Isten minden teremtményében,
minden teremtett dolgában megmutatja hogyan működik bölcsessége által
kigondolt világa, és minden eszközbe beleépíti azokat a rezgéseket,
tudásinformációkat, amik döntésünk által felhasználhatóak fejlődésünk
több irányába. Ezt mindenki saját magában, lelkében éli, érleli
meg igazán, és itteni élete végén kap egy összképet, hogy mire
használta fel a Földön eltöltött fontos időszakaszt. Ebben a fejezetben a
(magyar) gyermekdalokkal foglalkozom, bemutatva milyen titkos tanítás
rejlik a legegyszerűbb
zenei kottaképben, a legkönnyebben elsajátítható dallamokban, játékokban. Lássuk a Renum 11 értékét! Gyermekdalok = 177 =
kezdet = őspont = szamádhi = világrend = belső tér = ősigetér =
igaz áldás = Isten génje = őseredeti = az élet. Ezek a kifejezések
egyenértékűek a gyermekdalokkal, és szoros összefüggésben állnak
egymással. Tehát minél több gyermekdallamot tanulunk meg énekelve, táncoljuk,
játsszuk el gyermekeinkkel, annál közelebb kerülünk Istenhez és az
élet megértéséhez. A magyar népzene kutatás
fantasztikus eredményeket ért el! Csodálatos gyűjteményeink vannak! A
világon egyedülálló zenei feldolgozások, zenei felvételek készültek
a legkiválóbb énekesekkel, zenészekkel. A gyermekdalok tanítása óvodákban
(iskolákban) is nagyszerűnek mondható. Egy dolog hiányzik még!
Isten titkainak feltárása, ami által érthetőbbé válik életünk értelme,
kinyílik a világ kapuja, a szellem, a lélek, a Téridő megértése. A gyermekdalok
Hangterjedelme, Hangsora egy egyszerű Dúr skála: G-A-H-C-D-E. Ez a Dúr skála 1.-6.
foka. Minden gyermekdal mintha egyetlen Dal változata lenne. Ez egy
nagyon fontos mondat, ebben rejlik az egyik legnagyobb titok! Ha egy gyermekdal csak
két Hangból áll, akkor is „belehalljuk” ezt a 6 Hangot, és
pontosan tudjuk, hogy a 6 hangból melyik Hangok szólaltak meg. Pl. a 3.
és a 4. fok, vagy az 1.- 4. Hangig terjed a dallam. Hogyan lehetséges
ez? Beleivódott a lelkünkbe? Igen, nagy valószínűséggel így van. Ennek a 6 Hangnak a
zenei meghatározása: Hexachord. Hexachord = 138 = Isten
= a Nap energiája = erőköteg = Világ éne = áldás csodája = időkapu
ura = mintakép = ősatom = ősi lét = boldogság alapja. A Hexachord öt Hangja
egész Hang távolságra van egymástól, egy pedig félhang távolságra
helyezkedik el a mellette levő Hangtól. Pontosan beilleszthető
a Téridő az öt Forráshelyével, ahol a hatodik Forráshely (ez a félhang
távolság) itt és ott van, a Sikhuton keresztül egy másik Helyen (Téridőben)
kezdi felépíteni az öt Forráshelyet. A legtöbb gyermekdalba
bele lett kódolva a mi Téridőnk rezgése oly módon, hogy éneklésükkel
felerősödik ittlétünk tudatossága, létezésünk biztosabbá válik,
mivel együtt rezgünk Téridőnk frekvenciáival. Gondoljunk csak bele,
amikor egy lélek leszületik a Földre, egy általa ismeretlen világba,
hiszen egy egészen másfajta létezése volt előtte, ráadásul kap egy
testet, amivel úgyszintén meg kell barátkoznia, az egyik csodálatosan
kitalált segítség a gyermekdalok hallgatása, majd elsajátítása,
hogy jobban együtt működhessen az itt jelenlevő rezgésekkel. Nagyon
fontos a dallamok rendszeres éneklése,
ezáltal „könnyedebb” lesz a lélek létezése, nagyobb harmóniát
érez az őt körülölelő környezetben. Vizsgáljuk meg ezt a hat Hangot
kvinttávolságra helyezve egymástól! A „Zene eredete” című
fejezetemben bemutattam a kvintugrásokra épülő Hangok sorozatát,
amivel már Pitagorasz is foglalkozott.
