hangig terjed a dallam. Hogyan lehetséges ez? Beleivódott a lelkünkbe? Igen, nagy valószínűséggel így van.

Ennek a 6 Hangnak a zenei meghatározása: Hexachord.

 

Hexachord = 138 = Isten = a Nap energiája = erőköteg = Világ éne = áldás csodája = időkapu ura = mintakép = ősatom = ősi lét = boldogság alapja.

 

A Hexachord öt Hangja egész Hang távolságra van egymástól, egy pedig félhang távolságra helyezkedik el a mellette levő Hangtól.

Pontosan beilleszthető a Téridő az öt Forráshelyével, ahol a hatodik Forráshely (ez a félhang távolság) itt és ott van, a Sikhuton keresztül egy másik Helyen (Téridőben) kezdi felépíteni az öt Forráshelyet.

A legtöbb gyermekdalba bele lett kódolva a mi Téridőnk rezgése oly módon, hogy éneklésükkel felerősödik ittlétünk tudatossága, létezésünk biztosabbá válik, mivel együtt rezgünk Téridőnk frekvenciáival.

Gondoljunk csak bele, amikor egy lélek leszületik a Földre, egy általa ismeretlen világba, hiszen egy egészen másfajta létezése volt előtte, ráadásul kap egy testet, amivel úgyszintén meg kell barátkoznia, az egyik csodálatosan kitalált segítség a gyermekdalok hallgatása, majd elsajátítása, hogy jobban együtt működhessen az itt jelenlevő rezgésekkel. Nagyon fontos a dallamok rendszeres  éneklése, ezáltal „könnyedebb” lesz a lélek létezése, nagyobb harmóniát érez az őt körülölelő környezetben.

 

Vizsgáljuk meg ezt a hat Hangot kvinttávolságra helyezve egymástól! A „Zene eredete” című fejezetemben bemutattam a kvintugrásokra épülő Hangok sorozatát, amivel már Pitagorasz is foglalkozott.  

167/a/b ábra

Az első ábrán az egymással szomszédos Hangok kvinttávolságra vannak egymástól. C a G-től, G a D-től és így tovább. Gyakori természeti törvény, hogy a létezés spirális alakzatot vesz fel (pl. a galaxisok), így a D Hangtól spirális alakzatban körbejártam ezt a hat Hangot. Itt nagyon fontos megjegyeznem, hogy egy lehetőséget mutatok be a négy variációból! Ez a Jobbos spirál indulhat felfelé, de lefelé is. A hat Hang körbejárása indulhat az A Hangtól a D Hang mindkét balos irányába, ami igazából nagyon hasonlóan néz ki, de világunkban megjelenő hatása egymással teljesen ellenkező. Ebben az írásomban nem ezeknek a hatásoknak az elemzésével foglalkozom, valamikor ezt is fogom tárgyalni.

Ennek a hat Hangnak az egymáshoz való viszonya, amitől érdekessé válik a gyermekdalok hangterjedelmének titka. Az első öt Hangot (C-G-D-A-E) teljesen mindegy hogyan állítjuk egymás mellé, mindig egy nagyobb hangtávolsággal találkozunk, mint az ebben a rendszerben levő legkisebb távolság, az egy félhang frekvencia egység. Ahogy megjelenik a hatodik kvint, a hatodik ugrás, a hatodik távolság, megjelenik az első félhang kapcsolódás úgy, hogy az első és az utolsó Hangok egymás mellé kerülnek. Itt a C és H Hangról van szó. A Téridő Forrásrendszerének működése pontosan ezen az elven működik. Nem jut 5-ről a 6-ra, vagyis a félhang távolság nem éri el az egész Hang távolságot. Ettől a hatodik kvinttől felfelé, de lefelé is minden egyes Hangnak már lesz egy félhangos hatodik párja, amit a második ábrámon mutatok be, a G-Fisz Hangpárosításánál. Így készül a Téridő „csigaháza”, a Téridő szerkezete, ahogyan a harmadik ábra mutatja.