167/a/b ábra Az első ábrán az egymással
szomszédos Hangok kvinttávolságra vannak egymástól. C a G-től, G a
D-től és így tovább. Gyakori természeti törvény, hogy a létezés
spirális alakzatot vesz fel (pl. a galaxisok), így a D Hangtól spirális
alakzatban körbejártam ezt a hat Hangot. Itt nagyon fontos megjegyeznem,
hogy egy lehetőséget mutatok be a négy variációból! Ez a Jobbos spirál
indulhat felfelé, de lefelé is. A hat Hang körbejárása indulhat az A
Hangtól a D Hang mindkét balos irányába, ami igazából nagyon hasonlóan
néz ki, de világunkban megjelenő hatása egymással teljesen ellenkező.
Ebben az írásomban nem ezeknek a hatásoknak az elemzésével
foglalkozom, valamikor ezt is fogom tárgyalni. Ennek a hat Hangnak az egymáshoz
való viszonya, amitől érdekessé válik a gyermekdalok hangterjedelmének
titka. Az első öt Hangot (C-G-D-A-E) teljesen mindegy hogyan állítjuk
egymás mellé, mindig egy nagyobb hangtávolsággal találkozunk, mint az
ebben a rendszerben levő legkisebb távolság, az egy félhang frekvencia
egység. Ahogy megjelenik a hatodik kvint, a hatodik ugrás, a hatodik távolság,
megjelenik az első félhang kapcsolódás úgy, hogy az első és az
utolsó Hangok egymás mellé kerülnek. Itt a C és H Hangról van szó.
A Téridő Forrásrendszerének működése pontosan ezen az elven működik.
Nem jut 5-ről a 6-ra, vagyis a félhang távolság nem éri el az egész
Hang távolságot. Ettől a hatodik kvinttől felfelé, de lefelé is
minden egyes Hangnak már lesz egy félhangos hatodik párja, amit a második
ábrámon mutatok be, a G-Fisz Hangpárosításánál. Így készül a Téridő
„csigaháza”, a Téridő szerkezete, ahogyan a harmadik ábra mutatja. Isten Téridő szerkezetű
gyermekdalokat hozott létre, hogy segítse a felismerés Tudását, a
megismerés bölcsességét, és alkotása oly tökéletes, ha pl. egy
dallam csak két Hangból áll, akkor is halljuk az összes többi Hangot,
az összes többi Forrás frekvenciáját, teljességben éljük meg Isten
világát. A következő részben elemzünk egy
pár ismert gyermekdalt, elcsodálkozva milyen fontos „teremtési mintákat”
rejtett el Teremtő Atyánk gyermekei számára. Lánc, lánc, eszterlánc Egyik legrégebbi gyermekdalunk,
1792-ben már megtalálták a dal szövegét. Szerintem sokkal régebbi! Mivel több dallammal ismerjük, elsősorban
a szöveggel foglalkozom, illetve az alap építkezéssel, ami minden változatban
megegyezik. Az „elferdített” változatokat
sem itt, sem más dallamoknál nem elemzem, mert mint minden beavatott műnél
dolgozik a „másik” oldal az igazság megváltoztatása ügyében. Én
viszont csak az igazat kutatom, csak az igazért vállalok felelősséget.
Honnan tudom mi az igaz? Lelkem legbelsejében Isten lakozik, aki kétségek
nélkül tudja az igaz valóságot. Ha pedig nem tudok dönteni, akkor
tudom, hogy még nem nőttem fel a feladat megoldására. Lánc, lánc eszterlánc, eszterlánci
cérna, cérna volna, selyem volna, mégis kifordulna. Pénz volna karika, karika,
forduljon ki Marika, Marika, Marikának lánca. Lánc, lánc, eszterlánc = 355 =
Szentháromság = a Grál, mint a lét értelme = az isteni világ = az örök
fejlődés útja = az isteni akarat = a teremtés lényege = kiderül a
nagy titok = az isteni kiáradás = a tükörré válás = új világok
felfedezése = a helyes út elérése = Krisztus jele = az ősi Napisten =
a Lét, mint létező = az őseredet tana = az ősteremtők. A lánc amiről a dal énekel az az
Egydimenziós Száluniverzum Eseményvonala, ami behálózza az egész
teremtett Világegyetemet, az az isteni információs rendszer, ahol „se
perc alatt” érkezik el egyik helyről a másikra a kommunikációs
vonal. A Források láncszerűen, Bindu-Bindu alakzatban kapcsolódnak
egymással. Az eszter itt valóban nem egy név, hanem az isteni tükörrendszerre
hívja fel a figyelmünket! Állítsuk egyfajta tükör alakzatba az
esz-ter szót. Szeret. Mit jelent ez a kifejezés? A Szeret-et egy alapelem, Erő,
Isteni Szubsztancia, az Isteni Erő összessége. Mintegy lényszerű
valami szellemi formában. Ő Isten „anyaga”. Cérna volna = az Egydimenziós
Univerzum Szála. Selyem volna = a selyem volt a legerősebb szövet a dal
keletkezése körül, és még sokkal később is, vagyis a legerősebb szál
a világon. Mégis kifordulna = minden láncszem,
minden Forrás önmagában belül bejár egy lemniszkáta utat, ami kívülről-belülre,
belülről-kívülre fordul. Pénz volna karika = minden egyes láncszem,
minden egyes Forrás gömbhullámokban terjeszti létezésének információs
képét, ami ugye síkbeli képében karikának látszódik. Többször van szóismétlés: lánc,
lánc, karika, karika. Ez a kétoldali Létezés ábrázolása. Az Atyai
és az Anyai oldal. Forduljon ki Marika, Marikának lánca
= minden Forrás saját információs halmazt tartalmaz, az Első Létező
Forrásából kihelyezve saját létmegélése, nézőpontja van, ezért más-más
„neve” van, mindegyik Önmagában saját Létezőként is működik,
és így felépíthet egy saját rendszert. A gyerekek egymás kezét fogva, éneklés
közben körben járva éneklik a dalt. Bemutatják az Egydimenziós Időszál
működését leegyszerűsített formában, az isteni hagyományok őrzőiként
viselkedve. A dal két sorban lett lejegyezve,
ez a kétoldali Létezésre utal. Kétszer nyolc ütemből áll, ami 16 ütemnek
felel meg. Ez 32 negyed, ennyi világ létezik (16+16), nyolcadban számolva
pedig 64 jön ki, amennyi dimenzió van a Triászban, azaz a Kéthiperteres
Téridőben. 6-féle Hangból áll a dal kiegészítve
egy oktáv Hanggal, ami megerősíti a Téridő jelenlétét. Az első sorban 5 negyed értéket
találunk, a másodikban pedig 6 negyed értéket számolhatunk meg, ez a
Téridő Forráshelyeinek száma. 5-ről a 6-ra. Bújj, bújj zöld ág Ennek a dalnak a megértése
hatalmas lépés az Isten(hez) felé (visszafelé) vezető úton. Ismeri
az egész nemzet, énekli minden magyar ember, de ki gondolkodott igazán
a szavak, mondatok mély értelmezésében? Megpróbálták eltorzítani
egy „egyszerűbb” szimpatikusabb szöveggel, de szerencsénkre
fennmaradt a beavatott (talán) első verzió. Bújj, bújj zöld ág, zöld
levelecske, nyitva van az arany kapu csak bújjatok rajta. Nyisd ki rózsám kapudat, kapudat,
hadd kerüljem házadat, házadat. Szita szita péntek, szerelem csütörtök,
dob szerda. Bújj, bújj zöld ág = 218 =
szerelem = a Grál keresése = a lélek megtörése = időátállítás =
élet és halál ura = jövőbelátó kód = a nagy kiáradás. A szöveg értelmezése akár egy könyv
terjedelmét is felülmúlná. Én, ahogyan szoktam tömören, lényegre
utalva próbálom átadni Nektek megértett Tudásomat, aki nem hiszi járjon
utána, vagy kérdezzen tőlem. Ezt a dalt Virágvasárnapon énekelték
a (lányok) falvakban körbejárva a házakat. Virágvasárnap vonult be Jézus
Urunk Jeruzsálembe, ez a Nagyhét kezdete, a Húsvét előtti vasárnap. Jézus Krisztus küldetésének megértése
elengedhetetlen ahhoz, hogy megértsük emberi mivoltunk lényegét, ezáltal
megvilágosul előttünk ez a dallamocska is. Az Ősbűn elkövetői a legtökéletesebb
szellemi lények csapatából állt össze, akik követték a Sátán valóságosnak
tűnő világát, megtagadták Istent, az Isteni Erőt, Isten Mindenségét.