Isten Téridő szerkezetű gyermekdalokat hozott létre, hogy segítse a felismerés Tudását, a megismerés bölcsességét, és alkotása oly tökéletes, ha pl. egy dallam csak két Hangból áll, akkor is halljuk az összes többi Hangot, az összes többi Forrás frekvenciáját, teljességben éljük meg Isten világát.

 

A következő részben elemzünk egy pár ismert gyermekdalt, elcsodálkozva milyen fontos „teremtési mintákat” rejtett el Teremtő Atyánk gyermekei számára.

 

Lánc, lánc, eszterlánc

 

Egyik legrégebbi gyermekdalunk, 1792-ben már megtalálták a dal szövegét. Szerintem sokkal régebbi!

Mivel több dallammal ismerjük, elsősorban a szöveggel foglalkozom, illetve az alap építkezéssel, ami minden változatban megegyezik.

Az „elferdített” változatokat sem itt, sem más dallamoknál nem elemzem, mert mint minden beavatott műnél dolgozik a „másik” oldal az igazság megváltoztatása ügyében. Én viszont csak az igazat kutatom, csak az igazért vállalok felelősséget. Honnan tudom mi az igaz? Lelkem legbelsejében Isten lakozik, aki kétségek nélkül tudja az igaz valóságot. Ha pedig nem tudok dönteni, akkor tudom, hogy még nem nőttem fel a feladat megoldására.

 

Lánc, lánc eszterlánc, eszterlánci cérna, cérna volna, selyem volna, mégis kifordulna.

Pénz volna karika, karika, forduljon ki Marika, Marika, Marikának lánca.

 

Lánc, lánc, eszterlánc = 355 = Szentháromság = a Grál, mint a lét értelme = az isteni világ = az örök fejlődés útja = az isteni akarat = a teremtés lényege = kiderül a nagy titok = az isteni kiáradás = a tükörré válás = új világok felfedezése = a helyes út elérése = Krisztus jele = az ősi Napisten = a Lét, mint létező = az őseredet tana = az ősteremtők.

 

A lánc amiről a dal énekel az az Egydimenziós Száluniverzum Eseményvonala, ami behálózza az egész teremtett Világegyetemet, az az isteni információs rendszer, ahol „se perc alatt” érkezik el egyik helyről a másikra a kommunikációs vonal. A Források láncszerűen, Bindu-Bindu alakzatban kapcsolódnak egymással. Az eszter itt valóban nem egy név, hanem az isteni tükörrendszerre hívja fel a figyelmünket! Állítsuk egyfajta tükör alakzatba az esz-ter szót. Szeret. Mit jelent ez a kifejezés?

A Szeret-et egy alapelem, Erő, Isteni Szubsztancia, az Isteni Erő összessége. Mintegy lényszerű valami szellemi formában. Ő Isten „anyaga”.

Cérna volna = az Egydimenziós Univerzum Szála. Selyem volna = a selyem volt a legerősebb szövet a dal keletkezése körül, és még sokkal később is, vagyis a legerősebb szál a világon.

Mégis kifordulna = minden láncszem, minden Forrás önmagában belül bejár egy lemniszkáta utat, ami kívülről-belülre, belülről-kívülre fordul.

Pénz volna karika = minden egyes láncszem, minden egyes Forrás gömbhullámokban terjeszti létezésének információs képét, ami ugye síkbeli képében karikának látszódik.

Többször van szóismétlés: lánc, lánc, karika, karika. Ez a kétoldali Létezés ábrázolása. Az Atyai és az Anyai oldal.

Forduljon ki Marika, Marikának lánca = minden Forrás saját információs halmazt tartalmaz, az Első Létező Forrásából kihelyezve saját létmegélése, nézőpontja van, ezért más-más „neve” van, mindegyik Önmagában saját Létezőként is működik, és így felépíthet egy saját rendszert.