Minél „mélyebbre” hatolt bennük ez az érzés, annál messzebbre
kerültek Isten országától, és saját erőből már nem tudtak
visszakerülni Isten közelébe, így a Sátán teljes hatalmat gyakorolt
rajtuk, és gyakorol rajtunk. Jézus, akiben megtestesült Isten,
teljesen tiszta szellemi lényként vállalta azt a feladatot, hogy leszületik
a Földre és bejárva a „bűnök” fraktálját létrehoz egy olyan
fraktálhálózatot, ahová minden egyes lélek (Forrás) csatlakozhat,
aki vissza akar térni Isten országába saját akaratából, elismerve Jézus
létezését, megváltó tettét, Isten mivoltát, megértve a valódi világvalóságot,
amit csak Isten adhat. Jézus kereszthalálával a mű
befejeztetett, vagyis létrejött a fraktál. A dal éneklése alatt a következő
„játékot” járják el a „gyermekek”. Két gyermek egymással
szembefordulva alkot egy kaput, titokban megegyeznek melyik gyermek képviseli
az Ördögöt, és melyik az Angyalt, Jézus oldalát. A gyermekek párban
haladnak át a kapun úgy, hogy kezüket „lemniszkáta” alakzatban kötik
össze, vagyis jobb jobb kézzel, bal pedig a bal kézzel kötődik össze.
(van olyan változat, ahol nyolcas alakzatot járnak be). Amikor vége
a dalnak becsukódik a kapu, és a kapu alatt maradt párnak el kell döntenie
melyik oldalt válassza, és ahhoz kell társulnia. Van olyan lejegyzés
ahol megkérdezik: Ördög vagy-e, Angyal vagy-e, nézz az égre, köpj a
földre! Két külön helyen, a pokolban és a mennyországban gyülekeznek
a gyerekek, amíg el nem fogy minden páros. A dalban kettő kapu, és kettő ház
van, a mi szabad akaratunk melyiket válasszuk! A lemniszkáta alakzat
arra utal, hogy a kiválasztódás Forrás szintig megy vissza. Mindkét
„kapunak”, mindkét „háznak” a dallama teljesen megegyezik, csak
az időszálon egy kicsit „odébb” helyezkedik el, a zenében egymás
mellett, egymás után hangzanak el. Hogyan tudunk dönteni? Segít a dalocska utolsó sora! Dob
szerda = hamvazószerda (hamvas szerda). Ez az a szerdai nap Húsvét előtt
40 munkanappal, ahol elkezdődik a nagyböjt. Szentelt hamuval rajzolnak a
hívők homlokára egy keresztet, ahol a lelkünk lakozik, az egyetlen
szellemi, és szellemi kötődés, ami bennünk emberekben megtalálható.