A gyerekek egymás kezét fogva, éneklés közben körben járva éneklik a dalt. Bemutatják az Egydimenziós Időszál működését leegyszerűsített formában, az isteni hagyományok őrzőiként viselkedve.

A dal két sorban lett lejegyezve, ez a kétoldali Létezésre utal. Kétszer nyolc ütemből áll, ami 16 ütemnek felel meg. Ez 32 negyed, ennyi világ létezik (16+16), nyolcadban számolva pedig 64 jön ki, amennyi dimenzió van a Triászban, azaz a Kéthiperteres Téridőben.

6-féle Hangból áll a dal kiegészítve egy oktáv Hanggal, ami megerősíti a Téridő jelenlétét.

Az első sorban 5 negyed értéket találunk, a másodikban pedig 6 negyed értéket számolhatunk meg, ez a Téridő Forráshelyeinek száma. 5-ről a 6-ra.

 

Bújj, bújj zöld ág

 

Ennek a dalnak a megértése hatalmas lépés az Isten(hez) felé (visszafelé) vezető úton. Ismeri az egész nemzet, énekli minden magyar ember, de ki gondolkodott igazán a szavak, mondatok mély értelmezésében? Megpróbálták eltorzítani egy „egyszerűbb” szimpatikusabb szöveggel, de szerencsénkre fennmaradt a beavatott (talán) első verzió.

 

Bújj, bújj zöld ág, zöld levelecske, nyitva van az arany kapu csak bújjatok rajta.

Nyisd ki rózsám kapudat, kapudat, hadd kerüljem házadat, házadat.

Szita szita péntek, szerelem csütörtök, dob szerda.

 

Bújj, bújj zöld ág = 218 = szerelem = a Grál keresése = a lélek megtörése = időátállítás = élet és halál ura = jövőbelátó kód = a nagy kiáradás.

 

A szöveg értelmezése akár egy könyv terjedelmét is felülmúlná. Én, ahogyan szoktam tömören, lényegre utalva próbálom átadni Nektek megértett Tudásomat, aki nem hiszi járjon utána, vagy kérdezzen tőlem.

Ezt a dalt Virágvasárnapon énekelték a (lányok) falvakban körbejárva a házakat. Virágvasárnap vonult be Jézus Urunk Jeruzsálembe, ez a Nagyhét kezdete, a Húsvét előtti vasárnap.

Jézus Krisztus küldetésének megértése elengedhetetlen ahhoz, hogy megértsük emberi mivoltunk lényegét, ezáltal megvilágosul előttünk ez a dallamocska is.

Az Ősbűn elkövetői a legtökéletesebb szellemi lények csapatából állt össze, akik követték a Sátán valóságosnak tűnő világát, megtagadták Istent, az Isteni Erőt, Isten Mindenségét. Minél „mélyebbre” hatolt bennük ez az érzés, annál messzebbre kerültek Isten országától, és saját erőből már nem tudtak visszakerülni Isten közelébe, így a Sátán teljes hatalmat gyakorolt rajtuk, és gyakorol rajtunk.

Jézus, akiben megtestesült Isten, teljesen tiszta szellemi lényként vállalta azt a feladatot, hogy leszületik a Földre és bejárva a „bűnök” fraktálját létrehoz egy olyan fraktálhálózatot, ahová minden egyes lélek (Forrás) csatlakozhat, aki vissza akar térni Isten országába saját akaratából, elismerve Jézus létezését, megváltó tettét, Isten mivoltát, megértve a valódi világvalóságot, amit csak Isten adhat.

Jézus kereszthalálával a mű befejeztetett, vagyis létrejött a fraktál.