A következő emlékeztető mondattal: „Ember emlékezz rá, hogy porból
vagy, és porrá leszel”. Vagy (és): „ Térjetek meg, és higgyetek
az Evangéliumnak.” Nem kell ahhoz semmilyen csoporthoz
tartoznia egy embernek, egy léleknek, hogy higgyen Istenben, de ha még
nem elég fejlett, akkor csoportban könnyebben hoz döntéseket. Dob szerda = 208 = beavatás =
fordulópont = önmagam megtalálása = ősprogramok = a halál alaptitkai
= a lét titka = a lét eredendő alapja = boldogságba ugrás = léttudás
= az égnek kapuja = a szellem diadala = titkos idő. Szerelem csütörtök = nagycsütörtök,
az utolsó vacsora időpontja, az utolsó lehetőség Jézussal, Istennel
az anyagi létezésben együtt lenni. Szellemi együttlét mindig lehetséges,
csak nem „kézzel fogható”. Az utolsó vacsorán Jézus megmossa az
apostolok lábát, a Jézusi Tisztaság útjára engedi őket, amihez az
tartozik, hogy minden lépésüknél velük lesz az idők végezetéig. Jézus
„testével”, Jézus „vérével” tölti fel igaz követőit, hogy
az igazság hírnökei lehessenek testben, és lélekben. Szerelem csütörtök = 496 = tükrözési
tengely = a felragyogó Krisztus = a titok nyitjának megtalálása = a
nagy rejtély kibogozása = a világmegváltás lehetősége = az úr
vacsora titka = tiszta isteni energia = Jézussal való egység = az
aranykapu kinyitója = a bűntől való szabadulás = a halálban önmagát
megértő lét titka = fölébredés a gyémántvalóságban. Szita szita péntek = Jézus
Krisztus keresztre feszítésének napja, Nagypéntek, a Szeretet fraktálhálózat
elkészülésének ideje, ahol visszakapcsolódhatunk igazi isteni létezésünkhöz. Az egyik szita az anyagi, Sátáni létezés,
a másik szita a szellemi, Jézus Szeretet létezéséhez vezet. Szita szita péntek = 557 = a
magasabb rendű teremtő szellem = az elsátánosodott angyal = az isteni
harmónia realizálása = a szellemi időtorony csúcsa = az isteni tudás
megalapítása = a legbelső Tudat maga
az örök Isten = a dolgok rendjét tökéletesen megismerni. Zeneileg három részre oszthatjuk a
dallamot, egyértelműen Hexachord, Téridő szerkezetű. Az általam kiválasztott
dallamban megtaláltam a Teremtés mintáinak számait, adatait, de mivel
több változata van, nem közlöm írásomban, mert szükségtelennek
tartok ilyen „támadási területeket” és a szöveg elemzése kielégítő
választ ad a dal értékességéhez. Kiment a ház az ablakon Ez a közkedvelt dalocska a KéthiperteresTéridő
szerkezetéről és működéséről mesél nekünk igen humoros formában. Kiment a ház az ablakon, benne maradt a vénasszony. Zsuppot kötött a hátára, úgy ballagott a vásárra. Kiment a ház az ablakon = 363 = az
Isten lényege = táguló zártság = a világ átrendezője = az isteni
átjáró = harminckettő Isten = őstitokszáma = világkulcsszáma = a végtelen
igazság = isteni győzelem = körben forgó gondolkodás = Mindent Látó
Szem = igazi alkotóképesség = logikus rendszer = a szent templom = a
legnagyobb titok kulcsa = Isten életrajza = a világ megteremtése = az
Isten felébredése. Kiment a ház az ablakon = a Ház a
Téridő öt Forrásának univerzumai, az Ablak a Nemtér-Nemidő, Az Öt
Atya ciklikusan bejárja a Kéthiperteres Téridő 15 Forráshelyét. Egy
Téridőben öt Forráshely van. Amikor az Öt Atya (Ház) a Nemtér-Nemidőn
(Ablakon) keresztül átkerül a második Téridőbe, „kimegy” az első
Téridőből. Benne maradt a Vénasszony = a Vénasszony
az Anya, akiben a Téridők, a Világok keletkeznek. Ezért marad benne,
hiszen minden Őbenne jön létre. Zsuppot kötött a hátára = Az
Anya, de mivel Minden örök mozgásban van, így a zsupp az Anya hátán
a Téridők dinamikus egymást váltó létezése, amit „hordoz” magával.
Tudásőrző hagyományainkban van egy „zsuppolásnak” nevezett népi
játék, amelyet a következőképpen játszanak: „Két fiú, a két „zsuppoló” egymással
úgy áll szemben, hogy keresztező kézösszefogással várja a többieket.