A dal éneklése alatt a következő „játékot” járják el a „gyermekek”. Két gyermek egymással szembefordulva alkot egy kaput, titokban megegyeznek melyik gyermek képviseli az Ördögöt, és melyik az Angyalt, Jézus oldalát. A gyermekek párban haladnak át a kapun úgy, hogy kezüket „lemniszkáta” alakzatban kötik össze, vagyis jobb jobb kézzel, bal pedig a bal kézzel kötődik össze.  (van olyan változat, ahol nyolcas alakzatot járnak be). Amikor vége a dalnak becsukódik a kapu, és a kapu alatt maradt párnak el kell döntenie melyik oldalt válassza, és ahhoz kell társulnia. Van olyan lejegyzés ahol megkérdezik: Ördög vagy-e, Angyal vagy-e, nézz az égre, köpj a földre! Két külön helyen, a pokolban és a mennyországban gyülekeznek a gyerekek, amíg el nem fogy minden páros.

A dalban kettő kapu, és kettő ház van, a mi szabad akaratunk melyiket válasszuk! A lemniszkáta alakzat arra utal, hogy a kiválasztódás Forrás szintig megy vissza. Mindkét „kapunak”, mindkét „háznak” a dallama teljesen megegyezik, csak az időszálon egy kicsit „odébb” helyezkedik el, a zenében egymás mellett, egymás után hangzanak el.

Hogyan tudunk dönteni?

Segít a dalocska utolsó sora! Dob szerda = hamvazószerda (hamvas szerda). Ez az a szerdai nap Húsvét előtt 40 munkanappal, ahol elkezdődik a nagyböjt. Szentelt hamuval rajzolnak a hívők homlokára egy keresztet, ahol a lelkünk lakozik, az egyetlen szellemi, és szellemi kötődés, ami bennünk emberekben megtalálható. A következő emlékeztető mondattal: „Ember emlékezz rá, hogy porból vagy, és porrá leszel”. Vagy (és): „ Térjetek meg, és higgyetek az Evangéliumnak.”

Nem kell ahhoz semmilyen csoporthoz tartoznia egy embernek, egy léleknek, hogy higgyen Istenben, de ha még nem elég fejlett, akkor csoportban könnyebben hoz döntéseket.

 

Dob szerda = 208 = beavatás = fordulópont = önmagam megtalálása = ősprogramok = a halál alaptitkai = a lét titka = a lét eredendő alapja = boldogságba ugrás = léttudás = az égnek kapuja = a szellem diadala = titkos idő.

 

Szerelem csütörtök = nagycsütörtök, az utolsó vacsora időpontja, az utolsó lehetőség Jézussal, Istennel az anyagi létezésben együtt lenni. Szellemi együttlét mindig lehetséges, csak nem „kézzel fogható”. Az utolsó vacsorán Jézus megmossa az apostolok lábát, a Jézusi Tisztaság útjára engedi őket, amihez az tartozik, hogy minden lépésüknél velük lesz az idők végezetéig. Jézus „testével”, Jézus „vérével” tölti fel igaz követőit, hogy az igazság hírnökei lehessenek testben, és lélekben.

 

Szerelem csütörtök = 496 = tükrözési tengely = a felragyogó Krisztus = a titok nyitjának megtalálása = a nagy rejtély kibogozása = a világmegváltás lehetősége = az úr vacsora titka = tiszta isteni energia = Jézussal való egység = az aranykapu kinyitója = a bűntől való szabadulás = a halálban önmagát megértő lét titka = fölébredés a gyémántvalóságban.

 

Szita szita péntek = Jézus Krisztus keresztre feszítésének napja, Nagypéntek, a Szeretet fraktálhálózat elkészülésének ideje, ahol visszakapcsolódhatunk igazi isteni létezésünkhöz.

Az egyik szita az anyagi, Sátáni létezés, a másik szita a szellemi, Jézus Szeretet létezéséhez vezet.

 

Szita szita péntek = 557 = a magasabb rendű teremtő szellem = az elsátánosodott angyal = az isteni harmónia realizálása = a szellemi időtorony csúcsa = az isteni tudás megalapítása = a legbelső Tudat  maga az örök Isten = a dolgok rendjét tökéletesen megismerni.