Amazok a „zsuppok”, egymás után feléjük futnak, majd közvetlen közelben
tótágasba billennek. Az átbillenés pillanatában a zsuppolók összefogott
kezükkel a levegőben továbblendítik őket. A „zsuppok” derekukon
kapják a lendítést s átbukfencezés után sorra talpra ugranak.” Egyértelmű, hogy a keresztezett kézfogás
egy 8-as, azaz lemniszkáta alakot vesz fel, amely pontosan a Hiperterekbe
való átmenet szűkületét mutatja. A hozzáérkező Forrásokat (a játékban
a „zsuppok”) átfordítja, átlendíti a Másik Oldalra, azaz a Másik
Téridőbe (Hipertérbe). Az sem véletlen, hogy a „zsuppok” tótágasban
érkeznek a „zsuppolókhoz”, mert általuk érkeznek meg a túloldalukon
ismét talpra egy teljes átfordulásuk után. Úgy ballagott a vásárra =
különböző teremtett Világokat alkotott Teremtő Atyánk, ez
lesz a vásár, de minden Világ csak oly mértékben találkozik,
„kereszteződik” egymással, ahogyan Isten Törvényei megengedik. Ez a dallam is Hexachord, Téridő
rezgésű. Összesen 32 Hang szólal meg az első versszakban. Pontosan
ennyi Világ létezik. Négy sorra osztjuk fel a dalocskát, minden sorban
6 nyolcad és 2 negyed Hang található. Ez a Téridő 6 Forráshelye, a két
negyed pedig a két pólust mutatja. Ahol van Tér, ott van Antitér is.
Egyik sem létezik a másik nélkül, egymást tartják létezésben. A négy sor összetétele, egy sor
variánsa: A3, A3v, A, és Av. Olyan mint a Bindu működése: négy
Világ születik, épül fel minden egyes fordulattal. A mi Világunk, az
Antivilág a Másvilág, és a Túlvilág. Minden sor végén található
egy szünet, ami a Sikhut jele, vagyis Világokból Világokba átjutás
csak a Sikhuton keresztül lehetséges. Ezt a dalt kánonban is lehet énekelni,
ami azt jelenti, hogy mielőtt befejeznénk egy sor éneklését, már egy
másik személy (csoport) ugyanazt a dallamot elkezdi énekelni. Így egy
szólamból több szólamú dalocska alakul ki. A Téridő Öt Forrása ugyanilyen
csodálatos módon megy egymás után, harmonizálják egymás frekvencia
megnyilvánulásait. Csigabiga gyere ki Megtaláltam ennek a gyermekdalnak
az eredeti szövegét, ami egyértelműen a Téridő működéséről beszél.
Ezt elemzem. Csigabiga, gyere ki! Szebb világ van ideki. Bújj ki kapud aljába! Ló búsuljon magába! Öt-hat tücsök muzsikál, ha a lábad táncra áll. Járod akár száz napig, míg bocskorod elkopik. Csigabiga, gyere ki! Szebb világ van ideki. Csigabiga gyere ki = 219 =
rejtekhely = megvan a kulcs = a lét királya = a lélek zengése = mindörökkön
örökké. Csigabiga gyere ki! Szebb világ van
ideki. = A csigabiga a Tér és Antitér megnevezése. A csigaházat a Téridővel
azonosítjuk, mivel a Téridő működése geometriájának ábrázolása
a mi anyagi világunkban hasonlatosan néz ki, mint a csigaház. A
„gyere ki” felszólítást kétféleképpen értelmezem. Az egyik,
ahogyan a Téridő Forrásai átlépnek a Hipertéridőbe, a másik pedig
egy jövőkép bemutatása a Téridőkben élő Létezőknek a szellemi létezés,
ahol sem anyagi, sem a Téridőben való létezés megélése szükségtelenné
válik. „Szebb Világ van ideki!” Bújj ki kapud aljába! Ló búsuljon
magába! = A kapud aljába a Nemtér-Nemidő Helye, ahol a Források „átugranak”
egy másik Helyre. Innen ered a „ló búsuljon magába”, hiszen a sakk
játékban az egyedüli játékos a ló, aki ugrani tud egyik Helyről a másik
Helyre. Gondoljunk csak az Ufók közlekedésére. Öt-hat tücsök muzsikál, ha a lábad
táncra áll. = A Téridőben 6 Forráshely van, de az 5. után már nem
éri el a 6. Helyet, mert annak a megjelenése a következő Téridő első