 

Zeneileg három részre oszthatjuk a dallamot, egyértelműen Hexachord, Téridő szerkezetű. Az általam kiválasztott dallamban megtaláltam a Teremtés mintáinak számait, adatait, de mivel több változata van, nem közlöm írásomban, mert szükségtelennek tartok ilyen „támadási területeket” és a szöveg elemzése kielégítő választ ad a dal értékességéhez.

 

Kiment a ház az ablakon

 

Ez a közkedvelt dalocska a KéthiperteresTéridő szerkezetéről és működéséről mesél nekünk igen humoros formában.

 

Kiment a ház az ablakon,

benne maradt a vénasszony.

Zsuppot kötött a hátára,

úgy ballagott a vásárra.

 

Kiment a ház az ablakon = 363 = az Isten lényege = táguló zártság = a világ átrendezője = az isteni átjáró = harminckettő Isten = őstitokszáma = világkulcsszáma = a végtelen igazság = isteni győzelem = körben forgó gondolkodás = Mindent Látó Szem = igazi alkotóképesség = logikus rendszer = a szent templom = a legnagyobb titok kulcsa = Isten életrajza = a világ megteremtése = az Isten felébredése.

 

Kiment a ház az ablakon = a Ház a Téridő öt Forrásának univerzumai, az Ablak a Nemtér-Nemidő, Az Öt Atya ciklikusan bejárja a Kéthiperteres Téridő 15 Forráshelyét. Egy Téridőben öt Forráshely van. Amikor az Öt Atya (Ház) a Nemtér-Nemidőn (Ablakon) keresztül átkerül a második Téridőbe, „kimegy” az első Téridőből.

Benne maradt a Vénasszony = a Vénasszony az Anya, akiben a Téridők, a Világok keletkeznek. Ezért marad benne, hiszen minden Őbenne jön létre.

Zsuppot kötött a hátára = Az Anya, de mivel Minden örök mozgásban van, így a zsupp az Anya hátán a Téridők dinamikus egymást váltó létezése, amit „hordoz” magával. Tudásőrző hagyományainkban van egy „zsuppolásnak” nevezett népi játék, amelyet a következőképpen játszanak:

Két fiú, a két „zsuppoló” egymással úgy áll szemben, hogy keresztező kézösszefogással várja a többieket. Amazok a „zsuppok”, egymás után feléjük futnak, majd közvetlen közelben tótágasba billennek. Az átbillenés pillanatában a zsuppolók összefogott kezükkel a levegőben továbblendítik őket. A „zsuppok” derekukon kapják a lendítést s átbukfencezés után sorra talpra ugranak.”

Egyértelmű, hogy a keresztezett kézfogás egy 8-as, azaz lemniszkáta alakot vesz fel, amely pontosan a Hiperterekbe való átmenet szűkületét mutatja. A hozzáérkező Forrásokat (a játékban a „zsuppok”) átfordítja, átlendíti a Másik Oldalra, azaz a Másik Téridőbe (Hipertérbe). Az sem véletlen, hogy a „zsuppok” tótágasban érkeznek a „zsuppolókhoz”, mert általuk érkeznek meg a túloldalukon ismét talpra egy teljes átfordulásuk után.

Úgy ballagott a vásárra =  különböző teremtett Világokat alkotott Teremtő Atyánk, ez lesz a vásár, de minden Világ csak oly mértékben találkozik, „kereszteződik” egymással, ahogyan Isten Törvényei megengedik.

Ez a dallam is Hexachord, Téridő rezgésű. Összesen 32 Hang szólal meg az első versszakban. Pontosan ennyi Világ létezik. Négy sorra osztjuk fel a dalocskát, minden sorban 6 nyolcad és 2 negyed Hang található. Ez a Téridő 6 Forráshelye, a két negyed pedig a két pólust mutatja. Ahol van Tér, ott van Antitér is. Egyik sem létezik a másik nélkül, egymást tartják létezésben.

A négy sor összetétele, egy sor variánsa: A3, A3v, A, és Av.

Olyan mint a Bindu működése: négy Világ születik, épül fel minden egyes fordulattal. A mi Világunk, az Antivilág a Másvilág, és a Túlvilág. Minden sor végén található egy szünet, ami a Sikhut jele, vagyis Világokból Világokba átjutás csak a Sikhuton keresztül lehetséges.

Ezt a dalt kánonban is lehet énekelni, ami azt jelenti, hogy mielőtt befejeznénk egy sor éneklését, már egy másik személy (csoport) ugyanazt a dallamot elkezdi énekelni. Így egy szólamból több szólamú dalocska alakul ki.

A Téridő Öt Forrása ugyanilyen csodálatos módon megy egymás után, harmonizálják egymás frekvencia megnyilvánulásait.

 

Csigabiga gyere ki

 

Megtaláltam ennek a gyermekdalnak az eredeti szövegét, ami egyértelműen a Téridő működéséről beszél. Ezt elemzem.

 

Csigabiga, gyere ki!

Szebb világ van ideki.

 

Bújj ki kapud aljába!

Ló búsuljon magába!

 

Öt-hat tücsök muzsikál,

ha a lábad táncra áll.

 

Járod akár száz napig,

míg bocskorod elkopik.

 

Csigabiga, gyere ki!

Szebb világ van ideki.

 

Csigabiga gyere ki = 219 = rejtekhely = megvan a kulcs = a lét királya = a lélek zengése = mindörökkön örökké.

 

Csigabiga gyere ki! Szebb világ van ideki. = A csigabiga a Tér és Antitér megnevezése. A csigaházat a Téridővel azonosítjuk, mivel a Téridő működése geometriájának ábrázolása a mi anyagi világunkban hasonlatosan néz ki, mint a csigaház. A „gyere ki” felszólítást kétféleképpen értelmezem. Az egyik, ahogyan a Téridő Forrásai átlépnek a Hipertéridőbe, a másik pedig egy jövőkép bemutatása a Téridőkben élő Létezőknek a szellemi létezés, ahol sem anyagi, sem a Téridőben való létezés megélése szükségtelenné válik. „Szebb Világ van ideki!”

Bújj ki kapud aljába! Ló búsuljon magába! = A kapud aljába a Nemtér-Nemidő Helye, ahol a Források „átugranak” egy másik Helyre. Innen ered a „ló búsuljon magába”, hiszen a sakk játékban az egyedüli játékos a ló, aki ugrani tud egyik Helyről a másik Helyre. Gondoljunk csak az Ufók közlekedésére.

Öt-hat tücsök muzsikál, ha a lábad táncra áll. = A Téridőben 6 Forráshely van, de az 5. után már nem éri el a 6. Helyet, mert annak a megjelenése a következő Téridő első Forráshelyén realizálódik. Igen, muzsikálnak, hiszen mindegyik Forrás hordozza magával saját frekvencia rezgését, amihez hozzásimul minden másik Forrás információs lenyomata. Körbe-körbe járnak, mint a táncoló „lábak”.

Járod akár száz napig, míg bocskorod elkopik. = A Téridőnek van egy Létideje, ami után megszűnik létezése, ez a száz nap. Brahma 100 nem földi évig él (Ő a Teremtő a védikus hagyományok szerint). Rovásírásunkban a 100 jele egy hatágú csillag. Ennek az időbehatározásnak csak a mi Világunkban van értelme, viszonyítási alapja, igazából nem szabad nagyon ragaszkodni hozzá, hiszen mit mondott Jézus? Nálam ezer év, az egy nap!

„Míg bocskorod elkopik”. Amíg az anyag el nem fogy, vagyis amikor a neutron minden Forrása szellemivé válik.