Forráshelyén realizálódik. Igen, muzsikálnak, hiszen mindegyik Forrás
hordozza magával saját frekvencia rezgését, amihez hozzásimul minden
másik Forrás információs lenyomata. Körbe-körbe járnak, mint a táncoló
„lábak”. Járod akár száz napig, míg
bocskorod elkopik. = A Téridőnek van egy Létideje, ami után megszűnik
létezése, ez a száz nap. Brahma 100 nem földi évig él (Ő a Teremtő
a védikus hagyományok szerint). Rovásírásunkban a 100 jele egy hatágú
csillag. Ennek az időbehatározásnak csak a mi Világunkban van értelme,
viszonyítási alapja, igazából nem szabad nagyon ragaszkodni hozzá,
hiszen mit mondott Jézus? Nálam ezer év, az egy nap! „Míg bocskorod elkopik”. Amíg
az anyag el nem fogy, vagyis amikor a neutron minden Forrása szellemivé
válik. A dallama egyértelműen dó-
hexachord, de mivel ezzel a szöveggel nem találtam kottaanyagot, közelebbi
elemzést nem írok. Bújj, bújj itt megyek Ez a dallamocska a Tűzelem viselkedéséről
szól. Bújj, bújj itt megyek, tüzes lapátot viszek. Egyet szólok, kettőt szólok, harmadikra rátalálok. Bújj, bújj itt megyek = 324 = tükröződés
= örökkévaló Isten = kitalálni az időkódot = igetükrözés = az időhurok
lényege = isteni áthatás = önmagát elrejtő kincs = örökkévalósági
élet = Isten kiterjedése = Istenhálózat = Istenként gondolkodni. A dal éneklése alatt a gyerekek hátratett
kézzel szűk körben állnak. Ők a Vízelemek! Az, hogy hátratett kézzel
állnak azt jelenti, hogy különálló Létezők. Állnak, vagyis a Vízelemek
Jelenpontjait még nem érték el egymás múltszférái, ami által kölcsönös
taszítás kezdődik. Szorosan állnak egymás mellett, vagyis közel
vannak egy minőségi változáshoz, a Tűzelemmé váláshoz. Egy gyermek kezében tüzes lapáttal,
Ő a Tűzelem, a körön kívül gyorsan haladva, futva kerüli a
gyermekeket a dal végéig átadva egyik gyermeknek, egyik Vízelemnek a tüzes
lapátot. A Tűzelem taszító hatása oly mértékben felgyorsítja a Vízelem
sebességét, hogy a Vízelem Jelenponja elhagyja saját kiáradási hullámait,
vagyis gyorsulása által belép saját negatív idejébe, tehát Tűzelemmé
válik ez a gyermek is, Ő is elkezd gyors ütemben a gyermekek körül
keringeni. Egy Tűzelem létrejöttéhez három
Vízelem optimális találkozása szükségeltetik, ahol a három Vízelemből
mindhárom Tűzelemmé változik. Mit mond a dalocska? Egyet szólok, kettőt
szólok, harmadikra rátalálok. Megvan a három Vízelem, ráadásul úgy,
hogy az első kettő ritmusmozgása, de a dallama is teljesen egyforma, 4
darab negyed mozgás, a harmadik megjelenésével pedig ritmusában kétszeres
sebességet vesznek fel, vagyis nyolcad mozgásúvá válnak. A harmadikra
megszületnek a Tűzelemek. Mégpedig azért, mert kettő Vízelem egymást
nem tudja Tűzelemmé gyorsítani, csak ha belép egy harmadik is, mert
akkor kettő Vízelem múltszférájának sebessége egy eredő erőt ad,
ami által tudja a harmadik, amelyre ez az eredő erő hat, a múltterjedési
sebességét túllépni. A háromból mindegyik Tűzelemmé gyorsul az
eredő erők miatt. További beavatottságai ennek a
roppant egyszerű gyermekdalnak. Összesen háromféle Hang tartalmazza, ráadásul
ez a három Hang egymás mellett helyezkedik el: C-D-E. Ez a három Vízelem,
az egymással szomszédos Hangok. Ezt úgy hívjuk, hogy trichord. Trichord = 163 = eredmény = a jó
irány = metakulcs = a tudás kódja = a belső boldogság = a kódok
ismerője = térkapu = létfejlődés = óriási erő. Aki nem lép egyszerre Itt szintén a Téridő