A dallama egyértelműen dó- hexachord, de mivel ezzel a szöveggel nem találtam kottaanyagot, közelebbi elemzést nem írok.

 

Bújj, bújj itt megyek

 

Ez a dallamocska a Tűzelem viselkedéséről szól.

 

Bújj, bújj itt megyek,

tüzes lapátot viszek.

Egyet szólok,

kettőt szólok,

harmadikra rátalálok.

 

Bújj, bújj itt megyek = 324 = tükröződés = örökkévaló Isten = kitalálni az időkódot = igetükrözés = az időhurok lényege = isteni áthatás = önmagát elrejtő kincs = örökkévalósági élet = Isten kiterjedése = Istenhálózat = Istenként gondolkodni.

 

A dal éneklése alatt a gyerekek hátratett kézzel szűk körben állnak. Ők a Vízelemek! Az, hogy hátratett kézzel állnak azt jelenti, hogy különálló Létezők. Állnak, vagyis a Vízelemek Jelenpontjait még nem érték el egymás múltszférái, ami által kölcsönös taszítás kezdődik. Szorosan állnak egymás mellett, vagyis közel vannak egy minőségi változáshoz, a Tűzelemmé váláshoz.

Egy gyermek kezében tüzes lapáttal, Ő a Tűzelem, a körön kívül gyorsan haladva, futva kerüli a gyermekeket a dal végéig átadva egyik gyermeknek, egyik Vízelemnek a tüzes lapátot. A Tűzelem taszító hatása oly mértékben felgyorsítja a Vízelem sebességét, hogy a Vízelem Jelenponja elhagyja saját kiáradási hullámait, vagyis gyorsulása által belép saját negatív idejébe, tehát Tűzelemmé válik ez a gyermek is, Ő is elkezd gyors ütemben a gyermekek körül keringeni.

Egy Tűzelem létrejöttéhez három Vízelem optimális találkozása szükségeltetik, ahol a három Vízelemből mindhárom Tűzelemmé változik. Mit mond a dalocska? Egyet szólok, kettőt szólok, harmadikra rátalálok. Megvan a három Vízelem, ráadásul úgy, hogy az első kettő ritmusmozgása, de a dallama is teljesen egyforma, 4 darab negyed mozgás, a harmadik megjelenésével pedig ritmusában kétszeres sebességet vesznek fel, vagyis nyolcad mozgásúvá válnak. A harmadikra megszületnek a Tűzelemek. Mégpedig azért, mert kettő Vízelem egymást nem tudja Tűzelemmé gyorsítani, csak ha belép egy harmadik is, mert akkor kettő Vízelem múltszférájának sebessége egy eredő erőt ad, ami által tudja a harmadik, amelyre ez az eredő erő hat, a múltterjedési sebességét túllépni. A háromból mindegyik Tűzelemmé gyorsul az eredő erők miatt.

További beavatottságai ennek a roppant egyszerű gyermekdalnak. Összesen háromféle Hang tartalmazza, ráadásul ez a három Hang egymás mellett helyezkedik el: C-D-E. Ez a három Vízelem, az egymással szomszédos Hangok.

Ezt úgy hívjuk, hogy trichord.

 

Trichord = 163 = eredmény = a jó irány = metakulcs = a tudás kódja = a belső boldogság = a kódok ismerője = térkapu = létfejlődés = óriási erő.

 

Aki nem lép egyszerre

 

Itt szintén a Téridő „titkait” találtam meg másképpen, mint az előző dallamokban.

 

Aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére.

Mert a rétes nagyon jó, katonának az való.

 

Nem megyünk mi messzire, csak a világ végére.

Nem maradunk sokáig, csak tizenkét óráig.

 

Aki nem lép egyszerre = 414 = a titkos kulcs titka = ezüstszál = Jézus, mint Isten = világtörvény = szellem az anyagban = a hit ereje csodát művel.