„titkait” találtam meg másképpen, mint az előző dallamokban. Aki nem lép egyszerre, nem kap rétest
estére. Mert a rétes nagyon jó, katonának
az való. Nem megyünk mi messzire, csak a világ
végére. Nem maradunk sokáig, csak tizenkét
óráig. Aki nem lép egyszerre = 414 = a
titkos kulcs titka = ezüstszál = Jézus, mint Isten = világtörvény =
szellem az anyagban = a hit ereje csodát művel. A Téridő öt Forrása pontosan
olyan szabályossággal halad körben a Kéthiperteres Téridő 15 Forráshelyén,
ahogyan a katonák egyenletes ritmusban menetelnek egymás mellett, vagy
egymás után a világ végéig. A rétest spirális formában készítik,
ahogyan a Téridők is spirális alakzatban keletkeznek, a Források pedig
magukévá teszik a Forráshelyek információval feltöltött frekvenciáit,
ahogyan a katonák esznek a rétesből. Azért maradnak csak tizenkét óráig
a katonák, mert egy Téridőcikluson belül pontosan tizenkét lépésre
van szüksége az öt Forrásnak, hogy bejárja a Téridő öt Forráshelyét. Egy versszak pontosan 16 negyedlépésből
áll. Így járják végig a világokat. Ha nyolcadban számolunk, akkor
megkapjuk a 32-es számot, ami az anti-oldallal együttes Világok száma. Két teljesen egyforma sorból áll
egy versszak, mint dallamban, mint ritmusban, vagyis megtaláljuk az Atyai
és Anyai kettősséget. A kettősség szinte minden
gyermekdalban, de népdalban is megtalálható valamilyen formában:
csip-csip, lánc- lánc, hóc-hóc, bunda-bunda, ihaj-csuhaj, csiga-biga,
virágom-virágom, sétálunk-sétálunk, bóbita-bóbita, bújj-bújj.
Talán a legszebb változat az „A part alatt” kezdetű dallam, amit
szintén mindenki ismer, és minden mondata kétszer egymásután hangzik
el, mind szövegben, mind dallamban teljesen megegyezően. Visszatérve mostani elemzésünkre,
ezt a dallamot is lehet kánonban énekelni, maximum 8 szólamban.
Pontosan ennyi Forráshelye van a Fénynek egy Téridőben, vagyis a
nyolcszólamú kánon felébresztheti bennünk azt az érzést, hogyan
halad a Fény a Téridő Forráshelyein keresztül. Ebben a dalban is csak három Hang
szerepel, egy dúr hármasakkord: C-E-G. Ez jelöli a három Téridőt. Ezek
a Hangok nem egymás mellett helyezkednek el, hanem egymástól terc (három
lépés) távolságra. Ezt tritonnak nevezzük. Triton = 192 =kulcselmélet = beavatódni
=pontos idő = világhurok = ősmantra = világjáték. Ég a gyertya, ég Újra a Tűzelemről! Ég a gyertya, ég, el ne aludjék, míg a szikra lobbot nem vet, guggoljunk le mind. Azt a szöveget választottam,
amelyik beavatása legközelebb áll a Tűzelemhez. Ég a gyertya, ég = 288 =
rezonanciakulcs = végtelen hatalom = az úr angyala = az ötágú csillag
= csodafegyver = az Isten arcai = Isten egysége. Figyeljük csak meg a dallamot,
hogyan mutatja be a három Vízelemet, akik találkozásából három Tűzelem
lesz! Ég a gyertya ég, szünet. Majd még egyszer ugyanaz a dallam: el
ne aludjék, szünet. A harmadik alkalommal már nem áll le a dal,
nincsen szünet, hanem nyolcad, vagyis gyorsabb tempóban fejeződik be a
dalocska: míg a szikra lobbot nem ad – hirtelen fellobban, ahogyan a
Tachion – guggoljunk le mind. A guggolás értelmezése pedig a gyors ütemben
elhaladó Tűzelemek egyre messzebbre kerülnek egymástól, vagyis a
guggolással a távolság érzése megnő. Az első két Vízelemnél két
Hangot hallunk, majd a harmadik Vízelemnél, ahol megtörténik a minőségi
változás, lép be a harmadik, negyedik, ötödik, és az utolsó Hangként
beköszön a hatodik Hang. Ez a dal is a Hexachord Hangfajhoz tartozik. Várom észrevételeiteket és/vagy
kérdéseiteket! |
|