 

A Téridő öt Forrása pontosan olyan szabályossággal halad körben a Kéthiperteres Téridő 15 Forráshelyén, ahogyan a katonák egyenletes ritmusban menetelnek egymás mellett, vagy egymás után a világ végéig. A rétest spirális formában készítik, ahogyan a Téridők is spirális alakzatban keletkeznek, a Források pedig magukévá teszik a Forráshelyek információval feltöltött frekvenciáit, ahogyan a katonák esznek a rétesből.

Azért maradnak csak tizenkét óráig a katonák, mert egy Téridőcikluson belül pontosan tizenkét lépésre van szüksége az öt Forrásnak, hogy bejárja a Téridő öt Forráshelyét.

Egy versszak pontosan 16 negyedlépésből áll. Így járják végig a világokat. Ha nyolcadban számolunk, akkor megkapjuk a 32-es számot, ami az anti-oldallal együttes Világok száma.

Két teljesen egyforma sorból áll egy versszak, mint dallamban, mint ritmusban, vagyis megtaláljuk az Atyai és Anyai kettősséget.

A kettősség szinte minden gyermekdalban, de népdalban is megtalálható valamilyen formában: csip-csip, lánc- lánc, hóc-hóc, bunda-bunda, ihaj-csuhaj, csiga-biga, virágom-virágom, sétálunk-sétálunk, bóbita-bóbita, bújj-bújj. Talán a legszebb változat az „A part alatt” kezdetű dallam, amit szintén mindenki ismer, és minden mondata kétszer egymásután hangzik el, mind szövegben, mind dallamban teljesen megegyezően.

Visszatérve mostani elemzésünkre, ezt a dallamot is lehet kánonban énekelni, maximum 8 szólamban. Pontosan ennyi Forráshelye van a Fénynek egy Téridőben, vagyis a nyolcszólamú kánon felébresztheti bennünk azt az érzést, hogyan halad a Fény a Téridő Forráshelyein keresztül.

Ebben a dalban is csak három Hang szerepel, egy dúr hármasakkord: C-E-G.

Ez jelöli a három Téridőt. Ezek a Hangok nem egymás mellett helyezkednek el, hanem egymástól terc (három lépés) távolságra. Ezt tritonnak nevezzük.

 

Triton = 192 =kulcselmélet = beavatódni =pontos idő = világhurok = ősmantra = világjáték.

 

Ég a gyertya, ég

 

Újra a Tűzelemről!

 

Ég a gyertya, ég,

el ne aludjék,

míg a szikra lobbot nem vet,

guggoljunk le mind.

 

Azt a szöveget választottam, amelyik beavatása legközelebb áll a Tűzelemhez.

 

Ég a gyertya, ég = 288 = rezonanciakulcs = végtelen hatalom = az úr angyala = az ötágú csillag = csodafegyver = az Isten arcai = Isten egysége.

 

Figyeljük csak meg a dallamot, hogyan mutatja be a három Vízelemet, akik találkozásából három Tűzelem lesz! Ég a gyertya ég, szünet. Majd még egyszer ugyanaz a dallam: el ne aludjék, szünet. A harmadik alkalommal már nem áll le a dal, nincsen szünet, hanem nyolcad, vagyis gyorsabb tempóban fejeződik be a dalocska: míg a szikra lobbot nem ad – hirtelen fellobban, ahogyan a Tachion – guggoljunk le mind. A guggolás értelmezése pedig a gyors ütemben elhaladó Tűzelemek egyre messzebbre kerülnek egymástól, vagyis a guggolással a távolság érzése megnő.

Az első két Vízelemnél két Hangot hallunk, majd a harmadik Vízelemnél, ahol megtörténik a minőségi változás, lép be a harmadik, negyedik, ötödik, és az utolsó Hangként beköszön a hatodik Hang. Ez a dal is a Hexachord Hangfajhoz tartozik.

 

Várom észrevételeiteket és/vagy kérdéseiteket!

 

2024.03.10.

  következő - next